• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Gelooft niemand in je draak? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Avengers Infinity War was een mindfuck. Holy shit.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    JufAnk schreef:
    1. Ik snap al die Engelse termen in reclames niet.
    2. Als ze er dan zijn, worden ze door Nederlanders dramatisch slecht uitgesproken. Why?!?!


    Om eerlijk te zijn snap ik reclames in het algemeen soms al niet...


    Do I look like Mother Teresa?

    Dit is echt de spier die me in mijn nachtmerries gaat achtervolgen, zo lelijk


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Het.Is.Binnen.
    Nooit.Meer.Thesissen.
    Eindelijk.

    (dance)


    The soul needs autumn.

    Ga ik iets vroeger naar bed omdat ik vandaag een uurtje eerder op wilde staan om op tijd in de bioscoop te zijn en mijn brein wilde niet gaan slapen. Ik weet niet wat er aan de hand was, maar om 1 uur was ik nog klaar wakker. Brain, you okay?

    Alsof iemand op deze aardbol graag opmerkingen krijgt over haar/zijn gewicht. Laatste keer dat ik op een weegschaal stapte, heb ik een aantal weken moeten horen dat ik te dik was en dat ik minder moest gaan eten. Dus ik snap niet waarom je denkt dat ik sta te springen om nog een keer op een weegschaal te gaan staan als jij in de buurt bent. Ik snap wat je probeert te doen, echt waar, maar het werkt juist zo hard averechts. En wat een ongelofelijke onzin is het om te zeggen dat je dat doet om me hard te maken en dat ik niet zo'n teer hartje moet hebben. Je verzint gewoon slappe smoesjes om gewoon niet te hoeven zien dat wat je doet eigenlijk niet door de beugel kan, maar goed ik ben niet anders gewend.


    Physics is awesome

    Wanneer je een pleurisdag hebt, een lekkere salade denkt te kopen als troost en er KORIANDER in blijkt te zitten. The universe hates me.


    She's imperfect but she tries

    Lowkey wil ik echt mijn username veranderen in ToddHoward HAHAH fuck


    Caution first, always.

    en nu wil ik eten en bier.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Ok hallo ik ben zielig genoeg om mn account te activeren puur omdat ik mn god niet weet wat ik met al mn gezeik aan moet.
    1. Ik ben zo fk gestresst dat ik thee over mn hele schoot flikkerde en nu zit er dus voor de derde kwer water in mn tellie en ik ben nog gestressder want hij doet het nog en hij gaat straks in de rijst maar voor hoe lanf en ik kan echt even niet zonder mn contacten en muziek en damnit
    2. Je zei vanmiddag nog dat je zou komen??? Ik verheugde me er zo fk erg op en dar weet e. Je hebt nog maar een halfuur om te komen en dan hebben we dus hooguit nog een halfuur. Maar ik weet dat je niet gaat komen. Want je bwnt steeds online maar negeert mijn berichten. You fk bitch. Je bent geen haar beter dan Bryan en echt, je bent gewoon een egoïstische aardappelzak ofzo
    3. Hello idk what the hell i must do know
    4. Hello i’m hella scared for sunday and i don’t want to goo
    5. Ik schilder een collectie van dode mensen cause i whats wrong with me
    6. Oh and a nice one, i have LITERALLY NO FuCkInG ONE TO TALK TO

    THANKS GOD
    tHaNKS to the humans
    Thanks mother earth
    THANKS TO FK EVERYONE

    En het spijt me niet dat dit allemaal gramamticaal en qua spelling niet klopt en dat het raar klinkt bye

    [ bericht aangepast op 6 juni 2018 - 20:09 ]


    i wanna die with you once or twice.

    wacht is hij dood?

    because no


    well fuck

    [ bericht aangepast op 6 juni 2018 - 20:56 ]


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    Cosplays maken met Wendy:
    Je propt er veiligheidsspelden in tot het blijft zitten.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Unpopular Opinion, maar ik vind het echt DISGUSTING dat series zoals 13 Reasons Why door kunnen gaan, een show waar verdomme zelfmoord in wordt oké gepraat, en shows zoals Brooklyn Nine-Nine (thank god gelukkig niet meer), Lucifer & Shadowhunters worden gecancelt.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Cortes schreef:
    Unpopular Opinion, maar ik vind het echt DISGUSTING dat series zoals 13 Reasons Why door kunnen gaan, een show waar verdomme zelfmoord in wordt oké gepraat, en shows zoals Brooklyn Nine-Nine (thank god gelukkig niet meer), Lucifer & Shadowhunters worden gecancelt.

    A-fucking-greed thanks


    i wanna die with you once or twice.

    You better never fucking leave this earth. We're going to have so many more vacations together, you'll be at my wedding as my best man and just embarras me in front of all the guests and I'll be at yours (heck I'll even plan your wedding). We'll have annual family trips together. Maybe our kids will hate each other, maybe one pair of them will fall in love? We'll see every Star Wars movie together, as tradition. You might not see a future that's bright right now. But trust me when I say that, you want to be here for this.


    // Neee nee. Dit moeten een indd echt ff hebben, beste vriend die helemaal rock bottom zit, ouders die niet even een uur normaal kunnen doen en me met rust te laten, belangrijkste toets van het jaar die ik dus niet ga halen, ongesteld. God het is gewoon zo vermoeiend om altijd maar happy te doen en te doen alsof ik niet gewoon een onwijs potje wil janken.

    [ bericht aangepast op 6 juni 2018 - 21:15 ]


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    tijd voor alcohol joejoeh.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO