• De trailer is er. Who's excited?! *O*


    Tom Hiddleston zei in een interview wel wat van dat de tesseract miss wel reality kan veranderen omdat het de space stone is?
    Idk im still in denial
    Sowieso vroeg ik mij dit wel af:
    Misschien komt Loki wel terug als kid Loki?


    EDIT: Ik heb gehoord dat marvel al druk aan het casten is van nieuwe personages. men heeft ook twee jonge baby's gecast or smth en een nieuwe acteur,
    maar het ging wel op jonge personages
    i'm having my hopes up dat we miss kid loki nog zien
    beter dan no loki at all (alhoewel dat ik echt hou van Tom Hiddlestons' Loki)
    miss dat dat wel kan met die reality change?

    En ja, avengers 4 is swso infinity war part two haha.
    Maar Loki staat op de cast lijst haha, dus of hij nu dood is of nog leeft: WE WILL SEE LOKI SCENES EN DAT IS GENOEG OM MIJ EEN JAARTJE SANE TE HOUDEN so i'll be in denial tot mei 2019 en als hij dan echt dood is, dan kunnen we dat meteen bij het rouwproces van game of thrones gooien #summer2019isgoingtobehard

    raise yo hand als je vindt dat marvel de kosten van je psycholoog op zich mag gaan pakken
    spidey omg i cant

    [ bericht aangepast op 30 april 2018 - 20:06 ]


    A to the Z

    Pixielisje schreef:

    Tom Hiddleston zei in een interview wel wat van dat de tesseract miss wel reality kan veranderen omdat het de space stone is?
    Idk im still in denial
    Sowieso vroeg ik mij dit wel af:
    Misschien komt Loki wel terug als kid Loki?


    EDIT: Ik heb gehoord dat marvel al druk aan het casten is van nieuwe personages. men heeft ook twee jonge baby's gecast or smth en een nieuwe acteur,
    maar het ging wel op jonge personages
    i'm having my hopes up dat we miss kid loki nog zien
    beter dan no loki at all (alhoewel dat ik echt hou van Tom Hiddlestons' Loki)
    miss dat dat wel kan met die reality change?

    En ja, avengers 4 is swso infinity war part two haha.
    Maar Loki staat op de cast lijst haha, dus of hij nu dood is of nog leeft: WE WILL SEE LOKI SCENES EN DAT IS GENOEG OM MIJ EEN JAARTJE SANE TE HOUDEN so i'll be in denial tot mei 2019 en als hij dan echt dood is, dan kunnen we dat meteen bij het rouwproces van game of thrones gooien #summer2019isgoingtobehard

    raise yo hand als je vindt dat marvel de kosten van je psycholoog op zich mag gaan pakken
    spidey omg i cant


    Twee jonge baby's?? Oh man, dit is een beetje een sprong, maar mijn brein begint meteen YOUNGAVENGERSYOUNGAVENGERS te roepen. Twee personages daaruit zijn een tweeling en de kinderen van Wanda en Vision, en Wanda/Vision was immers nu een heel ding in canon (en ik zat stiekem tijdens de film steeds half te wachten tot Wanda opeens zou zeggen dat ze zwanger was want dat leek het soort ding dat ze best zouden doen, al is het maar puur voor De Drama(tm) bij Visions sterfscène).


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    Twee jonge baby's?? Oh man, dit is een beetje een sprong, maar mijn brein begint meteen YOUNGAVENGERSYOUNGAVENGERS te roepen. Twee personages daaruit zijn een tweeling en de kinderen van Wanda en Vision, en Wanda/Vision was immers nu een heel ding in canon (en ik zat stiekem tijdens de film steeds half te wachten tot Wanda opeens zou zeggen dat ze zwanger was want dat leek het soort ding dat ze best zouden doen, al is het maar puur voor De Drama(tm) bij Visions sterfscène).



    Ja, inderdaad! Dus daar trek ik mij nu aan op
    Aangezien ze al aan het plannen zijn voor films in 2025 enzo, THERE MUST BE SOME AWESOME STUFF IN THERE


    A to the Z

    Hebben ze het deel dat volgend jaar komt niet in een stuk door achter IW aan gefilmd? Ik dacht dat ik dat ergens gelezen had (en het klonk best logisch) dus dan zouden die nieuwe castings niet voor het deel van volgend jaar zijn, maar voor de losse films?

    Ik heb even gegoogled (en idk of het waar is want het is Wikipedia) maar: 3e alinea


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    IW spoiler without content;



    Kortom; internet is fcking awesome..

    IK GA VRIJDAG VOOR DE 2de KEER!


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    HaIe schreef:
    IK GA VRIJDAG VOOR DE 2de KEER!



    why do you want to pain yourself again haha
    ik zou echt niet kunnen omg


    A to the Z

    Pixielisje schreef:
    (...)


    why do you want to pain yourself again haha
    ik zou echt niet kunnen omg


    De eerste keer dat ik ging was eigenlijk als cadeautje voor mijn broer zijn verjaardag de week ervoor, maar hij kon niet en ben ik dus met een vriendin gegaan. Hij had nog van mij tegoed dus vandaar dat ik nog een keer ga. Maar ik kan nu nog wel weer even 10 minuten van mijn geliefde Loki genieten (ook al kan ik ook net zo goed ragnarok gaan kijken)


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    HaIe schreef:
    (...)

    De eerste keer dat ik ging was eigenlijk als cadeautje voor mijn broer zijn verjaardag de week ervoor, maar hij kon niet en ben ik dus met een vriendin gegaan. Hij had nog van mij tegoed dus vandaar dat ik nog een keer ga. Maar ik kan nu nog wel weer even 10 minuten van mijn geliefde Loki genieten (ook al kan ik ook net zo goed ragnarok gaan kijken)


    Jij bent optimistisch met 10 minuten xD


    Every villain is a hero in his own mind.

    HiddIeston schreef:
    (...)

    Jij bent optimistisch met 10 minuten xD



    Misschien na de 2de keer is het in totaal 10 minuten of zo hahahahahahahahah;-;


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    @Hale


    Dat dacht ik eigenlijk ook haha, hij zag er iig 10 minuten drop dead gorgeous uit en hij was tenminste in de film hahhahaha
    Ik maak mijzelf wel een jaar wijs dat hij zeker in avengers 4 te zien is en dat het allemala wel goed komt lol #denialday4
    Ik zag net een screenshot op twitter van Loki being choked to death wel dat was weer triggering T-T (echt net op het moment van: You will never be a god)
    marvel did us real dirty
    ik ben zo bang dat dit gewoon echt het einde is en dat het bad writing is dat wil ik echt gewoon niet ik jank dan echt
    maar als je bekijkt hoe lazy marvel geweest is met het schrijven van Loki bij de voorgaande films dan zou het miss wel best kunnen T-T
    PROVE ME WRONG MARVEL PROVE ME WRONG


    A to the Z

    Okay guys, not wanna be rude, maar ik vind Loki's dood helemaal niet "uit het niets" of slecht geschreven? Heel eerlijk: het zat eraan te komen. Het is alleen jammer dat het zo snel in de film gebeurde en ik snap Loki-fans dat ze teleurgesteld zijn, maar ik vind niet dat de schrijvers of de regie hier blaam treft. Ik vind het nou juist prachtig om te zien dat het karakter dat in de eerste Avenger's de main villian is, een volledig 180 graden ommekeer maakt qua karakter en de nieuwe "villian" probeert te doden. (Ik ben mild van mening dat Thanos een punt heeft. Moreel zegt alles in mij NO THIS IS WRONG, maar hij heeft een punt.)
    Niet om iemand op zijn tenen te trappen, maar ik vind dat er een beetje overdreven wordt en dan moet ik er iets van zeggen :x


    Deep inside, I've never felt alive

    CaptainMarvel schreef:
    Okay guys, not wanna be rude, maar ik vind Loki's dood helemaal niet "uit het niets" of slecht geschreven? Heel eerlijk: het zat eraan te komen. Het is alleen jammer dat het zo snel in de film gebeurde en ik snap Loki-fans dat ze teleurgesteld zijn, maar ik vind niet dat de schrijvers of de regie hier blaam treft. Ik vind het nou juist prachtig om te zien dat het karakter dat in de eerste Avenger's de main villian is, een volledig 180 graden ommekeer maakt qua karakter en de nieuwe "villian" probeert te doden. (Ik ben mild van mening dat Thanos een punt heeft. Moreel zegt alles in mij NO THIS IS WRONG, maar hij heeft een punt.)
    Niet om iemand op zijn tenen te trappen, maar ik vind dat er een beetje overdreven wordt en dan moet ik er iets van zeggen :x



    imma defend my cinnamon role till death do us part - wait that makes it worse
    Nee, even serieus. Ik wil hier echt wel gewoon even serieus op gaan antwoorden want ik vind echt niet dat wij (Loki-fans) overdrijven.
    Ik doe het even in puntjes aangezien ik dat makkelijker/overzichtelijker vind voor mijzelf ook:
    - Zijn dood kwam 'uit het niets' . Dat vinden wij niet! Er wordt letterlijk tegen Loki gezegd in Avengers dat Thanos hem wel zal vinden en 'you will long for something as sweet as pain'. Thor Ragnarok eindigt met het asgardian refugee ship en het schip van Thanos. We knew shit would go wrong right there. En dan zien we voor aiw amper promotiemateriaal van Loki. Het enige dat we zien komt altijd van dezelfde scene (en niet eens een fake scene dus, maar allemaal recht uit die eerste minuten). Een setting die sowieso al leek op the asgardian refugee ship. 1 + 1 is nog altijd 2. Bijna elke fan wist al op voorhand dat Loki daar waarschijnlijk niet levend uit zou komen (but still, one can hope ofcourse. Dat deed ik ook hoor. Maar ergens wist ik wel al dat dit het einde zou zijn voor Loki en dat zijn arc nu volledig rond is met een redemption).
    - Slecht geschreven: Ok let me explain this one want ik denk dat ik niet echt duidelijk was bij mijn vorige berichtjes.
    Als dit écht het einde is van Loki en hij dus echt dood is, met nooit meer een appearance erna dan vind ik dit echt lazy, slechte writing.
    In de vorige films vond ik Loki's arc soms ook nogal lazy geschreven en je merkt gewoon dat het personage veel grotere proporties heeft aangenomen dan gepland was. Loki is zomaar een fan-fave geworden. Als ze hem nu zo afmaken, dan vind ik dat persoonlijk lazy writing omdat het zo snel gebeurt. Snel in de eerste 20 minuten omdat ze miss wel bang zijn dat hij de andere superheroes zou overschaduwen de hele film. En dan zou de manier waarop heel slecht geschreven zijn imo: want waarom zou Loki, god of mischief, the ultimate trickster, messen gebruiken om Thanos aan te vallen? Hij is een van de enige personages die weet hoe machtig Thanos is. Hij heeft zoveel meer krachten dan die messen. Loki is een superintelligent personage (duh, natuurlijk als je de master of mischief bent), dus hij is echt niet dom om gewoon messen te gebruiken. Als hij echt dood is, dan is dat gewoon een snelle fix voor een door marvel bedacht probleem. Zelf al moest hij altijd al dood gaan en stond dat op de agenda. Ze konden het toch wel wat beter aanpakken dan in die 10 minuten.
    Want nu is het gewoon niet geloofwaardig. Trouwens, bij de andere films zien we amper wat van Loki's jotumheim afkomst. Dat vind ik persoonlijk ook veel beter kunnen (net als thor the dark world, dat vond ik ook een slecht geschreven film).
    Als hij écht dood is, dan is het gewoon lazy writing omdat ze niet eens deftig de moeite doen om zijn arc volledig af te ronden. Zijn aesir vorm had gewoon moeten verdwijnen punt imo punt.
    En misschien ben ik gewoon in extreme denial, maar ik vind dit echt zo een domme actie van Loki dat het out of character is imo. Dus nee ik geloof echt dat hij niet zo dom is en dat hij een heel plan op poten heeft kunnen zetten in die enkele minuten. Dát is true Loki style. Hij had tijd genoeg toen hij tijdens het gevecht weg was om iets te doen.
    En dan die transmissions in het begin? Het feit dat die transmissies nog uitgezonden werden, wil zeggen dat er wel tijd was om die uit te zenden en een plan te bedenken. Er was tijd genoeg voor Valkyrie om de helft van de asgardian survivors in veiligheid te brengen.
    het feit dat ze dat ook heel sneaky in beeld brengen (transmissies aan begin en dan cut naar dat stappen over lijken en dat Loki en Thor al omsingeld zijn + Thor het de helft van de film later heel subtiel laten zeggen dat de helft kunnen ontkomen is) lijkt mij ook dat ze het er niet dubbel en dik op willen leggen dat Loki wél een plan had en dat hij nu nog leeft.
    Als dat het geval is, dan is dat gewoon de goede writing van Marvel die ik van hen verwacht en weet dat ze het kunnen (hallo, avengers 1 was supergoed bijv.)
    Maar als dat niet het geval is en Loki echt dood is, ja dan geldt mijn opinie van lazy writing wel.
    Maar ik wacht af tot avengers 4 om mijn oordeel te vellen. Het is niet voor niets 'Avengers Infintiy war part two'


    [ bericht aangepast op 1 mei 2018 - 20:54 ]


    A to the Z

    cries, please turn back time D: ik hoop dat deel twee snel komt!


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    WheeIer schreef:
    cries, please turn back time D: ik hoop dat deel twee snel komt!


    367 dagen till avengers infinity war part two girl
    WE GOING STRONG


    A to the Z