• Ja, X Factor is weer begonnen en deze keer met One Direction als jurlyleden.En het werkt net iets anders. Van de 20 mensen die meedoen gaan er 10 door. 2 bij elk jurylid. Hun zullen samen met de 5 juryleden en hun vriendinnetjes samen gaan wonen in het X Factor huis. Elke week zal er een liveshow plaats vinden waar niemand[/center] zal afvallen we werken dus met een punten systeem. Maar zal de liefde tussen de vriendinnetjes van de jongens blijven staan. Zullen de meisjes hun bedriegen? Of word een van de jongens verliefd op een andere kandidaat? Is een van de jongens homo? Een verhaal tussen liefde haat en verdriet.
    Reseveringen blijven 12 uur staan. Je mag je rol al wel voor de helft invullen en derest later


    Jury/One Direction/Jongens
    -Harry Styles ll Damnbieber-
    -Zayn Malik ll Sidestap-
    -Niall Horan ll ZiamStorason -
    -Louis Tomlinson ll Magicales-
    -Liam Payne ll BigFatLiar
    -

    Kandidaten
    -Chiara Bella Love ll Damnbieber-
    - Elizabeth ''Liz'' Harper ll Panday-
    -Mackenzie Lou Arretez ll Lavigna-
    -Luke Smith ll Sylvesti-
    -Holly Renée McDawn ll Seaver
    -Kyra Luca Graig ll Semper-
    -Gabrielle Aplin ll BigFatLiar-
    -Lars Loseyn ll Seaver
    -Mickey Smith ll Slyvesti-
    - Evelynn Cloe Hastings ll Helium
    -


    Teams

    Team Harry

    -Kyra Luca Graig ll Semper
    -Evelynn Cloe Hastings ll Helium

    Team Niall
    - Elizabeth ''Liz'' Harper ll Panday
    --Gabrielle Aplin ll BigFatLiar

    Team Liam
    -Luke Smith ll Sylvesti
    -Lars Loseyn ll Seaver

    Team Louis
    -Holly Renée McDawn ll Seaver
    -Mickey Smith ll Slyvesti


    Team Zayn
    -Mackenzie Lou Arretez ll Lavigna
    -Chiara Bella Love ll Damnbieber


    Vriendinnetjes van de jongens
    Dannielle Peazer ll Coockies-
    Perrie Edwards ll ZiamStorason -
    Eleanor Calder ll Coockies-
    Vriendinnetje Harry ll Helium (Later)-
    Vriendje Niall ll Toby Lucas WoodsMisStoran-

    Invullen
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk: (Bekend persoon)
    Innerlijk:
    Extra:

    - Minstens 4 regels Zonder spatie's
    - 16+ toegestaan
    -Naamsveranderingen doorgeven
    - 7 dagen niet reageren en je bent eruit
    - Zeggen als je een lange tijd weg bent
    -Geen sneltrein
    -Geen Mary Sue's of Gary Stu's
    - Niet te veel off-topic, anders gebruik: {} [] () of spoiler
    - Alleen ik maken de nieuwe Topic's aan tenzij het aan iemand gevraagd word te doen
    - 3 rollen per acount!!!
    - Naamsveranderingen doorgeven
    - Hou het gezellig&sluit niemand buiten




    Het huis

    We beginnen dat je bij het x Factor house komt en bekend word gemaakt door Harry welk team jullie zitten. (Je komt dus gewoon in de hal staan)

    [ bericht aangepast op 17 maart 2013 - 17:24 ]


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    [Niemand. Iedereen gaat gewoon slapen... Luke loopt nog wel met een afzakkende onderbroek door het huis.]


    Bowties were never Cooler

    [waar moet ik allemaal op reageren?]


    Dont say why me, say try me

    Luke Smith
    Ik dronk rustig mijn bier op en keek toen naar de klok die tegen het schuurtje was gehangen. Ik schrok van de tijd. Het was echt al heel laat. Morgen moest ik ook nog eens vroeg op en waarschijnlijk tot laat door. Ik klom uit het zwembad, waarbij mijn boxer nog bijna van mijn mont af schoof ook. Ik trok hem net optijd omhoog en liep blozend met mijn handen aan de band en druipend van het water naar de deur. "Het is bijna 12 uur. Weltruste." Ik liep naar binnen en via de keuken, waar ik een whiskey-cola maakte, met mijn boxer de helft van de tijd rond mijn enkels. Ik trok mijn boxer weer op en liep met het glas richting mijn kamer, rustig drinkend van het glas. Dit was een heerlijke afsluiting van een heerlijke dag. Ik was benieuwt naar de dag van Mickey, maar ik had geen idee waar hij was en Mickey kennende lag die met iemand in bed, ofwel met ofwel zonder kleren.

    [Mensen hebben om bier gevraagt en het gevangen. Nu zijn er weer mensen uit het zwembad weg aan het gaan en bezig met gaan slapen]

    [ bericht aangepast op 16 maart 2013 - 19:36 ]


    Bowties were never Cooler

    [wie zijn er allemaal het zwembad uit?]


    Dont say why me, say try me

    [Toby Niall en Luke]


    Bowties were never Cooler

    [Toby en Niall, en die liggen ook te slapen, Luke ook volgens mij is het zwembad nu leeg]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [en lars en dannielle dan?]


    Dont say why me, say try me

    Zayn Javadd Malik

    Ik keek op mijn horloge, en zag dat het ondertussen al laat was geworden. Een gaap verliet mijn mond en ik keek naast me, waar Perrie ondertussen zat. 'Het is al laat. Ik ga naar bed' zuchtte ik, om vervolgens op te staan en me even om te draaien. Glimlachend drukte ik een kusje op de lippen van Perrie. 'Welterusten, beauty' zei ik, waarna ik recht ging staan en naar boven liep. Inmiddels was ik van buiten gewoon rustig sinds vanmiddag, maar van binnen was ik nog altijd even blij. Een onbekend liedje kwam ineens door mijn hoofd, waarbij ik automatisch mee ging neuriën en de badkamer instapte. Daar trof ik tot mijn verbazing niemand aan. Simpel haalde ik even mijn schouders op en liep naar de wastafel. Mompelend pakte ik mijn tandenborstel waar ik wat tandpasta opdeed. Als je één van de eersten was, kon je gelijk ook meteen je spullen neerleggen. Na twee minuten was ik klaar, spoelde en tikte even met mijn vinger op de wastafel. Aangezien er niemand was, kon ik net zo goed even douchen. Eenmaal besloten deed ik de badkamerdeur op slot, zette de douche aan en kleedde me uit. Een minuutje gewacht te hebben tot de douche warm was stapte ik erin, liet eerst alle gel uit mijn haren spoelen.

    [ bericht aangepast op 16 maart 2013 - 19:46 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [ghehhe het zou grappig zijn als de deur blijkbaar niet goed op slot zat en iemand nietsvermoedens de badkamer inliep nu]


    Dont say why me, say try me

    [Luke komt eraan]


    Bowties were never Cooler

    Luke Smith
    Ik liep de trap op, terwijl ik de whiskey langzaam naar binnen goot. Morgen brak opstaan kon wel. Dan wist ik tenminste ook hoe goed ik brak kon zingen. Ik liet een spoor water achter. Met een hand nogsteeds op mijn afzakkende boxer liep ik onoplettend de badkamer in. Daar was het lekker warm. Er leek water te lopen, maar dat zou vast de kraan zijn die iemand had laten openstaan. Ik sloeg de laatste whiskey uit het grote cola glas achterover, dat was dus een biertje en een halve liter whiskey. Ik zou binnen een paar minuten zo dronken zijn. Ik liet mijn boxer los en trok een handdoek van het rek. Ik begon me rustig af te drogen terwijl ik zong:
    "I wanna start by letting you know this
    Because of you my life has a purpose
    You helped me be who I am today
    I see myself in every word you say
    Sometimes it feels like nobody gets me
    Trapped in a world where everyone hates me
    There's so much that I'm going through
    I wouldn't be here if it wasn't for you

    I was broken
    i was choking
    I was lost
    This song saved my life
    I was bleeding
    Stopped believing
    I could have died
    This song saved my life
    I was down, i was drowning
    But it came all just in time
    This song saved my life

    Sometimes I feel like you've known me forever
    You always know how to make me feel better
    Because of you my dad and me are so much closer
    Than we used to be
    You're my escape when I'm stuck
    In this small town
    I turn you up
    Whenever I feel down
    You let me know like no one else
    That it's ok be myself

    I was broken
    i was choking
    I was lost
    This song saved my life
    I was bleeding
    Stopped believing
    I could have died
    This song saved my life
    I was down, i was drowning
    But it came all just in time
    This song saved my life

    You'll never know
    What it means to me
    That I'm not alone
    That I'll never have to be

    I was broken
    I was choking
    I was lost
    This song saved my life
    I was bleeding
    Stopped believing
    Could have died
    This song saved my life
    I was down
    I was drowning
    But it came on just in time
    This song saved my life

    My life, my life
    This song saved my life
    My life my life
    This song saved my life
    My life
    My life
    This song saved my life.
    "


    Bowties were never Cooler

    Zayn Javadd Malik

    Ik had de shampoo gepakt en mijn haren ingezeept. Ondertussen zong ik zachtjes Let Me Love You. Het liedje waarmee ik auditie voor x-Factor had gedaan. 'You're the type of woman. Deserves good things. Fistful of diamonds. Hand full of rings. Baby, you're a star. I just want to show you, you are' zong ik. Opeens hoorde ik te deur opengaan, waarbij ik eerst even verbaasd bleef staan. Had ik de deur niet op slot gedaan? Toen hoorde ik gezang. Een kort gilletje verliet mijn mond. Mijn hoofd stak ik om de douchedeuren, en keek even goed wie het was. Al gelijk verliet een nieuw gilletje mijn mond. Een jongen zowat bloot zich af te drogen. Al snel trok ik mijn hoofd terug de douche in, niet dat het hielp omdat de douchedeuren van doorzichtig glas waren gemaakt.. 'Kun je niet even kloppen?' riep ik uit. Mens, hoorde hij de douche dan niet?


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [kan iemand voor mij de laatste reacties van mackzeni en chiara qouten?]


    Dont say why me, say try me

    Luke Smith
    Het einde van het liedje eindigde plots omdat ik een gil hoorde. Ik keek op, met de handdoek net over mijn edele delen. Ik zag een jongen in de douche staan door het glas heen. Het duurde wel even voor het kwartje viel wat er allemaal gebeurde en wat hij zei. "Ik wist niet dat er iemand was." zei ik met een zwaar Welsh accent en een dubbele tong. Ik was echt best heel dronken. Ik keerde mijn hoofd weer van de jongen af en droogde me rustig verder af. Als ik dronken was was mijn korte termijngeheugen zo slecht dat als ik stopte met ergens mee bezig zijn ik direct vergat waarmee ik bezig was geweest en wat er was gebeurt, ookal kon ik me alles de volgende ochtend wel weer herrinderen. Heel vreemd, maar ik kon er niks aan veranderen.


    Bowties were never Cooler

    Lavigna schreef:
    Mackenzie Lou Arretez

    Ik rolde even met mijn ogen en zuchtte. ''Kijk, lieve, lieve Chiara. Als je niet wilt dat ik uitbarst, moet even stoppen met kwebbelen. Begrepen? Gesnopen?'' Ik glimlachte sarcastisch en zette een ander liedje van Green Day op. ''En sinds wanneer denk je dat ik je haat? Ik haat mensen niet zo snel, weet je. En je moet maar eens weten dat ik je in ga maken.'' zei ik en haalde glimlachend mijn schouders op en keek haar met pretoogjes aan. Soms kon ik ook echt aardig zijn, maar dan moet je niet zoveel eigendunk hebben.


    DamnBieber schreef:
    Chiara Bella Love

    Wat een bitch. Ik heb nog nooit zo een zelfverzekerd mens die denkt dat ze alles is ontmoet. Geen wonder dat ze pillen slikt. "Lieve mackenzie. Probeer je onzekerheid niet weg te stoppen achter zo een bitch'' glimlach ik nep naar haar. Onopvallend rol ik met mijn ogen. In Ya Face Bitch. ''Ik ga nu naar mijn kamer fijne dag nog. Het is trouwens al 11 uur.'' grijns ik naar haar. ''Je wil geen walletjes onder je ogen krijgen'' glimlach ik. Ik gniffel in mezelf. Met grote passen ga ik naar de deur voor me. Ik glimlach als ik zie dat het een meisjes kamer is. Met een plof val ik op mijn bed.


    Bowties were never Cooler