• Fans kunnen rare dingen doen, en soms gaan ze te ver, dat is niet onbekend. Maar wat nou als ze écht te ver gaan. Als ze je gaan bedreigen. Schakel je de politie in? Dan maken ze waar waarmee ze gedreigd hebben. Vertel je het aan iemand? Dan is het het einde van die persoon. Probeer je het te negeren... Dan wordt het je eigen dood.

    Vijf gestoorde fans hebben een plan bedacht om de aandacht van One Direction te krijgen. Het probleem is dat ze echt tot alles in staat zijn. Hun plan gaat als volgt: Ze ontvoeren het gezin van alle leden van One Direction. Daarna maken ze een mooie video, met beelden waarin ze uitleggen wat de spelregels zijn, en die zijn simpel. Ze moeten gewoon doen wat hun wordt opgedragen, en dan gebeurt hun familie niets. Als dat niet het geval is... Dan gaat de jongste als eerste.

    Regels:
    #Minstens vijf regels per post. Anders dan kan niemand het meer volgen. Je krijgt 2 waarschuwingen
    # OOC in het praattopic
    #Niet zomaar een tijdsprong maken, dit is niet te overzien voor anderen
    #Liever geen topics meer aanmaken zonder mijn toestemming, hier wordt het voor mij erg onoverzichtelijk door.


    De kamer

    Rollen:
    One Direction:
    Louis Tomlinson: Lothian
    Niall Horan: MinimuisBeta
    Zayn Malik: xAlways
    Harry Styles: IrishNialler
    Liam Payne: Kendizzzzle


    De ontvoerders:
    - Ryanne Lucy McGurr || Pirouette - bedreigt Zayn Malik
    - Joél Lucas Lockwood || Evolution - Bedreigt Harry Styles
    - Tyler Joël Valentino || Casiramos - Bedreigt Niall Horan
    - Jacelyn Aimee Everald || Daddario - Bedreigt Louis Tomlinson
    - Rhine Jessica Mason || xAlways - Bedreigt Liam Payne


    Vrienden en familie:
    Zusje Niall || Lysan Ashlyn Rose Horan ||IrishNialler
    Zusje Niall || June Felice Eve Horan ||Evolution
    Zusje Louis || Megan Jade Tomlinson ||Evolution
    Zusje Louis || Lauren Alexia Tomlinson ||Evolution
    Zusje Liam || Kyra Rose Payne ||Casiramos
    Vriendin Harry || Georgia Madison Jaspers ||xAlways
    Broertje Harry || Jack Matthew Styles ||xAlways
    Zusje Zayn || Daenerys Sansa Malik ||KiliOfDurin
    Vriendin Zayn || Lina Vermear ||MinimuisBeta


    (maximaal 5 per lid)

    Als er een streep door staat zijn ze dood

    Extra rollen:
    Zusje Tyler || Celene Jill Valentino ||Evolution
    Zusje Jace || Emilie Jailene Everald ||Daddario
    Normale vriendin Tyler || Clary Danielle Flynn ||xAlways



    Begin:
    Alle familieleden/vrienden van de band worden wakker, in een donkere kamer, waar ze erachter komen dat ze ontvoerd zijn. De ontvoerders maken op dit moment alle vijf een filmpje met hun eis erin. bijvoorbeeld dat ze nu het nieuwe vriendinnetje van dat 1D lid zijn. De leden van 1D hebben net een tour achter de rug, en ze kunnen er misschien al achter komen dat er iemand mist.

    [ bericht aangepast op 17 nov 2013 - 17:22 ]


    That is a perfect copy of reality.

    Jacelyn Aimee Everald

    'Oh, ik ben heel blij dat jij je boog nu niet kan gebruiken' Ik stak mijn tong opnieuw uit en lachte even. 'Wat jammer nou, ik heb altijd al is willen voelen hoe jij martelt, dan kan ik voelen wat de gevangenen voelen en dan nog harder lachen' Ik lachte en knikte. ''Ach, als ik echt kwaad op je ben, kan ik je nog wel eens martelen..'' zei ik en grinnikte.'Hoe zit het trouwens met die martelfilmpjes?' Ik haalde mijn schouders op, daar was ik helemaal om vergeten, maar nu ik zeg maar verwond ben, kan ik niet echt veel. ''Nah, dat doen we later wel, als alles een beetje opgelost is.'' zei ik en voelde mijn mobiel trillen in mijn zak. Ik ben er niet, kom niet voor me zoeken. Ik wil jullie niet in de problemen brengen. Ik fronste mijn wenkbrauwen en keek het berichtje nog na. Wat? Tyler, ik weet heus wel dat je in de problemen zit. Laat ons helpen. Zuchtend deed ik mijn telefoon weer in mijn zak en dacht na. Ik stond op en deed mijn bh weer goed voor ik de revolver erin deed en de zakmes in de broekband. ''We moeten Tyler helpen.'' zuchtte ik en deed mijn jas aan. Ik voelde me tenminste wat beter.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Lysan Horan

    Die actie bewijst wel weer dat je nog een kleuter bent en in geen opzicht klaar om in de nabije toekomst voor een krijsend mormel te zorgen." sist ze.en ze berijkte mijn punt. Ik was er zo klaar mee hoe ze over mij, andere en het kindje praatte. Ja het was nog maar een klompje maar heey het werd een kind , en dat zij dat niet begreep is lekker haar probleem. Ik loop op haar af en geef haar een stomp met mijn vuist in haar gezicht. 'En nu moet je eens even kappen en je gore bek houden Daenerys' sis ik boos en geef haar nog een stomp en kijk dodelijk naar haar. Normaal was ik niet boos te krijgen en kik sloeg never nooit mensen maar alles bij elkaar werd eht teveel voor me en nu was Daenerys even de lul op wie ik nu alles afgereageerde


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Daenerys Sansa Malik
    Ik kreeg opeens een stomp in mijn gezicht. Niet erg hard, maar goed. De tweede wist ik met mijn hand op te vangen en ik hield haar vuist stevig in mijn hand, terwijl ik voelde hoe het bloed weer uit mijn neus begon te lopen. Dat kon er ook wel bij. Haar blik deed me niets, behalve dat de adrenaline weer begon te stromen. Ik voelde hoe ze alle kracht erachter zette. Was het dan noch echt niet duidelijk dat zij een veertje was in vergelijking met wat Megan had gedaan, laat staan wat ik normaal kreeg. Ik trok haar aan haar vuist naar me toe en draaide haar snel zo dat ze voor me op het bed zet met mijn arm strak om haar nek geklemd. Met mijn andere hand greep ik haar andere pols vast en sloeg die ook zo dat als ik wilde ik haar keel zo dicht kon klemmen en dicht kon houden. "Kijk eens wie eens haar babytandjes laat zien. Maar je moet zo veel beter zijn om ook maar iets wezenlijks uit te halen, popje." siste ik zacht en levensgevaarlijk in haar oor. "En als je vriendje zich ermee gaat bemoeien breek ik je nek." siste ik er achteraan.


    Bowties were never Cooler

    [wazaaaaaa]

    Lysan Horan

    Bij de tweede klap pakt ze stevig mijn vuist vast. Daarna trek ze me naar haar toe en draai me echt heel snel om en voro ik het weet zit haar nek strak om mijn nek maar het boeide me niet. Daarna pakt ze mijn andere pols en doet alles zo dat ze me in no time kan killen. "Kijk eens wie eens haar babytandjes laat zien. Maar je moet zo veel beter zijn om ook maar iets wezenlijks uit te halen, popje." sist ze boos. Ik kijk vlug naar beneden. "En als je vriendje zich ermee gaat bemoeien breek ik je nek." sist ze erachter. Ik grijns en zet met veel kracht mijn schoenpunt in haar wond en draai rond zodat de wond dat er al pijnlijk uitzag, nog pijnelijker en groter zou worden. 'Goh wat zal Zayn blij met jou zijn als zusje Daenerys' sis ik


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Daenerys Sansa Malik
    Ik beet op mijn lip toen ze haar schoen in de ondiepe wond bij mijn enkel duwde. Doordat alles rond mijn knie mis zat voelde ik het niet erg goed meer. Toch trok ik mijn been weg, waardoor het in een hele onnatuurlijke hoek naar buiten ging liggen zodat ze er niet bij kon. Ik drukte mijn armen dichter tegen haar nek om haar luchtpijp in elk geval gedeeltelijk af te dichten. "Dat is hij niet en dat weet ik ook, maar daar heb jij niets mee te maken, trutje. Niall zal ook echt blij zijn als zijn zusje van 16 een baby op de wereld zet uit een verkrachting waar ze niet voor kan zorgen." siste ik voor ik mijn tanden hard in de spier tussen haar nek en haar schouder zette. Al snel proefde ik bloed. Nee, als zij Zayn hierbij ging betrekken kon ze van mijn part echt doodvallen. Hij had hier namelijk niets mee te maken.


    Bowties were never Cooler

    Lysan Horan

    Ze trok haar been weg door hopelijk de pijn en ik voel haar greep versterken. Aangezien ik van woede rustig was had ik er op zich niet zo heel veel last van gelukkig. . "Dat is hij niet en dat weet ik ook, maar daar heb jij niets mee te maken, trutje. Niall zal ook echt blij zijn als zijn zusje van 16 een baby op de wereld zet uit een verkrachting waar ze niet voor kan zorgen." sist ze en ineens voel ik haar tanden in een spier zetten. Het deed pijn, echt veel pijn maar ik kon haar dat genot niet gunnen. Ik bal even mijn vuist. 'Hij zal blij zijn ja, omdat ik vecht voor een leven van een kind, en wie zegt dat ik het houd, wie weet adopteer ik hem of haar wel zodat iemand anders leven gelukkig is trut' sis ik. Ik begin gewoon over te trappen met mijn voeten waar ik haar raak kan raken


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Daenerys Sansa Malik
    Ow god, wat was de stompzinnig. Als niemand me tegenhield zou ik haar zo echt wurgen. Ze dacht echt dat er mensen blij waren dat ze zwanger was. Niemand was dat. Zij hoorde het ook niet te zijn. Ze was 16 en verkracht. Ik beet in haar schouder en voelde haar armspieren onder mijn handen spannen. Ik wist zeker dat ze pijn had. Bij haar woorden trok ik mijn tanden terug. "Niemand is blij dat je verkracht bent en je jeugd vergooit voor een nog lang niet levensvatbaar klompje cellen, wat zelfs als je het laat adopteren, het altijd je leven zal blijven beïnvloeden. Ook jij hoort daar niet blij mee te zijn, maar blijkbaar ben je te dom om dat in te zien. En als je er echt zo blij mee bent met dat hompje cellen dat je het wil houden, moet je ook Tyler maar bedanken dat hij je heeft verkracht. Anders zou je nooit je ow zo belangrijke en speciale 4 cellen in je buik hebben." Ze trapte in het wilde weg, maar mijn benen lagen nu zo dat ze alleen lucht of zichzelf trapte. "Dus ga je Tyler nog bedanken. Het lijkt me wel zo aardig aangezien je zo blij bent met de bastaard in je buik, huppelkutje." zei ik zacht in haar oor, bijna aardig, maar met duidelijk eronder dat een verkeerd woord of een verkeerde beweging zou betekenen dat ik haar kop van haar romp zou rukken.


    Bowties were never Cooler

    Lysan Horan

    "Niemand is blij dat je verkracht bent en je jeugd vergooit voor een nog lang niet levensvatbaar klompje cellen, wat zelfs als je het laat adopteren, het altijd je leven zal blijven beïnvloeden. Ook jij hoort daar niet blij mee te zijn, maar blijkbaar ben je te dom om dat in te zien. En als je er echt zo blij mee bent met dat hompje cellen dat je het wil houden, moet je ook Tyler maar bedanken dat hij je heeft verkracht. Anders zou je nooit je ow zo belangrijke en speciale 4 cellen in je buik hebben."zegt ze, mijn benen hadden haar helaas dus niet geraakt en dat was wel erg jammer"Dus ga je Tyler nog bedanken. Het lijkt me wel zo aardig aangezien je zo blij bent met de bastaard in je buik, huppelkutje." zegt ze zachtjes. Ik beweeg mijn vingers even alsof ik ze wil strekken en pak daarna met mijn lange scherpe nagels stevig een velletje vast en boor mijn nagels erin en hap richting haar neus aangezien ik dat zou kunnen hebben. Hard bijt ik in haar neus. 'ik ben niet blij, maar ik gun wel een kind een leven wat hij fo zij verdient' sis ik daarna en geef haar daarna een harde kopstoot. Gelukkig had ik een hard hoofd dus echt pijn nee dat viel wel maee


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Als iemand achter je zit kan je niet in iemand's neus bijten, maar goed. Ik doe het ermee]

    Daenerys Sansa Malik
    Opeens krabde ze mijn hand en beet ze in mijn neus. Wicht. Ze liet nu alleen wel haar tanden zien. Dat had ik niet verwacht. Gelukkig was het voor kort, al zou ze wel een mond vol bloed hebben doordat die bovenaan gebroken was. Daar was ik vrijwel zeker van. De kopstoot was niet heel prettig, maar gelukkig had ik een hard hoofd. Toch vond ik het genoeg geweest. Ik greep haar beiden polsen in deadlock vast in een hand en kneep met de ander hard haar keel compleet dicht. Ze moest nog blij zijn dat ik geen lange nagels had. "Dat mag je gunnen wat je wil, maar zie je echt niet dat je als je het kind nu houd het nooit dat leven kan geven. Zelfs als je het laat adopteren. Het zal altijd weten dat het niet uit liefde is voortgekomen, dat de echte ouders er niet voor kunnen zorgen en dat het beter was geweest dat het niet op de wereld had rondgelopen. Je kan zeggen wat je wil, maar dat gebeurt. Zelfs al hou jij van het kind, het zal weten dat je het eigenlijk ook niet wilde. Je bent eigenlijk de grootste egoïst die er is om het nu te houden." zei ik in haar oor. Dit meende ik echt. Het was zowel niet in haar als in het beste voor het kind om het te houden. Ik wist hoe het was om ongewenst te zijn, hoe subtiel men er ook over was en hoe blij mensen ook met me leken, ik wist dat op veel momenten ik beter niet geboren had kunnen zijn. En ik was dan nog wel gekomen uit een liefdevolle gebeurtenis.

    [ bericht aangepast op 16 nov 2013 - 19:55 ]


    Bowties were never Cooler

    Casiramos schreef:
    Tyler Joël Valentino

    Al snel zat ik ook vast en ik grom even. 'Weet je wat ik doe met meisjes zoals jij? Ik gebruik ze als mijn slaaf, maar aangezien jij Tyler als broer hebt, ben ik wat aardiger. Ik bind je eerst vast met ducktape, dan met andere dingen waar je iemand mee vast kan maken en dan sluit ik je op. Soms kom ik dan terug om je weer strakker vast te maken en je te helpen met je wonden. Als je dan geheelt ben, word je wel mijn slaaf' sist hij tegen Celene en ik kijk woedend toe. Als ik los kom eh, dan is hij dood.. Ik voel mijn mobiel in mijn zak trillen, praise the lord hij staat niet op hard.. Anders was ik die nu ook kwijt. Ik voel mijn bloed koken als hij haar kust, Celene wil het duidelijk niet maar werkt mij. Het liefst zou ik deze gozer nu willen martelen, maar ik kan hem beter meteen vermoorden. Hem kennende.. 'Zo zielig.. Bang dat een meisje voor de zoveelste keer van je weg rent dus je maakt het vast. Ik had je wat hoger ingeschat weetje, maarja. Je bent altijd al een mietje geweest, what was I thinking.' zeg ik. Als ik toch vast zit kan ik hem net zo goed uitdagen, dan kan ik nog iets leuks doen.



    Jared || Celene Jill Tomlinson

    'Zo zielig.. Bang dat een meisje voor de zoveelste keer van je weg rent dus je maakt haar vast. Ik had je wat hoger ingeschat weetje, maarja. Je bent altijd al een mietje geweest, what was I thinking.' zegt Tyler opeens en ik laat Celene los. Ik kom dreigend zijn kant op. 'En dat zegt iemand die in heel zijn leven al een mislukking is in de liefde, je hebt dan wel met Emilie gehad, maar dat was geen echte liefde' sis ik tegen hem. 'Ik zou je maar koest houden, anders gaat dat lieve zusje van je er nog is aan. Ik druk op een knop en een tafel met verschillende messen komt naar boven. Ik schuif Tyler wat verder zodat hij recht ligt en ik me niet per ongeluk zelf snij. Ik kijk hem dreigend aan. 'Waar zal ik mee beginnen? Beide Valentino's vastgeketend aan de martelvoertuigen van mijn vader. Het beste wat me ooit is overkomen. Ik heb alle tijd van de wereld om jullie iets aan te kunnen doen' sis ik en ik lach even sadistisch. Dan roept Celene 'Ik wist wel dat je iets van plan was. Ik heb je nooit vertrouwd.' Ik kijk haar kant op en ik sis tegen haar 'Waarom ben je dan ook gekomen lieve schát?' Ik loop haar richting op en pak haar gezicht weer vast. Celene kijkt me met bange ogen aan. Ik druk ergens op en de boeien om haar enkels en haar handen laten los. Ik trek haar weg daar en duw haar op de grond. Ik ga op haar zitten en leg mijn knieën op haar armen. Ze schreeuwt het uit van de pijn, maar dat doet me niks. 'Je bent niet echt braaf hé?' sis ik tegen haar en ik tuf in haar gezicht. Dan pak ik een van de messen op de tafel en ik ga met volle vaart langs haar gezicht. Ik lach even als ik het resultaat zie. Een diepe snee door het midden van haar gezicht. Het gaat net niet door haar oog. Celene schreeuwt het nu uit van de pijn, omdat ik op haar botten zit en een snee heb gemaakt. 'Ach stel je niet zo aan' sis ik tegen haar en ik ga van haar af. Ik trek Celene bij haar keel omhoog en ik gooi haar tegen een machine aan. Celene valt weer neer. Dan loop ik weer naar Tyler. 'Nu ben jij aan de beurt' sis ik tegen hem. Ik kijk even rond. Wat kan ik gebruiken tegen hem? Ik denk even na. Ik lach even en ik ga dan op zijn buik zitten. Dat vind hij sowieso niet prettig. Ik pak mijn mes erbij voor het geval dat.

    [ bericht aangepast op 16 nov 2013 - 19:57 ]


    That is a perfect copy of reality.

    [ow sorry, lol ik dacht dat ze half naast haar zaqt, maar dat he bik dan verkeerd begrepen=X

    Lysan Horan.

    Ik spuug de bloed van haar neus op de grond, gadver dat was echt ranzig. Ze draait mijn armen heel pijnlijk rond elkaar of weet ik het hoe en houd het met een hand vast en knijpt mijn keel dicht. Dat mag je gunnen wat je wil, maar zie je echt niet dat je als je het kind nu houd het nooit dat leven kan geven. Zelfs als je het laat adopteren. Het zal altijd weten dat het niet uit liefde is voortgekomen, dat de echte ouders er niet voor kunnen zorgen en dat het beter was geweest dat het niet op de wereld had rondgelopen. Je kan zeggen wat je wil, maar dat gebeurt. Zelfs al hou jij van het kind, het zal weten dat je het eigenlijk ook niet wilde. Je bent eigenlijk de grootste egoïst die er is om het nu te houden." sist ze. 'Laat me los' sis ik. En dat was mijn laatste beetje adem die ik nog binnen had. Ik voelde mijn lichaam smeken om zuurstof wat deze niet binnen kreeg. Langzaam zie ik zwarte vlekken en voor ik nog wat kan zeggen of doen is alles zwart geworden en zak ik al pudding in elkaar. Het was even weg zijn van alles, maar als ze mijn keel dicht bleef houden, was ik er geweest e n dood. Dan liet ik Jack achter zonder dat hij wist dat ik van hem hield maar gewoon weg bang was, June liet ik achter met Niall dus ik bleef van binnen vechten, al leek het van buiten dat ikh et opgaf


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Tyler Joël Valentino

    Hij komt dreigend mijn kant op maar het doet me niks. Ik weet dat Jace en Joél toch wel komen, ik ken ze. Als je zegt dat ze niet moeten komen, komen ze toch dus ja. 'En dat zegt iemand die in heel zijn leven al een mislukking is in de liefde, je hebt dan wel met Emilie gehad, maar dat was geen echte liefde. Ik zou je maar koest houden, anders gaat dat lieve zusje van je er nog is aan.' sist hij en ik zucht even. Ik voel mijn bloed weer koken als ik Celene hoor schreeuwen van de pijn en ik sluit mijn ogen. Het spijt me Cele... schiet er door mijn gedachten en ik open mijn ogen pas als ik een zwaar gewicht op mijn buik voel. 'Ach, ik heb tenminste mijn fake relaties gehad. Jij kon niet eens met de meiden krijgen die je niet wou. Maar je hebt meiden toch vervangen met drugs? Wat is je nieuwe grote liefde nu? Cocaine, Heroine of LSD?' zeg ik. Ja, ik kan echt nooit mijn bek houden. Zeker niet met deze type's. 'Mhm, vind het eigenlijk niet zo vreemd meer dat je niemand meer over hebt. Wat heb je met ze gedaan? Vermoord of heb je ze gewoon afgeschrikt met die kop van je?' vervolg ik. 'Ach ja, ik was hier toch maar alleen omdat ik hier gratis drugs en alcohol kon krijgen. Ik bedoel maar, waarom zou ik met zo'n loser als jou willen omgaan?' grijns ik tot slot. Het boeide me even niet dat hij mijn keel of weet ik veel wat zou open snijden. Ik moest dit gewoon even tegen hem zeggen.


    El Diablo.

    Joél Lucas Lockwood

    'Ach, als ik echt kwaad op je ben, kan ik je nog wel eens martelen..' zei Jace en ze grinnikte. Ik grinnikte ook. 'Moet ik nu bang van je zijn?' vraag ik dan aan haar. Jace haalde haar schouders op toen ik mijn vraag stelde hoe wie die martelfilmpjes nou zouden maken. 'Nah, dat doen we later wel, als alles een beetje opgelost is.' zei ze en ik hoorde haar mobiel gelijk trillen met die van mij. Zij zou ook wel het sms'je van Tyler hebben gekregen. Zuchtend deed ze haar telefoon weer in haar zak nadat ze een berichtje terug had gestuurd. Ze stond op en deed haar bh weer goed voor ze de revolver erin deed en de zakmes in de broekband. 'We moeten Tyler helpen.' zuchtte Jace en ze deed haar jas aan. Ik knikte even. 'Je hebt wel gelijk, maar hoe wil ik ooit kunnen gaan vechten met de mensen waarmee Tyler in gevecht is, als ik zo'n ellendige linker arm heb?' vraag ik eventjes. Ik kijk even naar me arm. 'Help even mee met verbinden, dan kan ik even snel een ander shirt aantrekken. Misschien schrikt het de mensen af als ik met een arm helemaal in het verband dat rood is van het bloed binnen kom lopen' zeg ik dan en ik grinnik even.


    That is a perfect copy of reality.

    -Ik merk nu pas dat er bij mijn vorige post Celene Jill Tomlinson staat, AHAHAHAHAHA -
    Jared || Celene Jill Valentino

    'Ach, ik heb tenminste mijn fake relaties gehad. Jij kon niet eens met de meiden krijgen die je niet wou. Maar je hebt meiden toch vervangen met drugs? Wat is je nieuwe grote liefde nu? Cocaine, Heroine of LSD?' zegt Tyler dan. Ik kijk hem kil aan en sis dan 'Op dit moment, niks. Ben je nu teleurgesteld?' Ik grom even naar hem en ik ga anders zitten, waardoor ik nu met volle gewicht op zijn ribben terecht kom. 'Mhm, vind het eigenlijk niet zo vreemd meer dat je niemand meer over hebt. Wat heb je met ze gedaan? Vermoord of heb je ze gewoon afgeschrikt met die kop van je?' vervolgt Tyler. 'Pas op je woorden Tyler, je wilt toch niet dat je lieve zusje vermoord wordt?' sis ik tegen hem. 'Ach ja, ik was hier toch maar alleen omdat ik hier gratis drugs en alcohol kon krijgen. Ik bedoel maar, waarom zou ik met zo'n loser als jou willen omgaan?' grijnst hij dan. Nu ben ik het zat. Ik wil uithalen op Tyler als ik opeens een klap tegen mijn slaap voel. Ik val van Tyler af en open mijn ogen even. Recht voor me staat Celene met een pistool in haar handen. Ohja, die was er ook nog. Haar ogen staan vol vuur. 'Oh, het zielige meisje heeft eindelijk wat lef gekregen' sis ik tegen haar. Celene haalt de trekker al over. 'Oh, je gaat schieten? Zal je broer blij mee zijn. Dat je zijn vrienden vermoord' sis ik tegen haar. Celene went een blik naar Tyler om te kijken of het waar is. Op dat moment sta ik op en neem ik haar mee naar een andere kamer. Daar gooi ik haar neer en ik sla haar drie keer heel hard. 'Hou je gedeisd, of je komt hier niet meer levend weg' sis ik tegen haar. Ik maak nog meer sneeën in haar lichaam en steek ik hem vol in haar arm. De gil van Celene is oorverdovend hard. Zelfs aan het einde van deze straat, die heel erg lang is hoor je hem nog. 'Hou je kop, kutwijf' sis ik tegen haar. Ik beplak haar mond tot haar nek met ducktape en sluit haar dan op in deze kleine kamer. Het lijkt nu nog op een gewone kamer, maar al snel zal dat veranderen. Dan loop ik weer naar Tyler. Ik leg mijn mes tegen zijn keel en ik druk er even aan. Een klein beetje bloed stroomt er al naar beneden. 'Maak geen verkeerde bewegingen, ik kan er zo voor zorgen dat je je lieve zusje nooit meer ziet. Dan ligt ze namelijk dood op de grond' sis ik tegen hem.


    That is a perfect copy of reality.

    Tyler Joël Valentino

    Ik zie dat hij naar me wil uithalen maar door een harde klap valt hij van me af. Met een brede grijns kijk ik naar Celene die met een pistool voor me staat. 'Oh, het zielige meisje heeft eindelijk wat lef gekregen' sist hij tegen haar en ik vernauw mijn ogen. Ik had zo'n zin om hem nu dood te trappen. Like seriously. 'Oh, je gaat schieten? Zal je broer blij mee zijn. Dat je zijn vrienden vermoord' sist hij en ik zie haar opeens twijfelend naar mij kijken. 'Doe het.' zeg ik maar te laat. Nooit twijfelen bij deze type's Cele. Ik zucht, waarom heb ik haar dat nooit geleerd. Hij neemt haar mee naar een andere kamer en nog geen minuut later hoor ik een keiharde gil. Ik bijt op mijn lip en schud mijn hoofd. Als ik los ben hé, ik trek zijn kop er persoonlijk af... Hij is helaas al snel terug en hij drukt een mes tegen mijn keel die een beetje begint te bloeden. 'Maak geen verkeerde bewegingen, ik kan er zo voor zorgen dat je je lieve zusje nooit meer ziet. Dan ligt ze namelijk dood op de grond' sist hij tegen me maar heel veel indruk maakt hij niet. 'Serieus? Moet dat indruk op me maken? Weetje wat, ik heb een idee. Geef me even een jointje want dan kan ik me makkelijker afsluiten van dat wanhopige gedrag van je.' sis ik. 'Je bent echt zo'n fucking mietje. Je durft niet eens face to face want je weet dat ik sterker ben. Ik kan ook heel veel bij iemand die vast zit, maar ja. Ik ben tenminste eerlijk. Het is geen verassing dat je daar niet tegen kan want je bent niks meer dan een zwak, bang jochie.' sis ik tegen hem. Ja, ik kan officieel dag zeggen tegen mijn leventje. Maarja..


    El Diablo.