• The 101th anual Hunger Games
    24 tributes, 1 arena
    Everything changes
    Nothing stays the same
    Trust nobody
    And don't lose yourself in the Games

    And may the odd's be ever in your favor


    Dit jaar hebben de spelmakers weer iets nieuws bedacht. De 100e Hunger Games zijn geweest en die waren een groot succes. Toch vonden ze het dit keer weer tijd worden voor iets nieuws. Elke dag zal de Arena veranderen. Dag 1 in het voordeel van district 1, dag 2 in het voordeel van district 2...enz. Na 12 dagen zal de Arena kleiner worden en beginnen de dagen weer overnieuw. Elke nacht kan er ook een tribuut van plaats gewisseld worden met een ander. De tribuut uit 4 kan bijvoorbeeld van plaats wisselen met die uit 9.

    Jongens
    Meisjes

    District 1 [Luxeproducten Capitool] :
    -Dylan Marc Bostell||SunnySpring
    -Carmela Lorenza rossini||Lucerna

    District 2 [Wapens en Vredesbewakers] :
    -Josh Cameron Sky||ZiamStorason
    -Bree Amalia Rovers||Amas

    District 3 [Technologie] :
    -Daniel James Ebens||xMerlex
    -Robin Lily DutoI|SunnySpring

    District 4 [Visserij] :
    -Jonah Rion See||Charitable
    -Jody Morgan Roberts||Celebration

    District 5 [Medisch onderzoek] :
    -|| Bloedbad
    -Alexis Jane Howard||JustArchery

    District 6 [DNA-manipulaties en -mutaties] :
    -|| Bloedbad
    -Summer Helena Chamberlain||Charitable

    District 7 [Hout] :
    -Matthew Elliot Turner ||Nyan
    -Iris Quinty Browne||Helium

    District 8 [Textiel] :
    -|| Bloedbad
    -|| Bloedbad

    District 9 [Industrie] :
    -|| Bloedbad
    -Louise Kirla Offkins||Nyan

    District 10 [Vee] :
    -Brandon Levis||Amas
    -Bloedbad

    District 11 [Landbouw] :
    -Jayden Flynn Jase||ZiamStorason
    -Jazzlyn Caitlyn Valentine||Bibble

    District 12 [Steenkool] :
    -|| Bloedbad
    -Scarlett Dakota Gray||amy66

    Regels:
    ~Geen Mary Sue/Gary Stue (ideale personages).
    ~Minimaal 5 zinnen per post (je wordt natuurlijk niet uit de RPG gezet als je dit niet doet, maar let hier wel even op).
    ~OOC tussen haakjes, maar het liefst in het nog komende praattopic.
    ~Geen one-liners.
    ~Het moet wel realistisch blijven, je personage gooit bijvoorbeeld niet altijd raak.
    ~Lees de post's van anderen goed door, vooral de Caesarpost's, want daarin staat bijvoorbeeld of het dag of nacht wordt.
    ~Topics worden alleen aangemaakt door Amas en Celebration


    Wij trekken ong. iedere week een lootje, waarop staat wie er doodgaat. Zo hebben wij evenveel kans om dood te gaan als de rest van de tributen. De RPG begint op het moment dat de tributen de Arena ingaan (dus het laatste moment met de stylist en dan de Arena in).


    Happy Hungergames,
    Xx Amas en Celebration

    rollentopic

    praattopic

    topic 2

    De 1e dag(bloedbad:
    De arena is gebouwd met allemaal diamanten*blingbling*
    Noord-diamantendoolhof
    Oost-diamanten bos(ja het is mogelijk)
    Zuid- Straten met allemaal creepy diamanten stanbeelden van hunger games dingen(bijv. Spotgaai, de dood van een tribuut, enz...)
    West- Rotsen en heuvelachtige landschappen(opnieuw van Diamant :) )
    Midden- Raad eens waar de hoorn van gemaakt is? DIAMANT!

    De 2e dag:
    De Arena is donker!
    noord-Donker doolhof. Muren zijn bijna niet te zien....
    Oost-donker bos (mutilanten? :P )
    zuid-De standbeelden zijn donker. (Standbeelden bijv. van oude tributen, vrienden enz...)
    west- donkere rotsen en heuvels (duuh )
    midden- en je raad het al: Donkere hoorn.

    [ bericht aangepast op 1 mei 2013 - 13:57 ]


    imperfection is beauty

    Louise Kirla Offkins||district 9 ||Diamanten bos
    'Voordat jullie schrikken of me beginnen aan ta vallen, ik doe jullie niks als jullie mij niks doen,' zei het meisje ,van het district dat ik nog niet echt kon plaatsen.
    De jongen ,die volgens mij Daniel heet,kwam voor me staan ,alsof hij me ...wilde beschermen?
    'Leg je wapens neer, en vertel met wie je praatte. Jullie zijn niet de enigen die geluid maken.'beval hij het meisje,die dan ook haar zweep neerlegde.
    Net op het moment dat het meisje haar mond wil opentrekken ,springt het kleinere meisje ,die ik daarnet gezien had uit de boom.
    Ik pers mijn lippen even op elkaar,dat was best wel een hoge sprong.
    'Met mij, en als je er iets op tegen hebt dat we praten als jij het hoort, dan zeg je het maar.' 'En oké. Wij leggen onze wapens neer, als jij dat ook doet.' zei ze.
    'Oh ja, en wij zijn hier alleen om water te halen en we zijn niet echt supergeweldadig,' vervolgde het andere meisje nog.
    Ik keek even naar de jongen voor me en dan weer naar die meisjes. Hmm,wat zou ik nu doen,ervandoor glippen of blijven?
    Ik besluit nog even te blijven,misschien ,gaan ze wel weg nadat ze wat water hebben.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Bree Amalia Rovers II D2 II Hoorn

    'Dat betert wel met die zalf. Dat hoop ik toch in ieder geval, en als hij niet werkt, ja. Dat gaat me niet tegenhouden te vechten en dat joch uit 7 te vermoorden. Als ik hem vind, dan gaat hij eraan. Ik meen het. En als dat kind uit zijn District er dan bij is, mag ze onmiddellijk ook dood, dan zijn we onmiddellijk heel 7 kwijt. Dat zou nog het beste zijn.' zegt Jonah. De lust is in zijn ogen te zien. Zodra hij iemand van district 7 ziet, zal hij meteen op zijn 'vecht stand' staan. 'Precies' antwoord ik en sta rustig op. 'En ik zal je helpen. Partners?' Natuurlijk zijn we al partners, maar de ene beroeps kan beter opschieten met de ander. Of ze werken wel samen, maar op een punt moet je elkaar toch vermoorden. Dat zal ook bij ons gebeuren, maar dan het liefst zo laat mogelijk. Als we nog met z'n tweeën over zijn. Plots komt er iets in me op. IK heb die meid van 7 gezien, bij het bloedbad. Ik heb haar niet kunnen peilen. Ze heeft ook niet zoveel van zichzelf laten zien bij de trainingen, en bij het bloedbad was ik zo gefocust op de messen dat ik niet op haar of enkel ander persoon lette. Ik neem nog snel een slokje van mijn drinken en kijk Jonah aan.


    imperfection is beauty

    Daniel James Ebens:

    Ze legt haar zweep neer en zegt: 'Ik praatte met Summer, een meisje uit District 6. Ze is 1 van de jongste tributen, je hebt haar vast wel eens gezien.' Zeker wel, denk ik bij mezelf. Ik ken de namen van alle mensen niet, maar wel hoe ze er uit zien en in welk district ze zitten. Daarna brabbelt ze nog wat over dat ze hier water zou halen. Logisch. Ik hoor wat en ineens valt een meisje uit de boom. Het meisje van 6, natuurlijk. Ik zie dat ze haar voet heeft bezeerd, ook niet raar met dit landschap. Ik voel medelijden, maar ik moet het tegenhouden. Dat kan je hier niet gebruiken, hoe zielig dan ook. Ik schud mijn hoofd en zeg daarna: 'Als jij'' en ik wijs naar het meisje van 12 'gewoon water haalt en jij' ik wijs met mijn andere hand naar het meisje uit 6 'niks doet, zijn er geen problemen. Ik heb niks met dood, en ik denk dat dit wel een goede oplossing is.' Ik kan zo iets proberen, ik weet niet hoe ze zijn maar ikuuh... geloof dit wel?


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Charitable schreef:
    (...)


    [Wie zegt er dat ze niet dacht dat hij uit 1,2 of 4 kwam? ^^]


    { OOOOOOOOOOO, dat kan ook nog ja, sorry. Ik moet nu wel f stoppen strask spammen we dit ding helemaal vol :$ }


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Brandon Levis II D10 II Standbeeldstraten

    Nou, daar zit ik dan met mijn handen in het haar. Ik heb iemand gedood. Ik heb gewoon een onschuldig mens gedood. Dit wil ik niet. Dit wil ik echt niet. Was het wel zo'n goede beslissing? Om een zwaard te pakken? Ik moet toch eten. Okee, ik heb een gedroogde appel. Maar daar houd je het echt niet zo lang me vol hoor. Wat nou als ik de rugzak had gepakt? Dan had ik hoogstwaarschijnlijk geen zwaard. Dan zou ik dus niemand vermoord. Maar misschien was ik dan wel vermoord. Misschien was dat dan wel het beste geweest. Ik heb geen kans om te winnen. Misschien de persoon die ik gedood heb wel. Ik ben zo stom geweest. Er glipt een kleine traan uit mijn ooghoek. Ik voel hoe hij langzaam over mijn wang rolt en neerkomt op mijn zwaard. Ik ben niet gemaakt om te doden, maar dat is niemand. Ik moet hier nu niet dom zitten en helemaal niks doen, daarmee bereik ik niks. Ik sta op, veeg mijn wang af en loop. Waarheen? ik weet het niet. Naar een bondgenoot? Naar een vijand? naar eten of naar mutlilanten? Het is in ieder geval beter dan hier zitten...

    (wie voor Brandon)


    imperfection is beauty

    Bibble schreef:
    District 11 || Jazzlyn Caitlyn Valentine || Bos

    "Ik denk dat het niet zo'n goed idee is dat je mijn boog meeneemt."zegt hij droog en hij zucht. "Anders is je plan wel goed,maar ik hou men boog."zegt Matthew vastbesloten. "Okay...Uhmm...Anders blijft...Iris was het toch? Bij jouw en dan...Uhmm...Misschien iets zoeken waar we het vlees op kunnen klaar maken. Dan jagen Jay en ik wel en dan kan ik ondertussen ook nog planten zoeken. Misschien vinden we ook nog wat water?" Zei ik en keek de groep vragend aan.


    Matthew Elliot Turner ||District 7 ||In het diamanten bos
    "Okay...Uhmm...Anders blijft...Iris was het toch? Bij jouw en dan...Uhmm...Misschien iets zoeken waar we het vlees op kunnen klaar maken. Dan jagen Jay en ik wel en dan kan ik ondertussen ook nog planten zoeken. Misschien vinden we ook nog wat water?"stelde het meisje voor en ik knikte als teken dat ik het goed vond.
    Ik vertrouw Iris en weet ook dat ze me zou beschermen als ik in moeilijkheden kom.
    "En dan blijf ik hier met Iris om de spullen te bewaken."zeg ik bevestigend.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Scarlett Dakota Gray ll District 12 ll Beekje

    Nadat we zijn 'goedgekeurd' door de jongen loop ik naar het water en zet mijn tas neer. 'Zeg Summer, heb jij een flesje ofzo? Om nog wat extra water in te doen,' vraag ik als ik in de tas naar de fles zoek. 'Want ik weet niet hoe lang we met 1 fles kunnen doen, met zijn tweeën, snappie?' vraag ik er achteraan. Ik houd de fles in het water, net zo lang tot hij vol is. Zou het eigenlijk wel drinkbaar zijn? 'En voor degenen die er al waren, ik zweer dat ik jullie nu niet zal doden, tenminste als jullie dat niet bij mij proberen,' zeg ik. Niet echt mijn probleem als ze me niet geloven. Dat moeten ze zelf maar weten. Als ze ons maar niet zomaar aanvallen.


    It just takes one negative comment to kill a dream

    Summer Helena Chamberlain || District 6 || bos/beekje

    'Zeg Summer, heb jij een flesje ofzo? Om nog wat extra water in te doen,' vraagt ze aan mij. Ik schud mijn hoofd.
    'Nee, ik heb niets behalve die rotsscherf van bij de hoorn kunnen meedoen.' zeg ik tegen haar.
    'Want ik weet niet hoe lang we met 1 fles kunnen doen, met zijn tweeën, snappie?' zegt ze.
    'Ja, wacht even, ik heb een idee. Mag ik je broodmes even hebben?' de planten in dit bos waren ook van diamant gemaakt, dus konden we de tulpen die hier stonden, gemakkelijk als kelk gebruiken, en dan sneed ik nog wel een cirkel uit om als deksel te gebruiken. Zolang we maar genoeg water en voedsel hadden, zou het goed komen.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Daniel James Ebens:

    Ik hoor de meisjes nog wat spreken over meerdere flesjes, begrijpelijk. Niet veel bijzonders verder. 'Anders ga je nu al wat drinken'' zeg ik tegen het meisje van district 12. Logisch toch? denk ik bij mezelf. Heb ik ook gedaan. Mijn mes geef ik aan het meisje van district 9. Ik glimlach even naar haar. Wat mooi is ze, de diamanter schitteren op haar gezicht en... WAT? Ik moet weer terug naar wat ik zou doen. Ik kniel bij het meisje van district 6 neer en vraag haar: 'Waar heb je je bezeerd?' ze kan het wel ontkennen, maar ik weet toch wel dat ze zich heeft bezeerd. Ik kijk naar haar voet, en deels naar haar enkel. Daar kan je je makkelijk bezeren. Veel weet ik niet over wonden, maar ik kan er op zijn minst naar kijken. Misschien wat water er overheen, dat soort simpele dingen. Even kijk ik om naar het meisje van 9 en 12. Of ze niet aan het vechten zijn, of misschien wel weg zijn. Dat is het niet. Ik keer me weer naar het meisje van 6.


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    [eindelijk weer beter zijn(: Waar zijn de beroeps nu precies? Gewoon bij de Hoorn?]


    Aerials, in the sky. When you lose small mind you free your life .

    (celebration zie PB)


    imperfection is beauty

    Jody Morgan Roberts || District 4 || Hoorn
    Zo snel als ik kan sprint ik de Hoorn in. Ik probeer vooral niet te letten op de lijken van de andere tributen. Niet op het bloed dat overal verspreid zit. Dat ook op mijn drietand zit en volgens mij zelfs in mijn haar blijft hangen. Maar ik probeer vooral niet te denken aan de tribuut die ik net gedood heb. In gedachten zie ik het nog helder voor me. De ingewanden die werden meegetrokken toen ik mijn drietand uit haar lichaam trok en vooral de grote hoeveelheid bloed die vrijkwam.
    In mijn hoofd hoor ik de spottende stem van mijn broer. 'Jody, Jody. Je wil de Hongerspelen winnen en kan niet eens tegen een beetje bloed.' Natuurlijk liet ik dat nooit op me zitten als hij me er weer eens mee pestte, maar op dit moment had ik toch liever gewild dat ik er beter tegen kon.
    Als ik eindelijk in de Hoorn kom, het voelde als een eeuwigheid, zie ik Jonah daar zitten met nog een meisje. Volgens mij die uit twee. Ik kan mijn opluchting niet verbergen als ik zie dat Jonah tenminste nog leeft. Hij is de enige die ik tenminste nog een beetje vertrouw.
    Toch kijk ik al snel onverschillig. Mijn gevoelens gaan het andere meisje niets aan.
    'Hi, Jonah.' Zeg ik, terwijl ik naast hem op de grond plof. 'Wat heb je nou weer voor elkaar gekregen?' Vraag ik hem, terwijl ik naar zijn verwonding staar. Dan pas dringt het tot me door dat er ook bloed uitkomt en meteen wend ik me tot het meisje.
    'Ik ben Jody.' zeg ik met een luide stem. 'Jij komt uit twee toch? Wat is je naam?'


    Aerials, in the sky. When you lose small mind you free your life .

    Bree Amalia Rovers II D2 II Hoorn

    Ik hoor voetstappen onze richting inkomen en draai mijn gezicht naar de opening van de hoorn. Ik zie... het meisje van 4. Zei zal vast wel een goede band met Jonah hebben. 'Hi, Jonah.' komt er uit de mond van het meisje terwijl ze op de grond neerploft. 'Wat heb je nou weer voor elkaar gekregen?' zegt ze terwijl ze naar de wond van Jonah kijkt. Dan wendt ze zich tot mij en zegt: 'Ik ben Jody.' het klinkt redelijk luid. 'Jij komt uit twee toch? Wat is je naam?'. Ik zet een vriendelijke glimlach op mijn gezicht en zeg: 'Ik ben Bree. En ik kom inderdaad uit district 2. Ik heb begrepen dat jullie beide uit 4 komen...' En ik draai mijn gezicht naar Jonah en weer terug naar Jody. Ze zei dat ze zo heette. 'Heb jij ook verwondingen? Zeg ik terwijl ik en ik steek mijn hand naar haar uit, om haar te helpen opstaan.


    imperfection is beauty

    District 11 || Jazzlyn Caitlyn Valentine || Bos

    "En dan blijf ik hier met Iris om de spullen te bewaken."zegt Matthew bevestigend. Ik dacht na. "Ik neem mijn spullen mee, we kunnen het vlees namelijk in de kleinere rugzak doen en water in de fles maar het eten...Kunnen we nog verdelen?" Zei ik en ik glimlachtte. "Maar nog even samengekort...Jullie blijven hier. En wij zoeken wel het eten en zo...Correct?" Zei ik.


    ~I didnt hit you....I simply high-fived your face.~

    Jayden || D11 || In het bos

    Ik let niet echt op tot Jazzlyn zegt dat wij tweeën eten gaan zoeken. Ik schudt mijn hoofd. "Als wij eten gaan zoeken, gaan jullie er met onze spullen vandoor! Dat sta ik níét toe!" Zeg ik boos. Daarna pak ik snel de spullen van Jazzlyn en mij. "Ik wil een bondgenootschap, maar ik wil eerst weten of ik jullie kan vertrouwen." Zeg ik tegen ze. Daarna trek ik Jazzlyn mee. Ik check mijn messen, waarom weet ik niet, maar ach... Ik zie een konijn en gooi er snel een mes in. Dan gebeurt er iets wat ik niet verwacht had. Het mes komt er tegen aan, maar valt gewoon weer op de grond. Ik kijk ernaar en ren naar mijn mes. Het konijn is weg, maar ik had hem toch niet kunnen vangen... Behalve met een strik. Ik leg snel een strik die best makkelijk is, en loop dan terug naar Jazzlyn. "Slecht nieuws, volgens mij zijn de dieren ook van diamant."


    Spoiler alert: you will save yourself