• rpg eigenaar : MrFluke

    topic nog onder constructie




    Een nieuw jaar op Zweinstein breekt aan. De tovenaars en heksen keren terug naar Zweinstein, waar weer heel veel te beleven is. Zoals, Het Toverschooltoernooi. Er doen 3 verschillende scholen mee aan het Toverschool toernooi, de leerlingen van een bepaalde school gooien een briefje met hun naam erop geschreven in de Vuurbeker. Die kiest dan de namen. En natuurlijk, de nieuwe Zwerkbal try-outs, niet iedereen kan natuurlijk in het team zitten. De tovenaars en heksen leren weer nieuwe dingen die ze later weer kunnen gebruiken. Het zal je niet te makkelijk afgaan, er zit natuurlijk wel een maar aan het verhaal. Want als je de beker jouw naam gekozen heeft kom je er niet meer onderuit. En natuurlijk de opdrachten zijn zwaar. Zoals het gouden ei stelen van een draak, je dierbare redden van de meermensen, die in het meer naast Zweinstein leven. Dit schooljaar wordt dus lastiger dan de andere jaren...



    || Graag Invullen:


    Invullijstje voor de studenten:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Jaar:
    Afdeling:
    Bloedstatus:
    Beste vak(ken) :
    Slechtste vak(ken) :
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Klassenoudste:
    Hoofdmonitor:
    Zwerkbalfunctie:
    Huisdier: (Alleen padden, ratten, uilen, en katten zijn toegestaan daar)
    Extra:


    Invullijstje voor leraar, schoolhoofd of afdelingshoofd:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Vakken:
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Bloedstatus:
    Schoolhoofd:
    Afdelingshoofd:
    Huisdier:
    Extra:




    || Rollen: ||

    Reserveringen:
    Dumbledore ZaIa



    Leerlingen:
    Gryffindor
    Brooke Jane Eatside /4de jaar/ ZaIa 1.1
    Binky Lorraine Evans /6de jaar/ Senermes 1.1

    Ralf Auron /4de jaar/ Obliviate7 1.2
    Ginny Weasley /3de jaar/ Leora 1.10
    Brenthon Troun Evans /6de jaar/ Senermes 1.18
    George Weasley /6de jaar/ Obliviate7 1.19
    Hermione Ganger /4de jaar/ Piaffe 1.19
    Fred Weasley /6de jaar/ RAB 2.1


    Hufflepuf:
    Lynn Blazer /7de jaar/ MyselfOnly 1.6
    Allison Angela Rossini /5de jaar/ SweetDemon 1.19



    Ravenclaw:
    Rosaline Elisabeth Smith /5de jaar/ LoveElsa 1.1
    Luna Lovegood /3de jaar/ ZaIa 1.16



    Slytherin:
    Chase Alexander Roberts /7de jaar/ CapriolIe 1.5
    Luke Ashton Adams /7de jaar/ TinkerbelI 1.5

    Dysis Bella Lestrange-Black /7de jaar/ xYoungLovex
    Draco Lucius Malfoy /4de jaar/ RAB
    Chanel Kate Cole /4de jaar/ TheseWords
    Matthew Frankie Wood /7de jaar/ Nightingalex



    Beauxbattons: Vol! Er doet maar 1 van de Beauxbattons mee!
    Defelicé Devil Angelina Nachtschade Alerue /6de jaar/ Nightingalex 2.2




    Klammfels Vol! Er doet maar 1 van de Klammfels mee!
    Campbell Dylan Saunders /5de jaar/ Leora 1.17




    Leraren:
    Zwerkbal: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Gedaanteverwisselingen:
    Leer der Oude Runen:
    Voorspellend Rekenen:
    Dreuzelkunde:
    Geschiedenis van de Toverkunst:
    Verweer tegen de Zwarte kunsten: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Kruidenkunde:
    Bezweringen: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Waarzeggerij:
    Verzorging van Fabeldieren:
    Toverdranken: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Astronomie:


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    ..zo meteen rent hij wel naar buiten x') shit
    Ik denk dat George om de paar minuten langs gaat komen met de smoes; ik zag een geest op de gang die naar jullie kamer ging.


    Haha ik denk dat Campbell wel lekker gaat slapen met Draco die hem warm houd ^^


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    Haha ik denk dat Campbell wel lekker gaat slapen met Draco die hem warm houd ^^


    Als je het maar waagt.. George komt langs gelopen om naar de wc te gaan en denkt even; laat ik maar ook eens kijken of Campbell en Draco al slapen, rn dan zirt George Campbell die bij Draco ligt, en dan gaat hij paniekerig weer weg, terug in bed zonder naar wc te gaan en volgende ochtend vind je hem niet meer (cat)


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    Als je het maar waagt.. George komt langs gelopen om naar de wc te gaan en denkt even; laat ik maar ook eens kijken of Campbell en Draco al slapen, rn dan zirt George Campbell die bij Draco ligt, en dan gaat hij paniekerig weer weg, terug in bed zonder naar wc te gaan en volgende ochtend vind je hem niet meer (cat)


    Of je smokkelt Campbell mee naar jouw kamer waar Molly hem vind de volgende ochtent (A)


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    Of je smokkelt Campbell mee naar jouw kamer waar Molly hem vind de volgende ochtent (A)


    Ik denk niet echt dat Campbell zelf dat leuk gaat vinden


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    Ik denk niet echt dat Campbell zelf dat leuk gaat vinden


    Campbell zwicht van zelf wel... ('x oh Molly zal Campbell dood maken als ze ze vind x')


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Wat word er weinig gepost vandaag :p


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    Wat word er weinig gepost vandaag :p


    Ja was weg ik ga al post @ campbell / Ginny schrijven :p jij moet ook nog met George posten hoor ('x @ generations


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Campbell Saunders

    ‘Heei Camp. Zal ik je naar je kamer brengen; het is een beetje koud hier en het matras en al staat klaar.’ Ik schrok op uit mijn gedachtes en draaide me om naar George toe. ‘George.’ Ik toverde gauw een glimlach op mijn gezicht.
    ‘Ik heb net de afwas klaar- ik hoop dat ik alles op de juiste plek heb teruggezet.’ Ik beet op mijn lip. Ik hoopte dat zeker aangezien niks geordend leek te staan in dit huis. Zelfs de kopjes niet die allemaal een andere montuur hadden en sommige giechelde zachtjes als je ze droogmaakte.
    Ik keek even om mij heen of ik mevrouw of meneer Weasley zag en toen dit niet het geval bleek legde ik mijn armen even rond zijn nek en drukte mijzelf tegen hem aan en verstopte mijn gezicht even tegen zijn borst aan. ‘Je- je moeder is echt aardig.’ Zei ik tegen zijn shirt aan. Ik zweeg maar over het feit dat ik me ongemakkelijk voel en dat ik geen hap door mijn keel kon krijgen tijdens het eten. Laat staan; ik kon niet eens van de zenuwen opscheppen. Ik denk dat ik me hier nog ongemakkelijker voelde dan thuis en dat zei een hoop. Ik vond het ergens al heel wat dat ik George durfde te knuffel in de keuken. Wat als de deur openging? Meteen schoot mijn gezicht naar de deuropening vanonder George oksel en trok me terug.


    Niet zo top maarja ('x


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Fred Weasley
    ‘Duplicato,’ zegt hij voordat ik hem kan stoppen. ‘Nu hebben we beiden eentje.’ Ik kijk hem geschrokken aan maar slik wel snel het pilletje door. Het is een oplossing voor ons probleem, maar er komt hierdoor enkel een probleem bij, dus eigenlijk lost het helemaal niks op.
    'Ralf, nu wordt je van school gestuurd! Waarom heb je het gedaan?' Ik zucht en begin naar de grot te lopen. Al snel kom ik er en ik kijk rond. Er liggen lucifers, dingetjes waarmee dreuzels vuur aan maken, die ik en George van pap gestolen hebben. Ik steek de fakkel aan en loop naar de gangen.
    'Kom je mee of blijf je hier?' vraag ik aan Ralf. Zonder op zijn antwoord te wachten loop ik verder. Ik stop bij een soort van ruimte, waar het bijna helemaal donker is. Daar bind ik de kettingen stevig vast aan de stenen zodat ik ze niet los kan krijgen zonder hulp van iemand anders. Ik ben al een halfjaar bezig met die knoop perfectioneren, zodat ik mezelf vast kon binden als dat nodig was. Nu bind ik mezelf dus vast. Het doet een beetje pijn bij mijn polsen en dat zal het zometeen nog wel meer doen als ik in weerwolf-vorm ben, maar het voelt veiliger zo aangezien ik niet weet of de pil zo laat nog werkt. Hopelijk kan Ralf als weerwolf de weg naar het Nest niet terug vinden.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Sorry, tot dinsdag ben ik afwezig, dan ga ik pas met uedereen reageren :')


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Twee slrchte stukjes, tenminste heb ik vandaag kunnen posten in plaats van morgen xq


    George Weasley

    ‘George. Ik heb net de afwas klaar- ik hoop dat ik alles op de juiste plek heb teruggezet.’
    Ik glinlachte en knikte met mijn hoofd.
    'Vast wel.' Zei ik en keek rond te keuken. Niet veel dingen leken verandert te zijn van plek of staat waar het niet hoort te staan, maar mam word sowieso njet boos voor zulke kleine dingen. Plotseling gooide Campbell zijn armen om mijn nek en drukte zich tegen me aan. Ook ik gooide mijn armen om hem heen en streelde wat over zijn rug heen.
    ‘Je- je moeder is echt aardig.’ ik glinlachte wat breder eb drukte hem ook dichter tegen me aan. Als ik niet beter wist zou ik denken dat Campbell dit sarcastisch bedoeld.
    'Eigenlijk wel ja, ze bedoeld alles aardig. Zelfs met al haar preken en , dat is puur omdat ze zich zorgen maakt iver ons..' zei ik zachtjes. Campbell trok zich weer los rn keek nerveus naar iets wat achter me stond. Ik keek ook even om maar er was niets dan alleen de deur.
    'Wees maar niet bang, ik denk dat ze al in haar bed ligt.' Stelde ik hem gerust.
    'Anders zou ze buiten aan het rondrennen zijn om Fred, Ralf en Ginny te zoeken.' Ik keek even weg en dacht aan deze avond; waar Campbell alleen in een kamer moet gaan slapen met Draco. Ik keek even terug naar Campbell en zette een hand achter zijn nek.
    'Uh, het is biet dat ik bang of jaloers of wat dan ook ben, maar zo te zien ga je alleen met Draco in een kamer slapen, hm?' Begon ik en probeerde zo normaal mogelijk over te komen. Want feitelijk voel ik dr jaloerse al bij deze worden komen op pompen.
    'Wat dacht je anders dat je naar mijn kamer komt? Kun je Fred zijn bed in nemen, aangezien hij en Ralf pas morgen ochtend of zo wakker gaan worden uit hun weerwolven-transformatie, is zijn bed ook helemaal leeg.' Stelde ik voor en liet mijn schuine glimlach zien om wat smekender over te kunnen komen wat erg fout was.



    Ralf Auron

    Hij slikte de pilletje in en ik keek weg naar mijn voeten.
    'Ralf, nu wordt je van school gestuurd! Waarom heb je het gedaan?'
    Ik keek Fred weer aan en schudde even met mijn hoofd. Voor zo een kleine spreuk.. maar toch is het mogelijk. Maakt me niets uit; geen van ons beiden gaat nu een ongecontroleerde weerwolf worden wat goed is. En tenminste hoeft hij ook geen pijn te lijden.
    Fred liep de grond in en ik keek hem even aan.
    'Kom je mee of blijf je hier?' vraagt hij en liep de grot al in. Twijfelend rende ik hem achterna en stond bij een grote afstand stil en keek toe hoe Fred zichzef vast ketende aan een grote stuk rots. Ik zuchtte en liep naar hem toe en bleef voor hem staan.
    'Als ik zie dat de pil gewoon heeft gewerkt, ga ik je los maken. Want ik kan je zo gewoon niet vastgeketend zie, Fred.' Lange secondes bleef ik zo staan en twijfelend zette ik een halva stap naar voren om mijn lippen even op dir van hem te drukken, en deinste dan weer achteruit
    en nam tegen de grot aan plaats, ondanks de vloer erg koud was, en staarde Fred maar aan.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Fred Weasley
    'Als ik zie dat de pil gewoon heeft gewerkt, ga ik je los maken. Want ik kan je zo gewoon niet vastgeketend zien, Fred.' Hij stapt naar me toe en kust me even. Al snel gaat hij weer tegen de grot zitten. Ik kijk hem glimlachend aan. Zoals iedere maand voel ik de transformatie beginnen. Het heeft niet gewerkt. Ik kan me nog een keer herinneren toen ik mijn pil was vergeten en ik me bleef focussen op Ralf, die tegenover me zit. Het helpt, want ik blijf een beetje bij mijn bewustzijn. Ik ben Fred Weasley en ik ben hier samen met Ralf. Ik hou van Ralf en ik wil hem en mijn familie geen pijn doen. Die zin blijf ik in mijn hoofd herhalen. Ik moet weten wie ik ben. De transformatie begint pijn te doen en ik schreeuw even. Al snel stop ik weer. Steeds wordt het moeilijker om te herinneren wie ik ben. Fred. Fred... En dat is Ralf. Ik mag Ralf geen pijn doen, blijf ik denken. De pijn stopt. Ben ik getransformeerd? Ja, alles is zwart-wit. Ook voel ik de ketting snijden in mijn polsen. Maar ik ben bij bewustzijn.
    'Ralf?' Ik hoor enkel gejank uit mijn bek komen, maar Ralf kan dat verstaan. 'Alles goed hier. Met jou?'


    Spoiler alert: you will save yourself

    Campbell Saunders

    ‘Wees maar niet bang, ik denk dat ze al in haar bed ligt. Anders zou ze buiten aan het rondrennen zijn om Fred, Ralf en Ginny te zoeken.’ Ik voelde mijn wangen rood worden en ongemakkelijk krabde ik aan mijn nek. Was het zo duidelijk geweest dat ik bang was dat zij naar binnen zou lopen en zien dat ik niet goed genoeg was? Ze wist het al maar als ze me zo klef met George zag doen. Eigenlijk moest er zo veel mogelijk afstand tussen ons zitten. Minstens een meter of twee. Voordat ik echter stappen van George af kon doen legde hij zijn hand achter mijn nek. Alsof hij mijn gedachtes had weten te doorgronden als zo vaak. Mijn gezicht sprak altijd boekdelen en ik haatte dat van mijzelf. ‘Uh, het is niet dat ik bang of jaloers of wat dan ook ben, maar zo te zien ga je alleen met Draco in een kamer slapen, hm? Wat dacht je anders dat je naar mijn kamer komt? Kun je Fred zijn bed in nemen, aangezien hij en Ralf pas morgen ochtend of zo wakker gaan worden uit hun weerwolven-transformatie, is zijn bed ook helemaal leeg.’ Ik speelde met mijn vingers waar ik naar keek. Ik mocht niet bij George of bij Fred op de kamer komen. Mevrouw Weasley zal woedend zijn en dan zijn al mijn kansen bij haar en bij George verloren. ‘George, dat kan echt n-..’ mijn stem stierf weg toen ik op keek en naar zijn ogen en schuine glimlach keek. Het was natuurlijk moeilijk voor hem om alleen te slapen nu zijn tweelingbroer buiten rond dwaalt waar George niks aan kan doen. Hij voelt zich vast gebroken en ergens begreep ik dat wel. Ondanks onze rare broers-band van mij en Nathaniel zou ik kapot zijn als er wat met hem gebeurd. Hij was mijn broer en hij stond altijd voor mij klaar wanneer ik alles weer verpest had. Hij was mijn leidraad in het leven.
    Ik glimlachte voorzichtig. ‘-Natuurlijk kan ik dat doen.’ Voorzichtig legde ik mijn hand zachtjes tegen zijn wang en streelde er teder over met mijn duim.
    ‘Je mag gewoon eerlijk zeggen als je ongerust over Fred bent. Ik weet dat ik die rol niet in kan nemen maar als dat een beetje lukt door jou gezelschap te houden.. Voor je het weet is het weer ochtendvroeg en staat hij weer op de stoep samen met Ralf.’ Ik kon altijd nog de kamer uit glippen wanneer George sliep. Of de raam uit springen als mevrouw Weasley op de deur klopte.


    Wilde je nou dat ik een weerwolf op Gibus ging afsturen? ('x


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Waar is Ginny trouwens? Dan kan ik Draco daar naartoe sturen.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Ergens buiten ('x


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya