• The 101th anual Hunger Games
    24 tributes, 1 arena
    Everything changes
    Nothing stays the same
    Trust nobody
    And don't lose yourself in the Games

    And may the odd's be ever in your favor


    Dit jaar hebben de spelmakers weer iets nieuws bedacht. De 100e Hunger Games zijn geweest en die waren een groot succes. Toch vonden ze het dit keer weer tijd worden voor iets nieuws. Elke dag zal de Arena veranderen. Dag 1 in het voordeel van district 1, dag 2 in het voordeel van district 2...enz. Na 12 dagen zal de Arena kleiner worden en beginnen de dagen weer overnieuw. Elke nacht kan er ook een tribuut van plaats gewisseld worden met een ander. De tribuut uit 4 kan bijvoorbeeld van plaats wisselen met die uit 9.

    Jongens
    Meisjes

    District 1 [Luxeproducten Capitool] :
    -Dylan Marc Bostell||SunnySpring
    -Carmela Lorenza rossini||Lucerna

    District 2 [Wapens en Vredesbewakers] :
    -Josh Cameron Sky||ZiamStorason
    -Bree Amalia Rovers||Amas

    District 3 [Technologie] :
    -Daniel James Ebens||xMerlex
    -Robin Lily DutoI|SunnySpring

    District 4 [Visserij] :
    -Jonah Rion See||Charitable
    -Jody Morgan Roberts||Celebration

    District 5 [Medisch onderzoek] :
    -|| Bloedbad
    -Alexis Jane Howard||JustArchery

    District 6 [DNA-manipulaties en -mutaties] :
    -|| Bloedbad
    -Summer Helena Chamberlain||Charitable

    District 7 [Hout] :
    -Matthew Elliot Turner ||Nyan
    -Iris Quinty Browne||Helium

    District 8 [Textiel] :
    -|| Bloedbad
    -|| Bloedbad

    District 9 [Industrie] :
    -|| Bloedbad
    -Louise Kirla Offkins||Nyan

    District 10 [Vee] :
    -Brandon Levis||Amas
    -Bloedbad

    District 11 [Landbouw] :
    -Jayden Flynn Jase||ZiamStorason
    -Jazzlyn Caitlyn Valentine||Bibble

    District 12 [Steenkool] :
    -|| Bloedbad
    -Scarlett Dakota Gray||amy66

    Regels:
    ~Geen Mary Sue/Gary Stue (ideale personages).
    ~Minimaal 5 zinnen per post (je wordt natuurlijk niet uit de RPG gezet als je dit niet doet, maar let hier wel even op).
    ~OOC tussen haakjes, maar het liefst in het nog komende praattopic.
    ~Geen one-liners.
    ~Het moet wel realistisch blijven, je personage gooit bijvoorbeeld niet altijd raak.
    ~Lees de post's van anderen goed door, vooral de Caesarpost's, want daarin staat bijvoorbeeld of het dag of nacht wordt.
    ~Topics worden alleen aangemaakt door Amas en Celebration


    Wij trekken ong. iedere week een lootje, waarop staat wie er doodgaat. Zo hebben wij evenveel kans om dood te gaan als de rest van de tributen. De RPG begint op het moment dat de tributen de Arena ingaan (dus het laatste moment met de stylist en dan de Arena in).


    Happy Hungergames,
    Xx Amas en Celebration

    rollentopic

    praattopic

    topic 2

    De 1e dag(bloedbad:
    De arena is gebouwd met allemaal diamanten*blingbling*
    Noord-diamantendoolhof
    Oost-diamanten bos(ja het is mogelijk)
    Zuid- Straten met allemaal creepy diamanten stanbeelden van hunger games dingen(bijv. Spotgaai, de dood van een tribuut, enz...)
    West- Rotsen en heuvelachtige landschappen(opnieuw van Diamant :) )
    Midden- Raad eens waar de hoorn van gemaakt is? DIAMANT!

    De 2e dag:
    De Arena is donker!
    noord-Donker doolhof. Muren zijn bijna niet te zien....
    Oost-donker bos (mutilanten? :P )
    zuid-De standbeelden zijn donker. (Standbeelden bijv. van oude tributen, vrienden enz...)
    west- donkere rotsen en heuvels (duuh )
    midden- en je raad het al: Donkere hoorn.

    [ bericht aangepast op 1 mei 2013 - 13:57 ]


    imperfection is beauty

    'In de hoop dat we water vinden. Ik kan trouwens maar moeilijk geloven dat er enkel maar een bos is. Zou dat niet te... hoe moet ik het uitdrukken? Eenvoudig zijn voor de spelen?Ik bedoel, heb je ooit al eens spelen gezien met alleen een bos, zonder enig plasje water erin? Buiten die ene keer dan dat iedereen doodging van de dorst en honger? Dat was te saai. Sindsdien is er toch altijd water bij, of misschien zelfs een stad of wathever anders,' Vertelt Summer. 'Daarom moet er dus ergens wel wat water zijn,' antwoord ik terwijl we doorstappen.
    We lopen nu al een tijdje als Summer zegt: 'Ik geloof dat er een beekje is, Scarlett.' Ik wil al sneller gaan lopen als ze zegt: 'Maar ik geloof ook dat er andere mensen bij zitten.' Ik stop meteen met lopen en staar naar het beekje. Er zitten 2 mensen. Een jongen en een meisje. 'Die jongen is en beroeps, maar dat meisje...' zeg ik.


    It just takes one negative comment to kill a dream

    Summer Helena Chamberlain || District 6 || bos

    Daarom moet er dus ergens wel wat water zijn', zegt Scarlett. Ik knik. Ik weet het vrijwel helemaal zeker, al... met de spelen kun je het nooit zeker weten. Vrijwel onmiddellijk stopt ze met lopen, als ze de 2 mensen ook ziet zitten. 'Die jongen is en beroeps, maar dat meisje...' zegt ze geschrokken. Ik schud mijn hoofd.
    'Ik geloof niet dat die jongen een beroepstribuut is', fluister ik. 'Dan was hij onderhand wel al in gevecht gegaan met dat meisje. En had hij meer wapens bij zich gehad. Ik geloof dat hij uit District 3 komt, maar ik weet het niet helemaal zeker.' het liefst zou ik verder lopen op zoek naar een ander riviertje, maar iets in mijn geweten houd me tegen. Wat als dit een van de enige riviertjes is? En de andere op meer dan een dagtocht van hier liggen? 'Komop, laat ons gaan drinken. Ik geloof niet dat ze van plan zijn ons de keel door te snijden, en als dat wel zo is, wij hebben meer wapens bij dan hen, geloof ik.'


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Scarlett Dakota Gray ll District 12

    'Komop, laat ons gaan drinken. Ik geloof niet dat ze van plan zijn ons de keel door te snijden, en als dat wel zo is, wij hebben meer wapens bij dan hen, geloof ik.' zegt ze. Owja, domme ik. Hoe kom ik er bij dat het een beroeps is? Ik heb nooit echt naar de hongerspelen gekeken. Misschien dat ik daarom dacht dat 3 ook beroeps is ofzo. Maarja, Domme Ik. 'Okee, we zien wel of ze ons gaan vermoorden. En ja, we hebben waarschijnlijk meer bij ons. Zal ik anders eerst gaan? Ik ben groter en als ik zeker weet dat ze ons niks doen, kom jij er ook bij, goed? Dan neem ik de zweep ook wel mee. Is dat slim?' stel ik voor. Zelf vind ik het wel slim. Misschien zouden ze als ze Summer zie, haar gelijk willen vermoorden omdat ze kleiner is dan de meesten.


    It just takes one negative comment to kill a dream

    Summer Helena Chamberlain || District 6 || bos

    'Okee, we zien wel of ze ons gaan vermoorden. En ja, we hebben waarschijnlijk meer bij ons. Zal ik anders eerst gaan? Ik ben groter en als ik zeker weet dat ze ons niks doen, kom jij er ook bij, goed? vraagt ze aan mij. Ik knik. 'Is goed, dan klim ik wel even in een boom, dan hebben we tegelijkertijd een beter overzicht over de arena. Als ze toch de intensie hebben ons te vermoorden, loop dan gewoon weg, oké? Ik kom dan later wel achter je aan. Ze zien mij toch niet zo gemakkelijk in die boom zitten, denk ik. Wacht in ieder geval niet op mij', fluister ik. 'Als ze je willen vermoorden.' rustig aan zoek ik een tak in de boom, waar ik met gemak kan op staan. Door de bomen klimmen is niet zo moeilijk voor mij, omdat ik klein en licht ben. Al heb ik het nog niet zoveel gedaan. Er staan nu eenmaal niet zoveel bomen in District 6.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Louise Kirla Offkins||district 9 ||Diamanten bos
    Ik hoor zacht geroezemoes ,links van me en ik draai me om,nu pas merk ik ook een meertje op en ook mensen die ons aan het bespieden waren in de bosjes.Ik dijns wat achteruit. Misschien was het toch geen goed idee om hier naartoe te gaan.
    Als ik de andere goed bekijk zie ik dat het kleien meisje ,dat van 6 is en het grotere van een van de districten 10 ,11 of 12 ,ik weet het niet heel zeker.
    Ik zag wel dat ze wapens hadden,waardoor ik me wat bedrijgd voelde en de neiging had om weg te rennen,maar dan heb ik geen water en misloop ik misschien wel de kans om een gespreksparter te hebben,want ik ben niet graag alleen, en misschien willen ze me niet vermoorden.Mijn blik gaat van de jongen ,naar de twee andere tribten."Euh...." komt er uit mijn mond.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Scarlett Dakota Gray ll District 12

    'Is goed, dan klim ik wel even in een boom, dan hebben we tegelijkertijd een beter overzicht over de arena. Als ze toch de intensie hebben ons te vermoorden, loop dan gewoon weg, oké? Ik kom dan later wel achter je aan. Ze zien mij toch niet zo gemakkelijk in die boom zitten, denk ik. Wacht in ieder geval niet op mij,' antwoord Summer. 'Goed, dan zien we elkaar wel weer,' zeg ik. Ik pak mijn zweep en houd hem stevig vast, voor het geval dat. Langzaam en voorzichtig kom ik tevoorschijn uit de bosjes en bedenk me wat ik moet zeggen. 'Voordat jullie schrikken of me beginnen aan ta vallen, ik doe jullie niks als jullie mij niks doen,' zeg ik voordat ze ook maar iets kunnen doen.


    It just takes one negative comment to kill a dream

    amy66 schreef:
    'In de hoop dat we water vinden. Ik kan trouwens maar moeilijk geloven dat er enkel maar een bos is. Zou dat niet te... hoe moet ik het uitdrukken? Eenvoudig zijn voor de spelen?Ik bedoel, heb je ooit al eens spelen gezien met alleen een bos, zonder enig plasje water erin? Buiten die ene keer dan dat iedereen doodging van de dorst en honger? Dat was te saai. Sindsdien is er toch altijd water bij, of misschien zelfs een stad of wathever anders,' Vertelt Summer. 'Daarom moet er dus ergens wel wat water zijn,' antwoord ik terwijl we doorstappen.
    We lopen nu al een tijdje als Summer zegt: 'Ik geloof dat er een beekje is, Scarlett.' Ik wil al sneller gaan lopen als ze zegt: 'Maar ik geloof ook dat er andere mensen bij zitten.' Ik stop meteen met lopen en staar naar het beekje. Er zitten 2 mensen. Een jongen en een meisje. 'Die jongen is en beroeps, maar dat meisje...' zeg ik.

    [Niks te zeggen, ik las nie verder :$]

    [ bericht aangepast op 13 april 2013 - 11:04 ]


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    xMerlex schreef:
    (...)
    [district 3 is geen beroeps, alleen 1,2, en 4.(boek) Waarom denk je dat hij het een stom district vind. LOL]


    {Weet ik, maar Scarlett (personage) niet...


    It just takes one negative comment to kill a dream

    Daniel James Ebens:(3)

    Het meisje haalt haar handen omhoog en zegt: "Ik heb niets ,dus ik ga je niet vermoorden." Haar gezicht is makkelijk te lezen, dat meent ze. Ik ook dus dat is mooi. Dan hoor ik achter haar in de bomen wat gesmoes. Het meisje draait zich al om. Ze is helemaal in de war natuurlijk. Ik hoop niet dat ze wegloopt, ik zou wel met haar een bondgenootschap willen vormen, maar dat moet ik niet laten merken. Er komt een meisje voorzichtig uit de bosjes en zegt: 'Voordat jullie schrikken of me beginnen aan ta vallen, ik doe jullie niks als jullie mij niks doen, Het is het meisje uit district 12. Ik weet niet zeker of ik dat moet geloven, want ze stond net nog met iemand te praten. Als het meisje uit district 9 zich net naar het andere meisje toedraait, ga ik voor haar staan. Hopelijk legt ze geen arm om mijn keel.'Tegen het meisje van district 12 zeg ik: 'Leg je wapens neer, en vertel met wie je praatte. Jullie zijn niet de enigen die geluid maken.' Dat laatste kwam er wat zacht uit, maar ik denk dat het meisje uit 9 me wel heeft kunnen horen. Met mijn ogen kijk ik heel snel rechts van het meisje van 12, terug, links, terug. Waar zou die ander zijn. Misschien zouden ze ons aanvallen van meerdere kanten. Klinkt wel grappig eigenlijk, ons, wij, wij samen. Evn gniffel ik en dan concentreer ik me weer op het meisje met de zweep.


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Summer Helena Chamberlain || District 6 || bos

    'Voordat jullie schrikken of me beginnen aan ta vallen, ik doe jullie niks als jullie mij niks doen', zegt Scarlett tegen de 2 mensen die daar staan. Maar ik zie aan de jongen zijn gezicht dat hij haar niet helemaal geloofd. 'Leg je wapens neer, en vertel met wie je praatte. Jullie zijn niet de enigen die geluid maken.' met een plof spring ik uit de boom, en bezeer mijn voet wat, maar het is niet dat hij gekneusd of gebroken ofzoiets zal zijn.
    'Met mij, en als je er iets op tegen hebt dat we praten als jij het hoort, dan zeg je het maar.' mij gaat hij niet dwingen te zwijgen. 'En oké. Wij leggen onze wapens neer, als jij dat ook doet.' zeg ik. Ik ben alles behalve van plan de wapens, al heb ik er geen, maar Scarlett wel, neer te leggen, als hij dat niet doet.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Scarlett Dakota Gray ll District 12

    'Leg je wapens neer, en vertel met wie je praatte,' zegt de jongen uit 3. Godver, hij vertrouwt me niet. Heel voorzichtig wil ik mijn zweep neerleggen, als ik iets hoor. Ik kijk om. Summer is uit de boom gesprongen en staat nu naast me. 'Met mij, en als je er iets op tegen hebt dat we praten als jij het hoort, dan zeg je het maar,' zegt ze. Summer, je hebt perfect getimed! Wacht eens, ze zou in de boom wachten... Nou ja, waarschijnlijk zijn wij toch sterker. Denk ik. 'En oké. Wij leggen onze wapens neer, als jij dat ook doet,' zegt ze nog. Ik kijk of ze hun wapens neerleggen. 'Oh ja, en wij zijn hier alleen om water te halen en we zijn niet echt supergeweldadig,' zeg ik nog. Of het slim is om te zeggen, weet ik niet, maar misschien vertrouwen ze ons nu iets meer.

    [ bericht aangepast op 13 april 2013 - 11:36 ]


    It just takes one negative comment to kill a dream

    {Ik pas mijn stukje even aan}


    It just takes one negative comment to kill a dream

    amy66 schreef:
    (...)

    {Weet ik, maar Scarlett (personage) niet...

    [ Dat heeft je mentor toch wel in je hersenen geproplt? Of ze moet dom zijn en het vergeten hebben... LOL ]


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    xMerlex schreef:
    (...)
    [ Dat heeft je mentor toch wel in je hersenen geproplt? Of ze moet dom zijn en het vergeten hebben... LOL ]



    [Wie zegt er dat ze niet dacht dat hij uit 1,2 of 4 kwam? ^^]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    {ik heb mijn stukje even aangepast}


    It just takes one negative comment to kill a dream