• Lucht je hart



    Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.

    Dus zit je iets dwars? Moet je weer eens zo lang wachten op je trein of bus? Of rijden ze juist zo optijd dat je er niet meer over kan klagen?
    Of gaat het juist heel goed? Voel je je ontzettend gezegend? Voel je je blessed? Heb je de neiging om kardinaaltekens te gebruiken?
    Of het leven nou echt helemaal 100% geweldig mooi is of juist even helemaal niet. En wil je dit met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf het dan hier van je af.

    Voor gevoelige onderwerpen verwijzen wij (de mods) je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.
    [Dit bericht dient in ieder lucht—je—hart—topic te blijven staan.]

    [ bericht aangepast op 1 mei 2019 - 20:43 ]


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Alcoholistische prigs.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Zo fijn om tussen al dat eeuwigdurende gezever van historici een duidelijk gestructureerd essay van een aw'er te vinden.


    Stenenlikker

    Nu ik deze one shot schrijf, kom ik er wel achter dat ik heel weinig weet van koffie. Maar dat is ook niet zo vreemd, want ik drink het zelf niet. Lang leve wikipedia!


    Physics is awesome

    Wanneer je papa klaagt over z'n broer die altijd schreeuwt in een discussie en dan zelf keihard begint te schreeuwen in een discussie.


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Straks naar de strandopening in Hoek van Holland. En daarna door naar mams om alvast haar cadeau te onthullen. Ben benieuwd naar haar reactie 😁


    "It means no worries, for the rest of your days"

    Ik ben er eigenlijk wel klaar mee om genegeerd te worden. Dat verdien ik niet, zeker niet als ik me oprecht ergens voor inzet. Dus bij dezen gaat m'n tolerantie omlaag om m'n eigen grenzen te bewaken.

    [ bericht aangepast op 30 mei 2019 - 10:32 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Kom op bachelorproef, het zijn de laatste loodjes.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Dat ongemakkelijke moment dat je een bus wil aanhouden en dan pas beseft dat ie überhaupt niet bij jouw halte hoort te stoppen.


    Stenenlikker

    what will it be: a mental breakdown or absolutely nothing


    ,,,, ahahah i wanna text my gf but shes busy


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    Vanmorgen gestofzuigd, vanmiddag gezwommen en dan kan ik vanavond lekker douchen.


    Physics is awesome

    Wat een incapabele mensen op de weg vandaag zeg, pfff.
    Wel heerlijk om in dit twingo'tje met 130 over de snelweg te karren, hehe.


    Stenenlikker

    Aladdin is geweldig, omg


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Ik ben in tijden niet zo misselijk geweest. 3x over mijn nek gegaan vanochtend en morgen is die high tea
    Gelukkig zakt het langzaamaan weer een beetje maar man wat is dit waardeloos..


    "It means no worries, for the rest of your days"

    Pfsh, net wakker en drowsy ASF. Time for coffee


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik snap echt niet waarom ik sinds het laatste halfjaar zo opvallend meer last van hoofdpijn heb ugh


    The soul needs autumn.