• Lucht je hart



    Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.

    Dus zit je iets dwars? Moet je weer eens zo lang wachten op je trein of bus? Of rijden ze juist zo optijd dat je er niet meer over kan klagen?
    Of gaat het juist heel goed? Voel je je ontzettend gezegend? Voel je je blessed? Heb je de neiging om kardinaaltekens te gebruiken?
    Of het leven nou echt helemaal 100% geweldig mooi is of juist even helemaal niet. En wil je dit met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf het dan hier van je af.

    Voor gevoelige onderwerpen verwijzen wij (de mods) je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.
    [Dit bericht dient in ieder lucht—je—hart—topic te blijven staan.]


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Ik had vandaag een super belangrijke sollicitatie en dacht echt dat ik het goed had verpest maar ik hoorde later dat hij best over mij te spreken was. Duimen dus


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Wow, alweer mijn laatste dag werken in diak Utrecht vandaag. Dan nog twee weken in Zeist, maar daar schijnt het nu echt enorm rustig te zijn.


    Stenenlikker

    Ben ik op Max volume Satanic inspired muziek aan het luisteren in de bus? Yes. Yes I am.


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Nieuw op het lijstje van bijzondere dingen die ik ben tegengekomen in het ziekenhuis: een gedetineerde die via de ambulance ingang het ziekenhuis wordt binnengebracht.


    Stenenlikker

    Ja, ook jij bent het baasje van hem, maar ga mij geen dingen zeggen die ik al lang weet - ik ben al 2 dagen langer met hem bezig qua voer, drinken en medicatie.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    ”Hoe voel je je?”
    ‘Moe.’
    “Zeg, jij bent áltijd moe.”

    Ja, misschien omdat er iets MEER achter zit maar dat is schijnbaar ondenkbaar want ik ‘ben nog zo jong’.


    Ik voel me gewoon klote, meh en alles in die richting.
    Waarom kan ik niet gewoon wat zelfverzekerder zijn en dingen van me af zetten? Ugh.

    Ik ben echt blij da k weer op quizlet zit maar heb waarschijnlijk een hoop gemist. Hopelijk ga k nii weer voor een tijdje offline. But okaay k wil er geen lang verhaal van maken dus ik stop met typen .


    Denk aan de toekomst, niet aan het verleden

    Ik heb de promotie waar ik zo hard voor heb gewerkt maar kan er niet blij mee zijn omdat ik een paar uur eerder hoorde dat mijn behandelaren zich zorgen over mij maken en bang zijn voor een terugval.


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Wanneer je denkt een patatje met snacks vanavond zou wel lekker zijn en je vader vervolgens vraagt, wil jij straks patat en snacks halen? Misschien bestaat telepathie dan toch?! xD


    Physics is awesome

    Ga me niet zeggen dat je niet naar m'n verjaardag kan komen.
    Je bent mijn vriendje. Ja, je bent slecht met data. Maar of all days kan je toch wel mijn verjaardag onthouden?


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Ik vind het prima dat mijn beste vriendin met hem op vakantie gaat maar ergens zit het me toch niet lekker.
    Hopelijk houd hij zijn handjes thuis want de vorige keer snapte hij ook niet wat 'nee' betekende.
    En mijn vriendin is meer waard dan alleen een tussendoortje voor de zomer 💁🏻‍♀️


    "It means no worries, for the rest of your days"

    Rant.

    Ik ben doodsbang voor morgen — de ‘Wat als?’ overspoelen me bijna. Wat als ze me niet leuk vinden? Wat als ik iets fout doe? Wat als ik iets niet weet? Wat als ik het niet kan? Maar aan de andere kant weet ik dat er mensen achter me staan die vertrouwen in me hebben, dat ik twee diploma’s in m’n zak heb zie me vertellen dat ik hiervoor heb geleerd. En dan zou het niet zo eng moeten zijn, toch?


    Ben ik even blij dat pukkelpop voorbij is.


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Ik wil echt een nieuwe deurbel
    Hartverzakkingen als dat klote ding af gaat..
    Gelukkig heb ik nu een intercom en hoef ik die schreeuw-bel niet zo vaak meer te horen
    Maar het blijft een rot geluid 💁🏻‍♀️


    "It means no worries, for the rest of your days"