• Lucht je hart



    Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.

    Dus zit je iets dwars? Moet je weer eens zo lang wachten op je trein of bus? Of rijden ze juist zo optijd dat je er niet meer over kan klagen?
    Of gaat het juist heel goed? Voel je je ontzettend gezegend? Voel je je blessed? Heb je de neiging om kardinaaltekens te gebruiken?
    Of het leven nou echt helemaal 100% geweldig mooi is of juist even helemaal niet. En wil je dit met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf het dan hier van je af.

    Voor gevoelige onderwerpen verwijzen wij (de mods) je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.
    [Dit bericht dient in ieder lucht—je—hart—topic te blijven staan.]


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Nadeel aan late dienst op het werk: Je hebt geen zak aan je dag en tegen de tijd dat je thuis komt gaat iedereen al naar bed.
    Voordeel aan late dienst op het werk: De rust.


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    I should be studying but here I am, falling in love with a cartoon for kids


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Zaterdag helemaal naar de klote gaan in Index (disco in Duitsland).


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Dit is het goede leven


    From these ashes, I will rise

    Ik ben blij weer thuis te zijn, but. . .

    Ik ben als de dood voor morgen; de start van het nieuwe schooljaar, het eerste schooljaar met m’n ‘eigen’ klasje. Ik zie de kinderen volgende week pas, maar de zenuwen voor de voorbereidingen zijn al sky high — hoe moet ik dit in Godsnaam gaan doen?


    Aan de ene kant fijn dat het nu wat rustig is en ik aan die ene taak rustig kan werken, maar het is zo saai. :/


    Ik wil een tuin vol egels

    Lekker middagje puzzelen ☺️


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    I'm in my happy place ^^


    From these ashes, I will rise

    Als je een prank call doet, doe het dan niet om half 1 snachts zodat je me wakker maakt terwijl je weet dat ik de volgende dag gewoon om 5 uur van huis moet. Asshole.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Me gisteravond: oké, tijd om te gaan slapen, morgen weer vroeg op.
    Brein: noooope! Denk aan je personages, denk aan mooie muziek! En ohja, ook nog een dosis stress van werk.
    Me: neeee, ik wil slapen 😭
    Brein: *na een uur* oké dan....


    Stenenlikker

    Mijn mannetje, een kater genaamd Jack, heeft een katheter en dus een cone of shame om, dus ik spendeer al een paar uur mijn dag in de keuken om hem in de gaten te houden.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    I disappointed myself — again.


    Weekeeeenndd
    Wel een lekker dagje gehad op werk.
    Erg leuk om alle wijkkantoren even te hebben gezien

    //
    Ik heb zo'n zin in die ovenaardappels.
    Ze ruiken al heerlijk. Dan is een half uur wachten wel lang als je honger hebt 😅


    "It means no worries, for the rest of your days"

    Even na te gaan dat dit topic over 10 dagen 2 maanden oud is xD


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Gelukkig hebben ze ook een droogvoer (brokken) variant van het speciale voer dat hij moet hebben en, boi, het gaat erin als zoete broodjes!


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO