• Voor gevoelige onderwerpen verwijzen wij (de mods) je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.
    [Dit bericht dient in ieder lucht—je—hart—topic te blijven staan.]


    Lucht je hart

    Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit iets je dwars? Heb je problemen?

    Voel je je zo ontzettend gezegend dat je het kwijt wilt met een kardinaalteken? Of ben je vandaag heshtek positief?
    Misschien wil je wel je sapjesliefde delen met de rest van de wereld.
    Of moet je zelf maar memen omdat de nieuwe groep die je stant nog niet bekend genoeg is? *kuch* be an intellectual, stan ateez *kuch*
    Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.



    [ bericht aangepast op 12 feb 2019 - 21:24 ]


    A to the Z

    I don't know what to do with myself anymore tbh.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Neem me met je mee alsjeblieft. Ik mis je.


    Take me with you my dark prince, the last dance belongs to you.

    M'n docent kwam er halverwege achter dat de internationals vandaag foetsie waren en ging maar in het Nederlands verder. Maar holy shit, zijn Vlaamse accent is intens. Hij spreekt de g niet uit en vervangt het voor een h, whut. Het feit dat hij Geldermalsen uitsprak als Heldermalsen verbaast me nog steeds.



    Whoop, whoop, prijsvraag geraden. Nu hopen dat ik win, want ik wil wel kaartjes voor de Avond van De Filmmuziek ^^ Ik vind het alleen te duur om zelf te kopen.

    [ bericht aangepast op 20 feb 2019 - 15:29 ]


    Stenenlikker

    Hephaistion schreef:
    M'n docent kwam er halverwege achter dat de internationals vandaag foetsie waren en ging maar in het Nederlands verder. Maar holy shit, zijn Vlaamse accent is intens. Hij spreekt de g niet uit en vervangt het voor een h, whut. Het feit dat hij Geldermalsen uitsprak als Heldermalsen verbaast me nog steeds.


    Whoop, whoop, prijsvraag geraden. Nu hopen dat ik win, want ik wil wel kaartjes voor de Avond van De Filmmuziek ^^ Ik vind het alleen te duur om zelf te kopen.


    Dat is west-vlaams. We’re not all like that please dont be scared :’)


    A to the Z

    Ohorat schreef:
    (...)

    Dat is west-vlaams. We’re not all like that please dont be scared :’)


    Hahaha, goed om te weten. And I'm not scared. Ik heb ervaring met het accent van mn ex dat nog best goed meeviel, haha. Hij zat ook altijd te klagen over die West-Vlamingen.

    En verder is mn docent wel goed verstaanbaar, alleen valt die missende g zo op, hahaha.

    [ bericht aangepast op 20 feb 2019 - 15:53 ]


    Stenenlikker

    Ik ben er achter gekomen dat ik een persoon ben die het zo vervelend vindt, als iemand zegt dat ze vandaag langs komen, maar niet zeggen hoe laat. Like, ik heb zelf ook dingen te doen en ik wil gewoon een tijd hebben dat ik kan verwachten dat die persoon komt. Daarnaast is het vrij irritant als mijn vader zegt dat ik vandaag vrij ben tegen iemand, terwijl ik straks nog bijles moet geven. Ik zit al de hele tijd op hete kolen op die persoon te wachten, terwijl ik een afspraak heb en heb nauwelijks iets gedaan vandaag.
    Meh dit is gewoon een kut gevoel. Wedden als ik bijles geef dat die persoon komt. -.- Bedankt papa. Echt top.


    One Who Travels A Higher Path.

    De functie waarvoor ik heb gesolliciteerd heb vervalt. Het uitzendbureau heeft gevraagd of ik dan misschien toch op gesprek wil voor een andere functie dus dat vind ik wel lief van ze. Maar ik zit nu met zoveel vragen over de andere functie en ik wil dus eerst iets meer weten voordat ik iets toe zeg. Omdat ik teleurstelling voor mezelf en hen wil voorkomen.

    Ik ben wel blij dat ik niet voor morgen heb afgesproken, want nu heb ik tijd om mijn vragen te stellen en antwoord te krijgen voordat het gesprek is.


    Physics is awesome

    Ben benieuwd of het eten daar goed gaat meevallen 😆


    Ik wil een tuin vol egels

    Waarom is het zo dat ik m’n vrije avonden altijd zo plan met ‘moet’ dingen? Ik moet douchen. Ik moet m’n nagels lakken. Ik moet minstens 150 bladzijdes lezen in m’n leesclub boek. Dat zijn allemaal zo’n leuke dingen en het voelt zo. . . Argh.


    Heerlijk weer even aan de muziek gezeten vandaag. Altijd even fijn wat aan te kloten met VST's.


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.


    atleast im completely done with 2 lessons from the upcoming 10 next week
    pray for me


    A to the Z

    Lekker lui dagje vandaag, is het immers ook vakantie voor, maar ik ben wel echt hella excited voor vrijdag.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Morgen even een dagje doorbijten maar ik heb nu al zoveel zin in het weekend, even weer iedereen zien ^^


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Oef de persoon in deze serie lijkt sprekend op hem en dat triggered me best wel.


    The truth is out there.

    damn de supporters worden wakker

    leuk dat Ronaldo achter staat though


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.