• Rollentopic

    Leerlingen
    Gryffindor
    - LostPromises Guinevere Samantha Longbottom
    - LWTomlinson Emily Molly Potter
    - xBelieveIt Roxanne Weasley
    - Wandless Marylinn Savarin
    - LadySparrow Lily Luna Potter
    - xLaughing James Sirius Potter

    Ravenclaw
    - MustacheMe Bronzin Kastier
    -Gnome Meline Evita Lunelle Leroux
    -Gnome Antoine Ricard Christopher Leroux
    - Suicidal Teagan Siobhan Lingwood

    Slytherin
    - WolfDreams Sandriné Lucia Romense
    - LostPromises Albus Severus Potter
    - Obliviatum Isabella Maryanne Weasley
    - LittleTear Teresa von Grace
    - CutePuppy Samantha Eve Moonlight
    - missMuffin Katerina Silence

    Hufflepuff
    - MustacheMe Marve Robin Gingel
    - LWTomlinson Lilith Astoria Malfoy


    Schoolhoofd
    - Wandless Valerie Noah Price

    Leraren
    - Obliviatum Rolando Green Dada
    - Wandless Jasper Thomas Gizéh Gedaanteverwisselingen Hoofd Hufflepuff
    - LostPromises Neville Longbottom Kruidenkunde Hoofd Gryffindor
    - CutePuppy Marie-Claire Fleur Grey bezweringen Hoofd Slytherin
    - xBelieveIt Olivia Madison Snape Toverdranken Hoofd Ravenclaw

    Anderen
    - MustacheMe Kat Gingel, De rat van Marve
    - missMuffinEva Eveline Echnaton, concierge

    Regels
    - Hou je aan je rol.
    - Elkaar niet vermoorden. Tenzij je het afgesproken hebt.
    - Maximaal drie rollen.
    - Je maakt geen topics aan maar wacht tot 1 van de admins (Tara (LostPromises) komt of Em (Wandless) online is) zodat het overzichtelijk blijft
    - Geen ruzie maken.
    - Als je een kind wilt zijn van een al bestaand koppel met kinderen die al gespeeld worden vraag dan of hun nog een broer/ zusje willen.
    - Als je een al bestaand persoon speelt let er dan wel op in welke afdeling hij/ zij zit en hou je aan alle informatie die je over hen hebt.
    - Als je Out of character bent praat je tussen [Haakjes]
    - Zet altijd de naam boven het stukje dat je schrijft.
    -Een stukje bestaat uit minstens drie zinnen



    Je kan op ieder moment inspringen.



    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 15 nov 2011 - 19:34 ]


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Marylinn Savarin

    'He! Sam! Doe haar de groeten van mij!' Ze lachte en ik zwaaide nog een keertje. 'Gwen? Wat hebben wij nu?'
    'Ik dacht dat jij op het rooster had gekeken van morgen?' Ik schudde onschuldig mijn hoofd. 'Weet ik niet meer.' Ze zuchtte diep.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    ~Samantha Eve Moonlight~

    Toen ik aan kwam sjokken, stond Grey, ondanks dat ik te laat was, glimlachend op me te wachten. Ik mompelde iets wat op 'Sorry' leek, en ze liet me binnen.
    'U krijgt de groeten van Marylinn Savarin.' zei ik tegen haar.

    ~Marie-Claire Fleur Grey~

    'Hoezo?' vroeg ik, lichtelijk verbaasd, lichtelijk geïrriteerd.
    'Gewoon, ik kwam haar tegen op de gang.' Ze liep snel naar haar plek, waar niemand naast haar zat.
    'Ik zal een hartig woordje met haar spreken!' riep ik, en stormde de klas uit. 'Twintig punten als jullie stil blijven.'


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Marylinn Savarin

    Gwen was naar de divination verdwenen en ik bleef achter aan het meer. Ik had het haar moeten smeken en moeten beloven dat ik vandaag geen enkel ander uur zou overslaan. Ik staarde stil uit over het meer en keek toe hoe de wind de bomen deed bewegen. 'Miss Savarin!'
    'shit.'


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Zijn hier nog mensen die in het RPG'er lijstje willen dat ik naar Rutger stuur? Hoe meer RPG'ers hoe beter, wordt ie sneller overgehaald om RPG subforum te openen!


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    ~Marie-Claire Fleur Grey~

    'Miss Savarin!' woedend liep ik op haar af.
    'Hoe haal je het in je bolle hoofd om met míjn leerlingen te praten? Gryffindors en Slytherins zijn twee aparte afdelingen, oké? Ze was helemaal overstuur! Je weet dat dat kind verlegen en teruggetrokken is, toch? Vanavond, mijn kamer.' liet ik er boos op volgen.

    ~Samantha Eve Moonlight~

    Ik had het niet moeten zeggen. Grey vond vast wel weer een excuus om haar nu strafwerk te geven. Na de les zal ik het gelijk tegen Linn zeggen, dat het mijn schuld is.
    'Hey Sam. Echt goed van je, om haar zo die klas uit te lokken.' een meisje dat wat verderop zat, sprak bewonderend.
    De rest van de klas knikte.
    Mijn gezicht klaarde op. Ik had me nog nooit zó belangrijk gevoeld.

    [CutePuppy ---> Snitched]

    [ bericht aangepast op 30 okt 2011 - 10:17 ]


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Marylinn Savarin

    Als Grey werkelijk dacht dat ik ging gaan had ze het goed mis. Woedend stond ik op en ging voor haar staan. 'Ik denk dat Valerie dat leuk gaat vinden...' Met die woorden draaide ik me om op mijn hakken en verdween naar binnen naar het kantoor van Valerie. 'professor?' Ze humde even en keek toen op van haar werk. 'Ja Linn?' Ik zeeg neer op één van de comfortabele stoelen in haar bureau. 'Ik zie tegen Sam dat ze de groetjes moest doen aan Grey en nu heb ik strafwerk van Grey.' Valerie keek me bedenkelijk aan. 'Professor Grey, Linn en wie is Sam? Bedoel je Samantha Eve Moonlight?' Ik knikte heftig. 'Die ja.' 'Zit die niet in Slytherin?' 'Ja en dan?' Valerie haalde haar schouders op. 'Dat is oneerlijk strafwerk, hoef je niet te gaan. Ik praat wel even met Marie-Claire.' Ik bedankte haar en wou verdwijnen maar bedacht me net. 'Val? Hoe is het nog met jou en Jasper?' Ze schudde lachend haar hoofd. 'Gaat je niets aan snotneus, eruit!' Lachend sloot ik de deur achter me. Daar was ik mooi van onder gemuisd.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Guinevere Samantha Longbottom
    Met tegenzin loop ik naar Waarzeggerij. Het is allemaal grote onzin maar soms is het wel grappig om de reacties van de anderen te zien. Ik klom de trap op en wou snel aan een van de tafels gaan zitten. Maar toen merkte ik datb de les al begonnen was en bijna alle tafeltjes vol zaten.
    ´ZO miss Longbottom waar kom jij vandaan?'
    'Ik moest na de les blijven professor, sorry dat ik zo laat ben.'
    'Wat hadden jullie net?'
    'Kruidenkunde.'
    'Oké ga dan maar zitten en let goed op.' Ik nam plaats aan de dichtstbijzijnde lege plaats en luisterde naar het oninteressante gebrabbel.


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Marylinn Savarin

    Ergens voelde ik me schuldig dat Gwen nu in dat muffe, zoetige lokaal van Trelawney moest zitten. Met een grijns klom ik dat domme laddertje van haar op en viel binnen. 'En van waar komt U nog, miss Savarin?' Ik keek haar onschuldig aan. 'Van bij het schoolhoofd professor, ik had ruzie met professor Grey.' Alle gryffindors begonnen te grinniken. Alleen Gwen keek me hoofdschuddend aan. Ik liet me op één van haar stoffige zeteltjes vallen en keek naar de glazen bol voor me. 'Dus zoals ik al zei voor Miss Savarin kwam binnenvallen -' Ze wierp mij een vuile blik toe die ik glimlachend beantwoordde. 'Mogen jullie nu kijken of jullie iets kunnen zien.' Ik leunde wat achterover en gaapte. Rustig keek ik de klas rond en zag overal mensen met rood aangelopen hoofden en lacherige gezichten. 'Dus Miss Savarin, vertelt u ons maar eens wat u ziet.' Ik zuchtte en ging terug rechtop zitten. Waarom volgde ik deze les ook alweer mee? 'Ik voorspel-' Ik liet mijn stem zo zweverig en mysterieus klinken als die van Trelawney tot groot jolijt van de anderen. 'Veel mist vanavond.' Verward keek ze me aan. 'Hoe bedoeld U?' Ik haalde mijn schouders op. 'Dat is toch wat ik zie, een hoop grijze wolken. En bij ons heet dat nog altijd mist.'


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Guinevere Samantha Longbottom
    'Dat denk ik ook Professor, misschien moeten we iedereen gaan waarschuwen dat het vanavond een harde training wordt in de mist. O nee, Linn ik zie je zomaar van je bezem afvallen.' Ik sloeg mijn handen voor mijn mond.
    'O gelukkig, daar is Kat hij heeft je gered Linn.'


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Roxanne Weasley.
    Vrolijk liep ik naar Albus toe. 'Kijk eens wat ik hier heb' fluisterde ik en haalde stiekem de spijbelsmuldoos uit m'n tas. En na een paar seconden deed ik de doos er ook snel weer in voordat we betrapt werden. 'Dit gaat leuk worden' grinnikte ik.

    [Ik heb wel heel veel gemist :$]


    Stay Strong Darling

    ~Marie-Claire Fleur Grey~

    Ik wilde net weer met de les beginnen, toen de deur openging.
    'Kan ik je even spreken, Marie?' vroeg Val.
    Ik knikte, natuurlijk wist ik waar het over ging.
    'Jullie hebben de rest van het uur vrij. Doe maar iets.' zei Val tegen de klas.
    Zwijgend liep ik achter haar aan.


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Valerie Noah Price

    Geïrriteerd liep ik naar Marie-claire's lokaal om haar te halen. 'Kan ik je even spreken Marie?' Ze knikte en volgde me. 'Dus, leg uit.'


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Albus Severus Potter
    'Rox, dat is geweldig.' Ik begon als een of andere malloot om haar heen te springen.
    'Eindelijk een beetje levenj je bent echt geweldig Rox.'
    'Je moet mijn vader maar bedanken, hij heeft hem gestuurd.'
    'Maar dat maakt niet uit.'


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Roxanne Weasley.
    Ik begon te lachen toen Albus als een idioot om me heen gaat springen. 'Eindelijk een beetje leven je bent echt geweldig Rox.' Ik grinnikte. 'Je moet mijn vader maar bedanken, hij heeft hem gestuurd.' 'Maar dat maakt niet uit' zei Albus snel. 'Nou wat doen we hier nog, zullen we 'm uitproberen?'


    Stay Strong Darling

    Albus Severus Potter
    'Op wie gan we hem uitproberen kan je eigenlijk beter vragen. Wie eerst? Welke les heb je straks dan kunnen we kijken wie hem het meeste nodig heeft ik heb Kruidenkunde. Niet zo erg op zich mar daarna heb ik Grey.' Ik probeerde een beetje rustiger te worden en leunde tegen een muur aan.


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."