• Lucht je hart



    Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.

    Dus zit je iets dwars? Moet je weer eens zo lang wachten op je trein of bus? Of rijden ze juist zo optijd dat je er niet meer over kan klagen?
    Of gaat het juist heel goed? Voel je je ontzettend gezegend? Voel je je blessed? Heb je de neiging om kardinaaltekens te gebruiken?
    Of het leven nou echt helemaal 100% geweldig mooi is of juist even helemaal niet. En wil je dit met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf het dan hier van je af.

    Voor gevoelige onderwerpen verwijzen wij (de mods) je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.
    [Dit bericht dient in ieder lucht—je—hart—topic te blijven staan.]

    [ bericht aangepast op 1 mei 2019 - 20:43 ]


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Ik heb echt een hele maffe droom gehad. Had gedroomd dat ik niet op die site kan inloggen omdat ze dachten dat ik fake was of gevaarlijk was. En dat ik gedroomd had om visuele testen af te leggen, en als ik het goed had kon ik weer inloggen op die site.

    Wtf is er met me aan de hand? Waarom ben ik zo emotioneel om de relatie van deze twee personages en dat ik bijna in huilen uitbarst om het feit dat ik ze voor plot waarschijnlijk voorgoed moet gaan scheiden?


    Stenenlikker

    Man, lees eens goed wat ik zeg. Moet ik steeds herhalen? Iets verkeerd verstaan of niet gehoord hebben, snap ik nog, maar in een e-mail.. Daar staat het gewoon. LEES. (cat)


    Ik wil een tuin vol egels

    Zo om half 11 een uurtje lesgeven, daarna 'heerlijk' 2,5 uur tussenuur en daarna nog 3 uurtjes lesgeven...
    Met maar 3,5 uur slaap gehad, is dit niet heel chill of zo (';


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Aub, ik geef juist alles zo netjes, volledig en correct in zodat er geen fouten gebeuren en nog worden de facturen verkeerd gekoppeld?? (cat) Hoe kan dat terwijl dat bedrag niet overeenstemde! Ik wil geen tijd spenderen aan dingen aan te passen terwijl ik alles juist had staan. Hoofdpijnwerk dit. (cat)


    Ik wil een tuin vol egels

    Wanneer je denkt 'even' een artikel van slechts 9 pagina's te lezen en je daar gewoon twee uur mee bezig bent en er nog de ballen van snapt en je nu in anderhalf uur nog even een artikel van 50 pagina's door moet. Rip


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Dus,ik ga zondag 2 juni gezellig met mams en mijn neef High Tea'en in de Euromast
    Ze gaat me wurgen als ze weet dat ik zoveel geld aan haar heb uitgegeven
    But she deserves it (A)


    "It means no worries, for the rest of your days"

    ik met deze site en ik geef ook een reden waarom.

    Als eerste viel het me op op dat hier veel gezeik is tussen mensen hier en sommige doen best lullig tegen elkaar. Telkens er weer drama dat die ene chick 'bitch' tegen die andere chick zegt. En de boel explodeert.

    Hier moet je gewoon uitkijken wat je zegt en nog eens goed kijken of je dingen goed gespekt hebt. Voor je het weet lullen mensen dat je voor geen meter kan spellen. En is er gezeik dat je hoogopgeleide persoon spelt als een steentje. Tuif toch lekker op met je spelling!
    Verder is er vaak gezeik hier en veel botsingen. Er is vaak discussie om de stomste en lulligste dingen omdat dat wijf het niet eens is met die chick.

    Ook als iemand zijn of haar gevoelens willen uiten kunnen mensen erg lullig doen. Of het grappig vinden met een bak popcorn, terwijl diegene serieus is en met shit rond loopt enzo. Het lijkt de leden niet te kunnen schelen hoe kwetsend het voor een ander is om daar lullig over te doen.

    Verder is er veel klachten dat deze site langzaam een rot site begint te worden met alleen maar nare dingen en toxic mensen. Er is veel drama en discussies. Ik hoor van andere dat de mensen hier best lullig kunnen en waarschuwingen kregen van de kleinste en nutteloze dingen En zeggen dat de mensen agressief te keer gaan en een discussie gaan omdat diegenen het niet eens is met jou. Ik kan zelf niet tegen als een of andere verwende teefje met haar hele kanarie tanden loopt te lullen dat die het niet eens is met de mening van de andere en telkens door loopt te lullen dat die verwende nest haar zin kan krijgen. Zullen wijven kan ik echt niet tegen. Ze verdienen eerder een vuist in hun oog dan dat ik hun zien geef.

    En ik merk dat hier bijna geen hond meer komt. Op de 15 leden na. Over twee jaar zal deze site toch niet meer bestaan omdat er geen hond meer komt. En ik begrijp ook waarom. Steeds meer leden stoppen met die site omdat het erg toxic is en veel negativiteit heeft. Ik stop zelf ook voorgoed met deze site omdat ik het echt klaar mee ben.

    Het was voor mij al de druppel toen dat oude wijf loopt te lullen dat ik loopt te trollen terwijl dat niet zo is en met haar stink adem en gele tanden dan loopt te zeiken dat ik doorging, terwijl ik serieus ben. Dat wijf deelt een of andere waarschuwingen uit alsof een of ander politie agent is, dat ik onrespectloos ben en ruzie loopt te zoeken, terwijl ik gewoon een mening had van iemand dat niet lullig bedoelt is. Ik mag dat mens toch niet meer. En dat mens is ook een van de redenen dat ik ga stoppen. Ben klaar met het gezeik. En met haar.

    Dus ik stoppen gaps en wens iedereen op dat mens na tot ziens!(doeg)


    Vieze vuile tyfus bitches hier hey!

    Ik moet eigenlijk nog naar de supermarkt, maar ik heb gewoon geen zin meer


    26 - 02 - '16

    Kinda wanna write again, kinda don't.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ik denk dat ik hoofdpijn heb, omdat ik ongesteld moet worden. Of ik heb te weinig gedronken vandaag, dat kan ook.


    Physics is awesome

    Mordecai schreef:
    Kinda wanna write again, kinda don't.


    Gewoon doen, ik mis Tyana nog steeds haha

    //
    Dat kleine geluksmomentje dat ik vanochtend om half 6 wakker werd en me nog een uurtje kon omdraaien in bed.
    Uiteindelijk is het dan half 7 en word ik weer zo verpest wakker
    Maargoed, nog 1 dag en dan lekker weekend 🥂


    "It means no worries, for the rest of your days"

    stop met die kuttitels van topics dank


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Het was even grappig, maar nu wordt het gewoon uitgemolken. Stop ermee.


    26 - 02 - '16

    Lekker dagje :)

    [ bericht aangepast op 23 mei 2019 - 18:24 ]


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.