• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Gelooft niemand in je draak?
    Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    Napels schreef:
    Dat was rustig... had meer volk verwacht. Komaan Leuvense studenten, kom dat bloed geven :p

    Ik zou zeggen, ik ga, maar ik ben ziek geweest en zit met een ijzertekort, so I cannot


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    En het is weer druk op werk. Woensdag en donderdag moeten ze het toch echt zonder me doen. Misschien neem ik volgende week vrijdag ook wel vrij. Aangezien het die zondag en maandag Pasen is.

    O en mijn trui en hoodie gepast, ze zitten goed. Deze vallen dus wel over mijn kont en de mouwen zijn ook lekker lang. Ben ik alleen zo slim geweest om het ene hemdje in de ene maat te kopen en het andere hemdje in een andere maat.


    Physics is awesome

    Het is fijn dat mijn ouders me vandaag een compliment gaven. Toch voelde het ook wel weer als een belediging, aangezien ik al sinds ik een baby ben mee ging naar de markten en ik écht de ervaring wel inmiddels heb van het verkopen en klantvriendelijk zijn en adverteren en foto's maken voor advertenties en ik heb horeca-ervaring, doe wat er gedaan moet worden en dat in een snel tempo. Het feit dat mijn ouders stomverbaasd waren dat ik dat in me heb terwijl ik niet beter weet dan zo te handelen, komt ook wel weer als een belediging over, ondanks dat ze het niet zo bedoelden.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    OMG HE ANSWERED TO MY REACTION ON INSTAGRAM. Best. Day. Ever.


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Wauw, dit is toch wel één van de mooiste programma’s die ik ooit heb gezien. Jammer dat het nu gedaan is.


    <3

    Waarom kan ik nooit mijn hart luchten? Waarom moet ik alles opkroppen en opkroppen totdat iedereen uiteindelijk denkt dat ik om de minste, kleinste dingen breek? Zelfs jij, van wie ik het nooit verwacht had, gaat er blind vanuit dat er niets meer achter zit, niets achter mijn schild. Dat het goed gaat.
    Ik wil niet terug. Niemand neemt me serieus, omdat ik zo jong ben. Iedereen haat me anyway. Ieder-fucking-een. Quizlet, maar dat heb ik misschien ook zo naar mijn hand gemaakt, mijn vrienden (lees: degene van wie ik echt houd), mijn familie, mijn kennissen, school, zelfs mijn behandelingsteam is klaar met me. Oh well, i hate myself too, don't you worry.


    i wanna die with you once or twice.

    Also, mijn ex kuste me vandaag op de mond en werd boos toen ik een meter of vijf naar achteren sprong en bijna wegrende. Bitch, please fucking don't. I get why nobody wants to be friends with their exes now, DJEEZ.


    i wanna die with you once or twice.

    Effy_Stonem schreef:
    Waarom kan ik nooit mijn hart luchten? Waarom moet ik alles opkroppen en opkroppen totdat iedereen uiteindelijk denkt dat ik om de minste, kleinste dingen breek? Zelfs jij, van wie ik het nooit verwacht had, gaat er blind vanuit dat er niets meer achter zit, niets achter mijn schild. Dat het goed gaat.
    Ik wil niet terug. Niemand neemt me serieus, omdat ik zo jong ben. Iedereen haat me anyway. Ieder-fucking-een. Quizlet, maar dat heb ik misschien ook zo naar mijn hand gemaakt, mijn vrienden (lees: degene van wie ik echt houd), mijn familie, mijn kennissen, school, zelfs mijn behandelingsteam is klaar met me. Oh well, i hate myself too, don't you worry.


    Hey idk if you want to have this message right now, but you can always rant to me: in and out of the vertrouwenspersonen manier. Just message me whenever, however. I'd listen. You're not alone (heart2)


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Dit gesprek makes my heart ache. Ik wil je helpen maar ik kan het niet. Ik kan je dat niet bieden, en je wil dat ook niet van mij. Jammer. Ik heb altijd gedacht dat het best heel goed zou kunnen gaan.


    The truth is out there.

    Alleen donderdag ben ik echt vrij en het weekend. Waarschijnlijk ga ik donderdag uitslapen en niet naar buiten als het zo koud blijft. O en ik wil eigenlijk nog wel zo'n hoodie van Primark.


    Physics is awesome

    Ik weet dat ik hier soms niet aardig ben, maar wat de friggin fuck did I do on IG dat ik geblokt wordt?!


    Deep inside, I've never felt alive

    Fucking hell. Stop crying over this show. Even though you lived through 342 eps and saw the chars grow and now, now... *SOBS* And I still have to watch 24 episodes


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Wat een kutavond..
    Het is echt een kwestie van aftellen..
    Goed dat ik morgen heb afgesproken, even afleiding zal me goed doen..


    "It means no worries, for the rest of your days"

    Ugh nu kan ik niet de pauzes gebruiken om de vogelkooi op te ruimen. Ik weet dat je de afleiding van die film kan gebruiken maar je wist dat ik dit wilde kijken vanavond en nu moet dat weer afgezonderd en onhandig en alleen boven.


    At the end we're all cursed

    Wow deze dirty talk is wel intensely put. 😅😂


    The truth is out there.