• Lucht je hart



    Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.

    Dus zit je iets dwars? Moet je weer eens zo lang wachten op je trein of bus? Of rijden ze juist zo optijd dat je er niet meer over kan klagen?
    Of gaat het juist heel goed? Voel je je ontzettend gezegend? Voel je je blessed? Heb je de neiging om kardinaaltekens te gebruiken?
    Of het leven nou echt helemaal 100% geweldig mooi is of juist even helemaal niet. En wil je dit met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf het dan hier van je af.

    Voor gevoelige onderwerpen verwijzen wij (de mods) je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.
    [Dit bericht dient in ieder lucht—je—hart—topic te blijven staan.]


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Ik haat deze silent treatment die je me geeft. Ja, ik weet dat ik te laat ben. Ik weet dat ik mijn kans had moeten grijpen toen ik hem had. Maar er gebeurde zoveel in die tijd, ik was gewoon niet oké. Ik weet dat ik jou toen vaak links heb laten liggen. Hoe heftig dingen ook waren, dat had ik niet moeten doen. En ik zou niet verrast op moeten kijken dat je nu hetzelfde terug doet. Het doet pijn, want ik mis je. But I guess karma comes back around..

    [ bericht aangepast op 9 aug 2019 - 16:44 ]


    Every scrap of you would be taken from me, watched as you signed your name Marjorie

    Ook al was het maar een glimps, maar het zien van dat geamputeerde been was niet oké....


    Stenenlikker

    Ik begin nu eigenlijk wel lichte kriebels te krijgen. Nog 2 maanden. Dan ben ik in de stad waar ik altijd al van heb gedroomd om heen te gaan, en met haar... Its getting too real.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    nagellak eraf peuteren, cuz, why not?


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Ik weet niet meer wat ik moet doen. Ik wist dat je het zwaar had, maar dat je ooit zo'n drastische keuze zou maken, had ik nooit verwacht. Het enige wat ik me blijf afvragen, is waarom?


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Wat is mijn leven, wat is mijn lot
    Hard werken en dan kapot. Uch.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    De meeste marvel films ken ik zo'n beetje helemaal uit m'n hoofd, maar toch lukt me dat niet met CA: Civil War ook al hou ik van die film..


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Ben ik wel goed genoeg voor je? Zo lijkt het iig niet.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    I feel like shit and really lonely, I wish I just didn't have to spend this evening alone


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Het schrijven van een proloog gaat of goed en je hebt een mooie introductie van het verhaal of het is echt bagger en je wenst dat je er nooit aan was begonnen. There's no in between.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Gisteren was zo gezellig 💃
    Alleen jammer dat ik vandaag zo vroeg wakker werd en nu dus al een tijdje in zombie modus rondloop. Ah well...


    "It means no worries, for the rest of your days"

    Nog 20 volgers en dan heb ik er 500 joejoee


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Waarom vinden insecten mij zo lekker?


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Ugh ik haat bellen met deze telefoon!
    Dit is al de zoveelste keer dat de verbinding zomaar wegvalt tijdens het bellen.
    Ik kan geen fatsoenlijk telefoongesprek voeren met dit ding, zelfs niet na ernaar te laten kijken.
    Want die smeren je gelijk een nieuw duurder toestel aan
    Dus dat word denk ik sparen voor een nieuwe tel want dit schiet niet op zo 😪


    "It means no worries, for the rest of your days"

    Fijn dat ik ruim 10 geslapen heb vannacht, maar het nadeel ouds dat ik nu niet kan slapen, maar ik moet morgenochtend wel vroeg op...


    Stenenlikker