• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Gelooft niemand in je draak? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Buying that record was a very good decision.


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Hier trek ik echt de lijn, vanaf dit punt laat ik wat er is gebeurd achter me, vergeef ik iedereen inclusief mezelf, en ga ik zelf verder en laat de rest voor wat het is. Ga ik geen grudges houden, ga ik me focussen op wat wel werkt in mijn leven. En hoop ik eindelijk weer verder te kunnen.


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Als die idioot van een ex van me nu nog niet inziet dat haar hele twitter basically bestaat om te stoken of om me uit te lokken, dan geef ik het op met zijn intelligentie. Echt.


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Also. Het is triest dat je je alleen maar foto's van jezelf durft te plaatsen met snapchat filters zodat je instant 10x zo knap lijkt. En het is nog triester dat je probeert te doen alsof het geen filters zijn. En het is extra triest dat m'n ex dit kennelijk leuk/aantrekkelijk vind.


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    anastasia broadway musical is zo mooi god i love the animation movie maar de broadway versie met alle revolutie elementen erin
    this got me teary eyed it was so so good
    i wish i could erase it from my memory so i could watch it again for the first time


    A to the Z

    Een spin uit je kamer proberen te krijgen om 2 uur snachts terwijl je doodsbang bent voor spinnen is GEEN goed idee, Sha...


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ik heb geen zin om uit bed te gaan. Pfffff.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Dit boek ruikt zo heerlijk. Muf, oud. Het doet me denken aan Engeland en ugh, is this what heaven smells like?


    i wanna die with you once or twice.

    Hij is niet meer. I couldn't use this


    She's imperfect but she tries

    Eindelijk weer de motivatie weten te vinden voor sportschool.


    Do I look like Mother Teresa?

    Een 2,3. Oke, ik wist dat ik het verpest had maar niet dat het zó erg was.
    Dit geeft me nog minder motivatie om te leren voor morgen.. sigh.

    Well — that escalated quickly..

    Tot zo ver weer alles doen. Terug in bed dan maar want te ziek.


    The truth is out there.

    Tickets besteld voor de musical 40-45: check! *O*
    Life is good.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Motivation: gone.


    Feel the fire, but do not succumb to it.