• Rollentopic

    Leerlingen
    Gryffindor
    - LostPromises Guinevere Samantha Longbottom
    - LWTomlinson Emily Molly Potter
    - xBelieveIt Roxanne Weasley
    - Wandless Marylinn Savarin
    - LadySparrow Lily Luna Potter
    - xLaughing James Sirius Potter

    Ravenclaw
    - MustacheMe Bronzin Kastier
    -Gnome Meline Evita Lunelle Leroux
    -Gnome Antoine Ricard Christopher Leroux
    - Suicidal Teagan Siobhan Lingwood

    Slytherin
    - WolfDreams Sandriné Lucia Romense
    - LostPromises Albus Severus Potter
    - Obliviatum Isabella Maryanne Weasley
    - LittleTear Teresa von Grace
    - CutePuppy Samantha Eve Moonlight
    - missMuffin Katerina Silence

    Hufflepuff
    - MustacheMe Marve Robin Gingel
    - LWTomlinson Lilith Astoria Malfoy


    Schoolhoofd
    - Wandless Valerie Noah Price

    Leraren
    - Obliviatum Rolando Green Dada
    - Wandless Jasper Thomas Gizéh Gedaanteverwisselingen Hoofd Hufflepuff
    - LostPromises Neville Longbottom Kruidenkunde Hoofd Gryffindor
    - CutePuppy Marie-Claire Fleur Grey bezweringen Hoofd Slytherin
    - xBelieveIt Olivia Madison Snape Toverdranken Hoofd Ravenclaw

    Anderen
    - MustacheMe Kat Gingel, De rat van Marve
    - missMuffinEva Eveline Echnaton, concierge

    Regels
    - Hou je aan je rol.
    - Elkaar niet vermoorden. Tenzij je het afgesproken hebt.
    - Maximaal drie rollen.
    - Je maakt geen topics aan maar wacht tot 1 van de admins (Tara (LostPromises) komt of Em (Wandless) online is) zodat het overzichtelijk blijft
    - Geen ruzie maken.
    - Als je een kind wilt zijn van een al bestaand koppel met kinderen die al gespeeld worden vraag dan of hun nog een broer/ zusje willen.
    - Als je een al bestaand persoon speelt let er dan wel op in welke afdeling hij/ zij zit en hou je aan alle informatie die je over hen hebt.
    - Als je Out of character bent praat je tussen [Haakjes]
    - Zet altijd de naam boven het stukje dat je schrijft.
    -Een stukje bestaat uit minstens drie zinnen



    Je kan op ieder moment inspringen.



    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 15 nov 2011 - 19:34 ]


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Marve
    Nog steeds verlamt lig ik tegen de muur. Ik zou wel willen huilen maar niks doet mijn lichaam meer. Ik zie niks meer, hoor niks meer, voel niks meer en ruik zelfs niets meer. Alles is zwart om me heen, maar het ergste is ik Kat nog


    [Aangepast]

    [ bericht aangepast op 28 okt 2011 - 22:50 ]


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    [Ik denk dat je wat gemist hebt :Y) professor Gizéh is jou nu aan het zoeken en Gwen krijgt zo ruzie met der vader ^^]


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Wandless schreef:
    [Ik denk dat je wat gemist hebt :Y) professor Gizéh is jou nu aan het zoeken en Gwen krijgt zo ruzie met der vader ^^]


    Ja... klopt hebwel wat overgeslagen maar ik leefde nog in gister ^-^snappie? O; Ga nu even bij lezen >.<


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    ~Samantha Eve Moonlight~

    'Wat is er gebeurd, dat jullie beiden bij professor Longbottom moeten komen?' vroeg ik.
    'Lang verhaal.' verzuchtten ze.

    [Kmoe vandaag weg...]

    [ bericht aangepast op 29 okt 2011 - 8:23 ]


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Guinevere Samantha Longbottom
    'Laten we maar zeggen dat hij mijn vader is, en dat we niet al te lief zijn geweest bij Grey. Dus of ik ga straks dood of hij begint met lachen maar vandaag is hij chagrijnig dus ik denk dat ik dood ga.'
    'Gecondoleerd alvast.'


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Marylinn Savarin

    'Dan gaan we samen dood, alright?' Ze zuchtte. 'Dus je laat me niet in de steek zoals de vorige keer?' Ik schudde heftig mijn hoofd. 'Ik zei het je toch al, ik blijf bij je.' Ik glimlachte bemoedigend en wees dan subtiel naar haar vader die iets aan het uitleggen was. 'Laten we beginnen met op te letten, zo maken we hem niet pissiger dan hij al is.'


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Guinevere Samantha Longbottom
    'Ik weet dit allemaal al lang, wat denk jij dan dit is doodsaai en makkelijk.' Toch lette ik maar op.
    Misschien werd hij dan wel iets minder chaggie.


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Marylinn Savarin

    De bel ging veel te snel. Met een subtiliteit die Hagrid-waardig was probeerde ik Sam en Gwen uit de kassen te sleuren voor Longbottom iets door zou hebben. 'Linn, Gwen. Blijf!' Verschrikt bleven we staan, ook Sam bleef staan. 'Ga!' siste ik kwaad. Dat liet ze zich geen twee keer zeggen. 'Succes.'


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Guinevere Samantha Longbottom
    'Is er iets Pap?' Ik keek hem nep glimlachend aan maar van binnen stierf ik zowat.
    'Ik heb niks gedaan, echt niet.'


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Marylinn Savarin

    [Straks ga je dood in dat bos, joch! ><]

    Hij zei niets maar wachtte tot iedereen buiten was en hij op zijn bureau ging zitten waar hij zowat afviel. Ik moest hard op mijn lip bijten om niet te beginnen lachen. 'Dus Gwen, Linn, waarom zijn jullie er al zo vaak uitgestuurd bij professor Grey?' Gwen wou haar mond open doen om iets te zeggen maar ik stapte ongezien op haar teen. I got this one. 'Wel meneer, het zit dus zo dat professor Grey duidelijk in de knoop zat met zichzelf en toen gingen ik en Gwen vragen wat er scheelde en of ze erover wou praten en dat kon ze niet waarderen. Dus we wilden eigenlijk iets goed maa-' Hij knikte. 'Jaja, en jullie hadden toevallig niets te maken met die persoonlijke problemen van haar?'


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Guinevere Samantha Longbottom
    'Persoonlijke problemen? Zie je wel dat ze echt met iets zat Linn ik zei het je toch. Waarom geloof je me nou nooit.' Ik keek haar gemaakt boos aan.


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Marylinn Savarin

    Ik haalde verontschuldigend schouders op en stak mijn handen beschermend in de lucht. 'Nou, ik dacht gewoon -'
    'jij dacht?' Gwen's mond viel open van gespeelde verbazing. Lachend duwde haar vader ons zijn kassen uit. 'Vechten jullie dat maar ergens anders uit.' Eenmaal hij de deuren achter ons had gesloten en we een eindje weg waren gaf ik Gwen een high-five. 'Dat hebben we super goed gedaan!' Ik begon een dansje te doen maar Gwen bleef staan. 'Serieus Linn, jij dacht?' verontwaardigd geef ik haar een klap tegen haar achterhoofd. 'Nou, sorry hoor, er zijn mensen die dat dus wel kunnen. Mijn excuses als ik je droom nou verpest heb.' lachend stak ik mijn tong uit naar haar.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Guinevere Samantha Longbottom
    'Wij zijn gewoon geweldig, kom op hij had werkelijk niks door.' Ik gaf haar spontaan een knuffel en liep huppelend naar de volgende les.


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    ~Samantha Eve Moonlight~

    'Hebben jullie het overleefd?' vroeg ik.
    'Maar net.' verzuchtte Linn, en Gwen knikte.
    'Wat heb jij zo?' vroeg Gwen.
    'Bezweringen, bij Grey.' vertelde ik. Waarop ik sarcastisch liet volgen: 'Ik heb er weer zin in!'
    'Sterkte.' zeiden ze.


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    [ bericht aangepast op 29 okt 2011 - 17:40 ]


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.