• Fans kunnen rare dingen doen, en soms gaan ze te ver, dat is niet onbekend. Maar wat nou als ze écht te ver gaan. Als ze je gaan bedreigen. Schakel je de politie in? Dan maken ze waar waarmee ze gedreigd hebben. Vertel je het aan iemand? Dan is het het einde van die persoon. Probeer je het te negeren... Dan wordt het je eigen dood.

    Vijf gestoorde fans hebben een plan bedacht om de aandacht van One Direction te krijgen. Het probleem is dat ze echt tot alles in staat zijn. Hun plan gaat als volgt: Ze ontvoeren het gezin van alle leden van One Direction. Daarna maken ze een mooie video, met beelden waarin ze uitleggen wat de spelregels zijn, en die zijn simpel. Ze moeten gewoon doen wat hun wordt opgedragen, en dan gebeurt hun familie niets. Als dat niet het geval is... Dan gaat de jongste als eerste.

    Regels:
    #Minstens vijf regels per post. Anders dan kan niemand het meer volgen. Je krijgt 2 waarschuwingen
    # OOC in het praattopic
    #Niet zomaar een tijdsprong maken, dit is niet te overzien voor anderen
    #Liever geen topics meer aanmaken zonder mijn toestemming, hier wordt het voor mij erg onoverzichtelijk door.


    De kamer

    Rollen:
    One Direction:
    Louis Tomlinson: Lothian
    Niall Horan: MinimuisBeta
    Zayn Malik: xAlways
    Harry Styles: IrishNialler
    Liam Payne: Kendizzzzle


    De ontvoerders:
    - Ryanne Lucy McGurr || Pirouette - bedreigt Zayn Malik
    - Joél Lucas Lockwood || Evolution - Bedreigt Harry Styles
    - Tyler Joël Valentino || Casiramos - Bedreigt Niall Horan
    - Jacelyn Aimee Everald || Daddario - Bedreigt Louis Tomlinson
    - Rhine Jessica Mason || xAlways - Bedreigt Liam Payne


    Vrienden en familie:
    Zusje Niall || Lysan Ashlyn Rose Horan ||IrishNialler
    Zusje Niall || June Felice Eve Horan ||Evolution
    Zusje Louis || Megan Jade Tomlinson ||Evolution
    Zusje Louis || Lauren Alexia Tomlinson ||Evolution
    Zusje Liam || Kyra Rose Payne ||Casiramos
    Vriendin Harry || Georgia Madison Jaspers ||xAlways
    Broertje Harry || Jack Matthew Styles ||xAlways
    Zusje Zayn || Daenerys Sansa Malik ||KiliOfDurin
    Vriendin Zayn || Lina Vermear ||MinimuisBeta


    (maximaal 5 per lid)

    Als er een streep door staat zijn ze dood

    Extra rollen:
    Zusje Tyler || Celene Jill Valentino ||Evolution
    Zusje Jace || Emilie Jailene Everald ||Daddario
    Normale vriendin Tyler || Clary Danielle Flynn ||xAlways



    Begin:
    Alle familieleden/vrienden van de band worden wakker, in een donkere kamer, waar ze erachter komen dat ze ontvoerd zijn. De ontvoerders maken op dit moment alle vijf een filmpje met hun eis erin. bijvoorbeeld dat ze nu het nieuwe vriendinnetje van dat 1D lid zijn. De leden van 1D hebben net een tour achter de rug, en ze kunnen er misschien al achter komen dat er iemand mist.

    [ bericht aangepast op 17 nov 2013 - 17:22 ]


    That is a perfect copy of reality.

    Jared || Celene Jill Valentino

    'Serieus? Moet dat indruk op me maken? Weetje wat, ik heb een idee. Geef me even een jointje want dan kan ik me makkelijker afsluiten van dat wanhopige gedrag van je.' sist Tyler. 'Je bent echt zo'n fucking mietje. Je durft niet eens face to face want je weet dat ik sterker ben. Ik kan ook heel veel bij iemand die vast zit, maar ja. Ik ben tenminste eerlijk. Het is geen verassing dat je daar niet tegen kan want je bent niks meer dan een zwak, bang jochie.' sist Tyler. Nu werd ik echt kwaad. Ik gaf hem een elleboog stoot tegen zijn gezicht aan en ga terug naar Celene. Ze ligt daar nog steeds. Ik ruk het tape hard van haar gezicht af en ze gilt weer. Ik blijf haar net zolang verwonden tot dat ze op het randje van de dood is. Celene blijft maar gillen en als ze dan uiteindelijk op het randje van de dood ligt, houdt ze op. Dit moet Tyler toch wel raar laten opkijken? Ik bekijk het totaal. Overal om Celene heen ligt haar bloed, en ook haar lichaam zit vol bloed. Ik sluit de deur met zeven sloten. Tyler krijgt die deur nooit open. Dan loop ik weer naar Tyler. Ik leun even met mijn elleboog over Tyler heen en dan hoor ik oppeens een klik. Oh fuck, hij is nu los schiet er door mijn gedachten. Ik denk even na. Wat kan ik nu doen, nu kan ik Tyler niet meer vastmaken. Nu heb ik dus ook geen kans meer op winnen. Alhoewel. Ik moet gewoon even wachten. Ik laat hem eerst mij aanvallen en dan maak ik hem net zo goed weer vast.

    - Nu is Tyler verplicht Jared vast te zetten :3 Dan doet Jared het weer bij Tyler en dan komen Joél en Jace aanlopen en vermoorden Jared, ze raken wel gewond, ondertussen gaat Celene verder dood. Nouja, je kunt haar zo goed als dood noemen. Laten we het erop houden dat als Jared dood is en Tyler bevrijdt, Celene alleen nog heel langzaam adem haalt en haar hartslag heel langzaam gaat :3 Of Tyler komt zelf vrij en hij vermoordt Jared zelf, maar dan kan hij Celene niet bevrijden. Ondertussen heeft die Jared meerdere vrienden gebeld die onderweg zijn en stuk voor stuk mogen ze Tyler niet, dan komen Joél en Jace aan en wordt het een gevecht, die Jace, Tyler en Joél dan winnen natuurlijk :3 -

    [ bericht aangepast op 16 nov 2013 - 20:57 ]


    That is a perfect copy of reality.

    Jacelyn Aimee Everald

    'Je hebt wel gelijk, maar hoe wil ik ooit kunnen gaan vechten met de mensen waarmee Tyler in gevecht is, als ik zo'n ellendige linker arm heb?' Ik haalde mijn schouders op en pakte mijn tas. Daar haalde ik een andere revolver eruit en gooide die naar Joél toe. "Je kan schieten en je kan richten met messen, dat hoop ik. Anders heb ik nog wat pijnstillers voor je." Zei ik en pakte een doosje met pillen, zelfs nam ik er ook een paar en gaf het doosje aan hem. 'Help even mee met verbinden, dan kan ik even snel een ander shirt aantrekken. Misschien schrikt het de mensen af als ik met een arm helemaal in het verband dat rood is van het bloed binnen kom lopen' Ik lachte even en pakte een rol verband waarmee ik zijn arm mee verbond. "Het was je eigen schuld dat je het wilde." Grinnikte ik en stond weer op. "Waar kan Ty zijn?" Dacht ik hardop na en zuchtte diep.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    [Oeh, het tweede :3]
    Tyler Joël Valentino

    Zijn elleboog kwam hard tegen mijn gezicht maar ik negeer de pijn. Ik kijk hem na naar de kamer en ik hoor het gegil van Celene. Opeens stopt het en mijn ogen worden groot. Ik zweer het je, als hij dat heeft geflikt... Hij loopt weer terug en ik kijk hem woedend aan. Hij buigt wat over me heen tot ik een klik hoor. Ik grijns breed en trap hard in zijn kruis. Vervolgens duw ik hem hard tegen de muur en loop naar hem toe. 'Je bent dood.' sis ik en sla een paar keer hard met zijn hoofd tegen de muur tot het bloed naar beneden over de muur stroomt. 'Ik heb je altijd gewaarschuwd, blijf van haar af.' sis ik. Ik pak het mes af en steek het een paar keer in zijn buik. 'Zeg maar dag dag, jochie.' sis ik en steek het mes door zijn hart heen. Ik sta weer op en loop naar de deur die ik probeer te openen. Lukt niet, natuurlijk.. Ik heb een pistool nodig, om die sloten kapot te schieten. Eens zien, waar is dat ding.. Ik begin alles overhoop te halen maar kan het nog niet vinden...


    El Diablo.

    - Oeh. Een van die vrienden moet de broer van Tyler en Cele zijn, dan is die broer 26 en allang het huis uit en mocht hij Tyler nooit, maar Cele wel. Dan beschuldigd hij Tyler van het almost vermoorden van zijn zusje :3 -

    Joél Lucas Lockwood.

    Jace haalde haar schouders op en ze pakte haar tas. Daar haalde ze een andere revolver eruit en gooide die naar me toe. 'Je kan schieten en je kan richten met messen, dat hoop ik. Anders heb ik nog wat pijnstillers voor je.' zei Jace en pakte een doosje met pillen, zelfs nam Jace er ook een paar en ze gaf het doosje aan mij. Toen ik zei 'Help even mee met verbinden, dan kan ik even snel een ander shirt aantrekken. Misschien schrikt het de mensen af als ik met een arm helemaal in het verband dat rood is van het bloed binnen kom lopen' lachte Jace even en ze pakte een rol verband waarmee ze mijn arm mee verbond. 'Het was je eigen schuld dat je het wilde.' grinnikte ze en ze stond weer op. Ik kijk even naar het verband. Dit voelt beter aan. 'Weet ik. Maar jij weet ook de reden waarom ik het wou. En je bent trouwens nog niet klaar. Ik kom er later wel op terug' zeg ik tegen haar. 'Waar kan Ty zijn?' dacht Jace hardop na en ze zuchtte diep. Ik zuchtte ook even. 'Geen idee, maar ik ga even een shirt aantrekken' zeg ik tegen haar. Ik loop naar mijn eigen kamer en pak een grijs shirt dat ik vaker draag. Ik kijk even naar me lichaam en lach even. Ik ben een stuk gespierder geworden dan vorig jaar. Als ik terug kom zeg ik tegen haar 'Ik weet denk ik wel waar hij is' zeg ik tegen haar. Ik pak ook even mijn jas en ik duw haar het huis uit. Ik doe de deur opslot en zet haar in mijn auto. Zelf stap ik ook in en ik geef gas. Helaas komt er net politie langs, dus moet Tyler wachten. Ik zie sirenes achter me en ik roep snel een fuck.


    That is a perfect copy of reality.

    Jacelyn Aimee Everald

    'Weet ik. Maar jij weet ook de reden waarom ik het wou. En je bent trouwens nog niet klaar. Ik kom er later wel op terug' Ik rolde met mijn ogen, maar knikte toch. Hij zou het toch wel vergeten, hoopte ik. 'Geen idee, maar ik ga even een shirt aantrekken' Ik knikte en ging weer voor de spiegel staan. Hoe kon iemand mij leuk vinden? Ik haalde mijn schouders op. 'Ik weet denk ik wel waar hij is' Joél kwam terug met een grijs shirt aan en ik fronste even. Hoe kon hij weten waar Tyler was? Hij duwde mij uit het huis en plaatste me in zijn auto. Al snel reden er politie achter ons aan, waarna ik even geërgerd kreunde. "Geef me die pistool." Siste ik en deed die ook in mijn bh. Ik wedde zo dat het allemaal mannen waren en die mochten mij niet foulieren. "Stop de auto." Zei ik toch.

    -ik weet niet of ik fouileren goed heb gespeld :x -


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    - Je schrijft het zo: fouilleren, heb ik net opgezocht :3 -

    Joél Lucas Lockwood
    Jace rolde met mijn ogen, maar knikte toch. Al snel reden er politie achter ons aan, waarna Jace even geërgerd kreunde. 'Geef me dat pistool.' siste Jace en ik gaf haar het pistool en deed die ook in haar bh. Ik wedde zo dat het allemaal mannen waren en die mochten haar niet fouilleren. 'Stop de auto.' zei Jace toch. Ik zuchtte even, maar stopte toen toch de auto. Al snel stond er een agent die nors keek. 'Uitstappen' zei hij en hij keek Jace doordringend aan. Ik stapte op dat moment uit en ging voor de auto staan. 'Die meid moet ook uitstappen' zegt hij tegen mij alsof hij denkt dat Jace een andere taal spreekt. Ik maak een gebaar naar Jace toe dat ze ook uit moet stappen. Dan komt er een jong iemand naar ons toegestapt. Hij is ongeveer 20/21. Hij fouilleert me zonder iets te zeggen en al snel vindt hij mijn mes. Ik bijt op mijn lip. Dat was een van de beste messen die ik had. Hij kijkt me even aan en pakt dan mijn mes af. Hij geeft hem af aan die norse man en al snel wordt ik vastgegrepen en worden er boeien om mijn handen gedaan. Ik frons even, wat heb ik nu weer gedaan? Ik word gedwongen in mijn auto te gaan zitten. Ik kijk even naar Jace. Nu moet zij even ingrijpen. Desnoods vraagt ze alleen maar waarom ze dat net deden.


    That is a perfect copy of reality.

    Jacelyn Aimee Everald

    'Die meid moet ook uitstappen' Ik rolde met mijn ogen en stapte de auto uit. Gelukkig waren het allemaal mannen en die mochten mij niet fouilleren. Ze deden Joél wel en vonden al snel een mes, hij kreeg boeien om zijn polsen en werd gedwongen om in de auto te zitten. Een jongere agent kwam naar me toe en ging aan me zitten. "Goorlap, je mag geen vrouwen fouilleren." Siste ik en sloeg hem in zijn gezicht. "En waarom is hij gearresteerd? Hij had alleen maar een mes bij zich. So what." Zei ik en kruiste mijn armen. "Dat is niet toegestaan. Je vriend had verboden wapens bij zich en dat is niet toegestaan tegen de wet." Zei dezelfde agent weer. Ik zuchtte en besloot dan maar mijn charmes in de strijd te gooien. "En wat kan ik ervoor doen om hem eruit te krijgen?" Mompelde ik. Zijn ogen scanden mijn lichaam en hij keek me weer aan. "Dit is ook verboden tegen de wet, maar dan heb ik tenminste wat plezier in mijn werk." Ik fronste mijn wenkbrauwen. "Een heerlijk lange tongzoen." Oké, ik moest serieus bijna kotsen. Ik keek Joél verontschuldigend aan en haalde mijn schouders op. Hij moest onthouden dat dit voor hem was. "Haal 'm dan eerst eruit of ik doe het niet." Ze deden wat ik wilde en haalde Joél uit de auto. Dit was walgelijk. De agent drukte zijn lippen op de mijne en opende zijn mond. Gad-ver-damme. Ik kon hier niet tegen en trok weg. Ik sloeg hem even en trok Joél mee naar de auto. Ik veegde mijn lippen af en stapte in de auto. "Oh en de sleutels!" Ik kreeg de sleutels naar me toegegooid en maakte Joél's boeien los. "Dat was goor man." Ik pruilde mijn lippen en keek hem weer aan.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Daenerys Sansa Malik
    Ik liet die trut niet los tot na ze in elkaar was gezakt. Toen gaf ik haar nog een heel hard knietje in haar rug met mijn goede been zodat ze hard voorover van het bed plat op hqar buik op de vloer terecht kwam. Nu had ze ook ban mij twee flinke klappen gehad, zowel op haar rug als op haar buik, dus het zou waarschijnlijk een miskraam worden, zeker na ook Tyler zijn acties. Hij bedoelde het misschien fout en ik kreeg het niet tot haar doorgedrongen, maar het was echt het beste voor haar en het kind dat ze een miskraam kreeg. Ze was gewoon heelerg blind, koppig en dom om te denken dat het kind ooit een nornaal leven zou kunnen hebben, zelfs in een ander gezin met een 16 jarige moeder en een vverkrachter als vader. Nu tilde ik met moeite mijn slechte been weer op mijn bed. Gelukkig was Lysan een zwakkeling, zowel in gestel als in kracht, dus ze had de wond niet erger gemaakt en zo te voelen had ik ook alleen een bloedneus, in plaats van een gebroken neus. Ik ging liggen en sloot mijn ogen in de hoop weer te kunnen slapen.


    Bowties were never Cooler

    Joél Lucas Lockwood

    'Goorlap, je mag geen vrouwen fouilleren.' siste Jace en ze sloeg hem in zijn gezicht. 'En waarom is hij gearresteerd? Hij had alleen maar een mes bij zich. So what.' zei Jace en kruiste haar armen. 'Dat is niet toegestaan. Je vriend had verboden wapens bij zich en dat is niet toegestaan tegen de wet.' zei dezelfde agent weer. Jace zuchtte even. Ik wou dat ik nu samen met haar die discussie kon voeren, maar nee, ik zat opgesloten in mijn eigen auto, met boeien om en ik word in de gaten gehouden door al die politiemensen hier. 'En wat kan ik ervoor doen om hem eruit te krijgen?' mompelde Jace. Zijn ogen scanden haar lichaam en hij keek haar weer aan. 'Dit is ook verboden tegen de wet, maar dan heb ik tenminste wat plezier in mijn werk.' Ik fronste mijn wenkbrauwen. 'Een heerlijk lange tongzoen.' zei agent toen tegen haar. Ik voel mijn bloed koken, hoe durft hij? Jace keek Me verontschuldigend aan en ze haalde haar schouders op. Ze moest weten dat dit ik wist dat ze dit voor mij deed. 'Haal 'm dan eerst eruit of ik doe het niet.' zei Jace toen. Ze deden wat ze wilde en haalde me uit de auto. Wel werd ik nog vastgehouden. De agent drukte zijn lippen op de hare en opende zijn mond. Gad-ver-damme. Ik kon hier niet tegen en kijk weg. Jace sloeg hem even en trok me mee naar de auto. Ze veegde haar lippen af en stapte in de auto. 'Oh en de sleutels!' riep ze nog. Ze kreeg de sleutels naar haar toegegooid en maakte mijn boeien los. Ik bedankte haar even en legde toen de boeien en de sleutels op de grond neer. Toen reed ik weg. 'Dat was goor man.' Jace pruilde haar lippen en keek me weer aan. 'Snap ik' zeg ik tegen haar. Ik was redelijk kwaad nu. Ik was nu gewoon mijn fucking beste mes kwijt aan die fuckers van een politie. Nu heb ik alleen nog maar van die messen waar je hoogstens een snee van vijf centimeter kan maken. Ik kijk geïrriteerd naar buiten. Jace had nu ook vast wel door dat ik kwaad was. Uiteindelijk komen we bij het huis van een vriend van Tyler aan. Ene Jared. 'Ik denk dat hij hier is, hij heeft me ooit verteld dat er veel te zuipen valt. En ja, hij houdt van zuipen' zeg ik tegen Jace en ik stap uit.

    [ bericht aangepast op 16 nov 2013 - 23:31 ]


    That is a perfect copy of reality.

    Jacelyn Aimee Everald

    Hij bedankte me en legde de sleutels met de boeien op de grond neer. We reden weg van die verdomde politieagenten, ik bedoel - ze hadden ons gewoon genaaid. 'Snap ik' Ik zuchtte diep en voelkte binnensmonds. "Ik ben vergeten je mes terug te eisen. Het spijt me." Zei ik en ging wat onderuit. Uiteindelijk kwamen we bij een huis aan. Mijn wenkbrauwen fronsten even. 'Ik denk dat hij hier is, hij heeft me ooit verteld dat er veel te zuipen valt. En ja, hij houdt van zuipen' Ik rilde even, ik wilde niet terugvallen. Nooit meer gaan drinken, dat had ik mezelf beloofd. Gelukkig had ik nog nooit gerookt. Ach, wel op mijn veertiende, maar toen gooide ik de sigaret weer weg omdat het gewoonweg goor was. "En nu?" Mompelde ik. Ik pakte de revolver en gaf die aan Joél. Ik laadde mijn eigen revolver en mijn vinger plaatste ik op de trekker.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Joél Lucas Lockwood

    We reden weg van die verdomde politieagenten, ik bedoel - ze hadden ons gewoon genaaid. 'Ik ben vergeten je mes terug te eisen. Het spijt me.' zei Jace en ze ging wat onderuit. 'Maak je daar niet druk om, ik koop ooit wel is een nieuwe, al was die tering duur' zeg ik tegen haar. Uiteindelijk kwamen we bij een huis aan. Haar wenkbrauwen fronsten even. 'Ik denk dat hij hier is, hij heeft me ooit verteld dat er veel te zuipen valt. En ja, hij houdt van zuipen' Jace rilde even. 'En nu?' mompelde ze tegen mij. Ze gaf me een revolver en ze vulde de hare. Toen hield ze haar vingers op de trekker. Ik deed hetzelfde en zei 'Nou gewoon, binnenvallen?' Ik stapte de auto uit en trok Jace er ook uit. Toen deed ik de auto opslot en trok ik haar mee naar het huis. De deur stond open, dus we gingen naar binnen. Niks, nada, noppes. Ik liet Jace los en keek even naar beneden. Ook niks. Ik kwam weer boven en zei tegen. Jace 'Hier is niemand meer.' Ik keek toen even door het raam naar buiten en zag een schuurtje. Daar moesten ze wel zijn. Ik trok Jace weer mee naar het schuurtje en de deur was opengetrapt. 'Tyler?' schreeuwde ik door het schuurtje heen.


    That is a perfect copy of reality.

    Tyler Joël Valentino

    Pistool.. Pistool... Waar ben je. Ik zucht diep als er niks in de lades zie en weet dat ik weer naar het huis moet. Verdomme zeg, ze kan wel doodbloeden momenteel en ik zit hier stom te zoeken. Ik draai me om en kijk dan recht in het pistool dat op mijn hoofd gericht staat. Wow what? Ik weet zeker dat die Jared dood is. Ik kijk snel naast me, maar Jared ligt er nog. Ik kijk een beetje omhoog naar degene die het pistool vast heeft en ik vernauw mijn ogen. 'Tyler?' hoorde ik Joél opeens schreeuwen. Oh nu komen ze helpen, wat zei ik ze.. Ik besluit er maar niet op in te gaan en ik kijk mijn bloedeigen broer aan en negeer de drie vrienden achter hem. 'Serieus? Je komt helemaal hierheen om mij te vermoorden.. Laag van je broertje.' mompel ik..


    El Diablo.

    Austin Zac Valentino || Celene Jill Valentino

    Ik zat wat te zuipen in een bar met drie andere vrienden als James opeens gebeld wordt. Ik kijk hem aan en vraag me af waarom hij gebeld wordt. Na een paar minuten zegt hij 'We moeten Jared even helpen. Ene Tyler Valentino is doorgedraaid geraakt.' Ik voel mijn bloed koken, what the hell doet mijn eigen broer daar? 'Let's go then' zeg ik tegen hun en we lopen de bar uit. Als we bij het huis zijn zegt James weer 'Hij was in het schuurtje, achter het huis dus.' Ik knik even en houdt mijn pistool gereed. Ik loop het schuurtje binnen en ik zie Jared dood op de grond liggen. Daarnaast is Tyler naar iets aan het zoeken. Ik houd mijn revolver tegen zijn hoofd en wacht tot hij zich omdraait. 'Tyler?' hoor ik opeens een andere stem schreeuwen. Dan draait Tyler zich om en hij kijkt geschrikt naar het pistool. Dan vernauwt hij zijn ogen. 'Serieus? Je komt helemaal hierheen om mij te vermoorden.. Laag van je broertje.' mompelt Tyler. Ik kijk hem kil aan. Ik negeer zijn opmerking en ik sis alleen tegen hem 'Waar is Cele?'

    [ bericht aangepast op 17 nov 2013 - 11:01 ]


    That is a perfect copy of reality.

    Tyler Joël Valentino

    Hij kijkt me kil aan en ik kijk net zo kil terug. Hij mag dan wel zes jaar ouder zijn, maar dat boeit me vrij weinig. 'Waar is Cele?' vraagt hij en ik kijk hem spottend aan. 'Nou, misschien als je eens goed oplet en niet alleen maar bezig bent om een moord te plegen. Dan zou je weten dat ze in die kamer hier zit, achter een deur die op slot zit met fucking zeven sloten. Bedank je vriendje daar maar voor.' sis ik tegen hem. Mijn blik schiet voor een seconde naar de trap, maar dan weer terug. Waarom heb ik nu ook alweer geen mes? Ik kijk nog even naar Jared en knik lichtjes. Omdat ik dat ding in zijn buik liet zitten, natuurlijk.. Heel slim Tyler...


    El Diablo.

    Austin Zac Valentino || Celene Jill Valentino

    Tyler kijkt me spottend aan. 'Nou, misschien als je eens goed oplet en niet alleen maar bezig bent om een moord te plegen. Dan zou je weten dat ze in die kamer hier zit, achter een deur die op slot zit met fucking zeven sloten. Bedank je vriendje daar maar voor.' sist hij tegen me. Ik kijk even naar de kamer naast me. Ik zeg tegen James dat hij die sloten kapot moet maken en dan richt ik me weer op Tyler. Zijn blik schiet voor een seconde naar de trap, maar dan weer terug. Dan komt Emilie naar voren lopen en ze gaat naast me staan. Ik sla een arm om haar heen en we kussen elkaar recht voor Tyler. Dan zegt Emilie 'Ga Jared niet de schuld geven van je eigen fouten. Jij hebt haar zeker verwond en daar opgesloten. Daar zie ik je wel voor aan namelijk.' Ik kijk Tyler woedend aan, als hij dat geflikt heeft hé. Dan gaat hij eraan. 'Als je dat geflikt hebt! Ik vermoord je!' sis ik tegen hem. Dan ga ik in de aanval. Ik pak Tyler bij zijn keel vast en ik verstrak mijn grip. 'Ik heb je nooit gemogen. Je bent een stuk oud vuil dat het nooit verdient heeft om te mogen leven' sis ik tegen hem.


    That is a perfect copy of reality.