• Lucht je hart



    Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.

    Dus zit je iets dwars? Moet je weer eens zo lang wachten op je trein of bus? Of rijden ze juist zo optijd dat je er niet meer over kan klagen?
    Of gaat het juist heel goed? Voel je je ontzettend gezegend? Voel je je blessed? Heb je de neiging om kardinaaltekens te gebruiken?
    Of het leven nou echt helemaal 100% geweldig mooi is of juist even helemaal niet. En wil je dit met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf het dan hier van je af.

    Voor gevoelige onderwerpen verwijzen wij (de mods) je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.
    [Dit bericht dient in ieder lucht—je—hart—topic te blijven staan.]


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Gelukkig geen jobcoach nummer 6
    Voorlopig helemaal geen jobcoach, maar het gaat ook gewoon hartstikke goed op mijn werk.
    Pas eind volgend jaar mag hij weer in actie komen want dan loopt mijn contract af.
    Hele rare afspraken allemaal maar het zal wel..

    //
    Heerlijk om weer ideeën te hebben en volop te kunnen schrijven.
    Die writersblock was een hardnekkige dit keer...


    "It means no worries, for the rest of your days"

    God, I missed you girls


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Ik word zo blij van mijn vetplantjes :3


    26 - 02 - '16

    Cory. ❤️


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    HiIson schreef:
    Cory. ❤️

    I feel this one too (als we aan hetzelfde denken), al wel iets minder dan vroeger in mijn geval. Maar nog steeds (H)

    --

    Waarom ga ik mezelf vrijwillig onderwerpen aan jumpscares straks? Ik ben gek.


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Benzin schreef:
    (...)
    I feel this one too (als we aan hetzelfde denken), al wel iets minder dan vroeger in mijn geval. Maar nog steeds (H)

    Het doet mij verdomme nog steeds pijn. En dat Mark er ook niet meer is, helpt ook niet.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    HiIson schreef:
    (...)
    Het doet mij verdomme nog steeds pijn. En dat Mark er ook niet meer is, helpt ook niet.

    Dat maakt het ook niet beter nee. /:
    Had allemaal niet moeten gebeuren eigenlijk, helaas veranderen we er weinig aan.


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    HiIson schreef:
    (...)
    Het doet mij verdomme nog steeds pijn. En dat Mark er ook niet meer is, helpt ook niet.


    Ik mis Cory ook nog altijd. De pijn gaat inderdaad maar niet weg. En dan die Mark er achteraan.. dat maakte het nog moeilijker, ook al stond hij slecht in het nieuws. Die reacties dat mensen daardoor enigzins blij waren met zijn dood hielpen ook totaal niet mee.
    En dan kijk je aflevering 1 van Glee en al die feels raken je 3x zo hard.

    //
    Omg ik kan pas 2 weken na datum naar de Lion King. Dat is voor mij, als trouwe fan, onacceptabel. Maar mijn vriendin heeft het druk met werk dus het is niet anders. Want ik wil ook weer niet alleen gaan..


    "It means no worries, for the rest of your days"

    Girlicious schreef:
    (...)

    Ik mis Cory ook nog altijd. De pijn gaat inderdaad maar niet weg. En dan die Mark er achteraan.. dat maakte het nog moeilijker, ook al stond hij slecht in het nieuws. Die reacties dat mensen daardoor enigzins blij waren met zijn dood hielpen ook totaal niet mee.
    En dan kijk je aflevering 1 van Glee en al die feels raken je 3x zo hard.
    Wat Mark privé heeft gedaan is niet goed te praten, maar ik vond hem wel een hele goede acteur en zanger.
    Without Glee I wouldn't be the person I am today. En daar heeft Mark ook aan bijgedragen. Liedjes uit Glee terugluisteren is soms zo pijnlijk.

    ---

    Ugh. Ik heb pas over twee weken vakantie. Ik ben er nu al aan toe. :c


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Afgelopen weekend was echt heel gaaf, maar de brakheid die 2 dagen duurde was wat minder :')


    From these ashes, I will rise

    [center][/center]

    Feinics schreef:
    Afgelopen weekend was echt heel gaaf, maar de brakheid die 2 dagen duurde was wat minder :')


    Nawwhhh 😂😱


    The truth is out there.

    Wanneer je diplomeringsfoto's ziet van 10 jaar geleden en je een outfit aan hebt waarvan je denkt: wtf was i thinking?!
    Serieus, die outfit.. en die oogschaduw, en LAAT ME NIET BEGINNEN OVER DIE MEGA HAARBAND!

    //
    Awh zo lief als je beste vriendin zegt dat ze met jou waarschijnlijk langer op dat festival was gebleven en het gezelliger was geweest dan met wie ze uiteindelijk was gegaan. Mijn ego is weer even gestreeld (A)


    "It means no worries, for the rest of your days"

    Feinics schreef:
    Afgelopen weekend was echt heel gaaf, maar de brakheid die 2 dagen duurde was wat minder :')


    Ik was gisteren echt dood, dus heb vandaag echt heeeerlijk uitgeslapen ☺️
    ---
    Heerlijk uit eten geweest met de meiden, altijd fijn om elkaar na een lange tijd weer eens gezien te hebben

    [ bericht aangepast op 14 juli 2019 - 22:50 ]


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    It’s always you you you — and never me.


    Ayee nieuwe tattoo is de shit


    The truth is out there.