• Iedereen kan wel zaken bedenken waar hij/zij zich aan ergert.
    Like: een bijna leeg pak melk/sap/wat dan ook terugzetten in de koelkast, collega's die van alles op jouw bureau laten slingeren in plaats van op hun eigen, enz..

    Hierbij dus Het Grote Ergernissen Topic om al je ergernissen en irritaties te delen.
    Misschien ben jij niet de enige die zich ergert aan mensen in de supermarkt die niet het scheidingsbalkje neerleggen als al hun boodschappen zijn uitgestald op de band.

    Klaag je maar raak, zou ik zeggen!

    [ bericht aangepast op 17 maart 2018 - 21:10 ]


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Mensen die zien dat er iets niet goed of recht zit aan je kleding en besluiten dat het hun taak is om dit even goed te trekken, zonder jou hierbij te waarschuwen.

    Ja, zulke mensen krijgen meestal met mijn plotseling heel scherpe reflexen te maken en proberen het niet nog een keer :').


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.

    Vanserra schreef:
    Dat moment waarop iemand recht op je af loopt en je allebei niet weet of je er nu links of rechts omheen moet

    precies dit.


    Life is a beautiful struggle

    Als je heel nodig naar de wc moet in de trein, maar je bijna bij je (mini)station bent en dus niet weet of je even snel kunt plassen zonder dat je je stop mist. Omg.


    She was acting pretty, thought she owned the city. Someone should've told her that pretty ain't a job.

    Mensen die op de stoep fietsen :')


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Vieze toiletten. Kerels die vrouwen wc's gebruiken en over de rand zeiken. Als je niet kan richten ga je maar zitten verdomme.

    [ bericht aangepast op 10 april 2018 - 14:31 ]


    26 - 02 - '16

    nogmaals: GROEPSPROJECTEN. Maar ook waardeloze projecten, zoeentje waarvan je denkt - welke idioot heeft dit bedacht???


    There are poems inside of you that paper can't handle

    Mensen die een username hebben geclaimed en maar 1 dag online zijn geweest 3 jaar geleden ugh.


    Life is a beautiful struggle

    Waar ik me echt aan erger be liegende people.


    The truth is out there.

    Mensen, zonder autisme, die mij haarfijn uit willen leggen wat autisme is. Daar krijg ik echt uitslag van.


    26 - 02 - '16

    Bijna altijd vertraging met de NS hebben.

    En momenteel ook mijn 'huisbaas', omdat nu hij amper een week terug is in Nederland de hele woonkamer alweer vol met troep ligt. Dat heb ik dus niet gemist.


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Ik erger me dat sommige mensen bestaan, like doe gewoon niet ofzo betere natural selection moet er komen, alle sukkels gewoon overrijden met een truck


    The truth is out there.

    Meer dan een liter hebben gedronken binnen twee uur en moeten plassen... maar ik wil niet opstaan.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    "Het is geen seksuele intimidatie, want het vond plaats in een kroeg met toch al dronken mensen en je kon je er makkelijk aan onttrekken door naar de wc te gaan."

    Holy, dit klinkt als een mening van Jantje op de hoek die graag aan vrouwenbillen zit. Niet als de trend van een vonnis van de rechtbank.


    She's imperfect but she tries

    Ik vind het huidige kabinet één grote ergernis.


    26 - 02 - '16

    Tad schreef:
    "Het is geen seksuele intimidatie, want het vond plaats in een kroeg met toch al dronken mensen en je kon je er makkelijk aan onttrekken door naar de wc te gaan."

    Holy, dit klinkt als een mening van Jantje op de hoek die graag aan vrouwenbillen zit. Niet als de trend van een vonnis van de rechtbank.
    Nog een ergernis: wanneer je in de veronderstelling verkeert in het LJH te posten, maar faalt. Lol, sorry guys.

    Desalniettemin vind ik de beredenatie alsnog stom, dus het telt misschien wel een beetje. Hoop ik.


    She's imperfect but she tries