• Zestien tieners hebben een vakantie geboekt naar Ibiza, het land van feesten en celebrities.
    Ze zitten daar met zijn allen in een hotel dicht bij zee. Met zwembad, restaurant en alles wat erbij hoort. Hier zullen ze kamers moeten delen.
    De kamers zitten allemaal naast elkaar, zodat het toch wel één groep word.
    Binnen het hotel gebeurd natuurlijk van alles.
    Vriendschap, liefde en misschien zelfs gevechten, maar buiten het hotel gaat het leven ook door.
    Celebrities spotten en natuurlijk "Party Hardy!"
    Eén ding is zeker: De tieners gaan de vakantie van hun leven hebben, want alles is mogelijk op Ibiza
    .


    Rollen:
    Meiden - 8
    -AnoukXox - Chloe Jade Gabriëls 96
    -Cairde - Jaylee ''Jay'' Bow Frankle98
    - xkimx124 - Mila "Mieltje" Yara Evans97
    -Thysia - Niamh Rachel Marro. 99
    - Appa - Bell "Belletje" Dawnelle Mannering 96
    -Appa - Linne "Linn" Victoria "Vickey" Mannering98
    -Stantuffo - Rose Di Loreno99
    -Chilaw - D. Von Hesseling 97

    Jongens - 8
    - Cairde - Bentley Tyler "Ty" Frankle100
    - Lumineers -Andrew Flynn Rodriguez 102
    - Coven - Samuel "Sem" Ashton Walker101
    -Montica - Angelo Jay "JJ" Suaréz.103
    -Thysia - Michael "mike, Mikey" Diaz.100
    -Depay - Brandon Bradley "Brad, Bran" Daniels102
    -Stantuffo - Domenico "Nicky, Nic" Diaz103
    -KiliOfDurin - Benjamin "Benji" Aidan Daniels 101

    Regels:
    - minimaal 5 regels schrijven, als het een keertje eentje minder is, is dat niet erg, maar geen one/two liners alsjeblieft.
    - je mag maximaal 2 personages nemen.
    - als je iets off topic wilt zeggen doe dat dan zo: [,{,*,(, of in elk geval tussen haakjes, om verwarringen te voorkomen.
    - geen perfecte personages.
    - bespeel niet personages van andere personen, houd het gewoon bij jezelf.
    - maak er geen sneltrein van, lees elkaar posts goed!
    - reserveringen blijven uiterlijk 5 dagen staan, anders vervallen ze.
    - Ik maak de topics, hou het leuk, en kom met vragen bij mij.
    - 16+ is toegestaan


    Belangrijk:
    Ik bepaal wie bij wie op de kamer komt. Ik houd de meisjes en jongens gescheiden. Als alle rollen zijn ingevuld komt er een kamernummer achter je naam te staan, en zo zie je wel wie je kamergenoot word

    Zo ziet het hotel er van de buitenkant uit: Hotel
    Zo zien de kamers eruit: Kamers De bedden zijn voor ons uit elkaar geschoven
    Zo ziet het restaurant eruit restaurant Als je in het restaurant eet, zit je altijd buiten, want je bent in Ibiza, daar is het altijd zonnig. Het restaurant heeft 's ochtends zelf bediening
    Dit is het zwembad zwembad zwembad
    De zee zee Zoals je ziet, heb je vanaf het hotel uitzicht op de zee, dus je kan er zo vaak naartoe als je wilt
    De fitnessruimte: sporten
    De aankomst hal met check-in balie: balie
    We beginnen met dat iedereen aankomt in het hotel. Je hoeft alleen naar de balie te lopen, je naam te zeggen en dan krijg je een sleutel voor je kamer

    [ bericht aangepast op 1 aug 2013 - 15:20 ]

    AnoukXox schreef:
    (...)

    (Kan ook, waar is hij dan?)
    Hij zwemt nu gewoon rond )


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Chloe Jade Gabriels
    Ik drijf op mijn rug als ik ineens tegen iets opbots. 'Au' mompel ik waarna ik meteen stop met drijven. 'Sorry dat was mijn fout. Ik dreef op mijn rug en lette niet goed op..' Ik wrijf over mijn ietwat pijnlijke hoofd en kijk dan pas op naar de jongen. Ik glimlach even naar hem. 'Ik heet Chloe Gabriels, maar veel mensen noemen me Clo.' Zeg ik en ik steek mijn hand uit. 'Nou vertel, wie is de jongen die ik hopelijk geen pijn heb gedaan? Ik kan een nogal zwaar hoofd hebben.' Grijns ik naar hem en wenk Mila. 'Dit is Mila, en ik weet wat je denkt, maar geloof me, je maakt geen schijn van kans, want ze heeft al een vriendje.. Jammer hè?'

    [ bericht aangepast op 1 aug 2013 - 17:41 ]

    Mila Yara Evans

    Chloe komt naar me toe gezwommen, en zegt dat ik me niks moet aantrekken van jaylee en dat brandon haar kant kiest. 'het maakt me niks uit dat hij haar kant kiest, ik kan er gewoon niet tegen dat ik wee als de slechte word gezien' ik zucht even en zwem dan weer op brandon en het groepje af. 'Hey uhm jaylee, het spijt me als je boos op mij bent, maar ik vond het gewoon vervelend, dat er dingen werden gezegt die niet waar waren, begrijp me goed brandon, ik vind je een aardige jongen, maar het was niet echt opzettelijk mijn bedoeling om met je te flirten' ik stop even en kijk dan weer even naar jaylee. 'goef sorry dat ik overkwam als een bitch ok?' Ik probeer een glimlach op mijn gezicht te zetten wat niet heel erg wilt lukken. 'misschien ben ik ook wel gewoon te jong voor hier' zucht ik. Dan zie ik mijn zonnebril opeens weer op de kant liggen. 'hey rayban bril daar ben je dus' zeg ik tegen mijn bril en zet hem weer op.

    (Goodnight x)

    AnoukXox schreef:
    Chloe Jade Gabriels
    Ik drijf op mijn rug als ik ineens tegen iets opbots. 'Au' mompel ik waarna ik meteen stop met drijven. 'Sorry dat was mijn fout. Ik dreef op mijn rug en lette niet goed op..' Ik wrijf over mijn ietwat pijnlijke hoofd en kijk dan pas op naar de jongen. Ik glimlach even naar hem. 'Ik heet Chloe Gabriels, maar veel mensen noemen me Clo.' Zeg ik en ik steek mijn hand uit. 'Nou vertel, wie is de jongen die ik hopelijk geen pijn heb gedaan? Ik kan een nogal zwaar hoofd hebben.' Grijns ik naar hem en wenk Mila. 'Dit is Mila, en ik weet wat je denkt, maar geloof me, je maakt geen schijn van kans, want ze heeft al een vriendje.. Jammer hè?'


    Bentley Tyler ''Ty'' Frankle

    ''Sorry'' mompel ik terwijl ik verbaas aan mijn achterhoofd voelde. Als mijn haar nog maar goed zat. Ze glimlachde even naar me. 'Ik heet Chloe Gabriels, maar veel mensen noemen me Clo.' Zegt ze en stak haar hand uit. Tevreden nam ik hem aan. 'Nou vertel, wie is de jongen die ik hopelijk geen pijn heb gedaan? Ik kan een nogal zwaar hoofd hebben.' Grijnst ze en wenkt het meisje naast haar.. 'Dit is Mila, en ik weet wat je denkt, maar geloof me, je maakt geen schijn van kans, want ze heeft al een vriendje.. Jammer hè?' Bedenkelijk keek ik haar aan. Ik vond Chloe veel mooier dan Mila dat was zeker. ''Ik ben Bentley Tyler Frankle'' ik gaf haar een knipoog en trok haar in een knuffel. Fronsend keek ik naar Mila die wegzwom. Met mijn ogen bleef ik haar volgen waar ze uiteindelijk stopte bij Jay en tegen haar begon te praten. ''Hoe kent ze mijn zusje'' ik wijs naar Mila.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    (Oh my zijn we al zo ver x. X ik maak van D wel een laatkomer )


    Yeah, and people in hell want Slurpees.

    D. Von Hesselling.

    Ik was buiten adem toen ik bij het hotel aankwam. Door een of ander ongeval konden alleen mijn koffers in de taxi en was ik -in mijn veel te warme vest- gaan joggen. Gelukkig was de chauffeur zo aardig geweest om tr zeggen dat ik via de parkjes of het strand konopen. Ik had voor de parkjes gekozen en liep nu, rood aangelopen van de hitte en het joggen de ontvangsthal van het hotel in. Het viel me op dat het vrij rustig was, maar toen ik naar de klok keek wist ik wel waarom. Ik was zeker anderhalfuur later dan de anderen. Ik liep naar de balie, mijn koffers waren al naar de kamer gebracht dus ook die hoefde ik gelukkig niet mee te slepen. "D. Von Hesseling, ik had gereserveerd. " ik kreeg de sleutel van kamer 97 en besloot -omdat ik toch wel van. Hardlopen hield- de trap te nemen naar mijn verdieping. Eenmaal op de kamer die ik zou delen zag ik dat de andere al weg was dus kleedde ik mezelf in de badkamer om in mijn bikini, deed daar een rose jurkje overheen en mijn slippers -ook rose natuurlijk- aan mijn voeten. Vrolijk pakte ik mijn rose handoek met de text ; " Out of the way, queen bitch is here. "Mee en sloot de deur om naar het ez zwembad beneden te lopen. Ik legde mijn handoek over een stoel, evenals mijn jurkje en de slippers en ging aan de rand van het zwembad zitten zodat alleen mijn benen in het water hingen. Ik keek even rond en zag verschillende mensen. De meeste herkende ik niet dus bleef ik zitten waar ik zat, genietend van de zon.
    bikini -->


    Yeah, and people in hell want Slurpees.

    Benjamin Aidan Daniels
    Mijn kamergenoot zei dat hij liever naar het zwembad ging. Ook goed. Misschien zou ik er straks ook wel heengaan, maar voor we vanavond uitgingen wilde ik eerst eens flink stoom afblazen en vooral oefenen. Ik vocht nooit als ik dronken was, maar dat wilde ik wel zo houden. Ik kleedde me om en zag hem vertrekken. Rustig begon ik uit te pakken en in de helft van de kast mijn kleren en spulletjes neer te leggen. Dat was zelfs al veel te veel. Ik had niet veel spullen bij me. Gewoon genoeg. Eenmaal klaar gooide ik een handdoek, een flesje water en mijn zwembroek in mijn kleine lege rugzak en ik zette mijn gitaar in een hoek waar de zon niet bij kon. Daarna liep ik met mijn banden in een hand en mijn rugzak over mijn schouder naar de sportschool in het gebouw. Ik had echt wel zin om te trainen, al was mijn broer er nu niet bij. Ik liep de grote zaal binnen en zag vooral toestellen maar mijn blik werd al snel gevangen door een aantal hangende bokszakken achterin in de hoek. Ik liep er naartoe en zette mijn spullen neer bij een van de bankjes. Het was super stil in de sportschool, waardoor ik me alleen maar prettiger voelde. Ik wikkelde met presisie de banden om de ballen van mijn voeten en om mijn knokkels. Nog even controleerde ik of ze goed zaten voor ik naar een van de hardloopmachines liep om kort op te warmen. Na een kwartier rennen zette ik het ding af en liep naar de bokszakken. Ik ging er voor een staan en begon kort maar hard te stoten terwijl mijn voeten snelle kleine pasjes maakte alle kanten op. In mijn hoofd hield ik bij wat ik al had gedaan en in welke combinatie, om niet voorspelbaar te worden. Ik was namelijk niet heel sterk, ik was vooral snel en wendbaar en slim, daardoor kon ik winnen, want van kracht moest ik het zeker niet hebben.

    [Iemand voor hem?]

    [ bericht aangepast op 30 juli 2013 - 10:07 ]


    Bowties were never Cooler

    (Iemand waar ik Adrew op kan afsturen ? Hij zit nog bij het zwembad :3 )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    [Sorry, was op de bank in slaap gevallen]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Ik heb Benji, maar die is in de sportschool]

    [ bericht aangepast op 30 juli 2013 - 10:18 ]


    Bowties were never Cooler

    [@KiliOfDurin: D kan wel, anders zit ze zo lonely]


    Yeah, and people in hell want Slurpees.

    [Maakt mij niet uit, kom maar]


    Bowties were never Cooler

    Abelard schreef:
    [Sorry, was op de bank in slaap gevallen]
    [is het goed als Rose bij Bell en Niamh komt zitten?]


    Don't cry because it's over, smile because it happened.

    Chloe jade Gabriels
    'Ik ben Bentley Tyler Frankle.' Zegt de jongen terwijl hij naar me knipoogt en me knuffelt. Ik giechel. Oke. Deze jongen was in elk geval sociaal -en sterk. Au. Ik kijk naar Mila die tot mijn verbazing ons compleet negeert en naar Brandon, Jaylee en Linne toe zwemt. Ik hoor haar een heel excuses verhaal ophangen als ik weer wakker word geschud door Bentley. Hij vraag hoe Mila zijn zus Jaylee kent. 'Oh. Is ze je zus? Nou, je zus deed een beetje flauw tegen Mila door te zeggen dat haar "versiertruc" ' ik maak aanhalingstekens in de lucht. 'Slecht was. Dus dat vond Mila niet leuk- best begrijpelijk. Dus toen vertelde Mila dat ze al een vriendje had dus dat ze Brandon echt niet wou versieren. En toen keek Jaylee weer met zo'n , whatever, blik en ze negeerde Mila, dus die bleef maar vertellen over haar vriendje-ze hebben al 5 maanden, lief hè- en toen werd Mila beetje beetje boos. Maar nu zegt ze weer sorry. Eigenlijk moeten ze allebei sorry zeggen, vind je niet?' Ik kijk Bentley hoopvol aan.

    [ bericht aangepast op 1 aug 2013 - 17:44 ]