• Aartsengel
    De Aartsengelen worden gezien als de Heer Zijn rechterhand. Ze fungeren als Boodschapper en als Raadgevers voor Hem. Over het algemeen bevinden zij zich in de Hemel en dalen amper af naar de Aarde. Behalve wanneer het met de Gevallen Engelen uit de hand loopt of wanneer God hen stuurt.

    Doodsengel
    Deze Engelen zijn altijd aanwezig bij het proces van de Schaal van de Waarheid en begeleiden de pure zielen naar het Paradijs. Ook zijn zij degene die Engelen ontdoen van hun vleugels wanneer deze misdaden hebben begaan en verbannen worden uit de Hemel. Zij zorgen ervoor dat de regels in de Hemel worden gehandhaafd en dat de zielen niet kunnen ontsnappen om terug te gaan naar de Aarde. Zij zijn degen die leven creëren.

    Beschermengel
    De meeste bekende Engel van allemaal. Iedere beschermengel krijgt een mens toegewezen om deze te beschermen en te behoeden voor de manipulaties van de Hel. Zij bevinden zich het meest op de Aarde.


    Adviseur
    Deze baan heeft dezelfde functie als die van de Aartsengel. Hij wordt vaak gezien als een strateeg en administrator. Echter is deze baan héél zeldzaam aangezien de Duivel, in tegenstelling tot God, genoegen neemt met drie adviseurs. Jullie kennen vast het aloude spreekwoord wel: ‘Driemaal is de Duivel verzoeken.’

    Helbewaker
    Zielen die verbannen worden in de Hel willen er alles aan doen om uit te breken en te vertrekken naar het Paradijs. Om dit tegen te gaan, zijn Helbewakers aangesteld. Daarbij vormen zij het leger van de Duivel en traint hij hem in het geniep om bestand te zijn tegen een oorlog.

    Schaduw
    Een Schaduw heeft tegengestelde bedoeling als die van een Beschermengel. Deze Demon zorgt voor chaos en zij zijn degene die vernietigen waar de Aartsengelen hard voor gewerkt hebben. Echter is dit alles om de balans in evenwicht te houden. Hij weeft nachtmerries en wordt vaak weergegeven als het kleine duiveltje op iemand zijn schouder.

    [ bericht aangepast op 22 april 2018 - 11:27 ]


    I have seen my own sun darkened

    Of ik maak hem allergisch voor veren..


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    xJess schreef:
    Ik zoek trouwens voor Megan nog:
    - Vrienden (hoeven ze niet te zijn omdat ze elkaar aardig vinden, ze is makkelijk over te halen)
    - Iemand (of meerdere) die haar keuze proberen te beïnvloeden
    - Best friend ish
    - Iemand waar ze een crush op heeft of andersom (neem aan dat dat gewoon kan anders even vergeten)
    - Andere plotjes



    Oehhh, heb Codie voor je c:


    What would life be if we had no courage to attempt anything?

    Ik reageer straks of morgenochtend even op de reacties, of het moet me lukken om alle rollen door te lezen op telefoon maar dat betwijfel ik haha

    Suzuya schreef:
    Of ik maak hem allergisch voor veren..


    Oehhh,
    dat gaat leuk worden.
    Net als Codie met hoogtevrees ^^


    What would life be if we had no courage to attempt anything?

    Suzuya schreef:
    Of ik maak hem allergisch voor veren..


    Maarrr iedereen loopt rond met vleugels op de rug dus zou dat niet een beetje lastig worden xd

    Ik moet nog layouten, maar Pyro staat wel al open voor relaties ^^


    Mhm?

    Cipher schreef:
    Ik moet nog layouten, maar Pyro staat wel al open voor relaties ^^


    Ik heb geen idee hoe ik een relatie moet voorstellen zonder een beschrijving :")

    Qrystallized schreef:
    (...)

    Ik heb geen idee hoe ik een relatie moet voorstellen zonder een beschrijving :")


    Dan moet je de spoiler eens openen (; ik mis een layout, de beschrijvig staat er al


    Mhm?

    Cipher schreef:
    (...)

    Dan moet je de spoiler eens openen (; ik mis een layout, de beschrijvig staat er al


    Ik heb je een berichtje gestuurd in je gb ^^


    What would life be if we had no courage to attempt anything?

    Ik wil ook met mijn rol bezig D:


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Shadowsinger schreef:
    Ik wil ook met mijn rol bezig D:


    ?¿

    Ik heb Bea gepost. c:


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    VvanGogh schreef:
    (...)

    Oehhh,
    dat gaat leuk worden.
    Net als Codie met hoogtevrees ^^

    Oeh, ze zouden een geweldige combi zijn xd

    Qrystallized schreef:
    (...)

    Maarrr iedereen loopt rond met vleugels op de rug dus zou dat niet een beetje lastig worden xd

    Precies ^^


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Suzuya schreef:
    (...)
    Precies ^^


    Voel ik hier nou een allergische vriendschap opkomen ^^ c:


    What would life be if we had no courage to attempt anything?

    Trouwens, voor relatie-ideeën en -voorstellen heb ik liever een PB dan een GB, want ik vind GB's gewoon ontzettend onhandig en onoverzichtelijk. :') Ik moet nu echt gaan studeren dus reactie kan wat langer duren.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.