• De trailer is er. Who's excited?! *O*

    CaptainMarvel schreef:
    Okay guys, not wanna be rude, maar ik vind Loki's dood helemaal niet "uit het niets" of slecht geschreven? Heel eerlijk: het zat eraan te komen. Het is alleen jammer dat het zo snel in de film gebeurde en ik snap Loki-fans dat ze teleurgesteld zijn, maar ik vind niet dat de schrijvers of de regie hier blaam treft. Ik vind het nou juist prachtig om te zien dat het karakter dat in de eerste Avenger's de main villian is, een volledig 180 graden ommekeer maakt qua karakter en de nieuwe "villian" probeert te doden. (Ik ben mild van mening dat Thanos een punt heeft. Moreel zegt alles in mij NO THIS IS WRONG, maar hij heeft een punt.)
    Niet om iemand op zijn tenen te trappen, maar ik vind dat er een beetje overdreven wordt en dan moet ik er iets van zeggen :x

    Ik zou het hoe dan ook verschrikkelijk hebben gevonden dat hij doodging, maar die hele ommekeer is juist hetgeen waardoor het voor mij als slecht geschreven voelt. En misschien kijk ik daar door mijn redacteurenachtergrond wel anders naar, maar het leek nu heel erg alsof ze Loki per se als een held wilden laten doodgaan zonder dat het echt uit logische handelingen voortkwam. Het was in mijn gewoon te dom, te nutteloos terwijl hij toch wel om zijn sluwe aard bekendstaat. Misschien had ik het verhaaltechnisch nog beter gevonden als Thanos hem direct doodde zonder Loki's mislukte moordpoging. Dat hij stierf doordat Thanos gewoon krachtiger was dan door een absurde inschattingsfout terwijl hij Thanos beter kende dan wie dan ook. Tuurlijk is zijn omkeer mooi, maar ik vond het niet overtuigend en het personage tekortdoen.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Dusss. Ik zit in de bios om hem voor de eerste keer te zien en God ik ben zo nerveus.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Tozier schreef:
    Dusss. Ik zit in de bios om hem voor de eerste keer te zien en God ik ben zo nerveus.



    Je hebt hem nu vast volledig gezien juist. My poor poor innocent child, join the crying puddle of tears and suffering
    wat vond je ervan? :D



    A to the Z

    Pixielisje schreef:
    (...)


    Je hebt hem nu vast volledig gezien juist. My poor poor innocent child, join the crying puddle of tears and suffering
    wat vond je ervan? :D




    ... Sprakeloos. God ik begon al met janken met Gamora... En toen Vision... En toen ging iedereen. I just watched my favs literally turn into dust. Kippenvel door Peter en Tony's momentje. Kippenvel. God, Tom Holland deserves 100 awards for that moment. Maar Scarlet Witch en Vision... Dat moment was hartverscheurend. Echt te erg voor woorden..

    Er zaten zoveel goede momenten in en ik heb zoveel respect voor elke acteur in die film. Wauw. Wat een topfilm.

    Ik vond de Black Order zoooooo gaaf. Echt damn.

    En OHmYGOD red skull !!!! Ik had niet verwacht om hem nog een keer te zien.

    Die post-credits scène thooooo. Ik ben zoooooooo hyped!!! Maar eerst even rouwen om al die personages.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Je zou denken dat als je de film al een keer hebt gezien de tweede keer minder erg is.... Boy was I wrong ;-;


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Ook ik ga vandaag voor een tweede keer sterven in de bios


    This ain't no place for no better man.

    Oké, buiten Guardians of the Galaxy heb ik dus helemaal niks met Marvel. Mijn date sleepte me gisteren naar Infinity War..

    En wajoo, wat was het tof zeg! Ik heb nu ook zin om die Spiderman film te kijken, hij was zo schattig hahaha.


    ars moriendi

    Did Thanos Kill Me?


    Without me, his world will go on turning. A world that's full of happiness, that I have never known

    Mantis schreef:
    Did Thanos Kill Me?

    Ik leef nog! Haha.


    ars moriendi

    de aiw memes are lit thoooo


    A to the Z

    Mantis schreef:
    Did Thanos Kill Me?


    I was spared haha


    We've lived in the shadows for far too long.

    Mantis schreef:
    Did Thanos Kill Me?


    Yep.
    Laten we het er maar op houden dat ik ben omgekomen in een dappere poging om Loki te wreken.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Mantis schreef:
    Did Thanos Kill Me?

    Gespaard (:


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    'You were spared by Thanos'


    nah-ah bitch i wanna go with Loki


    A to the Z

    Nog nooit een marvel film gezien en afgelopen zaterdag door twee vriendinnen naar Infinity war gesleept. Man ik wist niet waar ik moest kijken! Wat was het mindblown zeg! Er gebeurde zoveel dat ik echt ogen te kort kwam :’)


    There's nothing the matter with my face! I got character! ~ Hatchet-face