• De trailer is er. Who's excited?! *O*

    Ik heb de film eindelijk gezien


    Seasons will change, but I shall remain

    Pixielisje schreef:

    Lets say that choking is not a kink anymore and has been permanently banned out of my life
    I am scarred
    Fuck zeg nee
    Kan ik even janken
    Why did they do loki and tom so dirty
    Hij verdiende beter en zoveel meer screentime
    Speaking of: het gesmeek van spiderman ging ook wel door merg en been echt nonono imma cry



    Echt gewoon exact dit.

    Ik heb er verder nog even geen woorden voor want Loki. Ugh. Het was zo snel en zo makkelijk en verpestte al bijna meteen de hele film ugh.
    En het momentje met Spidey vond ik ook zo sneu, maar al die verdwenen mensen komen vast nog wel terug somehow maar ik vrees dat dit het einde van Loki is and I just can't live with it. :/


    Every villain is a hero in his own mind.

    Shinjuku schreef:
    Heb ik Black Panther en Thor: Ragnarok nodig voor deze film? Ik heb ze allebei nog niet gezien :W


    Zoals eerder gezegd is het eigenlijk wel handig om ze allebei gezien te hebben, maar ik zou het hoe dan ook absoluut heel hard aanraden, want ik vond het oprecht allebei geweldige films. Wat mij betreft waren die twee het beste wat Marvel heeft gedaan sinds Winter Soldier, dus ze zijn het gewoon enorm waard om te kijken om de films zelf. (nerd)

    [ bericht aangepast op 28 april 2018 - 0:52 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    HiddIeston schreef:
    (...)

    Echt gewoon exact dit.

    Ik heb er verder nog even geen woorden voor want Loki. Ugh. Het was zo snel en zo makkelijk en verpestte al bijna meteen de hele film ugh.
    En het momentje met Spidey vond ik ook zo sneu, maar al die verdwenen mensen komen vast nog wel terug somehow maar ik vrees dat dit het einde van Loki is and I just can't live with it. :/



    Ja he, en dan ook met dat hele gedoe van de normale avengers dacht ik ook dat Loki daar gebrainwasht was door Thanos.
    Like er zitten zoveel gaten in. I am confused, hopelijk biedt avengers 4 meer antwoorden en maybe meer loki! Al is het maar in flahsbacks
    Ik zou het ook echt sneu vinden als de anderen dan terug komen en Loki niet like whatttt
    Trouwens, is het je opgevallen dat Loki daar wel enkele minuten weg was? Toen Heimdall Hulk terugstuurde en toen dood ging?
    Like, hij was daar echt enkele momenten weg en toen kwam hij terug met dat mes. I hope he did something there
    want dat vind ik ook zo raar. We talking about Loki, god of mischief, met al zijn tricks en krachten als jotun en die ook ervaring heeft met het dragen van een infinity stone like... marvel, why do you let him use knives??? (love the knives tho, but still ik hoop dat hij wat trucjes nog up zn sleeve zitten had en dat hij nog wat gefixet heeft voor zichzelf) . Wat denk jij?
    omg i need fanfiction to fix this


    A to the Z

    Pixielisje schreef:
    (...)


    Ja he, en dan ook met dat hele gedoe van de normale avengers dacht ik ook dat Loki daar gebrainwasht was door Thanos.
    Like er zitten zoveel gaten in. I am confused, hopelijk biedt avengers 4 meer antwoorden en maybe meer loki! Al is het maar in flahsbacks
    Ik zou het ook echt sneu vinden als de anderen dan terug komen en Loki niet like whatttt
    Trouwens, is het je opgevallen dat Loki daar wel enkele minuten weg was? Toen Heimdall Hulk terugstuurde en toen dood ging?
    Like, hij was daar echt enkele momenten weg en toen kwam hij terug met dat mes. I hope he did something there
    want dat vind ik ook zo raar. We talking about Loki, god of mischief, met al zijn tricks en krachten als jotun en die ook ervaring heeft met het dragen van een infinity stone like... marvel, why do you let him use knives??? (love the knives tho, but still ik hoop dat hij wat trucjes nog up zn sleeve zitten had en dat hij nog wat gefixet heeft voor zichzelf) . Wat denk jij?
    omg i need fanfiction to fix this


    Eerlijk gezegd denk ik dat het wel echt een beetje klaar is, gezien hij best al een ontwikkeling had doorgemaakt en hij nou eenmaal niet een Avenger is, maar wat je zegt, ik snap niet dat het zo makkelijk kon gebeuren met al zijn tricks en er zijn honderd manieren waarop hij dat beter had kunnen aanpakken (met een illusie dat mes gebruiken en dan for real hem van achteren stabben ofzo) maar echt SCHRIJF ALSJEBLIEFT EEN FANFIC want I need it badly D:


    Every villain is a hero in his own mind.

    HiddIeston schreef:
    (...)

    Eerlijk gezegd denk ik dat het wel echt een beetje klaar is, gezien hij best al een ontwikkeling had doorgemaakt en hij nou eenmaal niet een Avenger is, maar wat je zegt, ik snap niet dat het zo makkelijk kon gebeuren met al zijn tricks en er zijn honderd manieren waarop hij dat beter had kunnen aanpakken (met een illusie dat mes gebruiken en dan for real hem van achteren stabben ofzo) maar echt SCHRIJF ALSJEBLIEFT EEN FANFIC want I need it badly D:


    Klopt, Loki is hier te slim voor. Als dit echt is dan vind ik het zeer slecht uitgevoerd.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Revenger schreef:
    (...)

    Klopt, Loki is hier te slim voor. Als dit echt is dan vind ik het zeer slecht uitgevoerd.


    Ik denk wel echt dat het echt is, maar ik vind het niet echt in character. :/
    Sowieso is het huilen dat hij dood is, maar ik vind de manier waarop gewoon echt niet Loki-waardig D:


    Every villain is a hero in his own mind.

    @Hiddleston en @Revenger


    Ja, inderdaad, Loki is daar echt te slim voor
    langs de andere kant was Marvel nooit echt voorbereid dat Loki zo populair ging worden denk ik, dus ja
    komt er ook van als je Tom Hiddleston cast als 'swerelds leukste Noorse God lol
    Vind het ook sneu dat er amper promomateriaal aanwezig was voor Loki bij aiw op de premiere (zoals de poppetjes enzo)
    Het lijkt echt zo snel afgehandeld nu gewoon?
    Ik zag dat gevecht op het einde en ik dacht echt hele tijd van dang, stel je voor Loki side by side vechtende met zijn messen naast Black Widow of Scarlet Witch of omg gewoon Doctor Strange of spiderman T-T
    Het begon zo goed met die 'we have a hulk' ik dacht echt van omg, dit wordt zo juicy hier alle meetups met Loki
    Het feit dat er gewoon geen herontmoeting in zat, pff. SNEU hahahahah
    im not over it
    Maar gaan goden niet altijd zo in as op als ze echt dood zijn? Like dat goud? Was dat niet bij Odin en Frigga beiden?
    (fase 1: denial) Like, dat zagen we niet bij Loki he. En dan volgende moment was iedereen in space en zagen we Loki's lichaam ook niet?
    Laat ik maar niet teveel hoop meer hebben but i s2g als ik rouw om die dipshit en hij leeft toch nog imma lose it (van geluk haha)


    A to the Z

    Ik heb hem woensdag gekeken met mijn vriendin hehe.

    Iedereen in het topic heeft het over Loki maAR WAAROM HEEFT NIEMAND HET OVER ROCKET DIE AL ZIJN VRIENDEN HEEFT VERLOREN OF HET FEIT DAT BUCKY'S LAATSTE WOORD LEGIT STEVE WAS EN DAT STEVE BUCKY LETTERLIJK ALWEER ZAG DOOD GAAN VOOR ZIJN OGEN

    [ bericht aangepast op 28 april 2018 - 12:38 ]


    This ain't no place for no better man.

    Pixielisje schreef:
    @Hiddleston en @Revenger


    Ja, inderdaad, Loki is daar echt te slim voor
    langs de andere kant was Marvel nooit echt voorbereid dat Loki zo populair ging worden denk ik, dus ja
    komt er ook van als je Tom Hiddleston cast als 'swerelds leukste Noorse God lol
    Vind het ook sneu dat er amper promomateriaal aanwezig was voor Loki bij aiw op de premiere (zoals de poppetjes enzo)
    Het lijkt echt zo snel afgehandeld nu gewoon?
    Ik zag dat gevecht op het einde en ik dacht echt hele tijd van dang, stel je voor Loki side by side vechtende met zijn messen naast Black Widow of Scarlet Witch of omg gewoon Doctor Strange of spiderman T-T
    Het begon zo goed met die 'we have a hulk' ik dacht echt van omg, dit wordt zo juicy hier alle meetups met Loki
    Het feit dat er gewoon geen herontmoeting in zat, pff. SNEU hahahahah
    im not over it
    Maar gaan goden niet altijd zo in as op als ze echt dood zijn? Like dat goud? Was dat niet bij Odin en Frigga beiden?
    (fase 1: denial) Like, dat zagen we niet bij Loki he. En dan volgende moment was iedereen in space en zagen we Loki's lichaam ook niet?
    Laat ik maar niet teveel hoop meer hebben but i s2g als ik rouw om die dipshit en hij leeft toch nog imma lose it (van geluk haha)


    Ja, dat gevoel kreeg ik ook een beetje. En ik zag echt uit naar een herontmoeting, dat leek me zo tof...
    En Loki is natuurlijk een Jotun dus misschien dat hij daarom niet in goud opging? D:


    Every villain is a hero in his own mind.

    Bougainvillea schreef:
    Ik heb hem woensdag gekeken met mijn vriendin hehe.

    Iedereen in het topic heeft het over Loki maAR WAAROM HEEFT NIEMAND HET OVER ROCKET DIE AL ZIJN VRIENDEN HEEFT VERLOREN OF HET FEIT DAT BUCKY'S LAATSTE WOORD LEGIT STEVE WAS EN DAT STEVE BUCKY LETTERLIJK ALWEER ZAG DOOD GAAN VOOR ZIJN OGEN


    Ja dat vond ik ook sneu maar eigenlijk was ik al heartbroken na de eerste vijf minuten dus jaaa. En ik denk dat iedereen terug gaat komen behalve Heimdall, Loki en Vision. En Vision boeide me niet zo en Heimdall vind ik ook echt jammer. Maar ja, Loki... was gewoon mijn favo personage allertijde. D:

    [ bericht aangepast op 28 april 2018 - 13:22 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    HiddIeston schreef:
    (...)

    Ja, dat gevoel kreeg ik ook een beetje. En ik zag echt uit naar een herontmoeting, dat leek me zo tof...
    En Loki is natuurlijk een Jotun dus misschien dat hij daarom niet in goud opging? D:



    true... Toch het feit dat ze een stuk niet in beeld brachten van thor en loki en dan het volgende moment dat Thor in de ruimte zweeft. Mmm. I dont know ik ben echt confuseddd en dan het moment dat Loki weg was even
    Plus het feit dat hij ook zegt van 'The sun will shine again on us brother' (of iets in die trant)
    dat kan ik ook niet plaatsen omg
    en like hij heeft zijn tricks, waarom gebruikte hij geen illusie van zichzelf om hem van voor te stabben en daarna vanachteren ofzo
    miss omdat hij wist dat dat niet zou werken maar idk
    IDK I AM HURT


    A to the Z


    OK BUT CAN WE TALK ABOUT OUR LORD AND SAVIOUR LOKI AGAIN THOUGH CUZ I HAVE TOO MANY QUESTIONS
    - why was hij even weg
    - why the fuck ging het plots van Thor sobbing over his dead body naar thor in space being saved by the gotg like waar is Loki's lijk bruh
    - why wordt Loki weer zo ashy/grijs/dood-uiterlijk zoals bij thor tdw toen hij het fakete.
    like idk wat jullie denken maar:
    - Loki is jotun right?
    - Loki heeft toch een Asgardian-uiterlijk voor zichzelf aangemeten omdat hij zich beschouwt als een zoon van Odin (nu toch, ook al had hij issues)
    - dus dat doet Loki met zijn krachten right
    - als hij echt sterft, dan gaan zijn krachten toch weg en moet zijn echte uiterlijk toch bovenkomen? dus dan moet hij toch zijn jotun uiterlijk weer krijgen? of ben ik nou helemaal on crack dat ik dat denk
    - of wat gebeurt er dan met zijn lichaam? Odin ging toch direct in goud stof op? of Frigga die bijvoorbeeld in space terecht kwam en ook in van die goudflakes opging? LOKI DAN TOCH OOK WHY DIDNT THEY SHOW THAT I AM CONFUSION

    i rly want to hear some other opinions on this though am i crazy or am i crazy


    A to the Z

    Ik geloof ook legit niet dat Loki zo dom is om met een simpel mes aan te vallen. I mean, come on, hij stelde zichzelf nog voor als God of Mischief.
    Of misschien zeg ik dit enkel omdat ik gewoon niet wil dat hij echt dood is. :'))

    Ja je hebt echt een goed punt met al die dingen! Eigenlijk zou zijn 'echte lichaam' ook veel logischer zijn. So yeah misschien moet ik gewoon leven met het idee dat hij weggesneakt is zonder dat iemand het heeft gemerkt (ook de de producers niet :'D) want ik denk eigenlijk wel dat hij niet meer terug gaat komen. :c


    Every villain is a hero in his own mind.