• Lieve users,

    We hebben van RJ de melding gekregen dat hij, helaas, een "cease and desist" eis heeft ontvangen rond het domein Quizlet.nl. Dat betekent dat we ons domein zullen moeten afstaan aan Quizlet inc (of Quizlet.com). RJ heeft geprobeerd om dit tegen te gaan, maar we kunnen er helaas niets aan veranderen. We hebben nu tot augustus om de site over te hevelen naar een ander domein, dat dus ook een andere naam zal krijgen.
    Daar schakelen we jullie natuurlijk graag voor in. Quizlet zal voor ons altijd "Quizlet" blijven, maar we hebben wel een nieuwe naam nodig. Eentje die omvat wat deze mooie community inhoudt.
    We horen graag jullie suggesties voor het einde van de maand. Hoe eerder we alles immers naar een nieuw domein kunnen verhuizen, hoe beter. Laat dus zeker van je horen, al zijn het enkele hersenspinsels of de start van een brainstorm (:

    We begrijpen dat dit nieuws een tegenslag is, maar we hopen dat jullie samen met ons op zoek willen gaan naar een nieuwe thuis voor Q.
    Groetjes,
    De Qrew

    Update!
    We hebben de namen voorgelegd aan RJ. Hij heeft ze nagekeken op zowel beschikbaarheid als prijs en is uitgekomen op drie mogelijke opties:
    - Qreare
    - Qreaties
    - Qommune

    Toevallig ook de drie namen die het meeste terugkwamen (naast booklet).

    Je kan nu je stem uitbrengen via de poll. Laat zeker weten wat je keuze is en waarom! Zo vinden we samen hopelijk een nieuw thuis voor Q (:

    [ bericht aangepast door een moderator op 21 maart 2023 - 19:12 ]


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Gestemd.

    Lummi schreef:
    Gestemd.


    Every scrap of you would be taken from me, watched as you signed your name Marjorie

    Gestemd!


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Hoezo is Ghostlets eruit gehaald? I liked that one. 😂


    [ heaven knows ]

    Togo schreef:
    Hoezo is Ghostlets eruit gehaald? I liked that one. 😂


    klinkt een beetje als ghostsluts...

    anyways gestemd!

    siriuslyhot schreef:
    (...)
    klinkt een beetje als ghostsluts...

    anyways gestemd!

    dat kan je ook zeggen met quizlet.

    [ bericht aangepast op 10 maart 2023 - 13:40 ]


    [ heaven knows ]

    Togo schreef:
    (...)
    dat kan je ook zeggen met quizlet.


    Hahahahhaha nu je het zegt... gemiste kans, nieuwe naam had quislet kunnen zijn

    siriuslyhot schreef:
    (...)
    klinkt een beetje als ghostsluts...
    anyways gestemd!

    Wat? 😂 Maar er staat Ghostlets. Lol, het is maar waar je op let.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Klee schreef:
    (...)
    Wat? 😂 Maar er staat Ghostlets. Lol, het is maar waar je op let.


    Soort psychologische test.

    Wat zie jij in de naam ghostlets dan?

    siriuslyhot schreef:
    (...)

    klinkt een beetje als ghostsluts...

    anyways gestemd!


    same hhaha, las het steeds als dat ook, wel leuke niche ✨


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Klee schreef:
    (...)
    Wat? 😂 Maar er staat Ghostlets. Lol, het is maar waar je op let.

    Hahaha tbh mijn gedachten gingen ook meteen naar ghost-slet. Mag wat over mij zeggen hoor, maar als meerdere mensen dat zo ervaren weet ik niet of dat is wat je zou willen uitdragen als site. (cat)


    ars moriendi

    siriuslyhot schreef:
    (...)

    klinkt een beetje als ghostsluts...

    anyways gestemd!


    Ook mijn eerste associatie, haha. Ik vind Qommune wel gezellig klinken! Helaas doet die het niet zo goed in de poll.


    Omnia mutantur, nihil interit

    Varjak schreef:
    (...)

    Ook mijn eerste associatie, haha. Ik vind Qommune wel gezellig klinken! Helaas doet die het niet zo goed in de poll.


    Qommune is wel schattig op zich. Klinkt alsof we het helemaal gezellig hebben 🥺

    Of alsof we sekte gekkies zijn en communal suicide doen.. tis maar net hoe je t bekijkt

    siriuslyhot schreef:
    (...)

    Qommune is wel schattig op zich. Klinkt alsof we het helemaal gezellig hebben 🥺

    Of alsof we sekte gekkies zijn en communal suicide doen.. tis maar net hoe je t bekijkt

    Why not both? Vaak begint het één ook met het ander!


    ars moriendi

    Sev schreef:
    (...)
    Hahaha tbh mijn gedachten gingen ook meteen naar ghost-slet. Mag wat over mij zeggen hoor, maar als meerdere mensen dat zo ervaren weet ik niet of dat is wat je zou willen uitdragen als site. (cat)

    Lol. Ik heb meerdere mensen, naast mezelf, ook gehoord over quiz-slet, dus eigenlijk zegt dat niet zoveel. Er zijn verschillende namen afgestreept en niet meegenomen in de poll, en ik vroeg me af wat de reden daarvan is.


    [ heaven knows ]