• Lucht je hart

    Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.

    Dus zit je iets dwars? Zit je snor scheef? Heeft iemand je catchphrase overgenomen? Zoek je iemand om hard mee te gillen? Of ben je gewoon blij? En wil je dit met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf het dan hier van je af.


    Laura's bijdrage, volgende keer mag jij sluiten <3

    Voor gevoelige onderwerpen verwijzen wij (de mods) je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.
    [Dit bericht dient in ieder lucht—je—hart—topic te blijven staan.]

    [ bericht aangepast op 4 jan 2019 - 23:40 ]


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Wat een tering tyfus klote vak is drama ook.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Wat een grap is dit weer. Je staat op de camerabeelden? :W


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Pfff wat een berg werk. Normaal hou ik mijn avonden schoolvrij maar vandaag en morgen ga ik echt wel tot laat door moeten werken. Vandaag denk ik zeker tot 9 uur. Ugh zo veel stress, zo veel moe, zo veel griep.


    The truth is out there.

    "Je hebt nog een dag om te solliciteren."
    GODVERRRRR.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Even Frozen gekeken. Love it.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.



    Me and my bestie BIG FAT MOOD
    Aan alle mensen die niet weten hoe ze sociale contacten moeten onderhouden
    ik hoop dat de put die jullie voor jullie zelf gegraven hebben diep genoeg is dat jullie er nooit meer uitraken
    i aint digging y'all up anymore i've done did that enough already
    [/spoiler


    A to the Z

    Ik heb woensdag een afspraak bij de kapper en zit er oprecht over na te denken om een pony te laten knippen. Ik wil weer lang haar maar vind het nu zo saai


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Nu weet ik ook hoe alle mensen zich voelen die Sterek niet shippen. Waarom zoveel verhalen over een ship? Ze zijn partners, maar niet op een romantische manier in mijn ogen.


    Physics is awesome

    Morgen derde werkdag *O* Tbh ben ik er heel blij mee, maar het is nu nog zo nieuw en ben nog zo bang om fouten te maken, dat ik er nog steeds echt nerveus van wordt :'D


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Pff wat een klote droom was dat.
    Gelukkig was het maar een droom maar ik werd er zo raar en somber van wakker..


    "It means no worries, for the rest of your days"

    Ugh, ik heb zo geen zin in vandaag. Maar aan de andere kant: nog maar vier dinsdagen deze klas en dan wordt hij overgenomen.


    Oh this makes me feel so good.


    Life is a beautiful struggle

    Nieuwe dag, nieuwe kansen. *O*


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Vandaag ik echt zo'n shitdag. Ik ben twee uur wakker en het is nu al kut. Giga koppijn, extreem overgeven en nu de hele fucking dag aan school om m'n deadlines te halen terwijl met die griep en hoofdpijn ik nauwelijks twee minuten achter elkaar kan concentreren. Nog niet te spreken over het feit dat ik nauwelijks slaap omdat ik 100% zeker ben dat sinds die eerste sleep paralysis er iets in mijn huis niet meer klopt. Ben echt done met die random geluiden en het bekeken gevoel. En daar bovenop is de rest van mijn week zo godvergeten druk dat ik niet eens 5 minuten de tijd heb om te huilen. Rant out.


    The truth is out there.

    Vandaag is gewoon niet mijn dag.


    From these ashes, I will rise