• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Gelooft niemand in je draak? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    KIES MIJ KIES MIJ KIES MIJ #hospiteren


    There are poems inside of you that paper can't handle

    de volledige anastasia broadway musical eindelijk kunnen kijken omdat iemand hem opgenomen heeft
    yasss dit is genietennn


    A to the Z

    Nee. G*dverdomme. Niet weer. K*twijf.
    Waarom kan m'n neefie niet een meisje vinden die inziet wat voor fantastische jongen hij is. Dit is de zoveelste die z'n hart breekt na een aantal maanden.
    De vraag is of z'n hart überhaupt nog te lijmen is.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Pixielisje schreef:
    de volledige anastasia broadway musical eindelijk kunnen kijken omdat iemand hem opgenomen heeft
    yasss dit is genietennn


    Heb je een linkjeeee? (in PB maybe?)


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Nu ik erover nadenk, heb ik legit maar 1 man in mijn leven ontmoet die voor de volle 100% respect had voor vrouwen.
    Maar 1. Dat is slecht.


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Het is dat ik weet dat 't Thomas z'n handtekening/paraaf is, maar ik kan echt gewoon niet ontcijferen wat er staat. :')


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Wanneer je vergeet dat je mascara op hebt. Hallo mascaravlek op mijn pyjama.

    Jurassic World: Fallen Kingdom was wel gaaf en een twistje die ik niet zag aankomen. Chris Pratt blijft gewoon knap dus dat was ook geen straf om naar te kijken.


    Physics is awesome

    Of ze laden niet of om de een of andere reden kan ik het scherm niet groter maken of er is ondertiteling die niet gelijk loopt met wat ze zeggen.


    Physics is awesome

    Ik dacht dat ik dit keer echt een kans maakte..


    There are poems inside of you that paper can't handle

    Zo. En bedankt, hè.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Bier geeft plezier, joejoeh


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Dat je blijft hangen op een kwart en dat je het dan niet meer doet, oké. Maar werk dan even mee als ik verder wil gaan waar ik was gebleven. Vervolgens moet ik refreshen en dan ben je ineens 7 minuten verder. Gewoon heel irritant.


    Physics is awesome

    You’re pathetic en ik hoop dat ik je vrijdag niet zie, maar met mijn geluk zal dat toch wel gebeuren. (‘:


    •

    Amari schreef:
    You’re pathetic en ik hoop dat ik je vrijdag niet zie, maar met mijn geluk zal dat toch wel gebeuren. (‘:


    ik wil je wel zien. Gaan we samen drankjes doen


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Rot op met je feestje rotdispuut. Ik wil slapen!
    Zelfs de politie bellen heeft niet geholpen.


    I am an idiot, I move.