• Het getal hierboven mot 8 zijn, maar ja



    RPG - THE PERFECT SUMMER.
    17 jongeren, 8 jongens en 9 meisjes, gaan met elkaar op vakantie. Ze hebben zich allemaal ingeschreven voor een soort project waarbij jongeren die elkaar niet kennen met elkaar op vakantie gaan. Uit alle inschrijvingen zijn zij uitgekozen, en nu is het tijd voor de vakantie. Met de hele groep gaan ze naar Spanje. Ze gaan met de bus naar een simpele, saaie, oude camping, en eigenlijk hadden ze er wel wat meer van verwacht. Maar wat doe je als het ergens eigenlijk helemaal niet leuk is? Dan moet je toch proberen er het beste van te maken. En dat doen ze. Tijdens de vakantie ontstaan vriendschappen, liefdes, maar ook ruzies. Wat vreselijk leek te worden, wordt de perfecte zomer.


    JONGENS:
    - Jasper Ryan Modttes - MyMisery
    - Lars Ash Raico Stefan Lonage (L.A.R.S Lonage) - MyMisery
    - Finn Marlon Elwood - Macadamia
    - Justin Jordan - BIEBERCREW
    - Mike Roberto Harrison - Blanche
    - Brad Josh Bloogerad - LuvMustache
    - Orlando Alex Jhonson - TheRumIsGone
    - Austin Andrew Foxman - LEADERLOUIS



    MEISJES:
    - Jane Sofia Liverson - Moringa
    - Angel Quisha Lovely - Rahjesh
    - Ayame Hisano -Dragneel
    - Jacky May White - jaimyhoi
    - Felicia Jamesson - xIbiMalik
    - Emma Hydering - Pronks
    - Allison Gilette - xEPONINEx
    - Megan Felicity Hope Cambrue - LEADERLOUIS
    - Gereserveerd door iZiall






    ~ Start wanneer alle 16 rollen ingevuld zijn.
    ~ De jongeren kunnen van de camping af, maar het liefst niet te vaak.
    ~ 16+ mag.
    ~ OOC tussen ( ), [ ] of { }.
    ~ Reserveringen blijven 24 uur staan.
    ~ Meerdere rollen invullen mag.






    Omgeving e.d.:
    Stadje.
    Strand (bereikbaar vanaf camping).
    Haven.
    Club.


    Updates komen later.



    *RPG rechten zijn van: @BIEBERCREW

    [ bericht aangepast op 10 juni 2012 - 16:34 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    [Wat zijn Jane en Finn toch schattig :3]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jasper:

    Ik keek Dianta even aan. "Ze mag er best bij komen zitten, alleen zal Patch dat niet leuk vinden." Zegt ze en trekt haar wenkbrauwen op. "Wie is Patch, de jongen van de brief?" Vraag ik en kijk even naar Jacky. "Aha, omdat ze boos op jou was heb ze het met Patch gedaan." Zegt ze en draaid een plukje haar om haar vinger. Ik kijk vol ongeloof naar Jacky. "Je...... jij zei zelf...... maar......jij." Bracht ik uit en schudde mijn hoofd even. "Je kan gaan. Nu kan je echt gaan."


    We've lived in the shadows for far too long.

    [Wacht eens even, zegt hij nou tegen Jacky dat ze kan gaan?]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jane
    'Wat moet ik doen zodat je me wel kusjes geeft? Want ik wil ze zo graag,' zegt hij met een zeur stem en pruillip.
    'Ah, Finnie, je moet gewoon wachten, morgen is de bruiloft al. Je weet toch wel wat er op een bruiloft gebeurt?' Ik zet een zware stem op. 'Je mag nu de bruid kussen.' Dan ga ik weer over op mijn normale stem. 'Nog een dagje wachten dus.'


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Finn
    'Ah, Finnie, je moet gewoon wachten, morgen is de bruiloft al. Je weet toch wel wat er op een bruiloft gebeurt?' En ze vervolgt met een zware stem: 'Je mag nu de bruid kussen.' Vervolgens schakelt ze weer over op haar normale stem. 'Nog een dagje wachten dus.'
    'Maar da's nog zo lang.' Ik probeer te stampvoeten, maar dat mislukt doordat we in het water staan. 'Maar zeg eens, Janie, doen we ook aan huwelijksnachten?' vraag ik met wiebelende wenkbrauwen en een brede grijns op mijn gezicht.

    [wiebelende wenkbrauwen is zo'n mooie alliteratie ;p en ohmygosh, ik geraak nooit klaar met leren ;s]


    The truth may be orange!

    Jacky
    Verbaasd kijk ik naar Dianta. Wat. Een. Bitch. En Jasper die haar ook nog gelooft.
    'Ik denk dat ik inderdaad beter kan gaan,' zeg ik tegen Jasper. 'Tenzij je denkt dat ik dan weer ''wegloop''. Als er dan ook maar iets niet is gebeurt, dan is het wel dat ik het met Patch heb gedaan.' ik kijk naar Dianta. 'Beside that, hoe kom je er eigenlijk bij Dianta? Uit één van je haarlokken gezogen?' het laatste zei ik niet boos, of gemeen. Ik zei het gewoon. 'Dat je haar gelooft,' mompel ik tegen Jasper. 'Dan mag ze nog zo begripvol tegen je doen, wat ik niet deed, wat me ook spijt, maar dít. Hier gaat ze te ver mee. Ze mag me nog zo vaak uitschelden, me de grond in boren. Maar zeggen dat ik het met Patch gedaan heb, dat is iets wat ik nooit zou doen.' en dan herinner ik me ineens weer dat ik iets anders tegen Jasper heb gezegd. 'Weet je nog dat ik je in de bus vertelde dat ik nog nooit iemand had gekust? Well, ook nog nooit met iemand naar bed. En dat zou ik nu ook niet ineens doen.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jasper:

    Ik sloeg mijn armen over elkaar. Ik dacht even na n liet Jacky´s worden voorzichtig doordringen. "Ik weet niet wat ik moet geloven." Zeg ik eerlijk. "Het was dom van me om verliefd op iemand te worden die ik amper ken." Ik zucht en ga zitten. "Ik den niet dat Dianta eroer zou liegen, Patch kent haar, hij zou het te weten komen." Dianta grijsde even. De gedachte dat Jakcy eringeluist werd schoot door mijn hoofd, maar was al snel weer weg. "Dus, wat moet ik geloven?"


    We've lived in the shadows for far too long.

    Jane
    'Maar da's nog zo lang.' Hij probeert te stampvoeten, wat niet lukt doordat we in het water staan. 'Maar zeg eens, Janie, doen we ook aan huwelijksnachten?' vraagt hij. Hij wiebelt met zijn wenkbrauwen en heeft een grijns op zijn gezicht. Dat wenkbrauwgewiebel staat hem wel echt ontzettend leuk.
    'Finn!' roep ik en geef een stomp tegen zijn bovenarm, die onmogelijk pijn zou kunnen doen. 'Typisch jongens, denken alleen maar aan seks.' Ookal ben ik boos op hem, een lach blijft op mijn gezicht. 'Jij bent soms zo vervelend he!'


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Jacky
    'Ik kan natuulijk zeggen dat je mij moet geloven,' begin ik. 'Maar het enige wat ik kan zeggen is dat je naar je hart moet luisteren. Wat Patch, Dianta of wie dan ook heeft gezegd. Het enige wat ik van je kan vragen, is om er goed over na te denken. En dat je niet vergeet wat ik je allemaal gezegd heb voor wat er vandaag allemaal gebeurt is.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Finn
    'Finn!' roept ze en ze geeft een stomp tegen mijn arm. Ik grijns even, want ik heb hem amper gevoeld. 'Typisch jongens, denken alleen maar aan seks.' Ze blijft echter lachen. 'Jij bent soms zo vervelend he!' Ik zet mijn pruillipje weer op.
    'Wil je nu niet meer met me trouwen?' vraag ik.


    The truth may be orange!

    Jasper:

    Hoe dom dit besluit ook was, het voelde alsof het niet anders kon. Ik pakte mijn gitaar op en liep langzaam weg. "Dag, Jacky. hopelijk het je een mooi en gelukkig leven." Fluisterde ik en draaide me om. Ik pakte Dianta´s hand en verliet het kampvuur, samen met haar. Dit leek me het beste, dit leek me de enige oplossing. Ik keek nog 1 keer achterom naar Jacky. "Vaarwel." Fluistrde ik.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Jane
    'Wil je nu niet meer met me trouwen?' vraagt hij. Hij zet zijn bekende pruillipje weer op, die ik moeilijk kan negeren.
    'Jawel, met jou altijd.' Ik sla mijn armen weer om zijn nek en spring op hem. Dan sla ik mijn benen rond zijn middel. 'We moeten de anderen maar eens gaan vertellen over de bruiloft.'


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    [Come on you guys, dit is echt lullig voor Jacky. Ik haat Dianta xD]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [kom naar Jane en Finn?]


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Finn
    'Jawel, met jou altijd.' Ze slaat haar armen weer om mijn nek en springt op me. Vervolgens slaat ze haar benen rond mijn middel. 'We moeten de anderen maar eens gaan vertellen over de bruiloft.'
    'Goed idee, laten we ze gaan zoeken,' zeg ik en ik begin in de richting van het strand te lopen, het water uit.


    The truth may be orange!