• Iedereen kan wel zaken bedenken waar hij/zij zich aan ergert.
    Like: een bijna leeg pak melk/sap/wat dan ook terugzetten in de koelkast, collega's die van alles op jouw bureau laten slingeren in plaats van op hun eigen, enz..

    Hierbij dus Het Grote Ergernissen Topic om al je ergernissen en irritaties te delen.
    Misschien ben jij niet de enige die zich ergert aan mensen in de supermarkt die niet het scheidingsbalkje neerleggen als al hun boodschappen zijn uitgestald op de band.

    Klaag je maar raak, zou ik zeggen!

    [ bericht aangepast op 17 maart 2018 - 21:10 ]


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Plunkett schreef:
    (...)

    Dat is zo, maar zelfs de oudere Amerikenen leefden niet in de 18e eeuw. :'D Zelf snap ik het niet en het merendeel van de Amerikanen ook niet, haha. Het is gewoon zwaar kut. Het is echt leuk hier, maar ik ben gaan beseffen hoe erg ik van Nederland en Europa houd. :')

    Haha ik heb kortstondig met een Amerikaan gedate. Militair die hier in NL op de basis zat. Die mensen zien het gewoon echt zo dat een paar debielen het verpesten voor mensen die wel met care met zo'n wapen omgaan. Dat het je recht is dat je je huis en familie moet kunnen beschermen en inderdaad kan optreden in een opstand, mocht die ooit voorkomen. Daarnaast deed hij ook aan sportschieten en jagen. Hij had ook een rifle in zijn pick up liggen thuis. :')

    Compleet andere wereld zullen we maar zeggen, haha.


    ars moriendi

    De bekropenheid van mijn ouders.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Min ouders die over mijn huiswerk zeiken zeuren.


    ~ When you fall asleep tonight, just remember that we lay under the same stars ~

    Mensen die hun hele levensverhaal bij elkaar kwijt moeten tijdens een fucking concert, niet meezingen maar alleeen maar praten praten praten en OOK nog eens door Pete Wentz heen blèren terwijl hij met het publiek staat te praten en je de helft dus niet meekrijgt. Nekschot. Ga dan lekker thuis kletsen met een CDtje op de achtergrond.


    ars moriendi

    Apocalyptic schreef:
    Mensen die hun hele levensverhaal bij elkaar kwijt moeten tijdens een fucking concert, niet meezingen maar alleeen maar praten praten praten en OOK nog eens door Pete Wentz heen blèren terwijl hij met het publiek staat te praten en je de helft dus niet meekrijgt. Nekschot. Ga dan lekker thuis kletsen met een CDtje op de achtergrond.

    Koop dan geen kaartje voor een concert als je toch alleen maar gaat om te kletsen met de mensen waarmee je bent gekomen.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Afgelopen donderdag had ik bijna een kind aangevlogen, omdat die maar keihard bleef zingen.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Voor je tentamens moeten leren terwijl het lekker weer is


    There are poems inside of you that paper can't handle

    Mensen die geobsedeerd zijn met alcohol en drugs. Sorry, can't have it, in any way.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Plunkett schreef:
    Mensen die geobsedeerd zijn met alcohol en drugs. Sorry, can't have it, in any way.

    Dit. En mensen die zeggen dat je niet gezellig kunt zijn op een borrel als je geen alcohol drinkt op dat moment.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Firtherton schreef:
    (...)
    Dit. En mensen die zeggen dat je niet gezellig kunt zijn op een borrel als je geen alcohol drinkt op dat moment.


    Thank you. :') Dat ook, ja. En dat je dan kinderachtig bent, zeg maar. En continu al die snapstories en snaps met dronken mensen en dat vinden ze helemaal geweldig


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Mensen die voordringen, er staat verdomme niet voor niks een rij. Prima als je ieamdn kent die een rij staat, maar zeg dan even gedag en ga dan zelf achter aansluiten bij de rij.


    Physics is awesome

    Mensen die in het midden van gangpaden stil gaan staan waardoor je er niet langs kan. Ook het niet luisteren wanneer je op een beleefde manier probeert te vragen of je er langs mag. Zo vervelend die mensen, bah.


    26 - 02 - '16

    Abatutu schreef:
    Mensen die in het midden van gangpaden stil gaan staan waardoor je er niet langs kan. Ook het niet luisteren wanneer je op een beleefde manier probeert te vragen of je er langs mag. Zo vervelend die mensen, bah.


    Dat is ook irritant, ja. Soms blijf ik beleefd wachten en soms ben ik zo geïrriteerd dat ik gewoon langs ga.


    Physics is awesome

    Ik word trouwens ook helemaal gek van die Canesten Gyno reclame gadver


    26 - 02 - '16

    Mensen die ZOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO luid gapen. Doe gewoon facking normaal man. Je bent geen fucking zeekoe of wel soms?


    — Inner peace, it's hard to find. —