• Aartsengel
    De Aartsengelen worden gezien als de Heer Zijn rechterhand. Ze fungeren als Boodschapper en als Raadgevers voor Hem. Over het algemeen bevinden zij zich in de Hemel en dalen amper af naar de Aarde. Behalve wanneer het met de Gevallen Engelen uit de hand loopt of wanneer God hen stuurt.

    Doodsengel
    Deze Engelen zijn altijd aanwezig bij het proces van de Schaal van de Waarheid en begeleiden de pure zielen naar het Paradijs. Ook zijn zij degene die Engelen ontdoen van hun vleugels wanneer deze misdaden hebben begaan en verbannen worden uit de Hemel. Zij zorgen ervoor dat de regels in de Hemel worden gehandhaafd en dat de zielen niet kunnen ontsnappen om terug te gaan naar de Aarde. Zij zijn degen die leven creëren.

    Beschermengel
    De meeste bekende Engel van allemaal. Iedere beschermengel krijgt een mens toegewezen om deze te beschermen en te behoeden voor de manipulaties van de Hel. Zij bevinden zich het meest op de Aarde.


    Adviseur
    Deze baan heeft dezelfde functie als die van de Aartsengel. Hij wordt vaak gezien als een strateeg en administrator. Echter is deze baan héél zeldzaam aangezien de Duivel, in tegenstelling tot God, genoegen neemt met drie adviseurs. Jullie kennen vast het aloude spreekwoord wel: ‘Driemaal is de Duivel verzoeken.’

    Helbewaker
    Zielen die verbannen worden in de Hel willen er alles aan doen om uit te breken en te vertrekken naar het Paradijs. Om dit tegen te gaan, zijn Helbewakers aangesteld. Daarbij vormen zij het leger van de Duivel en traint hij hem in het geniep om bestand te zijn tegen een oorlog.

    Schaduw
    Een Schaduw heeft tegengestelde bedoeling als die van een Beschermengel. Deze Demon zorgt voor chaos en zij zijn degene die vernietigen waar de Aartsengelen hard voor gewerkt hebben. Echter is dit alles om de balans in evenwicht te houden. Hij weeft nachtmerries en wordt vaak weergegeven als het kleine duiveltje op iemand zijn schouder.

    [ bericht aangepast op 22 april 2018 - 11:27 ]


    I have seen my own sun darkened

    Shadowsinger schreef:
    Ik wil ook met mijn rol bezig D:

    DAN DOEN JE DAT.



    GA ERVOOR!


    What would life be if we had no courage to attempt anything?

    Ik zit tot half tien in de trein helaas en ben al sinds 6 uur op :c Denk ook niet dat het goed zou komen als ik nu een rol maak, want ik noemde een lichtknopje zonet een stoplicht, whoops 😅


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    KingRichard schreef:
    Trouwens, voor relatie-ideeën en -voorstellen heb ik liever een PB dan een GB, want ik vind GB's gewoon ontzettend onhandig en onoverzichtelijk. :') Ik moet nu echt gaan studeren dus reactie kan wat langer duren.


    Nog een keer. :'D Ik ga nu eerst echt even studeren.

    Also, er zijn voor mijn gevoel een heuuuleboel demonen, of niet?


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Shadowsinger schreef:
    Ik zit tot half tien in de trein helaas en ben al sinds 6 uur op :c Denk ook niet dat het goed zou komen als ik nu een rol maak, want ik noemde een lichtknopje zonet een stoplicht, whoops 😅



    zucht van teleurstelling.
    Serieus? :8


    What would life be if we had no courage to attempt anything?

    KingRichard schreef:
    (...)

    Nog een keer. :'D Ik ga nu eerst echt even studeren.

    Also, er zijn voor mijn gevoel een heuuuleboel demonen, of niet?


    Codie is geen demon
    *shooked*


    What would life be if we had no courage to attempt anything?


    VvanGogh schreef:
    (...)

    Voel ik hier nou een allergische vriendschap opkomen ^^ c:

    Ik stem voor tbh ^^

    (Ik moet nu alleen heel hard lachen om het idee van: Allergisch voor hoogte xd)
    KingRichard schreef:
    (...)

    Nog een keer. :'D Ik ga nu eerst echt even studeren.

    Also, er zijn voor mijn gevoel een heuuuleboel demonen, of niet?

    Dat dacht ik ook al tbh ;o




    *nods*
    Me dude word in dit geval geen demon. Beetje bij beetje krijgen ik een beeld van me personage


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    VvanGogh schreef:
    (...)

    Codie is geen demon
    *shooked*


    Shooketh

    VvanGogh schreef:
    (...)

    Voel ik hier nou een allergische vriendschap opkomen ^^ c:


    HAHAH

    All these bad people be avoiding the good ones or the other way around hah can't we all just be frends

    Qrystallized schreef:
    All these bad people be avoiding the good ones or the other way around hah can't we all just be frends


    Pyro staat open voor iedereen tho ^^


    Mhm?

    KingRichard schreef:
    (...)

    Nog een keer. :'D Ik ga nu eerst echt even studeren.

    Also, er zijn voor mijn gevoel een heuuuleboel demonen, of niet?

    We zijn gewoon allemaal evil :'D


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Necessity schreef:
    (...)
    We zijn gewoon allemaal evil :'D


    Dat is een belediging voor de goeie onder onSS

    Qrystallized schreef:
    (...)

    Dat is een belediging voor de goeie onder onSS

    I know :Y)
    hehe ik zeg toch dat ik ook evil ben?


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    (puh):(

    Mijn dame wordt een Engeltje, hoor! ^^

    Morgen werk ik alles bij, moet nu oppassen op een stel ware bengels...


    I have seen my own sun darkened