• Lucht je hart



    Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.

    Dus zit je iets dwars? Moet je weer eens zo lang wachten op je trein of bus? Of rijden ze juist zo optijd dat je er niet meer over kan klagen?
    Of gaat het juist heel goed? Voel je je ontzettend gezegend? Voel je je blessed? Heb je de neiging om kardinaaltekens te gebruiken?
    Of het leven nou echt helemaal 100% geweldig mooi is of juist even helemaal niet. En wil je dit met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf het dan hier van je af.

    Voor gevoelige onderwerpen verwijzen wij (de mods) je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.
    [Dit bericht dient in ieder lucht—je—hart—topic te blijven staan.]


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Fuck friends. Why have them when you can distance yourself and fall back into old habits cuz no one will be able to tell. Joe 👌


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Weer wat om van mn ongewilde bucketlist af te strepen: autopech hebben.
    Gelukkig was het aan lampje dat ging branden, waardoor ik tijd had om een goede plek te zoeken om de auto neer te zetten, bij een benzinestation in de schaduw. En de wegenwacht kon de kapotte riem ook nog eens bijna direct vervangen, zodat ik zelf weer naar huis kon rijden.


    Stenenlikker

    Het huis voelt zo leeg zonder ons hondje. 12 jaar lang heeft ze opdezelfde plek in de woonkamer gelegen en nu is dat een opeens een lege plek


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Prim schreef:
    Het huis voelt zo leeg zonder ons hondje. 12 jaar lang heeft ze opdezelfde plek in de woonkamer gelegen en nu is dat een opeens een lege plek


    Heel veel sterkte toegewenst ❤


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Zit ik laatst nog op te scheppen dat ik bijna nooit ziek word, word ik alsnog geconfronteerd met een griepje.
    En omg wat heb ik onwijs kut geslapen vannacht. Eigenlijk kan je het eerder dutjes noemen dan echt slapen want ik heb letterlijk elk uur voorbij zien komen.
    Dat word mezelf maar ziekmelden voor vandaag, want met dit uiterlijk ga ik echt de deur niet uit 🤧


    "It means no worries, for the rest of your days"

    Wauw. Mijn begeleider van stage stuurt net pas een appje met of ik een fijne vakantie heb gehad en of ik volgende week kom... Like, vandaag hebben we teamoverleg en morgen kennismaken met nieuwe eerstejaars - obviously Ben ik er vandaag al (';


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Aah shit. Ik geloof dat een eerstejaarsvak soms samenloopt met hobby's van me en dat de lectures sinds dit jaar verplicht zijn. Maar ik snap de stof al en die hobby's heb ik nodig voor sociaal contact en om wat te ontladen van deze studie...


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Waarom is Windesheim altijd zo traag met dit soort dingen? Ik wil gewoon weten in welke groep ik zit!


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    I haven't felt this low in a long time. This reminds me how not suited I am for a relationship. One year anniversary is coming up and all I wanna do is seclude and be alone. Maybe its better that way.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ik ben maar 1,5 dag weg geweest en het voelt alsof ik 2 weken compleet heb gemist? Whatthefuck


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    Zo irritant als m'n collega's tijdens de pauze Marokkaans met elkaar gaan spreken.
    Hallo, ik ben er ook nog?


    Stenenlikker

    Introductie dag en ik heb nog geen 4 uur geslapen omdat ik gister sluitdienst had en vanavond weer. En iemand botste tegen mij aan op het station terwijl ik koffie vast had dus nu zit er een grote koffievlek op mijn lichte blousje. #waarom


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ik HAAT AfterEffects met heel mijn hart.


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Het is niet leuk om te merken dat je langzaam weer terug valt naar die oude gevoelens..
    Ik dacht dat het me sterker maakte maar nu ben ik er toch niet zo zeker over
    Die kleine dingen triggeren me al zo erg, ook al weet ik dat ik me waarschijnlijk druk maak om niks..


    "It means no worries, for the rest of your days"

    Ik moet of stoppen met geld uitgeven of een baan zoeken. En snel.


    There are poems inside of you that paper can't handle