• Experium



    • • Experium High is een school, afgelegen in de Amerikaanse woestijnen. Het is een school voor jongeren tussen 15 en 25 jaar, met ieder een bijzondere gave. Op deze school kunnen ze lessen volgen om hun gaven te optimaliseren, en vanuit daar een gezamenlijk doel te bereiken:
    • • Het scheppen van de ultieme mens. • •

    Aangezien de school te groot wordt en het aantal experimenten onoverzichtelijk, heeft de school het Zuiveringstoernooi uitgeroepen. De vijf houses gaan tegen elkaar strijden, in een poging hun plek te verdienen aan Experium High. De winnaars krijgen de grote school-trofee. De verliezers worden van school verwijderd, wat dat ook mag betekenen.


    Je personage komt terecht op een vrij normale high school, met uitzondering van het feit dat je dagelijks verschillende onderzoeken moet ondergaan om te zien hoe je je gaves ontwikkelen. Ook zijn er bijzondere vakken voor de verschillende gaves, zoals bijvoorbeeld ......
    Er heerst een competitieve sfeer tussen de leerlingen, want elke leerling weet; mocht je gave niet genoeg ontwikkelen (of zich niet laten zien) dan verdwijn je op mysterieuze wijze.


    Nodige informatie
    * Het is een experimentenschool, je personage ondergaat dus ook allerlei onderzoeken naar de werking van je gave.
    * Een naam moet je verdienen. Een nieuwe leerling komt binnen met alleen zijn experimenten nummer. De naam die je verdient, heeft te maken met de gave die je hebt! Je nummer heeft max. 4 cijfers.
    * Je herinnert je niets meer van voor je 15e. Deze herinneringen zijn met zeer goede zorg gewist. Je kunt dus nog wel talenten hebben van voor die tijd, maar je weet er niets meer van.
    * Je bent als personage geboren met de gave of je hebt als tiener een injectie toegediend gekregen om te zien hoe je erop reageert.
    * Je maakt deel uit van een house, waar in totaal 10 personen in zitten.


    Personages

          • Naam • Leeftijd • Gave • Mentor • User
    • Onyx. • 23 • Muziek en dromen • Maneur • Croweater
    • (studieobject) 8175 (Adam) • 17 • Tijdreizen • Margeaux • Croweater
    • Jester Madcap • 20 • Overtuiging • Cackle • ProngsPotter
    •Merrin• 16 • Gedaanteverwisseling • Moreau •Slughorn
    • Yrla • 19 • Superspeed • Williams • Slughorn

    • Vienna • 20 • Telekinese • Maxwell • Slughorn
    • Fayr Fixfault • 20 • Repareren • Navkar Gates• ProngsPotter
    •Nenya Agami•15 • Helderziend • Mentor? • ProngsPotter
    • Dezi • 20 • Samenvloeien met draak • Naam • Croweater
    •Fersephone • 20 • Slopen • Gates • Slughorn
    Bijpersonages
    • Naam • Gave
    LIONS
    ⚜️
    •Fire • Vuur
    • Fox • In dieren veranderen.
    • Astreal • Astral projection.
    • Tony • Onzichtbaar in het donker.
    • Emil • Dupliceren
    • Onna • Ondoordringbare huid
    •Vera • Vliegen
    •Serena • Stembeheersing
    • Heidi • Groene vingers.
    •8226 • Praten met dieren
    Elephants
    ⚜️
    •Vision • Met zintuigen spelen
    •Dalit • Immuniteit voor gaven
    • Rai •Electriciteit
    •[Onbekend] • [Onbekend]
    •[Onbekend] • [Onbekend]
    • Kijo • Veranderen in een Oni.
    • Stella • Licht ombuigen.
    •Vera • Leugendetector.
    • Helene • Genezing.
    •Cherry • Voedsel toveren
    Rhino's
    ⚜️
    • Romeo • Emoties manipuleren
    • Damon • Dementor
    • Peter • Spiderman
    • Azrael • Krachten afnemen en aanvullen
    • Darian • Objecten materaliseren
    • Maaya • Hallucinates.
    •Melissa • Fauna manipulatie.
    •Alice • Spiegelloper
    •Medusa • Verstenen onder haar blik
    •Naamloos • Gedachtenlezer.
    Buffalo's
    ⚜️
    •Ednoces • Tijd bevriezen voor 10 sec
    •Nish • Aanwezigheid verbergen
    •Goliath • Ant-Man
    •Klaus • Necromancer
    •8167 • Energieschilden
    •Evelin • Reizen tussen werelden/dimensies
    •8034 • Gevarensonar
    •Nemesis • Vloeistoffen sturen
    •Maevis • [Onbekend]
    •Sarah • Binding

    • Buiten de school •
    • Nathaniël • Broer van Gabriël (Yrla)
    • Rory • Vriend van Aaron (Adam)

    • Inqurium High •
    •Adrasteia •The Alder• Vampier - overname gaves door bloed
    • Casey •The Oak• Mentaal binnendringen
    •Robin • The pine Tree -> The Alder • Boogschieten
    • Kassander • The Alder • Telepathie

    • Afgestudeerd •
    •Ryan •Panther •Portalen maken
    • Onbekend • Buffalo • onbekend
    •Melody •Rhino•Banshee/ geluid-manipulatie


    Rooster

    Directeur Dubois
    Panthers
    Maandag
    * Geschiedenis•Sogat•
    * Muziek /Creatief•Wish•
    * Les rondom je gave•Eigen Mentor•
    * Lunch
    * Wiskunde• Margeaux
    * Engels• Cackle

    Dinsdag
    * Sociale training• Navkar
    * Gymnastiek• Williams
    * Onderzoeken
    * Lunch
    * Aardrijkskunde • Maxwell
    * Natuur/scheikunde • Gates

    Woensdag
    * Engels • Cackle
    * Maatschappijleer • Maneur
    * Gave training •Eigen mentor•
    * Lunch
    Vrije tijd

    Donderdag
    * Biologie (Blokuur) • Moreau
    * Biologie (Blokuur) • Moreau
    * Wiskunde • Margeaux
    * Lunch
    * Muziek/ Creatief •Wish•
    * Geschiedenis •Sogat•

    Vrijdag
    * Aardrijkskunde • Maxwell
    * Natuur/scheikunde • Gates
    * Gave training •Eigen Mentor•
    * Lunch
    * Vrije tijd.


    Eerdere topics
    Speeltopic 1: Klik ^^
    Speeltopic 2: Klik ^^
    Speeltopic 3: Klik ^^
    Speeltopic 4: Klik ^^
    Speeltopic 5: Klik ^^
    Speeltopic 6: Klik ^^
    Speeltopic 7: Klik ^^
    Speeltopic 8: Klik ^^
    Speeltopic 9: Klik ^^
    Speeltopic 10: Klik ^^
    Speeltopic 11:Klik ^^
    Speeltopic 12:Klik ^^
    Speeltopic 13: Klik ^^
    Speeltopic 14: Klik ^^
    Speeltopic 15: Klik ^^
    Speeltopic 16: Klik ^^
    Speeltopic 17: Klik ^^
    Speeltopic 18: Klik ^^
    Speeltopic 19: Klik ^^
    Speeltopic 20: Klik ^^
    Speeltopic 21: Klik ^^
    Speeltopic 22: Klik ^^
    Speeltopic 23: Klik ^^
    Speeltopic 24: Klik ^^
    Speeltopic 25: Klik^^
    Speeltopic 26: Klik^^
    Speeltopic 27: Klik ^^
    Speeltopic 28: Klik ^^
    Speeltopic 29: Klik ^^
    Speeltopic 30: Klik ^^
    Speeltopic 31: Klik ^^
    Speeltopic 32: Klik ^^
    Speeltopic 33: Klik^^
    Speeltopic 34: Klik ^^
    Speeltopic 35: Klik ^^
    Speeltopic 36: Klik ^^
    Speeltopic 37: Klik ^^
    Speeltopic 38: Klik ^^
    Speeltopic 39: Klik ^^
    Speeltopic 40: Klik ^^


    Rules
    * Een reservering blijft 24 uur staan
    * Je bent ten alle tijden welkom, vraag even aan ons op welke hoogte we zijn.
    * Reageer vooral vanuit je eigen personage. Je mag voor een ander reageren als je dit overlegd hebt.
    * Maak niet een te uitgebreide persoonsbeschrijving. Het is leuk als je personage zich ontwikkelt tijdens de RPG.
    * Meedoen? -> Klik voor het rollentopic

    [ bericht aangepast door een moderator op 22 okt 2023 - 13:48 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Adam
    ———

    Adam voelde zich gloeien door die lieve woorden van zijn vriendje. Hij voelde dat het de andere ziel ook raakte. 'Dat deed hem veel,' zei Adam zacht. 'Hij heeft zich weer iets teruggetrokken.' Hij kroop dicht tegen Merrin aan en gaf hem een kus, waarna hij zijn hoofd tegen zijn schouder liet rusten. 'Laten we morgen maar met Onyx en Jester praten. Nu wil ik... gewoon even niet aan moeilijkheden denken. Zullen we een spelletje doen?'

    [ bericht aangepast op 20 okt 2023 - 16:21 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Zondagmiddag
    Jester Madcap



    Jester richtte al zijn aandacht op de aanwezigheid die hij eerder gemerkt had. 'Jij hoort hier niet,' zei hij zachtjes, en zijn gave liet zijn woorden langs Emil's geest glijden richting die ander. 'Rot eens vriendelijk op.'
          Maar anders dan toen bij Maaya kwam er nu niets van weerstand. Hij had net zo goed tegen lucht kunnen praten; wie er net ook geweest was, ze waren er nu heel duidelijk niet meer. Best begrijpelijk, want die had er natuurlijk weinig behoefte aan om er voorgoed uit-gebonjourd te worden. Jester knikte tegen zichzelf en schiep een beetje afstand tussen hem en Emil. 'Ze is nu weg ja. Eerst merkte ik hen nog in je hoofd, echt iemand anders dan jij die met je meeluisterde, maar die aanwezigheid is nu helemaal weg. Dus als het de geest van Tuuli is, kan ze in ieder geval gaan en staan waar ze wil en is ze niet aan jou gekluisterd of van jou afhankelijk.' Hij wachtte even. 'Maar met de manier waarop ze verdween denk ik eigenlijk dat het toch een telepaat is die met je zit te fucken.'

    [ bericht aangepast op 20 okt 2023 - 16:25 ]


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Emil


    ‘Een telepaat?’ Emil fronste. ‘Denk je dat die naamloze van de Rhino’s nog leeft en in opdracht van iemand handelt?’


    Every villain is a hero in his own mind.

    Zondagmiddag
    Jester Madcap



    Jester schudde kort zijn hoofd. 'Ik ben er vrij zeker van dat die dood is, maar er is nog een school zoals die van ons. Een paar jaar geleden is de helft van de leerlingen van hier daarheen verhuisd. Misschien zit de telepaat daarbij?' Hij haalde lichtjes zijn schouders op. 'Wie het ook is, het is duidelijk hun eigen keuze--of die van een mindcontroller--om je lastig te vallen. Ze zijn er alleen wanneer dat hen uitkomt.'
          Hij dacht even na. Er klopten gewoon een aantal puzzelstukjes teveel niet. Want als het inderdaad een telepaat was, konden ze wel heel veel over een verdomd lange afstand. En waarom dan precies Emil? En waarom alléén Emil? Als dit vanuit Zebediah kwam, zou hij dan niet ingezet hebben op Jester zelf, of zelfs Fire? Die had makkelijkere mentale muren om neer te halen. Emil was een nuttig iemand om een ingang toe te hebben, maar... Dit speelde überhaupt al langer dan dat.
          'Die connectie tussen jullie is raar. Waarom jíj? Waarom is die connectie zo sterk?' Een random telepaat op die andere school kende Emil toch helemaal niet? Hoe had die dan toegang tot zijn geest? Jester beet op zijn lip. Zouden ze misschien familie zijn dan ofzo? Het gebeurde wel vaker; en het zou wat verklaren als de telepaat opzoek ging naar open connecties in hun eigen hoofd. 'Heb jij toevallig ooit je eigen dossier gezien?'


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Emil


    Emil schudde zijn hoofd. 'Nee. Ik heb weleens geprobeerd om een glimp op te vangen, maar mijn mentor is daar altijd erg scherp op.'


    Every villain is a hero in his own mind.

    Zondagmiddag
    Jester Madcap



    'Ik kan een een keer met je gaan kijken?' bood hij aan. 'Ik zat te denken rond die random, sterke connectie. Misschien dat er familie van je op die andere school zit ofzo. Dat zou in je dossier staan. En er zijn anderen hier met familie, dus zo heel vergezocht hoeft het niet te zijn.'


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Emil


    'Ja, dat kan wel.' Het idee om dat stiekem te gaan doen stond hem wel een beetje tegen, maar hij moest toch wat? 'Maar als het een broer of zus is die doet...' Er liep een rilling langs zijn rug. 'Waarom doet die dat in vredesnaam? Dan geloof ik nog liever dat het een geest is,' bromde hij.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Zondagmiddag
    Jester Madcap



    Daar had hij helaas geen geruststellend antwoord op. 'Misschien vervelen ze zich. Familie is niet alles. Mijn... Nouja. Blood of the covenant is thicker than the water of the womb, laten we maar zeggen?' Hij haalde verontschuldigend zijn schouders op. 'Sommige mensen hebben gewoon shitty familie.'


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Emil


    Emil wist niet echt wat hij met dat antwoord aan moest, zelfs al was het misschien waar. Hij haalde een hand door zijn haar. 'Nou... bedankt in elk geval voor dit. Laat maar weten wanneer we naar dat dossier kunnen kijken.' Hij had geen idee hoe Jester dat voor elkaar kon krijgen, maar hij en zijn vrienden leken hem erg vindingrijk.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Zondagmiddag
    Jester Madcap



    'Vanavond?' stelde Jester voor, die het wel lekker vond om iets te kunnen afronden. Daarbij, als dingen enigszins volgens plan liepen zouden ze morgenavond wel eens weg kunnen zijn. 'Oh, en dat doet me eraan denken. Zou je een schokband kunnen kopiëren voor ons? Misschien heeft Fire het je al gevraagd, maar nu ik je toch spreek is het wel zo makkelijk.'


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Emil


    'Oh.' Emil voelde dat hij een kleur kreeg. Hij wist heel zeker dat Experium dat geen goed plan vond. Maar goed, lichamen kopiëren om het op lijken te laten lijken en weten dat de oorspronkelijke leerlingen ergens in het bos werden ondergebracht, ook niet. Hij zat er toch al tot zijn nek in. 'Ja, dat kan ik wel proberen. Al... ben ik nog niet zo goed met elektronica,' zei hij spijtig.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Zondagmiddag
    Jester Madcap



    'Als het niet lukt kunnen we het ook anders oplossen,' stelde Jester hem gerust. Een schokband voor Zebediah vond hij sowieso niet een eerste prioriteit, niet wanneer een stuk duct-tape die rol ook prima op zich kon nemen. 'Kijk maar hoever je komt. Ik heb eventueel een voorbeeld voor je, zolang die die maar niet uit elkaar haalt. Zonder één werkzame band mislukt het plan.'


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Emil


    'Dat lukt me niet,' wist Emil nu al. 'Ik moet weten hoe het er vanbinnen uitziet.' Hij sloeg zijn blik neer. 'Sorry.'


    Every villain is a hero in his own mind.

    Zondagmiddag
    Jester Madcap



    Jester knikte. 'Oké. Lossen we het anders op, komt goed. Zie ik je dan vanavond voor je dossier? Rond elf uur bij jouw campus afspreken?'


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Emil


    Emil glimlachte. 'Ja, is goed. Bedankt.'


    Every villain is a hero in his own mind.