• Ja, X Factor is weer begonnen en deze keer met One Direction als jurlyleden.En het werkt net iets anders. Van de 20 mensen die meedoen gaan er 10 door. 2 bij elk jurylid. Hun zullen samen met de 5 juryleden en hun vriendinnetjes samen gaan wonen in het X Factor huis. Elke week zal er een liveshow plaats vinden waar niemand[/center] zal afvallen we werken dus met een punten systeem. Maar zal de liefde tussen de vriendinnetjes van de jongens blijven staan. Zullen de meisjes hun bedriegen? Of word een van de jongens verliefd op een andere kandidaat? Is een van de jongens homo? Een verhaal tussen liefde haat en verdriet.
    Reseveringen blijven 12 uur staan. Je mag je rol al wel voor de helft invullen en derest later


    Jury/One Direction/Jongens
    -Harry Styles ll Damnbieber-
    -Zayn Malik ll Sidestap-
    -Niall Horan ll ZiamStorason -
    -Louis Tomlinson ll Magicales-
    -Liam Payne ll BigFatLiar
    -

    Kandidaten
    -Chiara Bella Love ll Damnbieber-
    - Elizabeth ''Liz'' Harper ll Panday-
    -Mackenzie Lou Arretez ll Lavigna-
    -Luke Smith ll Sylvesti-
    -Holly Renée McDawn ll Seaver
    -Kyra Luca Graig ll Semper-
    -Gabrielle Aplin ll BigFatLiar-
    -Lars Loseyn ll Seaver
    -Mickey Smith ll Slyvesti-
    - Evelynn Cloe Hastings ll Helium
    -


    Teams

    Team Harry

    -Kyra Luca Graig ll Semper
    -Evelynn Cloe Hastings ll Helium

    Team Niall
    - Elizabeth ''Liz'' Harper ll Panday
    --Gabrielle Aplin ll BigFatLiar

    Team Liam
    -Luke Smith ll Sylvesti
    -Lars Loseyn ll Seaver

    Team Louis
    -Holly Renée McDawn ll Seaver
    -Mickey Smith ll Slyvesti


    Team Zayn
    -Mackenzie Lou Arretez ll Lavigna
    -Chiara Bella Love ll Damnbieber


    Vriendinnetjes van de jongens
    Dannielle Peazer ll Coockies-
    Perrie Edwards ll ZiamStorason -
    Eleanor Calder ll Coockies-
    Vriendinnetje Harry ll Helium (Later)-
    Vriendje Niall ll Toby Lucas WoodsMisStoran-

    Invullen
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk: (Bekend persoon)
    Innerlijk:
    Extra:

    - Minstens 4 regels Zonder spatie's
    - 16+ toegestaan
    -Naamsveranderingen doorgeven
    - 7 dagen niet reageren en je bent eruit
    - Zeggen als je een lange tijd weg bent
    -Geen sneltrein
    -Geen Mary Sue's of Gary Stu's
    - Niet te veel off-topic, anders gebruik: {} [] () of spoiler
    - Alleen ik maken de nieuwe Topic's aan tenzij het aan iemand gevraagd word te doen
    - 3 rollen per acount!!!
    - Naamsveranderingen doorgeven
    - Hou het gezellig&sluit niemand buiten




    Het huis

    We beginnen dat je bij het x Factor house komt en bekend word gemaakt door Harry welk team jullie zitten. (Je komt dus gewoon in de hal staan)

    [ bericht aangepast op 17 maart 2013 - 17:24 ]


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Danielle Peazer

    De jongens beginnen vol enthousiasme te bespreken hoe en wat. Ik glimlach even en ga het water uit. Simpelweg omdat ik het koud kreeg en de jongens maar even liet gaan. Morgen zouden ook mijn trainingen starten. Ik had er echt zin in! Ik lah om Luke zijn laatste opmerking en leun gewoo rustig acjterover in miin stoel. 'Als je bier gaat halen voor jullie, zou je voor mij dan een wijntje mee willen nemen,' vraag ik hem met een lachje en sluit mijn ogen. Ik was aan het opdrogen, maar erg snel ging het niet.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    (Semper ik wil wel reager maar ik wacht eiegenlijk op Evelynn aka Helium)


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Mickey Smith
    Ik zette mijn koffertje en rugzak even neer voor ik bij hem op het bed kwam zitten. Een actie die ik eerst 7 keer herhaalde omdat het bed zo lekker zacht en verend was. Ik keek naar hem toen hij vroeg of ik wat over mezelf wilde vertellen. Ik dacht voor een seconde of wat na voor ik los barstte. "Ik heet dus Mickey Smith. ik ben 17. Geboren op 29 februari in Cardiff, waar ik nogsteeds woon met mijn ouders, Luke mijn tweelingbroer, die hier ook is, nog een jonger zusje en twee jongere broertjes. Ik ben de jongste van de tweeling met 13 minuten. Ik ben hyperactief, obviously, en bisexueel. Ik hou van zingen, basgitaar spelen en skateboarden. Ik zit op het op twee na hoogste niveau in de skateboard competitie, die grotendeels in Brighton skate, en doe het al sinds ik 7 was, net als Luke trouwens. Als ik mijn best doe kan ik 5 octaven zingen. Ik verschil vooral van Luke in karakter, maar je kan het ook zien van buiten omdat hij piercings en tatoos heeft en ik niet." ratelde ik rustig door. 'Wil je nog meer weten?" Ik keek hem aan. We zaten nu echt heel dicht bij elkaar. Zo dicht dat ik me val elke beweging van zowel hem als mijzelf bewust werd, elke ademhaling zelfs. Nee, Mickey. Nogsteeds niks in je hoofd halen. Je bent geen relatie verpester.


    Bowties were never Cooler

    Coockies schreef:
    Eleanor Calder

    Ik glimlach even. Ik stop het pakje weer terug en kijk Liz even aan.
    'Nee, ik niet,' grinnik ik. 'Al zou ik best een oudere broer hebben gewild of een kleiner zusje.' Ik lach even en kijk ze aan. Ineens hoor ik muziek en maak ik dansbewegingen op de trap. Ik lach even en pak dan mijn mobiel. Ik zie dat ik een gemiste oproep heb van mijn beste vriendin, maar besluit het maar even te negeren. Nu bracht ik mijn tijd hier door. Ik zou haar straks wel bellen. Nu ik muziek had gehoord, had ik zin in meer muziek. Ik laat mijn muziek aan en kij kze lachend aan. 'Zullen we de kamer van Mickey en Louis instormen,' vraag ik met een lachje en sta op. Ik kijk ze afwachtend aan en ga alvast op de eerste straptreden staan. Ik lach even om holly haar verhaal Ik blaas ook even een bel, maar ok mij lukt het neit. 'Ligt aan de kauwgom,' grinnik ik en kijk Liz lachend aan. 'Zullen we,' vraag ik ze.


    Liz

    'Wel lekker rustig zonder broertje of zusje.' grijns ik. Opeens begint Eleanor te dansen en daarna stelt ze voor om de kamer van Louis en Mickey binnen te stormen. 'Jaaa!' roep ik vrolijk. Eleanor faalt ook met een kauwgom bel blazen. Ik grinnik. 'Het ligt inderdaad vast aan de kauwgom.' 'Zullen we?' vraagt Eleanor dan aan mij en Holly. 'Jup,' zeg ik. Ik trek Holly mee en ik ren achter Eleanor aan de trap op. 'Ik heb alleen geen flauw idee waar hun slaapkamer is...' zeg ik bedenkelijk. Ik heb zowat elke kamer in dit huis gezien, maar ik heb de slaapkamers overgeslagen. Straks gooi ik daar doodleuk de deur open en staat daar iemand in zijn nakie of zo. Daarom laat ik Eleanor liever voorop gaan. In de tweede klas stormde ik een keer met aan paar andere meisjes de jongens slaapkamer in, toen stond daar iemand in zijn boxer. De rest vond het wel grappig maar ik schaamde me kapot, en die jongen ook.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Louis Tomlinson
    Ik liet me achterover op het bed vallen, maar krabbelde al snel weer overeind toen Mickey bij me op bed kwam zitten. Mijn vrolijke lach vulde de kamer toen hij dit eerst 7 keer herhaalde. Uiteindelijk leunde ik tegen hem aan, maar bleef hem wel aankijken en luisterde aandachtig naar wat hij vertelde. Alleen hield ik gewoon van aandacht en knuffels. Alle informatie liet ik rustig tot me doordringen. 'Ik mag je echt. En moet zeker bij deze ook toegeven dat ik sommige dingen niet achter je gezorgd had, maar verassing blijven leuk. Je moet niet denken dat ik het slecht bedoel, want dat is zeker niet het geval. Het is juist het tegenovergestelde. Ben juist ook blij dat je bij mij in het team zit.' ratelde ik ook. Bij zijn laatste vraag dacht ik na over een paar interessante vragen. Er waren er wel een paar die ik wilde vragen, maar hield daarover mijn mond. 'Uh, natuurlijk wil ik weten hoe je zingt. Wil je iets voor me zingen?' Het was geen opdracht, zoals het eigenlijk wel hoort te zijn. Alleen was ik niet echt van gelijk opdrachten geven en de baas spelen. Het zou later wel veranderen, maar niet teveel. Ook op deze manier zouden zowel Mickey als Holly het ook ver schoppen.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Luke Smith
    Ik luisterde naar Luke. Zijn stem was mooi. Dit werd echt een hele zware competitie, dat wist ik nu al. en dan ook nog eens 3 skateboard wedstrijden tussendoor. Ik luisterde naar Liam's commentaar. "Opzich heb ik er niks tegen om 's ochtends te oefenen. Als jij het niet erg vind?" Ik keek even naar Lars. Voor mij waren bijden tijden goed, maar 's ochtends was wel lekker want dan kon ik overdag nog ronddollen en skateboarden in of buiten het huis. Liam zou vast ook wel snel merken dat ik wat instrumenten kon spelen. Ik hoopte maar dat ik er wat mee mocht, want met een gitaar in mijn handen of achter een piano was ik veel rustiger dan met alleen een microphoon. Ik gooide mijn natte haar nog eens uit mijn ogen. "Wie heeft er zin in een koud biertje? Dit was waarschijnlijk een van de laatste avonden dat we samen konden relaxen en ik had als ik me niet vergiste een kratje bier zien staan bij de koelkast.

    Lars Losey
    Ik zuchtte zacht. De ochtend zou niet geweldig zijn. Ik was absoluut geen ochtend mens, de middag was gelukkig sowieso vrij. en de avond was perfect, maar ik wist niet wat Luke wilde. Ik was op zich wel blij dat Liam veel ideeën had voor mij, ik was namelijk vreselijk in zelf kiezen. Er waren ook niet heel veel liedjes die ik kon zingen, gewoonweg omdat ik een liedje met betekenis wilde en ook nog eens de betekenis over wilde brengen. "ik vind de avond prima, heb toch een ochtend humeur, dus dat zou echt niets worden." Bekende ik eerlijk en haalde mijn schouder even op. Ik had er wel al zin in.Ik kon niet wachten met oefenen en zou waarschijnlijk morgen ook de hele dag aan het zingen zijn. Ik knipperde een paar keer met mijn ogen. Ik had mijn bril vandaag gewoon niet opgezet, omdat ik mensen liever ontmoette zonder. Zo hard had ik hem nu ook weer niet nodig, eigenlijk alleen om dingen in de verte leesbaar te maken en te kunnen lezen. en in een zwembad hoefde je niet te lezen, meestal dan. Ik zag mezelf al door mijn kamer springen, met mijn bril op, With ears to see and eyes to hear te zingen en mee te spelen op mijn gitaar. Ja, dat was waarschijnlijk wat ik morgen ging doen.


    Liam

    'Mooi dat staat dan vast. Luke ik zie jou morgen na het ondbijt en Lars jou kom ik ergens tegen het einde van de middag wel halen', zei ik. Ik had zin in morgen en ik merkte dat de zon achter me begon weg te zakken, we zouden zo het zwembad uit moeten of we zouden gaan nachtzwemmen. "Wie heeft er zin in een koud biertje?" Vroeg Luke. Nou net waar ik zin in had. 'Oh ja lekker! Chillen nu het nog kan!' Riep ik. Ik zwom snel naar de kant en liep druipend en al de keuken in. snel packte ik een sixpack bier die in de koelkast stonden uit de koelkast. Snel liep ik weer naar buiten want ik had het ijskoud. 'Wie wil moet vangen!' Riep ik. Ik kon prima gooien dus dat moest geen probleem zijn en anders doken ze hem maar van de bodem van het zwembad.

    [is hier nog op gereageerd?
    Gaby
    Chiara en Maczenie leken iets tegen elkaar the hebben en ik besloot er niet op in te gaan. 'Allerbeste Chiara, ik zou je met alle liefde willen helpen, maar ik raak zelf ook verdwaalt. Ik heb mijn kamer net oo goed geluk terug gevonden en daarvoor met hulp van Toby, dus mij kan je het beter niet vragen', zei ik met een glimlachje. 'Uiteraard, als je hopeloos verdwaalt wil raken kan ik je prima helpen', voegde ik er aan toe.]


    Dont say why me, say try me

    Toby Woods.

    Ik glimlach even door Niall en was blih dat ik hem dd mijne kon noemen. 'i love you' verliefd sla ik mijn armen rond zijn nek en kus hem verliefd. Het was een schat de jongen die in mijn armen stond. Ik volg half iets over bier en glimlach 'biertjeee'roep ik lachend en steek mijn hamd ujt ten teken dat Liam ook een naar mij kan gooien.. Ik druk nog weeen kus op zijn wang en vang een biertjs die ik snel open maak en een flinke slok van neem. Genietend lik ik mijn lippen af. Ik hield van bier of gewoon een goed wijbtke


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    (Ik had gereageerd met Mackenzie (: )


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Eleanor Calder

    'Ja bet is rustig. Vroeger was het heel stil, maar nu ben ik zo druk, dat het misscnien wel neter is dat ik geen broer of zus heb.' Ik glimlach even en ren met Liz naar boven. Hopelijk kwam Holly achter me aan, ik wilde namelijk niet dat zij alleen achter bleef. Ik kijk even grijnzend naar Liz. 'Eh... Echt geen idee. Wat is jouw slaapkamer? Want de mijne is daar, dus dan kunnen we die twee al overslaan,' grijns ik. Ik loop de gang in. 'Wacht als we stil zijn kunnen we ze horen praten,' fluister ik en luister aandachtig naar stemmen. Uiteindelijk komt er maar uit een paar kamers geluid.
    'Volgens mij is het de achterste,' grijns ik en sluip er naar toe. '3,' grinnik ik. '1,' roep ik em gooi de deur open. Ik doe nooit aan 2. Ik zie Mickey en Louis op het bed zitten. 'Jongens als jullie nu niet komen gaan we zonder jullie,' grinnik ik. 'En Liz hier zo,' ik gebaar naar Liz,' gaat ook mee.' Ik laxh even en kijk ze aan.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    DamnBieber schreef:
    Harry Edward Styles

    ''Dan moet je er maar wat van gaan vinden'' onopmerkbaar rol ik met mijn ogen. Wat een arrogant beest ze denk dat ze altijd haar zin kreeg. Nou hier mooi niet want nu krijg ik mijn zin. ''Doe dan maar iets acounstic van Usher of Justin bieber maar het word 1 van de 2. Misschien more van Ushes'' vragend kijk ik haar aan. Ik kon haar verder niet helpen. Ik draai me weer om als kyra begint te zingen en luister met een glimlach. ''Het klonk perfect'' gil ik. In een opwonding gaf ik haar een knuffel. Met pretogjes keek ik haar aan. ''Jij kan misschien wel DE volgende x Factor worden''. ik kijk Evelynn aan. ''Ben je er al uit wat je wil gaan zingen?''

    [Sorry als de keuze niet helemaal naar wens is, maar ik luister eigenlijk nooit usher dus heb er ook niet echt een "beeld" bij.

    Evelynn Hastings.
    Hij zat Kyra helemaal in te palmen, haar complimentjes te geven en te zeggen dat zij misschien wel DE volgende x-factor was. Ik trok mijn wenkbrauwen op. Oh, dus bij mij is hij f*cking onaardig, gemeen en irritant, en Kyra is gewoon helemaal perfect. Hier kreeg ik gewoon een minderwaardigheidscomplex van. Ineens keek hij mij aan. 'Ben je er al uit wat je gaat zingen?' vroeg hij. Ik knikte. 'Als het van jou mag, Beauty and a Beat.' zei ik, nu een stuk verlegener en rustiger dan straks. Hij had me gewoon echt een minderwaardigheidscomplex gegeven.Ik ging in het hok staan, deed de koptelefoon op, en wachtte af tot hij het liedje opzette.

    [Ik heb besloten nu een vast iemand te kiezen voor haar zangstem, anders verandert ze daar steeds van. Haar zangstem is van Morgan Wheeler. (Ik zit weer op mijn tablet, dus kan weer geen link plaatsen, sorry :c) ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Harry Edward Styles

    Met opgetrokken wenkbrauwen kijk ik haar aan. ''Oke'' niet iets wat ik van haar had verwacht. "Natuurlijk ben je goed ik bedoel je hebt zo een mooie zangstem. Ik weet zeker dat je in de liveshows weer eeen liedje van Cherr Lloyd moet kiezen. Je bent zo goed'' verwachtingvol kijk ik haar aan. "denk er maar over na'' glimlach ik naar haar. ''Begin maar'' gil ik door de microfoon. ik kijk Kyra aan. ''Wat vind je ervan'' ik wil natuurlijk niet alleen de mening van mezelf horen maar ook van mijn kandidaten wat zij van andere vinden.

    Chiara Bella Love

    Met opgetrokken wenkbrauwen kijk ik Mackenzie aan. ''Je doet alsof we elkaar moeten haten omdat we bij dezelfde coach zitten. En dat hoeft niet we werken toch met een punten systeem'' vrolijk kijk ik haar aan. Ik ben liever iemand die de hele dag vrolijk is en niet op mensen let maar dit is toch een beetje een verandering. Ik ben niet gewend dat mensen mij niet mogen. Integendeel mensen mogen me graag omdat ik vrolijk ben en Like DUHH wie wil dat nou niet. In gedachten verzonken krijg ik een glimlach op mijn gezicht. Dit word het beste avontuur ooit in mijn hele leven,


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    [begint er nu een nieuwe dag?]


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    (Ik denk nog 1 dag want het is niet echt realistich dat je midden in een gesprek gaat slapen dus ja nog 1 dag en dan a.u.b. niet midden in eeen gesprek)


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    [vandaag afronden dus?]


    Bowties were never Cooler

    [En als jullie het gesprek nou ten einde maken? ._.]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."