• Lucht je hart



    Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.

    Dus zit je iets dwars? Moet je weer eens zo lang wachten op je trein of bus? Of rijden ze juist zo optijd dat je er niet meer over kan klagen?
    Of gaat het juist heel goed? Voel je je ontzettend gezegend? Voel je je blessed? Heb je de neiging om kardinaaltekens te gebruiken?
    Of het leven nou echt helemaal 100% geweldig mooi is of juist even helemaal niet. En wil je dit met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf het dan hier van je af.

    Voor gevoelige onderwerpen verwijzen wij (de mods) je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.
    [Dit bericht dient in ieder lucht—je—hart—topic te blijven staan.]


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Ja, kut, het lijkt erop dat Student Affairs mij niet heeft ingeschreven voor een vak, terwijl ze dat, als ik het goed begrepen heb, wel zouden doen. En nu ik het dan maar zelf wilde doen in de na-inschrijving, zit het vak al vol....


    Stenenlikker

    Verf? gehaald.
    Muren? geschuurd.
    Hotel? Trivago.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Proudly waving my blue and bronze flag, want ik ben net naar de bieb geweest voor nieuwe boeken en ik ben mijn studieplanner voor mijn vakken over 2 weken al aan het maken.


    [ bericht aangepast op 20 aug 2019 - 12:10 ]


    From these ashes, I will rise

    Ik slaap de komende nacht of 2 nachten op de bank, omdat ik mijn slaapkamer aan het verven ben.
    Op dit moment zit m'n moeder nog steeds EN IK BEN MOE, LIKE, GA WEG NAAR BOVEN EN LAAT ME SLAPEN!


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Dagje Efteling was super leuk. Ik ga die Bob achtbaan echt missen...
    Enige nadeel is alleen dat ik nu dus super dood ben en het liefst door wil slapen ipv te gaan werken.
    Maargoed het zijn maar 5 uurtjes vandaag dus ik mag niet klagen 😴


    "It means no worries, for the rest of your days"

    Oké, lol, ik word betaald om mn boek te lezen op werk, omdat er gewoon niets te doen is tot 1 uur 😅


    Stenenlikker

    Muren en plinten done! Boekenkast en bed weer terugzetten en dan alleen nog de deuren en m'n raam!


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Well


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Lekker boodschappen doen in Duitsland en zo de DM nog even leeglopen 👀


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Jou audio will FITE, goddamn


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Ben nog steeds niet goed van daarnet. Ik wou dat die gast gewoon wegging bij haar. Ook al zei ze tegen mij dat ze het top vond van me en oké was, ik had liever dat ze zei dat ze echt door hem met rust gelaten wil worden. Misschien had ik hem dan echt kunnen wegjagen. En ook al leek het daarna weer oké tussen hen, dat beeld hoe hij haar eerst behandelde blijft me toch bij..


    Ik wil een tuin vol egels

    God I love her.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Happy met hoe het is geworden en dat alles nu hangt en zo ^^


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Deze vreetbui is echt erg. Ik zit nu alweer een pak lange vingers weg te vreten. En van de week zelfs een hele zak chips.
    Dat gaat niet goed samen met het feit dat ik een beetje op mijn gewicht wil letten.
    Maar goed het is maar een week per maand dus vooruit 😂


    "It means no worries, for the rest of your days"

    5 weken geleden zeidennze dat we geluk zouden hebben als we nog een paar weken met onze hond zouden hebben en wat heeft ze het lang vol gehouden. Maar het is genoeg geweest. Ze heeft van de week 2 bloedingen gehad en dat blijft gebeuren. Dat willen we niet dus morgen nemen we afscheid van haar


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one