• Aartsengel
    De Aartsengelen worden gezien als de Heer Zijn rechterhand. Ze fungeren als Boodschapper en als Raadgevers voor Hem. Over het algemeen bevinden zij zich in de Hemel en dalen amper af naar de Aarde. Behalve wanneer het met de Gevallen Engelen uit de hand loopt of wanneer God hen stuurt.

    Doodsengel
    Deze Engelen zijn altijd aanwezig bij het proces van de Schaal van de Waarheid en begeleiden de pure zielen naar het Paradijs. Ook zijn zij degene die Engelen ontdoen van hun vleugels wanneer deze misdaden hebben begaan en verbannen worden uit de Hemel. Zij zorgen ervoor dat de regels in de Hemel worden gehandhaafd en dat de zielen niet kunnen ontsnappen om terug te gaan naar de Aarde. Zij zijn degen die leven creëren.

    Beschermengel
    De meeste bekende Engel van allemaal. Iedere beschermengel krijgt een mens toegewezen om deze te beschermen en te behoeden voor de manipulaties van de Hel. Zij bevinden zich het meest op de Aarde.


    Adviseur
    Deze baan heeft dezelfde functie als die van de Aartsengel. Hij wordt vaak gezien als een strateeg en administrator. Echter is deze baan héél zeldzaam aangezien de Duivel, in tegenstelling tot God, genoegen neemt met drie adviseurs. Jullie kennen vast het aloude spreekwoord wel: ‘Driemaal is de Duivel verzoeken.’

    Helbewaker
    Zielen die verbannen worden in de Hel willen er alles aan doen om uit te breken en te vertrekken naar het Paradijs. Om dit tegen te gaan, zijn Helbewakers aangesteld. Daarbij vormen zij het leger van de Duivel en traint hij hem in het geniep om bestand te zijn tegen een oorlog.

    Schaduw
    Een Schaduw heeft tegengestelde bedoeling als die van een Beschermengel. Deze Demon zorgt voor chaos en zij zijn degene die vernietigen waar de Aartsengelen hard voor gewerkt hebben. Echter is dit alles om de balans in evenwicht te houden. Hij weeft nachtmerries en wordt vaak weergegeven als het kleine duiveltje op iemand zijn schouder.

    [ bericht aangepast op 22 april 2018 - 11:27 ]


    I have seen my own sun darkened

    Die van mij staat denk ik vooral aan de goede kant ookal haalt ze soms wel wat streken uit/overtreed ze regels lol.

    Megan is vooral de goede kant maar als iemand op haar in praat dan zal ze toch meer gaan twijfelen :')

    Mijn dude twijfelt ook nog

    edit: maar hij neigt iets meer naar de kant van de Hel

    [ bericht aangepast op 22 april 2018 - 20:28 ]


    I just caught the wave in your eyes

    Komt er ook nog wat rivaliteit tussen het goede en kwade? (cool)

    [ bericht aangepast op 22 april 2018 - 20:55 ]

    Marlow schreef:
    Hoe staat de stand god vs lucifer op dit moment? Ik bedoel, hoeveel mensen neigen naar god, hoeveel naar lucifer en hoeveel twijfelen nog? ^^


    Lucifer, all the way

    Qrystallized schreef:
    Komt er ook nog wat rivaliteit tussen het goede en kwade? (cool)


    Ik denk dat-dat aan ons is


    I just caught the wave in your eyes

    Op basis van vleugelkleuren + bio
    (Niet bijten als ik het verkeerd heb, is gewoon een schatting)

    Twijfelen: Julia, Megan, Arthur
    God: Codie, Luna, Salhi
    Lucifer: Rose, Pyro, Bea,


    Jump, and you will find out how to unfold your wings as you fall

    PeraIta schreef:
    (...)

    Ik denk dat-dat aan ons is


    Ben benieuwd

    Qrystallized schreef:
    Komt er ook nog wat rivaliteit tussen het goede en kwade? (cool)


    Zie je Codie al voor je.

    Moet ik echt gaan schieten??? :o

    *GROTE BANGE PUPPY OGEN*

    [ bericht aangepast op 22 april 2018 - 21:00 ]


    What would life be if we had no courage to attempt anything?

    Arthur gaat voor de demonen ^^ maar omdat hij eerst voor de engelen ging en vrij laat geswitcht is (maar dan wel echt drastisch, en niet eens meer in een soort twijfelperiode) heeft hij nog wit/goud in zijn vleugels zitten.


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Of ik weet het niet misschien zit mijn personage toch nog wel in de twijfel Idkkkkk

    Dus zover ik begrijp zijn de meesten nu twijfelaars of neigers naar Lucifer?


    That is a perfect copy of reality.

    Ik heb proberen te tellen en er zijn ongeveer 6/7 personen lucifer, 4 God, 3/4 twijfel en 6 mensen die nog hun char moeten posten

    [ bericht aangepast op 22 april 2018 - 21:15 ]

    Megan neigt wel meer naar God en ik heb nog niemand die haar probeert over te halen dus misschien at ze alsnog zeker naar god wil :')

    Rose is nu een beetje grijzig, want ze is BOOM CLAP dark side.


    What would life be if we had no courage to attempt anything?