• Iedereen heeft problemen, maar hoeveel zijn er zo erg dat je naar een inrichting moet? We weten allemaal dat een beroemdheid ook problemen heeft, maar hebben ze problemen die ze hun carrière kan kosten? Je merkt het misschien niet, maar bij sommigen word dit probleem steeds groter. Het word zo erg dat ze de inrichting wel in móeten, voordat het echt mis gaat.. Volg het leven van de beroemdheden in de inrichting, waar ze allemaal proberen van hun grote probleem af te komen..


    Beroemdheden:

    - Zayn Malik || Ernstige faalangst - Malino
    - Cristiano Ronaldo || Agressiestoornis - Malino 3 maanden Californië
    - Cher Lloyd || Stemmen in haar hoofd - Brookie
    - Niall James Horan || Depressief en een eetprobleem - MissStoran
    - Doutzen Kroes || Eet en Slaapstoornis - Xerces
    - Jamie "JJ" Hamblett || Depressie - ChayChay
    - Nathan James Sykes || Bang voor kleine ruimtes en het donker - Nessje
    - Beau Peter Brooks || Faalangst en een alcoholprobleem - Nessje
    - Mackenzie Christine Foy || Angst voor scherpe dingen en de dood - MissStoran
    - Justin Drew Bieber || Schreeuwt dingen - Brookie
    - Grant Gustin || Drugsverslaving - Malino
    - Alexander William Gaskarth || Paniekaanvallen - Sylvesti
    - Taylor Alison Swift ll Paniekaanvallen - Roww
    - Jordan Mark Witzigreuter ll Alcoholist en Drugsverslaving - Roww

    Overig (Psycholoog, begeleider enz.): 
    - Precilla Watson - Sylvesti & MissStoran

    - Nevaja Aurelya Diania Hocking - Xerces
    - Alexia Rosie Romano - Malino


    Regels

    - Minstens 4 regels!
    - 16+ mag
    - Geen ruzie OOC- OOC tussen haakjes [ ] - { } - ( )
    - Geen perfecte personen!
    - Alleen ik start de topics of ik geef toestemming aan iemand!
    - Het is geen sneltrein, zorg dat iedereen het kan volgen!
    - Maximaal 3 personages!
    - Have fun!


    Kamerindeling:
    10; Justin Bieber & Grant Gustin
    11; Niall Horan & Alexander Gaskarth
    12; Selena Gomez
    13; Cher Lloyd & Mackenzie Foy

    Inspringen met nieuwe personages kan altijd!!

    [ bericht aangepast op 16 maart 2013 - 19:51 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Le cris... Hint hint hint hahahaahha ik vond het moeilijk om ze te laten kiezen dus heb gedaan wat ik zou doen alex was er voor hem zaynie niet...
    Km je ook bij die van glee de vevalling


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Alex Gaskarth
    Ik aaide zacht over zijn hoofd en rug. "Rustig maar. Jij bent te goed voor iemand die dat soort dingen zegt." Ik gaf hem nog een kusje op zijn voorhoofd... En toen was hij weg. Ik keek met grote ogen om me heen en zag de zuster Naill wegslepen. Ik sprong op maar de psychiater hield me tegen. "Waar neemt ze hem mee naar toe?!" schreeuwde ik zeet ontzet. "Isolatie. Hij veroorzaakt te veel problemen en drama." En dat was het punt waarop ik weer in een paniekaanval zakte.

    Zuster Precilla Watson
    Ik had alles in de gaten gehouden. Dit liep uit de hand. Natuurlijk hadden de anderen eraan mee gewerkt, maar hij was de spil. Ik sleepte de jankende jongen over de gang. Gelukkig was hij niet zwaar, dus het ging makkelijk. Ik hees hem met moeite in een dwangbuis en gooide hem in de isolatiekamer. Ik ging tegenover hem zitten op de grond. "Dus. Weet je waarom je hier bent, Horan?" vroeg ik met een ijzige stem.

    [zo goed?]


    Bowties were never Cooler

    [En Alex gaat Zayn echt omleggen... Als hij geen aanval krijgt...]


    Bowties were never Cooler

    Omg hahahha hoezo haters hahahhahahahahahahaha

    Niall Horan.

    Ik werd wat rustiger door zijn woorden en aanrakingen. Maar ineens zijn zijn armen weg. Angstig begin ik te schreeuwen, ik had Alex nodig.
    Ineens kon ik helemaal niets meer. Mijn armen en benen zaten vast,, ik kon geen kant op.
    ' zo weet je waarom je hier zit Horan?" Vraagt een therapeut ijzig en bangig schud ik miijn hoofd. Ze zouden me juist gerust moeten stellen, helpen en me steunen elaten gaan. Niet vast maken in iets en opsluiten. " ik wil naar Alex' piep ik bamg


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Whaha, oh trouwens Yvonne. Zayn is over zijn ernstige faalangst heen, hij is meer agressief nu XD ]


    El Diablo.

    Hgagahahahhahahahha hihaa like it


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Zuster Precilla Watson
    Ik zuchtte. Waarom kon hij niet gewoon meewerken. "Dat gaat hem niet worden, Horan. Je zorgt voor te veel drama en problemen hier in de kliniek. Jij blijft dus maar hier tot alles is opgelost. Snap je dat?" Ik trok hem aan zijn drangbuis omhoog zodat hij recht zat. Dat was wat beter voor zijn rug en zo kon ik gemakkelijker oogcontact maken dan dat als hij op de grond zou liggen.

    Alex Gaskarth
    Toen ik was gekalmeerd liep ik trillerig de kamer uit en liep naar die van ons. Daat liet ik me op zijn helft van het bed vallen en verborg mijn gezicht in zijn kussen, waar de heerlijke geur van zijn shampoo nog inhing.


    Bowties were never Cooler

    Zayn Malik

    Ik trek Cris mee naar Niall's kamer en kijk hem kort aan. 'Help maar als het echt uit de hand loopt.' mompel ik. Ik draai me scherp om en loop de kamer in. Ik gooi de deur hard achter me dicht en trek die Alex hard van het bed. Ik duw hem op de vloer en snuif even. Het was makkelijk, vooral omdat ik ook had getraind.. 'Ik snap niet eens wat hij in jouw ziet.' sis ik....


    El Diablo.

    Niall Horan
    Ik kijk haar angstig aan " mmaar waarom ik" vraag ik zacht en al iets rustiger. Ze duwt me overeind zodat ik meer zat. Het zat verschrikkelijk met mijn slangetje en al. " hhoelang?" Ik kijk haar aan. " je knt me hier niet jaren opsluiten, ik wil bij Alex zijn straks doet Zayn hem iets aan" zeg ik verontwaardigend


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Eten


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Alex Gaskarth
    Mijn adem stokt als ik van Naill's bed word getrokken en tegen de grond wordt gewerkt. Ik krabbel eigenlijk direct op en ga met mijn vuister hoog voor mijn borst staan. Lang leven kick boxen op de middelbare school. Mijn ogen worden groot als ik Zayn zie staan en al helemaal door wat ij zegt. "Ga je me nu alleen pijn doen omdat ik er voor Naill was toen hij iemand nodig had?" zeg ik vrij sassy tegen hem. Ik wist dat het niet slim was, maar ik kon nu even niet anders, want zodra de angst zou toeslaan zou ik hulpeloos zijn.

    Zuster Precilla Watson
    Ik keek naar hem. "Dat heb ik net gezegd." Hij klaagde nog wat. Dacht hij nou echt dat hij een speciale behandeling kreeg omdat zijn hoofd in meidenblaadjes stond? "Ow nee. Dat zullen we nog wel zien. Je blijft hier tot het weer rustig is in de kliniek. En Alex en Zayn zullen elkaar niet afmaken. Niet helemaal ten minste." Ik grinnik wat kwaadaardig.


    Bowties were never Cooler

    Zayn Malik

    "Ga je me nu alleen pijn doen omdat ik er voor Niall was toen hij iemand nodig had?" zei hij vrij sassy en ik vernauw mijn ogen. Ik duw hem gemakkelijk tegen het raam, en voel de woede in me opborrelen. 'Dat zijn jouw zaken niet, jij had gewoon geluk met de situatie.' sis ik. Ik verplaats mijn hand naar zijn nek en knijp even. 'Luister naar me, en luister maar goed. Want ik zeg het één keer...' sis ik, 'als ik ooit nog is zie, of hoor dat jij met je vuile poten aan Niall hebt gezeten... Vermoord ik je, en dan boeit het me echt niet dat ik in de gevangenis kom.' eindig ik en knijp wat harder in zijn nek. Trainen had toch een voordeel....


    El Diablo.

    Alex Gaskarth
    Hij duwt me hardhandig naar achter tegen het raam. Ik hou me vast aan het kozijn om er zeker niet doorheen te vallen. "Geluk in de situatie? Ik hoef..." zeg ik voor hij naar mijn keel grijpt. Het enige wat ik nu kan doen is piepend ademhalen. Ik luister naar hem met grote ogen. Wat dacht hij wel niet. Hij had niet Naill elke nacht horen gillen en huilen in zijn slaap. Hij had hem huilend door de kliniek laten rennen en ervoor gexorgt dat hij nu in isolement zat. Als hij nog iets harder knijpt knapt er bij mij iets. Ik bijt zo hard in zijn hand die al beschadigd leek tot ik bloed proefde, waardoor hij wel los moest laten. Toen ik het bloed proefde gaf ik hem ook nog een knietje in zijn ballen. Ik was misschien niet sterk, maar ik kende genoeg trucjes.


    Bowties were never Cooler

    Zayn Malik

    Hij haalt piepend adem en ik blijf naar hem kijken. Opeens bijt hij keihard in mijn hand die binnen de kortste keren bloed, ik sis pijnlijk. Ik krimp in elkaar als hij een knietje in mijn ballen geeft en ik kreun even. Ik blijf een paar seconden stil. Opeens schieten mijn ogen open vol woede en haat. Ik sla een paar keer hard met mijn vuist in zijn gezicht. 'Klootzak! Als jij er niet was geweest hoorde Niall nog bij mij!' schreeuw ik naar hem en sla hard zijn hoofd tegen het raam. Ik grijns even als ik het raam hoor breken....


    El Diablo.

    Niall Horan

    Jopeloos kijk ik haar aan " hoelang alsjeblieft, ik kan niet goed tegen kleine ruimtes". Vol paniek keek ik haar aan. Ik kon heel slecht tegen ruimtes diemklein waren zeker als het geen raam had. Ineens hoor ik het geluid van brekend glas en begint weer te teillen.

    Miss. An iemand niall strax redden ...


    Change is for weirdos ~ Niall Horan