• Voor gevoelige onderwerpen verwijzen wij (de mods) je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.
    [Dit bericht dient in ieder lucht—je—hart—topic te blijven staan.]


    Lucht je hart

    Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit iets je dwars? Heb je problemen?

    Voel je je zo ontzettend gezegend dat je het kwijt wilt met een kardinaalteken? Of ben je vandaag heshtek positief?
    Misschien wil je wel je sapjesliefde delen met de rest van de wereld.
    Of moet je zelf maar memen omdat de nieuwe groep die je stant nog niet bekend genoeg is? *kuch* be an intellectual, stan ateez *kuch*
    Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.



    [ bericht aangepast op 12 feb 2019 - 21:24 ]


    A to the Z

    Ughhh, heel leuk voor m’n zusje dat ze vandaag jarig is en ik ben zooo blij dat alle cadeaus goed zijn bevallen, maar nu voel ik me slecht omdat ik naar bed ben gegaan terwijl er nog gasten zijn • maar like, ik moet morgen gewoon werken. :< (Ok, het feit dat ik normaal al om negen uur in bed duik, helpt niet mee.)


    •

    Uuuugh m'n eerste trein heeft nu al een kwartier vertraging


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Dit gaat een geweldig weekend worden. Niks of niemand pakt me dat nog af *O* Voel me gezegend (yeah)


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Jaaaa wachten op de TGV 🎉


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.


    i remember what freedom felt like
    a distant memory now
    i love you, please c      o      m      e            b      a      c      k


    A to the Z

    Oke ik heb mijn neuspiercing nu een maand en ik dacht dat na die piercings de need voor andere piercings en tattoos minder zou worden maar het kriebelt alweer. h e l p.


    The truth is out there.

    Ik ga naar Hadestown in juni, whoo! :)
    Arm geld van me though, want naar musicals toegaan in New York is geen goedkope hobby..


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Dat voedseldagboek bijhouden is echt kut. Echt ik wou dat ik gewoon normaal kon eten en geen last had van alles wat ik eet.


    Take me with you my dark prince, the last dance belongs to you.

    Meh, ik kan gewoon geen motivatie vinden om te schrijven, hoe gaaf ik dit verhaal ook vind.


    Stenenlikker

    Ok ik vind m’n vriendin echt the best ever en het is zooo leuk dat we morgen een dagje Amsterdam gaan doen met z’n tweeën, maar ik voel me zo zo zo onzeker bij haar en dan vooral (lekker oppervlakkig) over m’n uiterlijk — haar kledingstijl is zo flawless en expensive looking en ik weet dat ik er altijd uit zie als een human thrash can naast haar. Muh.

    •••

    Also, note to self: stop met het proppen van állemaal leuke (maar ontzettend drukke) dingen in één weekend.


    •

    Good morning, London 🇬🇧💕


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Vandaag moet ik echt een productief dagje hebben!


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ledecky schreef:
    Vandaag moet ik echt een productief dagje hebben!

    Al begint het nu al niet goed.


    Stenenlikker

    Gisteren leuke meeting gehad, daarna gezellige avond met vriendinnen, drankjes en dansjes gedaan, weinig slaap gehad, vroeg uit de veren, lekker brak een ontbijtje gehaald bij de Bakker Bart, daarna nog even een filmpje gekeken en nu wachten op m'n trein - kortom, een top dag gehad!


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Okay, net mijn consult gehad, over een maand wordt hij gezet en ik ben hella excited en scared.


    From these ashes, I will rise