• Experium



    • • Experium High is een school, afgelegen in de Amerikaanse woestijnen. Het is een school voor jongeren tussen 15 en 25 jaar, met ieder een bijzondere gave. Op deze school kunnen ze lessen volgen om hun gaven te optimaliseren, en vanuit daar een gezamenlijk doel te bereiken:
    • • Het scheppen van de ultieme mens. • •

    Aangezien de school te groot wordt en het aantal experimenten onoverzichtelijk, heeft de school het Zuiveringstoernooi uitgeroepen. De vijf houses gaan tegen elkaar strijden, in een poging hun plek te verdienen aan Experium High. De winnaars krijgen de grote school-trofee. De verliezers worden van school verwijderd, wat dat ook mag betekenen.


    Je personage komt terecht op een vrij normale high school, met uitzondering van het feit dat je dagelijks verschillende onderzoeken moet ondergaan om te zien hoe je je gaves ontwikkelen. Ook zijn er bijzondere vakken voor de verschillende gaves, zoals bijvoorbeeld ......
    Er heerst een competitieve sfeer tussen de leerlingen, want elke leerling weet; mocht je gave niet genoeg ontwikkelen (of zich niet laten zien) dan verdwijn je op mysterieuze wijze.


    Nodige informatie
    * Het is een experimentenschool, je personage ondergaat dus ook allerlei onderzoeken naar de werking van je gave.
    * Een naam moet je verdienen. Een nieuwe leerling komt binnen met alleen zijn experimenten nummer. De naam die je verdient, heeft te maken met de gave die je hebt! Je nummer heeft max. 4 cijfers.
    * Je herinnert je niets meer van voor je 15e. Deze herinneringen zijn met zeer goede zorg gewist. Je kunt dus nog wel talenten hebben van voor die tijd, maar je weet er niets meer van.
    * Je bent als personage geboren met de gave of je hebt als tiener een injectie toegediend gekregen om te zien hoe je erop reageert.
    * Je maakt deel uit van een house, waar in totaal 10 personen in zitten.


    Personages

          • Naam • Leeftijd • Gave • Mentor • User
    • Onyx. • 23 • Muziek en dromen • Maneur • Croweater
    • (studieobject) 8175 (Adam) • 17 • Tijdreizen • Margeaux • Croweater
    • Jester Madcap • 20 • Overtuiging • Cackle • ProngsPotter
    •Merrin• 16 • Gedaanteverwisseling • Moreau •Slughorn
    • Yrla • 19 • Superspeed • Williams • Slughorn

    • Vienna • 20 • Telekinese • Maxwell • Slughorn
    • Fayr Fixfault • 20 • Repareren • Navkar• ProngsPotter
    •Nenya Agami•15 • Helderziend • Mentor? • ProngsPotter
    • Dezi • 20 • Samenvloeien met draak • Naam • Croweater
    •Fersephone • 20 • Slopen • Gates • Slughorn
    Bijpersonages
    • Naam • Gave
    LIONS
    ⚜️
    •Fire • Vuur
    • Fox • In dieren veranderen.
    • Astreal • Astral projection.
    • Tony • Onzichtbaar in het donker.
    • Emil • Dupliceren
    • Onna • Ondoordringbare huid
    •Vera • Vliegen
    •Serena • Stembeheersing
    • Heidi • Groene vingers.
    •8226 • Praten met dieren
    Elephants
    ⚜️
    •Vision • Met zintuigen spelen
    •Dalit • Immuniteit voor gaven
    • Rai •Electriciteit
    •[Onbekend] • [Onbekend]
    •[Onbekend] • [Onbekend]
    • Kijo • Veranderen in een Oni.
    • Stella • Licht ombuigen.
    •Vera • Leugendetector.
    • Helene • Genezing.
    •Cherry • Voedsel toveren
    Rhino's
    ⚜️
    • Romeo • Emoties manipuleren
    • Damon • Dementor
    • Peter • Spiderman
    • Azrael • Krachten afnemen en aanvullen
    • Darian • Objecten materaliseren
    • Maaya • Hallucinates.
    •Melissa • Fauna manipulatie.
    •Alice • Spiegelloper
    •Medusa • Verstenen onder haar blik
    •Naamloos • Gedachtenlezer.
    Buffalo's
    ⚜️
    •Ednoces • Tijd bevriezen voor 10 sec
    •Nish • Aanwezigheid verbergen
    •Goliath • Ant-Man
    •Klaus • Necromancer
    •8167 • Energieschilden
    •Evelin • Reizen tussen werelden/dimensies
    •8034 • Gevarensonar
    •Nemesis • Vloeistoffen sturen
    •Maevis • [Onbekend]
    •Sarah • Binding

    • Buiten de school •
    • Nathaniël • Broer van Gabriël (Yrla)
    • Rory • Vriend van Aaron (Adam)

    • Inqurium High •
    •Adrasteia •The Alder• Vampier - overname gaves door bloed
    • Casey •The Oak• Mentaal binnendringen

    • Afgestudeerd •
    •Ryan •Panther •Portalen maken
    • Onbekend • Buffalo • onbekend
    •Melody •Rhino•Banshee/ geluid-manipulatie


    Rooster

    Directeur Dubois
    Panthers
    Maandag
    * Geschiedenis•Sogat•
    * Muziek /Creatief•Wish•
    * Les rondom je gave•Eigen Mentor•
    * Lunch
    * Wiskunde• Margeaux
    * Engels• Cackle

    Dinsdag
    * Sociale training• Navkar
    * Gymnastiek• Williams
    * Onderzoeken
    * Lunch
    * Aardrijkskunde • Maxwell
    * Natuur/scheikunde • Gates

    Woensdag
    * Engels • Cackle
    * Maatschappijleer • Maneur
    * Gave training •Eigen mentor•
    * Lunch
    Vrije tijd

    Donderdag
    * Biologie (Blokuur) • Moreau
    * Biologie (Blokuur) • Moreau
    * Wiskunde • Margeaux
    * Lunch
    * Muziek/ Creatief •Wish•
    * Geschiedenis •Sogat•

    Vrijdag
    * Aardrijkskunde • Maxwell
    * Natuur/scheikunde • Gates
    * Gave training •Eigen Mentor•
    * Lunch
    * Vrije tijd.


    Eerdere topics
    Speeltopic 1: Klik ^^
    Speeltopic 2: Klik ^^
    Speeltopic 3: Klik ^^
    Speeltopic 4: Klik ^^
    Speeltopic 5: Klik ^^
    Speeltopic 6: Klik ^^
    Speeltopic 7: Klik ^^
    Speeltopic 8: Klik ^^
    Speeltopic 9: Klik ^^
    Speeltopic 10: Klik ^^
    Speeltopic 11:Klik ^^
    Speeltopic 12:Klik ^^
    Speeltopic 13: Klik ^^
    Speeltopic 14: Klik ^^
    Speeltopic 15: Klik ^^
    Speeltopic 16: Klik ^^
    Speeltopic 17: Klik ^^
    Speeltopic 18: Klik ^^
    Speeltopic 19: Klik ^^
    Speeltopic 20: Klik ^^
    Speeltopic 21: Klik ^^
    Speeltopic 22: Klik ^^
    Speeltopic 23: Klik ^^
    Speeltopic 24: Klik ^^
    Speeltopic 25: Klik^^
    Speeltopic 26: Klik^^
    Speeltopic 27: Klik ^^
    Speeltopic 28: Klik ^^
    Speeltopic 29: Klik ^^
    Speeltopic 30: Klik ^^
    Speeltopic 31: Klik ^^
    Speeltopic 32: Klik ^^
    Speeltopic 33: Klik^^
    Speeltopic 34: Klik ^^
    Speeltopic 35: Klik ^^
    Speeltopic 36: Klik ^^
    Speeltopic 37: Klik ^^
    Speeltopic 38: Klik ^^
    Speeltopic 39: Klik ^^
    Speeltopic 40: Klik ^^


    Rules
    * Een reservering blijft 24 uur staan
    * Je bent ten alle tijden welkom, vraag even aan ons op welke hoogte we zijn.
    * Reageer vooral vanuit je eigen personage. Je mag voor een ander reageren als je dit overlegt hebt.
    * Maak niet een te uitgebreide persoonsbeschrijving. Het is leuk als je personage zich ontwikkeld tijdens de RPG.
    * Meedoen? -> Klik voor het rollentopic

    [ bericht aangepast op 4 jan 2023 - 14:54 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    Vienna



    ”Dank je,” zuchtte Vienna opgelucht. Die woorden te horen was alleen al genoeg om de storm te laten liggen. “Ik… Uhm… Ik ga mezelf weer een beetje bij elkaar rapen,” zei ze terwijl ze naar de trap wees. “Welterusten,” knikte ze de roodharige jongen toe.


    It's never gonna happen, Guys.

    Jester Madcap



    'Natuurlijk.' Jester tikte een vinger tegen zijn slaap in een half saluut en liet zich tegen de muur aan leunen. 'Trusten, Vie.'


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Safira



    Safira vloekte zacht omdat de plotse kus en zijn nabijheid haar uit balans brachten. Haar voet schoot weg, maar ze slaagde erin om te blijven staan en haar voet weer terug te zetten. Na de volgende draai moest ze een kledingstuk uittrekken. Haar voeten waren wel heel ver van haar handen en Yrla hing ook nog eens half over haar heen, waardoor ze zich maar uit haar shirt probeerde te wurmen. Helaas raakte ze in de te wijde mouw verstrikt en ze viel op haar buik op de grond.
          ‘Oef.’ Nog half onder Yrla, worstelde ze zich verder uit haar shirt – pas daarna beseffend dat ze natuurlijk geen beha droeg en dat ze ineens wel heel veel van zichzelf blootgaf. Ze merkte dat ze rood werd – geen enkele jongen had haar immers ooit zo gezien – en toen ze weer overeind stond, merkte ze dat ze zich toch wat van hem afschermde.
          Kom op, stel je niet aan. Je bent geen twaalf. Hij heeft zowat iedereens tieten gezien.
          Misschien was dat dan ook wel wat haar zo zelfbewust maakte.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Merrin

    Zoals Onyx het zei, leek hij er echt in te geloven dat Adam terug zou komen. Dat gaf Merrin weer een beetje hoop en hij knikte naar de jongen.
          ”Dan hoop Ik dat hij er vanavond gewoon is,” zei Merrin met een kleine glimlach. Zijn ogen gleden naar de deur, waar Jester waarschijnlijk stond te wachten. “I-ik ga maar eens,” zei hij met een blos. “D-dan zit ik jullie niet in de weg.” Merrin kwam al overeind van het bed. Misschien ging hij nog een keer in Adams tekeningen kijken, dat gaf hem gek genoeg toch een beetje hou vast. “Welterusten,” zei hij zacht.

    [ bericht aangepast op 8 jan 2023 - 8:29 ]


    It's never gonna happen, Guys.


    Yrla



    Yrla kwam ook overeind. Hij grinnikte bij het zien van haar blos en het feit dat ze zich af probeerde te schermen. Grote mond, maar toch spannend. Rustig stapte hij op haar af en deed voorzichtig haar armen aan de kant. Hij liet zijn ogen even over haar heen glijden. Safira had een prima boezem en een prima lijf. Ergens had hij de neiging haar knap te noemen, maar hij wist zeker dat als hij haar mooi noemde dat ze dat maar afgezaagd vond.
          Toch leunde hij voorover en bleef vlak voor haar gezicht hangen. Tegelijk liet hij een van zijn handen langs haar zij heen glijden. “Je moet je andere sok nog,” fluisterde hij met een grijns.


    It's never gonna happen, Guys.

    Safira



    Natuurlijk pikte Yrla haar onzekerheid op – dat was waarschijnlijk onvermijdelijk. Ze voelde zich dan ook behoorlijk ongemakkelijk toen hij haar armen weg boog en haar blik over haar bovenlichaam liet gaan. Ze wist beter dan te vragen wat hij ervan vond. Zo’n meisje wilde ze niet zijn – niet het meisje dat zich vastklampte aan zijn mening, noch het meisje dat overduidelijk tevreden was met haar lichaam. Ze wist zelf ook wel dat haar rondingen wat te wensen over lieten in de ogen van de gemiddelde jongen. Toch geloofde ze dat Yrla niet zo oppervlakkig was. Niet écht.
          Zijn hand brandde op haar huid, ze deed echter alsof dat absoluut niet zo was en keek hem aan. ‘Misschien zijn mijn tenen links wel het mooist en kan ik die het beste voor het laatst bewaren.’


    Every villain is a hero in his own mind.

    Yrla



    Yrla lachte zachtjes. “Dat betwijfel ik met al het moois wat ik nu al zie,” zei hij toch met een glimlach. Daarna volgde een haast duivelse grijns op zijn gezicht. “Maar prima, ik heb er absoluut geen problemen mee als je eerste die broek uit doet.” Yrla liet zijn hand zakken, nam zijn tweede erbij en haakte zijn vingers achter de band van de joggingbroek. Daarbij kwam ook zijn eigen aarzeling omhoog, zich herinnerend dat dit Safira’s eerste keer was. “Je houdt me wel tegen toch? Als ik iets doe wat je niet wil. Gewoon zeggen dat ik moet stoppen.”

    [ bericht aangepast op 8 jan 2023 - 11:28 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    Onyx


    ‘Hé Mer…’ Onyx wachtte tot de jongen hem aankeek. ‘Je zit nooit in de weg, hè? Ik weet dat we niet de beste vrienden zijn. Maar als ik je ergens mee kan helpen of iets voor je kan doen – zoals zorgen dat je ’s nachts slaapt – dan laat je het maar weten. Ik weet zeker dat Adam me anders echt een enorme kutvriend vindt zodra hij terugkomt en ik heb mijn portie vrienden-teleurstellen toch wel gehad voor dit jaar.’


    Every villain is a hero in his own mind.

    Safira



    Safira haalde haar schouders op. ‘Ik zou morgen zomaar wakker kunnen worden in mijn drakengedaante en daar weer jarenlang in vastzitten, dus ik heb dan liever spijt van iets wat ik gedaan heb dan van iets wat ik niet gedaan heb.’ Ze legde haar handen op die van Yrla en moedigde hem zo aan ze verder te laten zakken.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Merrin


    Merrin glimlachte even kleintjes naar Onyx. "Dankje," zei hij met een klein knikje. Hij wist nog niet zeker of hij echt van het aanbod gebruik zou maken, maar dat het aanbod er stond, was stiekem toch wel fijn. "Al denk ik dat ik het straks gewoon nog even zelf probeer." Al had Merrin nu al het idee dat hij totaal niet zou kunnen slapen die nacht, net zoals de nacht ervoor enorm gebroken was geweest. Als er ook maar een kans bestond dat Adam terug zou komen in de nacht, dan wilde hij wakker zijn.


    It's never gonna happen, Guys.

    Yrla



    Yrla zijn handen bevroren, ook al voelde hij dat Safira hem aanmoedigde zijn handen naar beneden te doen. Hij begreep het ergens, ze had jarenlang vastgezeten en dingen gemist, maar ergens begreep hij het toch ook weer niet. Yrla zou het verschrikkelijk vinden als hij iets bij Safira zou doen wat ze niet prettig zou vinden. Hij had daar zelf enorm veel moeite mee gehad, toen Nish... Dat kon hij echt niet. Dat kon hij zichzelf nooit vergeven als hij dat bij iemand anders zou doen. "Ik heb wel graag dat je het doet, a-anders stop ik nu liever meteen. Ik zou het verschrikkelijk vinden als ik je iets doe wat je niet fijn vindt. Dat vergeef ik mezelf nooit."


    It's never gonna happen, Guys.

    Onyx

    Onyx gaf een knikje. Vlak voor de jongen de kamer uitliep, schoot hem iets te binnen. Iets wat gisteren op al door zijn hoofd had gespookt. 'Stel dat Zebediah hem wel heeft en hij wil iets terugdraaien... dan zal hij ook voor jou komen om Adam te kunnen dwingen. Misschien moeten we zorgen dat de teleporteur je niet mee kan nemen, door je aan je bed vast te maken.'


    Every villain is a hero in his own mind.

    Merrin


    Aan zijn bed vastmaken? Wat was dat nu voor vreemd verzoek. Hij zou niet weten waarom Zebediah Adam nodig had voor iets en ergens vond hij het lastig zich voor te stellen dat hij gebruikt zou worden om iemand onder druk te zetten. Maar hij wist ook wel dat Onyx ergens gelijk had.
          Maar vast aan zijn bed? Dat leek hem niet echt iets. "Neemt ie dan niet gewoon mijn bed en al mee?" vroeg hij zich af.

    [ bericht aangepast op 8 jan 2023 - 18:08 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    Onyx

    'Geen idee,' gaf Onyx toe. 'Niet als hij het hele bed moet optillen, dat is te zwaar voor één persoon. En ik denk dat Kris het bed ook makkelijk aan de muur kan vastmaken.'


    Every villain is a hero in his own mind.

    Merrin


    "Is teleporteren hetzelfde als optillen dan?" vroeg hij zich hard op af. "Of is dat alleen verplaatsen?" Het was jammer dat hij geen idee had hoe de gave van de jongen werkte, of hoe hij eruit zag. Misschien kon hij zelf dan nog wel die gave gebruiken en zouden ze erachter kunnen komen. Dat zou best handig kunnen zijn toch?
          Kon hij niet gewoon een kamergenoot krijgen voor een nachtje? Al vroeg hij zich af wie dat dan moest zijn en of diegene wel echt iets voor hem kon doen. Misschien was Yrla daarom in Nenya haar visioen. Al zat hij er nu ook weer niet op te wachten om een kamer met Yrla te moeten delen. Dus die optie hield Merrin maar voor zich. "M-maar als het moet... Doe dat dan maar." Merrin haalde zijn schouders op.

    [ bericht aangepast op 8 jan 2023 - 18:32 ]


    It's never gonna happen, Guys.