• Fans kunnen rare dingen doen, en soms gaan ze te ver, dat is niet onbekend. Maar wat nou als ze écht te ver gaan. Als ze je gaan bedreigen. Schakel je de politie in? Dan maken ze waar waarmee ze gedreigd hebben. Vertel je het aan iemand? Dan is het het einde van die persoon. Probeer je het te negeren... Dan wordt het je eigen dood.

    Vijf gestoorde fans hebben een plan bedacht om de aandacht van One Direction te krijgen. Het probleem is dat ze echt tot alles in staat zijn. Hun plan gaat als volgt: Ze ontvoeren het gezin van alle leden van One Direction. Daarna maken ze een mooie video, met beelden waarin ze uitleggen wat de spelregels zijn, en die zijn simpel. Ze moeten gewoon doen wat hun wordt opgedragen, en dan gebeurt hun familie niets. Als dat niet het geval is... Dan gaat de jongste als eerste.

    Regels:
    #Minstens vijf regels per post. Anders dan kan niemand het meer volgen. Je krijgt 2 waarschuwingen
    # OOC in het praattopic
    #Niet zomaar een tijdsprong maken, dit is niet te overzien voor anderen
    #Liever geen topics meer aanmaken zonder mijn toestemming, hier wordt het voor mij erg onoverzichtelijk door.


    De kamer

    Rollen:
    One Direction:
    Louis Tomlinson: Lothian
    Niall Horan: MinimuisBeta
    Zayn Malik: xAlways
    Harry Styles: IrishNialler
    Liam Payne: Kendizzzzle


    De ontvoerders:
    - Ryanne Lucy McGurr || Pirouette - bedreigt Zayn Malik
    - Joél Lucas Lockwood || Evolution - Bedreigt Harry Styles
    - Tyler Joël Valentino || Casiramos - Bedreigt Niall Horan
    - Jacelyn Aimee Everald || Daddario - Bedreigt Louis Tomlinson
    - Rhine Jessica Mason || xAlways - Bedreigt Liam Payne


    Vrienden en familie:
    Zusje Niall || Lysan Ashlyn Rose Horan ||IrishNialler
    Zusje Niall || June Felice Eve Horan ||Evolution
    Zusje Louis || Megan Jade Tomlinson ||Evolution
    Zusje Louis || Lauren Alexia Tomlinson ||Evolution
    Zusje Liam || Kyra Rose Payne ||Casiramos
    Vriendin Harry || Georgia Madison Jaspers ||xAlways
    Broertje Harry || Jack Matthew Styles ||xAlways
    Zusje Zayn || Daenerys Sansa Malik ||KiliOfDurin
    Vriendin Zayn || Lina Vermear ||MinimuisBeta


    (maximaal 5 per lid)

    Als er een streep door staat zijn ze dood

    Extra rollen:
    Zusje Tyler || Celene Jill Valentino ||Evolution
    Zusje Jace || Emilie Jailene Everald ||Daddario
    Normale vriendin Tyler || Clary Danielle Flynn ||xAlways



    Begin:
    Alle familieleden/vrienden van de band worden wakker, in een donkere kamer, waar ze erachter komen dat ze ontvoerd zijn. De ontvoerders maken op dit moment alle vijf een filmpje met hun eis erin. bijvoorbeeld dat ze nu het nieuwe vriendinnetje van dat 1D lid zijn. De leden van 1D hebben net een tour achter de rug, en ze kunnen er misschien al achter komen dat er iemand mist.

    [ bericht aangepast op 17 nov 2013 - 17:22 ]


    That is a perfect copy of reality.

    -

    [ bericht aangepast op 15 nov 2013 - 21:43 ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    IrishNialler schreef:
    Lysan Horan

    . 'Val je op zijn rode muts ofzo?' grijnst hij en ik grinnik 'Rode mutsen zijn sexy' grap ik. Het was fijn, gewoon even vage grapjes maken en alles vergeten..Hij kijkt naar de grond als ik zeg dat ik hem niet begrijp. 'Nou... Je betekende altijd al wel veel voor me, maar de laatste tijd nog meer. Als... Als.' Hij word rood en een vertederd geluidje verlaat mijn mond. Hij was schattig en lief. 'Ik hou van je. Op de manier.. Snap je me? Ik bedoel, niet als een broer of zo, maar als je vriendje.' Zegt hij snel en ik slik even. Ik denk na, wat ga ik nu zeggen. 'J-jack ehm. Hoe moet ik het zeggen, ik heb je altijd al gezien als vriend en broer, maar ehm.. ik weet het niet. van binnen voel ik misschien wel meer voor je dan als ik voor een broer moet voelen maar ik weet het niet' zeg ik zacht en beschaamd kijk ik weg.Sansa is blijkbaar wakker en maakt haat opmerkingen naar ons. 'Wij hebben tenmiste drie hersencellen jij hebt er nul' sis ik



    June Felice Eve Horan

    Ik voel hoe Tyler hardhandig een spuit met verdoving in mijn schouder spuit en ik zie nog net hoe Lysan bewusteloos neervalt op de grond. Niet veel later val ik zelf ook bewusteloos neer. Ik weet niet waarom ze dat hebben gedaan, maar ik weet bijna zeker dat we daar vrijstel zullen achterkomen. Als ik dan eenmaal wakker word, kijk ik even rond en al snel merk ik dat we heel ergens anders zijn. Ik probeer mijn handen te bewegen, maar ze zitten vastgebonden aan elkaar. Gelukkig niet zo strak, want ik heb ze al snel los. Boven hoor ik het geschreeuw van Lysan. Ik wil eerst roepen naar haar, maar dan bedenk ik dat dat toch geen zin heeft. Na een tijdje komt Lysan naar beneden en begint ze een gesprek met Jack. Sansa bemoeit zich ermee en ik kijk geïrriteerd haar kant op. Ik loop naar Lysan toe en vraag wat er net aan de hand was. Dan richt ik me op Sansa. 'Ik ben dan wel geen vechter, maar aangezien de lieftallige Megan Tomlinson je al zo zwak gemaakt heeft, is het voor mij geen moeite om je af te maken' sis ik tegen haar.


    That is a perfect copy of reality.

    Lysan Horan

    Ik zucht zacht. Ik zie dat June bij komt en ze gaat naar me toe. ' June ik ik was zwanger en... Hij heeft me keihard geslagen en getrapt in mijn buik. En als het kind nog leeft gaat hij het er eigenhandig eruit halen" zeg ik bang. Ze loopt naar Sansa Ik ben dan wel geen vechter, maar aangezien de lieftallige Megan Tomlinson je al zo zwak gemaakt heeft, is het voor mij geen moeite om je af te maken'  sisit ze. Ik zucht het was gezellig hoor zo . Iedereen liep op elkaar te zeiken en er werd onderling gevoxhten en ruzie emaakt. " HEEY als iedereen zich nou met zihzelf bemoeit scheelt het een hoop ellende' zeg ik hard en geiriteerd.

    Sorry te kort


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Daenerys Sansa Malik
    Natuurlijk moest dat tutje van een zusje zich er ook in gaan mengen. Ik liet tuurlijk mijn tanden zien. "En dat ze dat heeft gedaan betekent niet dat ik je nek niet meer kan breken als je binnen mijn berijk komt." snauwde ik terug. Die moest zich echt hierbuiten, want ze veroorzaakte nog wat dat ze niet wilde. Lysan moest natuurlijk weer reageren. "Als ze iedereen mooi eens een stuk ducktaoe over hun mond plakken lukt dat pas, want zowel jij, als je zusje en je gay boyfriend kunnen hun zeurderige domme koppen niet houden al hangen jullie levens er vanaf. En ga er nou niet tegenin, want ik heb gelijk en dat weten jullie. Jullie hebben namelijk niets anders gedaan dan zijken en stressen sinds jullie hier zijn." snauwde ik terug. "Ik zou weggaan als ik kon, maak ik kan niet lopen, remember." gaf ik nog een trap na. Nee, ze moesten nu echt niets gaan uitlokken.

    [ bericht aangepast op 15 nov 2013 - 21:54 ]


    Bowties were never Cooler

    Jacelyn Aimee Everald

    Hij glimlachte bij mijn voorstel. 'Is goed hoor, als jij het niet erg vindt' Ik grinnikte en schudde mijn hoofd. ''Als ik het erg zou vinden, zou ik het nooit voorstellen.'' glimlachte ik. Hij schoof me tegen de muur aan zodat hij er ook bij kon liggen. Daarna drukte hij kusjes in mijn nek, waar ik even om moest grinniken. 'Ik hou van je Jace, ik hou van je' Ik glimlachte licht en zuchtte gelukzalig. ''En ik van jou.'' grijnsde ik. Joél streelde zacht mijn gezicht en pakte mijn middel vast om me iets naar hem toe te schuiven. Hij lachte eventjes en drukte een kus op mijn wang. Ik legde mijn hoofd op zijn schouder en deed mijn ogen even dicht. ''Waarom heb ik in hemelsnaam gezegd dat mijn oude huis nog beschikbaar was. Waarschijnlijk ga ik de hele nacht gaan janken zonder rede.'' zuchtte ik diep en dacht na hoe ik hier ben gekomen. Mijn moeder dood, mijn vader spoorloos en ja.. Nu was ik hier. Emy was hier ook nog ergens, maar daar zou ik me later zorgen over maken. Nu zat ik hier wel goed.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    - Ik laat mijn char zich inhouden, hoef niet weer zo'n gevecht als met Megan :3 -

    June Felice Horan

    'June ik ik was zwanger en... Hij heeft me keihard geslagen en getrapt in mijn buik. En als het kind nog leeft gaat hij het er eigenhandig eruit halen' zegt Lysan bang tegen mij terwijl ik al 'in gesprek' ben met Sansa. Ze laat haar tanden zien en snauwt naar me 'En dat ze dat heeft gedaan betekent niet dat ik je nek niet meer kan breken als je binnen mijn bereik komt.' Ik kijk haar kil aan, het is dat ik me heel goed rustig weet te houden, anders was ik al tekeer gegaan tegen haar. Lysan riep toen 'HEEY! Als iedereen zich nou met zichzelf bemoeit scheelt het een hoop ellende.' Ik kijk haar even aan, maar kijk dan weer naar Sansa 'Als ze iedereen mooi eens een stuk ducktape over hun mond plakken lukt dat pas, want zowel jij, als je zusje en je gay boyfriend kunnen hun zeurderige domme koppen niet houden al hangen jullie levens er vanaf. En ga er nou niet tegenin, want ik heb gelijk en dat weten jullie. Jullie hebben namelijk niets anders gedaan dan zeiken en stressen sinds jullie hier zijn.' snauwde ze terug. Ik wil wat zeggen, maar Sansa is nog niet uitgepraat. 'Ik zou weggqan als ik kon, maak ik kan niet lopen, remember.' zegt ze dan. 'Lieve schat, ik ben hier pas later gekomen, dus nee, nooit geweten dat jij je stomme poot bezeerd hebt. En nog iets, ik heb nog geen enkel moment lopen zeiken of stressen, jij daarentegen wel. Om pijnstillers bijvoorbeeld. Tja, moet je maar niet zo boos worden als iemand je bij je eerste naam roept. Zo erg is die naam toch niet? Stel je niet aan zeg' zeg ik rustig tegen haar. Dan draai ik me om naar Lysan en keur ik haar geen blik meer waardig. 'Hij... Hij heeft dus je komende kindje vermoord?' vraag ik aan haar.


    That is a perfect copy of reality.

    Lysan Horan


    Als ze iedereen mooi eens een stuk ducktape over hun mond plakken lukt dat pas, want zowel jij, als je zusje en je gay boyfriend kunnen hun zeurderige domme koppen niet houden al hangen jullie levens er vanaf. En ga er nou niet tegenin, want ik heb gelijk en dat weten jullie. Jullie hebben namelijk niets anders gedaan dan zeiken en stressen sinds jullie hier zijn.' t. 'Ik zou weggqan als ik kon, maak ik kan niet lopen, remember.' zegt Sansa en ik zucht. 'Lieve schat, ik ben hier pas later gekomen, dus nee, nooit geweten dat jij je stomme poot bezeerd hebt. En nog iets, ik heb nog geen enkel moment lopen zeiken of stressen, jij daarentegen wel. Om pijnstillers bijvoorbeeld. Tja, moet je maar niet zo boos worden als iemand je bij je eerste naam roept. Zo erg is die naam toch niet? Stel je niet aan zeg' zegt June rustig en ik grinnik even kort. Typisch June die niet over zichzelf en andere liet lopen. Zelf zoubik er niks op zeggen maar dat lag aan mijn humeur. Hij... Hij heeft dus je komende kindje vermoord?'ik knik op June. ' ja enbals het kindje nog leef moet ik het vermoorden of hij doet het eigenhandig" zucht ik


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    - Ik begin namen door elkaar te halen, oh god. -
    Joél Lucas Lockwood

    'En ik van jou.' grijnsde Jace. Jace legde haar hoofd op mijn schouder en ze deed haar ogen even dicht. 'Waarom heb ik in hemelsnaam gezegd dat mijn oude huis nog beschikbaar was. Waarschijnlijk ga ik de hele nacht gaan janken zonder rede.' zuchtte Jace diep en ik hoorde hoe ze in haar gedachten terecht kwam. 'Als je begint te huilen, ben ik er om je te troosten. Ik vind het niet leuk als jij verdrietig bent' fluister ik zachtjes in haar oor. Dan gaan mijn handen in haar shirtje. 'Ik doe het alleen als jij dit wilt, voel je je er niet fijn bij, dan stop ik meteen' fluister ik in haar oor. Ik knip haar bh uit en trek ook zelf mijn shirt uit. Ik lach eventjes. 'En ik maar denken dat je voor Tyler had gekozen' zeg ik en ik lach nog een keer. Ik trek Jace dichter naar mij toe en geef haar nog meer kusjes.

    - Joél, what are you doing? o-o -


    That is a perfect copy of reality.

    Daenerys Sansa Malik
    Ow no she didn't. Ik wist dat ik spijt zou krijgen, maar dan moest ze me niet zo uitlokken. Ik drukte me omhoog. "Lieve schat," sneerde ik naar haar. Niemand lieve schatte mij zomaar. "Adem kunnen halen is wel prettig. Daarbij zijkt jou zusje en haar gay vriendje al na een paar tikken op haar arme buikje. En iedereen is zo bezorgd. Alleen omdat er een nog lang niet levensvatbaar klompje cellen in zit zonder toekomt. Van mijn part snijd hij je hele baarmoeder eruit. Dan kan zo'n dom wicht zich ook niet reproduceren. Dan kan hij direct die van jou meenemen en zijn ballen, die niet groter zullen zijn dan speldenknopjes. En misschien is het voor jou niet erg, maar jij hebt er niet je hele verdomde leven mee rond moeten lopen." Ik stond nu echt op uitbarsten en ik kon geen kant op. Eerst was iedereen hier en werden er allerlwi mensen weggehaald en nu het handig was om dat te doen was er niemand... Slim waren die ontvoerders ook niet. Dat ze over een kind bleven praten hielp ook niet. "Het zijn verdomme 4 cellen! 8 misschien! Wees niet zo extreem over sentimenteel erover!" ik had het echt gehad

    [ bericht aangepast op 15 nov 2013 - 22:18 ]


    Bowties were never Cooler

    [killing spree on the way]


    Bowties were never Cooler

    [Wat is Sansa van plan? o-o. Ik wacht trouwens met reageren tot dat Jace ook weer heeft gereageerd :3 ]


    That is a perfect copy of reality.

    [Iemands keel eruit rukken als ze de kans krijgt]


    Bowties were never Cooler

    Pff tylet hoeg da kind nie te vermoorde da doe sansa wel haha


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Emilie Jailene Everald

    Fluitend liep ik door het bos en keek wat om me heen, voordat ik mijn oude huis in liep. De deur was niet op slot, dat verbaasde me. Jace had de sleutel en ja.. Zij was de enige die de sleutel ook werkelijk had. Ik keek door het huis heen en hoorde wat gekibbel van boven. Mijn wenkbrauwen fronsten en keek schuin. Wat was hier aan de hand? Was Jace weer eens slecht bezig..? Ik zuchtte diep en liep uiteindelijk de trap op. "Het zijn verdomme 4 cellen! 8 misschien! Wees niet zo extreem over sentimenteel erover!" Ik fronste weer en opende de deur. Er zaten verscheidene mensen in de kamer en ik zuchtte diep. ''Laat me raden. Heeft Jace dit aangericht?'' zei ik, niet verrast over het tafereel. ''Maar oké. Ik hoorde net iets over cellen?'' zei ik en beet op mijn lip. Waarschijnlijk had Jace ze natuurlijk hierheen gebracht om ze gevangen te houden. Wat was ze toch aardig.. Niet. Nu maar hopen dat niemand me ging vermoorden, want ik wilde immers alleen maar helpen.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Jacelyn Aimee Everald

    'Als je begint te huilen, ben ik er om je te troosten. Ik vind het niet leuk als jij verdrietig bent' Ik glimlachte weer en keek hem hem aan. ''Dat waardeer ik. Echt.'' zei ik zacht en glimlachte weer. Ik voelde me een keer gelukkig. 'Ik doe het alleen als jij dit wilt, voel je je er niet fijn bij, dan stop ik meteen' Ik beet op mijn lip en keek hem aan. ''Het spijt me heel erg, maar ik wil het nog niet doen..'' zei ik en keek hem aan. Nu voelde ik me schuldig, maar daar kon ik eenmaal niks aan doen. 'En ik maar denken dat je voor Tyler had gekozen' lachte hij eventjes. Ik grinnikte en haalde mijn revolver uit mijn bh en de zakmes uit de band van mijn broek. Nu voelde ik me zo kaal zonder al die wapens bij me. Zuchtend keek ik Joél aan en glimlachte breed. Ik drukte zacht mijn lippen op de zijne en beet op zijn lip.


    I don't want you to die, I want you to suffer.