• De trailer is er. Who's excited?! *O*


    Ik lees echt superinteressante theoriën op tumblr over Loki en ik ben het er eigenlijk wel mee eens?
    Like why zou Loki zelf al die shit betekenisloos zeggen
    Loki, silvertongued, god of mischief zegt toch niet random dingen als 'The sun will shine again on us brother' en 'not asgardian'/'rightful king of Jotunheim'
    En dat is twee keer zo: een geruststelling richting Thor (dat zinnetje hierboven + Odinson), een afwijzing(zie hierboven weer over Jotunheim) en een afleidingsmanoeuvre (de Hulk of het mes). Ik geloof echt niet dat Loki zijn woorden niets betekenen. En dan die tranen? Echt nee, ik geloof het niet. Zeker omdat we zijn lichaam ook te obvious in beeld krijgen en dan daarnie niet meer.
    'Dode personages blijven dood' zegt Marvel but honestly dat kan echt niet met de bodycount hier plus ze zeiden ook dat Hawkeye in IW ging zitten hahahahaha u got me there marvel (en als hij echt dood is en ik nu gewoon in harde denial ben, dan is het gewoon echt slechte writing rond Loki's character vind ik persoonlijk)


    god i wish

    Wat is jullie theorie rond het aiw 2?

    IS HET AL MEI 2019 IK STERF HIER




    A to the Z

    Pixielisje schreef:

    Ik lees echt superinteressante theoriën op tumblr over Loki en ik ben het er eigenlijk wel mee eens?
    Like why zou Loki zelf al die shit betekenisloos zeggen
    Loki, silvertongued, god of mischief zegt toch niet random dingen als 'The sun will shine again on us brother' en 'not asgardian'/'rightful king of Jotunheim'
    En dat is twee keer zo: een geruststelling richting Thor (dat zinnetje hierboven + Odinson), een afwijzing(zie hierboven weer over Jotunheim) en een afleidingsmanoeuvre (de Hulk of het mes). Ik geloof echt niet dat Loki zijn woorden niets betekenen. En dan die tranen? Echt nee, ik geloof het niet. Zeker omdat we zijn lichaam ook te obvious in beeld krijgen en dan daarnie niet meer.
    'Dode personages blijven dood' zegt Marvel but honestly dat kan echt niet met de bodycount hier plus ze zeiden ook dat Hawkeye in IW ging zitten hahahahaha u got me there marvel (en als hij echt dood is en ik nu gewoon in harde denial ben, dan is het gewoon echt slechte writing rond Loki's character vind ik persoonlijk)


    god i wish

    Wat is jullie theorie rond het aiw 2?

    IS HET AL MEI 2019 IK STERF HIER





    Ik heb ook wat reacties gelezen haha, maar ik krijg er alleen maar hoop van en eigenlijk wil ik dat helemaal niet. Ik was de hele film eigenlijk alleen maar bezig met Loki en op het einde vet teleurgesteld dus misschien is het beter als ik niet met die instelling naar de tweede film ga kijken. :')
    Maar wat je zegt, ik vind het dus ook wel erg out of character en kut nu ga ik toch hopen.


    Every villain is a hero in his own mind.


    Ik geef mijzelf ook te veel hoop eigenlijk. Zoals je zegt, wordt het een vette teleurstelling als het dan toch waar is haha maar toch #dontstopbelieving
    Swso dat we wel nog wat beelden van Loki krijgen in avengers 4.
    Mijn theorie is eigenlijk dit:
    Alle originele avengers leven nog toevallig dus ik denk dat ze voor de laatste keer zullen assemblen. Met behulp van captain Marvel (die opgeroepen is door de samenkomst van de infinity stones) zullen ze de goblet in handen krijgen van Thanos of miss enkel de timestone. Dan denk ik dat ze terug zullen gaan naar de battle of New York, aangezien ze toen niet wisten wat er echt aan de hand was met Loki. Ik denk dat ze dan de space stone zulken vernietigen, om te voorkomen dat Thanos die dan in de toekomst in handen krijgt. Waardoor alles terugkeert naar de situatie voor aiw.
    Miss is dat een optimistische theorie hahhahaha

    Ik vind het ook raar dat Thor nog leeft als alle personages rondom hem weggenomen worden. Dat laat bijna geen ruimte om meer dingen te doen met hem?


    A to the Z

    Pixielisje schreef:

    Ik geef mijzelf ook te veel hoop eigenlijk. Zoals je zegt, wordt het een vette teleurstelling als het dan toch waar is haha maar toch #dontstopbelieving
    Swso dat we wel nog wat beelden van Loki krijgen in avengers 4.
    Mijn theorie is eigenlijk dit:
    Alle originele avengers leven nog toevallig dus ik denk dat ze voor de laatste keer zullen assemblen. Met behulp van captain Marvel (die opgeroepen is door de samenkomst van de infinity stones) zullen ze de goblet in handen krijgen van Thanos of miss enkel de timestone. Dan denk ik dat ze terug zullen gaan naar de battle of New York, aangezien ze toen niet wisten wat er echt aan de hand was met Loki. Ik denk dat ze dan de space stone zulken vernietigen, om te voorkomen dat Thanos die dan in de toekomst in handen krijgt. Waardoor alles terugkeert naar de situatie voor aiw.
    Miss is dat een optimistische theorie hahhahaha

    Ik vind het ook raar dat Thor nog leeft als alle personages rondom hem weggenomen worden. Dat laat bijna geen ruimte om meer dingen te doen met hem?



    Misschien gaat Thor in het volgende deel wel dood. Hij is écht alles kwijtgeraakt nu, dus het zou haast sneu zijn om hem in leven te laten.
    Ik las net trouwens deze theorie op Tumblr, volgens mij had jij hem zelf al gelezen, maar I agree echt everything en oooh nu hoop ik zo erg dat het waar is want het zou Loki zoveel meer eer aan doen dan hoe het nu liep....

    okay here goes; Loki isn’t dead.

    1. the most obvious giveaway is that Loki is a frost giant so upon death he would revert back to his natural state of having frost giant features, aka blue skin and red eyes. after being strangled to “death” by Thanos, one would expect a shot in the film in which his skin turns back to blue but that never happened, which started the suspicion (at least for me).

    2. the second most obvious giveaway is that Loki is the God of mischief. he can canonically create highly realistic illusions and facades as seen in all the Thor movies. It wouldn’t be a reach if he had just created a clone or something of the sort to distract Thanos while he makes his escape, etc. some people have pointed out that he walks off screen while the Hulk was fighting Thanos and he stays off screen for a substantial amount of time, which gives him plenty of time to create another act of mischief; the clone/facade/distraction. I mean he had feigned his death multiple times before, surely he can trick Thanos if he tricked a God once (Thor).

    3. this one is honestly a no brainer to me. Loki is an intelligent character. he is sly, cunning and obviously mischievous, but he also always has deeply thought out plans. him walking up to Thanos right as he was about to leave?? that made absolutely no sense to me, unless of course it had a purpose (I will touch on that later on). that entire scene and his proposal of being Thanos’ tour guide on Earth was incredibly out of character, sure, it seems like something he would do, but at that point? absolutely not. he was just handed a perfect solution to get out of there unscathed. Loki also always picked his words and phrases very carefully. he promised his “undying fidelity” and there was something specific about the delivery of that line that made me go, hey wait a second, he might be doing something here. Loki had also emphasised his heritage of being a frost giant (”rightful king of jotunheim”) which of course gets the audience to think of the blue giants, and like I said, his natural state.. almost to hint to us that if he doesn’t turn blue, something is amiss.

    4. next, it was revealed that he was wielding a dagger. now think about this. why the hecking heck would anyone go up to Thanos, someone with two infinity stones, right as he was about to leave, and try to murder him with a tiny mf dagger, while being in plain sight to not only Thanos but all of his children?? much less that someone being Loki, one of the smartest and most cunning characters in the mcu?? to me it’s a straight up suicide mission. there was no way Loki thought that he would come out of that alive.

    now here’s the thing; I think Loki had to convince Thanos of his death in order to do something else, or get someone to do something specific. and what better way to convince Thanos that he’s dead, then to have Thanos “kill” him, himself? I have no idea how this would piece itself in avengers 4 but I’m almost certain that that whole facade was for a greater purpose. After all, what is a God of Mischief if he can’t even cheat death?


    Wat jij verder zei klinkt erg ingewikkeld hahaha in fact heb ik echt geen idee hoe de tweede film gaat verlopen. Ik denk dat alle weggevaagde mensen in een ander universum zitten en dat ze daar misschien met Dr. Stranges power uit kunnen komen? En dat de achterblijvers nog hard doorgaan met waar ze al mee bezig waren? Ik heb een beetje het gevoel dat Tony en Cap op het einde allebei zullen doodgaan in een selfsacrifice ofzo.

    [ bericht aangepast op 29 april 2018 - 10:12 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ik geloof al jullie theorieën want ik ben wanhopig :')


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Revenger schreef:
    Ik geloof al jullie theorieën want ik ben wanhopig :')


    Dit dus


    EXACTLY DIE THEORIE
    en gewoon het feit dat marvel zegt van 'dead characters stay dead' terwijl er zoveel favs plots dood zijn. Dat kan echt niet haha. Dat is een regelrechte bitchslap naar Lokifans hahaha

    Jouw theorie van die andere wereld heeft ook wel wat! I like it!

    Manmanman
    Ik dacht dat ik al die fake-death theorieën maar een keer ging meemaken met Sherlocks Reichenbach fall but here we are again 6 years later


    A to the Z

    Revenger schreef:
    Ik geloof al jullie theorieën want ik ben wanhopig :')


    Hahaha dit! Sws dat hele stuk kwam zo ongeloofwaardig op mij over. Ik raakte helemaal van mij apropos door hoe hij zich gedroeg. It didn't end up and it was wierd. Dus of het is allemaal een trucage, of de schrijvers hebben een heel slecht script geschreven, of Tom Hiddleston acteerde niet overtuigende genoeg. Nou dat laatste zal hem echt niet zijn (want hallo, het is tom. Dé Loki.) En die tweede ook niet want dit zou een van de beste marvel films moeten zijn. Zo'n fout in de eerste 5 minuten? Nee hoor. Ik geloof en hoop gewoon dat er meer achter zit.


    Whoops haha vergat ik zo bijna de spoiler xD

    [ bericht aangepast op 29 april 2018 - 12:14 ]


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Ik wil mensen er eventjes op attenderen dat iedereen die oploste in de laatste scene (En post credit), niet dood is. Ze zijn verdwenen. Ze kunnen in een alternatief universe zitten, dat weet niemand. Maar ik zou er sowieso niet vanuit gaan dat ze dood zijn, want er zijn geen lichamen.


    Deep inside, I've never felt alive

    Danvers schreef:
    Ik wil mensen er eventjes op attenderen dat iedereen die oploste in de laatste scene (En post credit), niet dood is. Ze zijn verdwenen. Ze kunnen in een alternatief universe zitten, dat weet niemand. Maar ik zou er sowieso niet vanuit gaan dat ze dood zijn, want er zijn geen lichamen.



    Ja en swso hebben die ook sequels
    Dus ik maak mij swso geen zorgen om hen eig haha ook al brak het mijn hart
    I still have faith for them haha


    A to the Z

    Ik denk eerlijk gezegd dat Loki wel echt dood is. Persoonlijk vond ik zijn laatste woorden eerder lijken op een poging om zijn "redemption" goed weer te geven. Een groot deel van de mensen die casual Marvelfilms kijken zien Loki immers nog steeds als de slechterik en het op deze manier aanpakken was een snelle manier om duidelijk te maken dat hij net voor hij sterft, toch nog aan de goede zijde stond. Dit wilt absoluut niet zeggen dat ik vind dat het goed geëxecuteerd is, haha. Maar in alle eerlijkheid was ik in andere films ook al bij meerdere momenten niet geheel overtuigd hoe Loki geschreven werd. Zal wel van de schrijvers afhangen I guess.
    Maar zoals al eerder werd aangehaald is, was Loki zijn kortstondige afwezigheid wel heel verdacht. Ik denk dat, als Marvel Loki toch dood wilt laten, het iets te maken gaat hebben met het tijdreizen.
    Ik ben er trouwens ook nog steeds rotsvast van overtuigd dat de volgende film gewoon "Infinity War part 2" gaat noemen zodat ze officieel nooit gelogen gaan hebben. Hawkeye en Ant-Man zullen in dat deel meedoen, en iedereen die daar op het einde dood is, zal voor de rest van de MCU ook dood blijven.

    Ik vraag me eigenlijk vooral af waar Thor aan het chillen was met zijn Thanos-dodende bijl terwijl de rest er probeerde voor te zorgen dat die de Mind Stone niet in handen zou krijgen.


    “The heart is an arrow. It demands to aim true."

    Ik ben gisteren geweest en eigenlijk vond ik 'm een beetje meh. Te veel van het goede ofzo. Veel heftige gevechten en nog maar meer en meer. Groot pluspunt vond ik wel echt de humor en de dialogen. Maar ik vond de film wel vermakelijk en I just love Marvel.

    [ bericht aangepast op 30 april 2018 - 11:26 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Trajan schreef:
    Ik denk eerlijk gezegd dat Loki wel echt dood is. Persoonlijk vond ik zijn laatste woorden eerder lijken op een poging om zijn "redemption" goed weer te geven. Een groot deel van de mensen die casual Marvelfilms kijken zien Loki immers nog steeds als de slechterik en het op deze manier aanpakken was een snelle manier om duidelijk te maken dat hij net voor hij sterft, toch nog aan de goede zijde stond. Dit wilt absoluut niet zeggen dat ik vind dat het goed geëxecuteerd is, haha. Maar in alle eerlijkheid was ik in andere films ook al bij meerdere momenten niet geheel overtuigd hoe Loki geschreven werd. Zal wel van de schrijvers afhangen I guess.
    Maar zoals al eerder werd aangehaald is, was Loki zijn kortstondige afwezigheid wel heel verdacht. Ik denk dat, als Marvel Loki toch dood wilt laten, het iets te maken gaat hebben met het tijdreizen.
    Ik ben er trouwens ook nog steeds rotsvast van overtuigd dat de volgende film gewoon "Infinity War part 2" gaat noemen zodat ze officieel nooit gelogen gaan hebben. Hawkeye en Ant-Man zullen in dat deel meedoen, en iedereen die daar op het einde dood is, zal voor de rest van de MCU ook dood blijven.

    Ik vraag me eigenlijk vooral af waar Thor aan het chillen was met zijn Thanos-dodende bijl terwijl de rest er probeerde voor te zorgen dat die de Mind Stone niet in handen zou krijgen.

    Ik denk inderdaad dat Loki wel echt dood is, vandaar dat ik het ook alleen heb over de mensen die verdwenen zijn. Dus echt rip Heimdall, Loki, Gamora en Vision. Al heb ik nog het idee dat die laatste twee misschien te redden zijn doordat ze beide gelinkt zijn aan een Infinity Stone.

    Eeeeehhh, ik weet niet of jij vroegtijdig bent weggegaan tijdens de film, maar Thor is direct na zn herstel en hereniging met Stormbreaker naar aarde gegaan om al die chitauri neer te slaan. Je hebt zelfs nog een moment dattie op Thanos inhakt en Thanos zegt: "You... You... You should've... You should've aimed for the HEAD."


    Deep inside, I've never felt alive

    Danvers schreef:
    (...)
    Ik denk inderdaad dat Loki wel echt dood is, vandaar dat ik het ook alleen heb over de mensen die verdwenen zijn. Dus echt rip Heimdall, Loki, Gamora en Vision. Al heb ik nog het idee dat die laatste twee misschien te redden zijn doordat ze beide gelinkt zijn aan een Infinity Stone.

    Eeeeehhh, ik weet niet of jij vroegtijdig bent weggegaan tijdens de film, maar Thor is direct na zn herstel en hereniging met Stormbreaker naar aarde gegaan om al die chitauri neer te slaan. Je hebt zelfs nog een moment dattie op Thanos inhakt en Thanos zegt: "You... You... You should've... You should've aimed for the HEAD."


    Hahaha, ik bedoel het stuk waar Wanda Visions steen aan het vernietigen is en Steve, Nat, Banner en co Thanos proberen tegen te houden.


    “The heart is an arrow. It demands to aim true."

    Trajan schreef:
    (...)

    Hahaha, ik bedoel het stuk waar Wanda Visions steen aan het vernietigen is en Steve, Nat, Banner en co Thanos proberen tegen te houden.

    Oh lol, dacht al x'D
    Ik denk dattie alsnog vrij druk was met de chitauri en such. (;


    Deep inside, I've never felt alive