• Aartsengel
    De Aartsengelen worden gezien als de Heer Zijn rechterhand. Ze fungeren als Boodschapper en als Raadgevers voor Hem. Over het algemeen bevinden zij zich in de Hemel en dalen amper af naar de Aarde. Behalve wanneer het met de Gevallen Engelen uit de hand loopt of wanneer God hen stuurt.

    Doodsengel
    Deze Engelen zijn altijd aanwezig bij het proces van de Schaal van de Waarheid en begeleiden de pure zielen naar het Paradijs. Ook zijn zij degene die Engelen ontdoen van hun vleugels wanneer deze misdaden hebben begaan en verbannen worden uit de Hemel. Zij zorgen ervoor dat de regels in de Hemel worden gehandhaafd en dat de zielen niet kunnen ontsnappen om terug te gaan naar de Aarde. Zij zijn degen die leven creëren.

    Beschermengel
    De meeste bekende Engel van allemaal. Iedere beschermengel krijgt een mens toegewezen om deze te beschermen en te behoeden voor de manipulaties van de Hel. Zij bevinden zich het meest op de Aarde.


    Adviseur
    Deze baan heeft dezelfde functie als die van de Aartsengel. Hij wordt vaak gezien als een strateeg en administrator. Echter is deze baan héél zeldzaam aangezien de Duivel, in tegenstelling tot God, genoegen neemt met drie adviseurs. Jullie kennen vast het aloude spreekwoord wel: ‘Driemaal is de Duivel verzoeken.’

    Helbewaker
    Zielen die verbannen worden in de Hel willen er alles aan doen om uit te breken en te vertrekken naar het Paradijs. Om dit tegen te gaan, zijn Helbewakers aangesteld. Daarbij vormen zij het leger van de Duivel en traint hij hem in het geniep om bestand te zijn tegen een oorlog.

    Schaduw
    Een Schaduw heeft tegengestelde bedoeling als die van een Beschermengel. Deze Demon zorgt voor chaos en zij zijn degene die vernietigen waar de Aartsengelen hard voor gewerkt hebben. Echter is dit alles om de balans in evenwicht te houden. Hij weeft nachtmerries en wordt vaak weergegeven als het kleine duiveltje op iemand zijn schouder.

    [ bericht aangepast op 22 april 2018 - 11:27 ]


    I have seen my own sun darkened

    VvanGogh schreef:
    Rose is nu een beetje grijzig, want ze is BOOM CLAP dark side.


    banana

    hebben jullie mijn geweldige char moodboard al gezien


    i recommend

    Qrystallized schreef:
    hebben jullie mijn geweldige char moodboard al gezien


    i recommend


    Die is best wel een beetje heel geweldig (:

    Ik ga misschien lekker plagiaat plegen


    Jump, and you will find out how to unfold your wings as you fall

    FreeThyself schreef:
    (...)

    Die is best wel een beetje heel geweldig (:

    Ik ga misschien lekker plagiaat plegen


    i will end your moodboard

    maar bedankt :))))))))))))))00

    Qrystallized schreef:
    hebben jullie mijn geweldige char moodboard al gezien


    i recommend


    waar moeten we die zien dan


    I just caught the wave in your eyes

    PeraIta schreef:
    (...)

    waar moeten we die zien dan


    Helemaal onderaan bij mijn char beschrijving :^)

    Qrystallized schreef:
    (...)

    Helemaal onderaan bij mijn char beschrijving :^)


    ahhh nice


    I just caught the wave in your eyes

    PeraIta schreef:
    (...)

    ahhh nice


    Thanks ^-^

    im bored

    Kunnen we dit topic niet volspammen please? 😂😂


    That is a perfect copy of reality.

    Marlow schreef:
    Kunnen we dit topic niet volspammen please? 😂😂


    Oké I'm sorry I'll shut up :$

    Ok, ik ga layouten, moest iemand geïnteresseerd zijn:
    Ik zoek voor Pyro
    -      best buddy
    -      Iemand die soms met hem mee uitgaat
    -      (ex)fling (geen relatie, maar iemand waarmee hij gezoend heeft en/of meer)
    -      Iemand die hem als een rivaal ziet
    -      ...


    Mhm?

    Ik denk dat ik de status van mijn personage naar the rebel ga veranderen, want aangezien er best veel echt slechte personages tussen lopen, valt the badboy niet echt meer op :'D Tenzij ik me vergis, maar anders wordt hij The Rebel


    Mhm?

    Opzich heb je natuurlijk verschillende gradaties in hoe evil iemand js en dan verschilt het ook nog in hoe ze evil geworden zijn, maar volgens mij is dat nu wel redelijk hetzelfde.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Shadowsinger schreef:
    Opzich heb je natuurlijk verschillende gradaties in hoe evil iemand js en dan verschilt het ook nog in hoe ze evil geworden zijn, maar volgens mij is dat nu wel redelijk hetzelfde.


    Wel ja, natuurlijk kunnen er meer personages zijn die naar de donkere kant neigen, maar ik had verwacht dat er niet zo veel extremen zouden zijn (: I mean, mijn personage heeft mensen vermoord en zelfs dan nog zijn zijn vleugels niet helemaal zwart. En ik wil niet zeggen dat ik daarom als enige een personage mag hebben dat zo'n donkere vleugels heeft, maar ik had de status wel geclaimd om er op dat vlak een beetje bovenuit te steken.


    Mhm?

    True. Misschien als de kleur van de vleugels om daden gaat, een soort algemene graditie handig. Alleen het kan ook zo zijn dat het misschien gaat om wanneer de persoon zelf iemand als evil ziet? Dat is alleen meer een vraag voor de TS, maar anders is het idd wel vaag dat iemand die gemoord heeft nog geen helemaal zwart heeft en iemand die lichtere dingen gedaan heeft wel pikzwarte heeft.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered