• Lucht je hart



    Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.

    Dus zit je iets dwars? Moet je weer eens zo lang wachten op je trein of bus? Of rijden ze juist zo optijd dat je er niet meer over kan klagen?
    Of gaat het juist heel goed? Voel je je ontzettend gezegend? Voel je je blessed? Heb je de neiging om kardinaaltekens te gebruiken?
    Of het leven nou echt helemaal 100% geweldig mooi is of juist even helemaal niet. En wil je dit met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf het dan hier van je af.

    Voor gevoelige onderwerpen verwijzen wij (de mods) je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.
    [Dit bericht dient in ieder lucht—je—hart—topic te blijven staan.]

    [ bericht aangepast op 1 mei 2019 - 20:43 ]


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Wat een lauw publiek hier weer op deze website :’)


    A to the Z

    Mensen, die intercom verbinding werkt nog (steeds) niet. Dus je kan aanbellen maar de deur kan gewoon open -.-
    Wel vervelend dat het een intercom is zonder camera want zo zie ik nog niet wie er voor de deur staat 🤷‍♀️😅


    "It means no worries, for the rest of your days"

    Met mama naar Duitsland geweest boodschappen doen en daarna de DM maar even leeg gekocht 👀


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Ugh, ik wilde dus gaan gamen omdat mijn internet aan het kutten is, maar nu moet ik een update doen voor ik kan spelen en die schiet niet op, omdat mijn internet nog steeds aan het kutten is 😒


    Stenenlikker

    Dit had ik echt niet verwacht. Zo jammer.


    26 - 02 - '16

    Morgen maar even bellen over hoe dat precies zit want hoe meer ik er over na ga denken, hoe meer ik ga twijfelen 🤔

    //
    Ik doe zo trouw mee aan die Disney winactie van Skyradio, want Disney én de Lion King, maar het wil nog niet lukken om tickets te winnen. Maar ik blijf mijn best doen, wie weet 🤞😂


    "It means no worries, for the rest of your days"

    Oke ik heb het risico maar genomen en neem mijn bff op 13 oktober mee naar Conor Maynard als verjaardagscadeau.
    Nu maar hopen dat ze niet hoeft te werken die nacht 🤞


    "It means no worries, for the rest of your days"

    Even een potje janken want mijn moeder is echt een redder in nood.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Vandaag weer lekker gesport en de watermeloen was heerlijk.


    Physics is awesome

    Naar mens dat ze is! Mag niet eerder weg!

    [ bericht aangepast op 25 mei 2019 - 14:03 ]

    Die witte orchidee die ik voor mijn oma gekocht heb is zo mooi dat ik overweeg om er ook eentje voor mezelf te kopen.
    Ook al ben ik niet echt een planten mens 😅


    "It means no worries, for the rest of your days"

    boy i sure do like getting a mental breakdown out of nowhere


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    Vandaag was heerlijk, ook al heb ik helemaal niets speciaals gedaan. Ik ben gewoon gelukkig c:


    From these ashes, I will rise

    T was weer een drukke dag op werk..
    MAAR:
    Mijn contract is wel weer lekker met een jaar verlengd 🎉

    //
    Morgen naar Aladdin _O_


    "It means no worries, for the rest of your days"

    Damn, het is zo rustig op werk. Heb net eigenlijk 1.5 uur lopen niksen en mn OCD tevreden gesteld door het bord netjes te maken.


    Stenenlikker