• Lucht je hart



    Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.

    Dus zit je iets dwars? Moet je weer eens zo lang wachten op je trein of bus? Of rijden ze juist zo optijd dat je er niet meer over kan klagen?
    Of gaat het juist heel goed? Voel je je ontzettend gezegend? Voel je je blessed? Heb je de neiging om kardinaaltekens te gebruiken?
    Of het leven nou echt helemaal 100% geweldig mooi is of juist even helemaal niet. En wil je dit met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf het dan hier van je af.

    Voor gevoelige onderwerpen verwijzen wij (de mods) je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.
    [Dit bericht dient in ieder lucht—je—hart—topic te blijven staan.]

    [ bericht aangepast op 1 mei 2019 - 20:43 ]


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Ik ben toch blij dat ik dit heb durven zeggen, gaat me later beter voelen uiteindelijk.
    Kijk, ik kan wel voor mijzelf zorgen (A)


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Pfff, ik vind het belachelijk dat ik niet naar de dichtstbijzijnde huisarts kan, omdat ik in een andere postcode woon.
    Naar welke huisarts moet ik dan???


    Stenenlikker

    waarom kan ik dit niet


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Wel aangeven dat die rijdt en dan gewoon niet op komen dagen... Wat een geouwehoer met die staking 😒


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Hallo opgeruimd huis en motivatie voor schoolwerk. Alleen jammer dat er de growing fear is dat er iets HEUL ERG mis is met mijn lichaam. This is okay, this is fine.


    The truth is out there.

    Every time I'm like "okay I want to try and get back on Q" and then I open the site and cringe away again because of the lay-out. Never gonna get used tho this.


    The soul is like an appendix: I literally don’t even use it.

    De bus reed dus wel gewoon en dat wist ik niet. Een van de weinige bussen die wel reed. Maar ik was heel blij dat mama me even bracht.


    Physics is awesome

    nog steeds lekker radiostilte. al anderhalf jaar. top. ik voel me zo geliefd!


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    girlfriend reply to my message challenge


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    Wachten tot m'n broer er is en dan eindelijk naar huis. Wat een hel die staking. Hadden ze dat niet morgen of zo kunnen doen wanneer ik niet met het OV weg moet?


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    I am so miserable all the tiiiime~


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Waiting till my bf comes back from work. Uch, why am I still up? I need to sleeep.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Why would anyone want to talk to you ?


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Te vroeg voor bier? Nee hoor als het lekker weer is is het nooit te vroeg


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Zo leuk als het hondje van je beste vriendin je met een kwispelende staart en blij gepiep begroet.

    //
    Was weer een geslaagd dagje op werk. Druk maar wel gezellig. Nu lekker 4 dagen weekend 🙌


    "It means no worries, for the rest of your days"