De trailer is er. Who's excited?! *O*
0
De trailer is er. Who's excited?! *O*
0

A to the Z
0
Pixielisje schreef:
Ik lees echt superinteressante theoriën op tumblr over Loki en ik ben het er eigenlijk wel mee eens?
Like why zou Loki zelf al die shit betekenisloos zeggen
Loki, silvertongued, god of mischief zegt toch niet random dingen als 'The sun will shine again on us brother' en 'not asgardian'/'rightful king of Jotunheim'
En dat is twee keer zo: een geruststelling richting Thor (dat zinnetje hierboven + Odinson), een afwijzing(zie hierboven weer over Jotunheim) en een afleidingsmanoeuvre (de Hulk of het mes). Ik geloof echt niet dat Loki zijn woorden niets betekenen. En dan die tranen? Echt nee, ik geloof het niet. Zeker omdat we zijn lichaam ook te obvious in beeld krijgen en dan daarnie niet meer.
'Dode personages blijven dood' zegt Marvel but honestly dat kan echt niet met de bodycount hier plus ze zeiden ook dat Hawkeye in IW ging zitten hahahahaha u got me there marvel (en als hij echt dood is en ik nu gewoon in harde denial ben, dan is het gewoon echt slechte writing rond Loki's character vind ik persoonlijk)
god i wish
Wat is jullie theorie rond het aiw 2?
IS HET AL MEI 2019 IK STERF HIER
Every villain is a hero in his own mind.
0
A to the Z
0
Pixielisje schreef:
Ik geef mijzelf ook te veel hoop eigenlijk. Zoals je zegt, wordt het een vette teleurstelling als het dan toch waar is haha maar toch #dontstopbelieving
Swso dat we wel nog wat beelden van Loki krijgen in avengers 4.
Mijn theorie is eigenlijk dit:
Alle originele avengers leven nog toevallig dus ik denk dat ze voor de laatste keer zullen assemblen. Met behulp van captain Marvel (die opgeroepen is door de samenkomst van de infinity stones) zullen ze de goblet in handen krijgen van Thanos of miss enkel de timestone. Dan denk ik dat ze terug zullen gaan naar de battle of New York, aangezien ze toen niet wisten wat er echt aan de hand was met Loki. Ik denk dat ze dan de space stone zulken vernietigen, om te voorkomen dat Thanos die dan in de toekomst in handen krijgt. Waardoor alles terugkeert naar de situatie voor aiw.
Miss is dat een optimistische theorie hahhahaha
Ik vind het ook raar dat Thor nog leeft als alle personages rondom hem weggenomen worden. Dat laat bijna geen ruimte om meer dingen te doen met hem?
[ bericht aangepast op 29 april 2018 - 10:12 ]
Every villain is a hero in his own mind.
0
Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen
0
0
A to the Z
0
Revenger schreef:
Ik geloof al jullie theorieën want ik ben wanhopig :')
[ bericht aangepast op 29 april 2018 - 12:14 ]
Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.
0
Deep inside, I've never felt alive
0
Danvers schreef:
Ik wil mensen er eventjes op attenderen dat iedereen die oploste in de laatste scene (En post credit), niet dood is. Ze zijn verdwenen. Ze kunnen in een alternatief universe zitten, dat weet niemand. Maar ik zou er sowieso niet vanuit gaan dat ze dood zijn, want er zijn geen lichamen.
A to the Z
0
“The heart is an arrow. It demands to aim true."
0
Ik ben gisteren geweest en eigenlijk vond ik 'm een beetje meh. Te veel van het goede ofzo. Veel heftige gevechten en nog maar meer en meer. Groot pluspunt vond ik wel echt de humor en de dialogen. Maar ik vond de film wel vermakelijk en I just love Marvel.
[ bericht aangepast op 30 april 2018 - 11:26 ]
Big girls cry when their hearts are breaking
0
Trajan schreef:
Ik denk eerlijk gezegd dat Loki wel echt dood is. Persoonlijk vond ik zijn laatste woorden eerder lijken op een poging om zijn "redemption" goed weer te geven. Een groot deel van de mensen die casual Marvelfilms kijken zien Loki immers nog steeds als de slechterik en het op deze manier aanpakken was een snelle manier om duidelijk te maken dat hij net voor hij sterft, toch nog aan de goede zijde stond. Dit wilt absoluut niet zeggen dat ik vind dat het goed geëxecuteerd is, haha. Maar in alle eerlijkheid was ik in andere films ook al bij meerdere momenten niet geheel overtuigd hoe Loki geschreven werd. Zal wel van de schrijvers afhangen I guess.
Maar zoals al eerder werd aangehaald is, was Loki zijn kortstondige afwezigheid wel heel verdacht. Ik denk dat, als Marvel Loki toch dood wilt laten, het iets te maken gaat hebben met het tijdreizen.
Ik ben er trouwens ook nog steeds rotsvast van overtuigd dat de volgende film gewoon "Infinity War part 2" gaat noemen zodat ze officieel nooit gelogen gaan hebben. Hawkeye en Ant-Man zullen in dat deel meedoen, en iedereen die daar op het einde dood is, zal voor de rest van de MCU ook dood blijven.
Ik vraag me eigenlijk vooral af waar Thor aan het chillen was met zijn Thanos-dodende bijl terwijl de rest er probeerde voor te zorgen dat die de Mind Stone niet in handen zou krijgen.
Deep inside, I've never felt alive
0
Danvers schreef:
(...)
Ik denk inderdaad dat Loki wel echt dood is, vandaar dat ik het ook alleen heb over de mensen die verdwenen zijn. Dus echt rip Heimdall, Loki, Gamora en Vision. Al heb ik nog het idee dat die laatste twee misschien te redden zijn doordat ze beide gelinkt zijn aan een Infinity Stone.
Eeeeehhh, ik weet niet of jij vroegtijdig bent weggegaan tijdens de film, maar Thor is direct na zn herstel en hereniging met Stormbreaker naar aarde gegaan om al die chitauri neer te slaan. Je hebt zelfs nog een moment dattie op Thanos inhakt en Thanos zegt: "You... You... You should've... You should've aimed for the HEAD."
“The heart is an arrow. It demands to aim true."
0