• Iedereen heeft problemen, maar hoeveel zijn er zo erg dat je naar een inrichting moet? We weten allemaal dat een beroemdheid ook problemen heeft, maar hebben ze problemen die ze hun carrière kan kosten? Je merkt het misschien niet, maar bij sommigen word dit probleem steeds groter. Het word zo erg dat ze de inrichting wel in móeten, voordat het echt mis gaat.. Volg het leven van de beroemdheden in de inrichting, waar ze allemaal proberen van hun grote probleem af te komen..


    Beroemdheden:

    - Zayn Malik || Ernstige faalangst - Malino
    - Cristiano Ronaldo || Agressiestoornis - Malino 3 maanden Californië
    - Cher Lloyd || Stemmen in haar hoofd - Brookie
    - Niall James Horan || Depressief en een eetprobleem - MissStoran
    - Doutzen Kroes || Eet en Slaapstoornis - Xerces
    - Jamie "JJ" Hamblett || Depressie - ChayChay
    - Nathan James Sykes || Bang voor kleine ruimtes en het donker - Nessje
    - Beau Peter Brooks || Faalangst en een alcoholprobleem - Nessje
    - Mackenzie Christine Foy || Angst voor scherpe dingen en de dood - MissStoran
    - Justin Drew Bieber || Schreeuwt dingen - Brookie
    - Grant Gustin || Drugsverslaving - Malino
    - Alexander William Gaskarth || Paniekaanvallen - Sylvesti
    - Taylor Alison Swift ll Paniekaanvallen - Roww
    - Jordan Mark Witzigreuter ll Alcoholist en Drugsverslaving - Roww

    Overig (Psycholoog, begeleider enz.): 
    - Precilla Watson - Sylvesti & MissStoran

    - Nevaja Aurelya Diania Hocking - Xerces
    - Alexia Rosie Romano - Malino


    Regels

    - Minstens 4 regels!
    - 16+ mag
    - Geen ruzie OOC- OOC tussen haakjes [ ] - { } - ( )
    - Geen perfecte personen!
    - Alleen ik start de topics of ik geef toestemming aan iemand!
    - Het is geen sneltrein, zorg dat iedereen het kan volgen!
    - Maximaal 3 personages!
    - Have fun!


    Kamerindeling:
    10; Justin Bieber & Grant Gustin
    11; Niall Horan & Alexander Gaskarth
    12; Selena Gomez
    13; Cher Lloyd & Mackenzie Foy

    Inspringen met nieuwe personages kan altijd!!

    [ bericht aangepast op 16 maart 2013 - 19:51 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Niall HOran.

    Ik kijk bangig op als ik de deur open hoor gaan. 'Ahw, wat leuk... Twee paniekgevalletjes in een kamer. zegt hij grijnzend. Ik duik in mekaar en begin weer sneller te ademen. 'Hé Niall, er komt een verassing voor je aan. Ga vooral verder met dat geval daar.' niet begrijpend kijk ik hem na. Verassing? Ging hij me in elkaar slaan... Was Greg uit het ziekenhuis? Ik begon weer in paniek te raken en verstop mijn gezicht in alex zijn nek


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Zayn Malik

    Ik zucht nog even en pak dan de deurklink vast. Iedereen uit de inrichting wist dat ik nog leefde, behalve Niall en zijn nieuwe liefje dan.. Die ik ook nog een bezoekje ging brengen.. Ik loop nonchalant naar binnen en loop meteen naar mijn kamer. Ik open de deur en vernauw mijn ogen. 'Zo zo, ze hadden dus toch gelijk. Een paar dagen na mijn "dood" heb je dus echt al een nieuw speeltje gekregen.' zeg ik emotieloos...


    El Diablo.

    Niall Horan.

    De deur gaat weer open en ik begin weer te rillen 'Zo zo, ze hadden dus toch gelijk. Een paar dagen na mijn "dood" heb je dus echt al een nieuw speeltje gekregen.' zegt een bekende stem. Ik kijk angstig op en zie Zayn bij de deur, mijn ogen puilde zowat uit "D-dit kkkkkan niet.... Je b-b-b-b-ent dood" stotter ik en kijk naar Zayn. Was ik in slaap gevallen? Ja dat was het vast


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Zayn Malik

    "D-dit kkkkkan niet.... Je b-b-b-b-ent dood" stottert hij en ik haal mijn wenkbrauw op. 'Oh ja joh? Dat dacht je..' zeg ik. Ik loop naar hem toe tot ik vlak voor hem sta. 'Wat dacht je? Zayn is dood, laat ik maar gelijk een nieuweling in bed krijgen?' sis ik...


    El Diablo.

    Niall Horan.

    'Oh ja joh? Dat dacht je..' hij loopt naar me toe tot hij voor me staat. 'Wat dacht je? Zayn is dood, laat ik maar gelijk een nieuweling in bed krijgen?' sist hij en angstig kijk ik hem aan. "je leeft" fluister ik en steek mijn hand trillend uit. Ik raak zijn warme arm aan en ik begin harder te trillen "j-je leeft" zeg ik ongelovig


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Alex Gaskarth
    Ik werd iets rustiger toen hij naast me kwam liggen, maar zodra ik die stem weer hoorde werd de aanval weer erger. Als ik nou gewoon medicatie had gehad, maar nee, alleen een verdoving ofzo. Ik merkte alles wat gezegt werd en kon nogsteeds niks. Toen Zayn binnen kwam werd ik nogsteeds niet rustig. Even kwam er een zuster binnen die dan toch een aantal pillen door mijn strot duwde voor ze me weer vastgebonden liet liggen.


    Bowties were never Cooler

    [Precilla staat in de lijst]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Zayn Malik

    "je leeft" fluistert hij terwijl hij zijn hand uitsteekt en mijn arm aanraakt. "j-je leeft" zegt hij ongelovig. 'Ja, zeg dat maar tegen je nieuwe liefje.' mompel ik en draai me hard om. Ik loop de kamer uit en loop verder naar de woonkamer...


    El Diablo.

    Niall Horan.
    "ja zegt dat maar tegen je nieuwe liefje"mompeld hij en draait om om zonder iets te zeggen. MIjn hele lichaam trilt nu zo hard dat mijn tanden tegen elkaar rammelen.
    Ik merk dat ik van streek ben en hard begin ik te huilen. Vlolgens mij hoorde ze het door het hele huis. Hoe kon hij nog leven, hij was dood.. dat zei de dokter.
    Tot mijn verbazing pak ik makkelijk mijn mobiel wisten jullie dat Zayn nog leefde sms ik snel naar Harry. Ik moest het weten.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Zayn Malik

    'Gast, kom gewoon spullen uitpakken enzo.' zegt Cristiano en ik knik even. Ik sta op en loop naar de kamer, Cristiano had gewoon Nathan uit zijn kamer geschopt dus ja... Ik begin zuchtend met spullen uitpakken en kijk naar het armbandje dat ik ooit van Niall kreeg. Ik snuif even en trek het snel van mijn pols. Kwaad gooi ik hem weg, de gang op en ga verder....


    El Diablo.

    [Grant??


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Alex Gaskarth
    Door de medicijnen werd ik langzaam rustig. Ik zag Naill trillen. "Naill? Je moet nu kiezen, hoe lastig het misschien is. Ofwel je blijft hier bij mij of je gaat naar Zayn. Ik zal niks tegen je houden. De keuze is aan jou. Maak asjeblieft de goede." Natuurlijk wilde ik graag dat hij mij koos, maar ik wilde al helemaal niet dat hij een verkeerde keuze zou maken en spijt zou krijgen. Als hij zou gaan kon altijd een ander me nog wel losmaken


    Bowties were never Cooler

    Niall Horan.

    Ik kijk hem anfstig aan'ik wil niet kiezen" piepnik angstig mijn sdemhaling gaat steedsa sneller,mijn hoofd draait en ik wordt misselijk . Zayn liet me in de steek loog tegen me. Maar ik hield van hem. Alex hielp me en ik houd ook van hem


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Alex Gaskarth
    Ik probeerde rechtop te gaan zitten, maar natuurlijk zat ik nog vast. "Ga eerst eens met hem praten. Dan zie je wel verder." Ik zuchtte zacht. Ik wilde graag helpen maar ging er zelf aan onder. "Wil je me wel eerst losmaken? Die nieuwe zuster keelde me net bijna toen ze me mijn pillen gaf."


    Bowties were never Cooler

    Niall

    Ik staar wat voor me uit en begin met de riemen te prutsen. Al snel waren ze los "beloof wat de keuxze ook wordt dat je mujn beste vrirend blijft en we elkaar helpn?' vraag ik trillend. Ik had geen udee qat mijnkeuze gi








    Slapenf worsen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan