• rpg eigenaar : MrFluke

    topic nog onder constructie




    Een nieuw jaar op Zweinstein breekt aan. De tovenaars en heksen keren terug naar Zweinstein, waar weer heel veel te beleven is. Zoals, Het Toverschooltoernooi. Er doen 3 verschillende scholen mee aan het Toverschool toernooi, de leerlingen van een bepaalde school gooien een briefje met hun naam erop geschreven in de Vuurbeker. Die kiest dan de namen. En natuurlijk, de nieuwe Zwerkbal try-outs, niet iedereen kan natuurlijk in het team zitten. De tovenaars en heksen leren weer nieuwe dingen die ze later weer kunnen gebruiken. Het zal je niet te makkelijk afgaan, er zit natuurlijk wel een maar aan het verhaal. Want als je de beker jouw naam gekozen heeft kom je er niet meer onderuit. En natuurlijk de opdrachten zijn zwaar. Zoals het gouden ei stelen van een draak, je dierbare redden van de meermensen, die in het meer naast Zweinstein leven. Dit schooljaar wordt dus lastiger dan de andere jaren...



    || Graag Invullen:


    Invullijstje voor de studenten:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Jaar:
    Afdeling:
    Bloedstatus:
    Beste vak(ken) :
    Slechtste vak(ken) :
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Klassenoudste:
    Hoofdmonitor:
    Zwerkbalfunctie:
    Huisdier: (Alleen padden, ratten, uilen, en katten zijn toegestaan daar)
    Extra:


    Invullijstje voor leraar, schoolhoofd of afdelingshoofd:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Vakken:
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Bloedstatus:
    Schoolhoofd:
    Afdelingshoofd:
    Huisdier:
    Extra:




    || Rollen: ||

    Reserveringen:
    Dumbledore ZaIa



    Leerlingen:
    Gryffindor
    Brooke Jane Eatside /4de jaar/ ZaIa 1.1
    Binky Lorraine Evans /6de jaar/ Senermes 1.1

    Ralf Auron /4de jaar/ Obliviate7 1.2
    Ginny Weasley /3de jaar/ Leora 1.10
    Brenthon Troun Evans /6de jaar/ Senermes 1.18
    George Weasley /6de jaar/ Obliviate7 1.19
    Hermione Ganger /4de jaar/ Piaffe 1.19
    Fred Weasley /6de jaar/ RAB 2.1


    Hufflepuf:
    Lynn Blazer /7de jaar/ MyselfOnly 1.6
    Allison Angela Rossini /5de jaar/ SweetDemon 1.19



    Ravenclaw:
    Rosaline Elisabeth Smith /5de jaar/ LoveElsa 1.1
    Luna Lovegood /3de jaar/ ZaIa 1.16



    Slytherin:
    Chase Alexander Roberts /7de jaar/ CapriolIe 1.5
    Luke Ashton Adams /7de jaar/ TinkerbelI 1.5

    Dysis Bella Lestrange-Black /7de jaar/ xYoungLovex
    Draco Lucius Malfoy /4de jaar/ RAB
    Chanel Kate Cole /4de jaar/ TheseWords
    Matthew Frankie Wood /7de jaar/ Nightingalex



    Beauxbattons: Vol! Er doet maar 1 van de Beauxbattons mee!
    Defelicé Devil Angelina Nachtschade Alerue /6de jaar/ Nightingalex 2.2




    Klammfels Vol! Er doet maar 1 van de Klammfels mee!
    Campbell Dylan Saunders /5de jaar/ Leora 1.17




    Leraren:
    Zwerkbal: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Gedaanteverwisselingen:
    Leer der Oude Runen:
    Voorspellend Rekenen:
    Dreuzelkunde:
    Geschiedenis van de Toverkunst:
    Verweer tegen de Zwarte kunsten: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Kruidenkunde:
    Bezweringen: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Waarzeggerij:
    Verzorging van Fabeldieren:
    Toverdranken: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Astronomie:


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Oké x)


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Fred Weasley
    'We verzinnen wel wat, Fred. Waarom heb je het niet tegen mam en pap verteld? Ze konden je misschien wel helpen.. Oké, we verzinnen wel wat.. wat als jij en Ralf gewoon naar bed gaan en als mam langskomt om jullie te controleren en daarna leidt ik haar wel af met.. een val of een grap, dan gaat ze sowieso een preek van een uur aan mij geven en dan kun je snel naar buiten glippen. Het komt wel goed, Fred. ' Ik zucht en kijk hem niet aan.
    'Het gaat er niet om dat ze er even niet zijn, maar ze moeten er de hele nacht niet komen. Als ik in wolf-vorm ben, dan heb ik géén controle over mezelf. Dan voel ik me zo... Machteloos. Alsof ik toekijk hoe mijn lichaam beweegt. En ergens in mij wil ik zo graag moorden. Het voelt alsof ik gek ben geworden. Maar daardoor heb ik veel te veel van die pillen geslikt. Dus nu heeft Ralf de laatste. Misschien kan hij me nog tegenhouden, maar toch... Ik wil geen risico nemen.' Ik zucht en bedenk een plan. 'Ik en Ralf gaan zo een wandeling maken, waarna we naar die grot in de bossen gaan. Daar keten ik mezelf vast. Jou taak is om te zorgen dat mam en pap niet achter ons aan gaan. Ten minste niet voor het echt laat is. En vertel ze in geen geval waar we zijn.'


    Spoiler alert: you will save yourself

    haha ik hem een afschuwelijke idee voor Ralf wat jij denk ik niet leuk gaat vinden.. Risico's zijn er om te nemen he :'D


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    1 2 3 4 ; nog drie postjes dan is het volle maan


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    haha ik hem een afschuwelijke idee voor Ralf wat jij denk ik niet leuk gaat vinden.. Risico's zijn er om te nemen he :'D


    :O Ik ben bang voor jou gedachtes


    Spoiler alert: you will save yourself

    LeoValdez schreef:
    (...)

    :O Ik ben bang voor jou gedachtes


    haha, wees maar bang (; ik ben nu bezig met Ralf zijn post, ik post hem samen met George


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Ugh de computer is aan het falen. Hij is erg raar aan het doen :8


    Spoiler alert: you will save yourself

    Ralf Auron - 4th year Gryffindor – chaser
    'Waar is Ginny?' hoor Ik plotseling. Ik keek om en zag Draco staan en haalde mijn schouders op.
    ‘ze is buiten aan het rondzwerven. Waar, weet ik niet.’ mompelde ik. Ik zette al de schone borden nu voor Campbell neer en liep even naar het raam toe.
    ‘het is bijna middernacht ook. O nee..’ ik keek terug naar Campbell en veegde mijn natte handen snel aan mijn broek af voordat ik in mijn zakken grabbelde en die ene weerwolf pil eruit haalde. Ik heb het nog steeds niet ingeslikt. Fred gaat woest worden op mij; maar hij is ook dom bezig. Ik ben langer een weerwolf dan hem en mij is het wel eens voorgekomen dat ik had vergeten om een pil in te nemen. Ik ben gewend geraakt aan de pijn die ik dan voel, en ik kan me meer onder controle houden. Dit is Fred zijn eerste keer, hij gaat dan sowieso hondsdol worden. en hij gaat de pijn voelen die nog pijnlijker is dan de cruciatus vloek. Ik zucht en liep richting Campbell toe.
    ‘Campbell, ik ga nu naar buiten toe. Als mevrouw Weasley of Fred iets vraagt, zeg dat ik buiten mijn stok had laten vallen en die nu aan het zoeken ben.’ Zei ik snel. Ik liep naar de woonkamer toe en greep naar de eerste perkament toe die ik zag. Met de veer die erbij lag schreef ik met grote worden ; ‘’SORRY’’ en tekende een pijltje naar beneden. Fred en George waren op de zolder, hopelijk blijven ze nog daar. Ik beende de trap op en hoorde Fred al praten waardoor ik wat rustiger aan deed.
    ‘…Ik en Ralf gaan zo een wandeling maken, waarna we naar die grot in de bossen gaan. Daar keten ik mezelf vast. Jou taak is om te zorgen dat mam en pap niet achter ons aan gaan. Ten minste niet voor het echt laat is. En vertel ze in geen geval waar we zijn.' Hoorde ik Fred zijn stem zeggen. Ik kneep mijn ogen dicht en beet even angstig op mijn lip voordat ik de perkament boven de kast ophing wat onmogelijk was aangezien ik geen spreuken buiten school mag gebruiken, dus het recht op de kast probeerde te zetten zonder dat het omviel maar dat was nogal moeilijk om te doen aangezien mijn vingers te heftig aan het trillen waren. Ik hield mijn adem in en zette de pilletje onder de pijltje van het perkament neer voordat ik de trap weer afsprong en zachtjes maar snel door de huisdeur naar buiten toe liep. Ik keek naar boven en zag dat ik nog niet zo lang tijd had. Ik schreeuwde het even uit van de zenuwen en rende zo snel als ik kan de bos in.
    ‘voor je eigen bestwil, Fred.’ Hijgde ik tegen mezelf en rende maar rechtdoor de bos in. Zo ver mogelijk van het Nest vandaan. Even keek ik naar achteren tot de dak van het huisje verdween maar alsnog rende ik maar door en door. Maakt me niets uit dat ik verdwaal, ik wil niemand iets aan doen. En sowieso Fred niet, en hij mag me niet zoeken of vinden. Dit is voor je eigen bestwil, Fred..

    George Weasley

    'Het gaat er niet om dat ze er even niet zijn, maar ze moeten er de hele nacht niet komen. Als ik in wolf-vorm ben, dan heb ik géén controle over mezelf. Dan voel ik me zo... Machteloos. Alsof ik toekijk hoe mijn lichaam beweegt. En ergens in mij wil ik zo graag moorden. Het voelt alsof ik gek ben geworden. Maar daardoor heb ik veel te veel van die pillen geslikt. Dus nu heeft Ralf de laatste. Misschien kan hij me nog tegenhouden, maar toch... Ik wil geen risico nemen. Ik en Ralf gaan zo een wandeling maken, waarna we naar die grot in de bossen gaan. Daar keten ik mezelf vast. Jou taak is om te zorgen dat mam en pap niet achter ons aan gaan. Ten minste niet voor het echt laat is. En vertel ze in geen geval waar we zijn.'
    ik keek hem aan en zuchtte.
    ‘dit is gekkenwerk..’ mompelde ik dan en schudde radeloos even met mijn hoofd.
    ‘oke dan,’ zuchtte ik dan.
    ‘maar weet dat mam straks je bed leeg gaat zien, en dan moet ik wat verzinnen. Wat als ik de wc deur van buiten op slot zet en dan dat ik zeg dat je op de wc zit, de hele avond lang..’ murmelde ik in mezelf en schudde gauw mijn hoofd.
    ‘ik verzin wel wat voor mam, ga jij maar gauw weg.’ zei ik dan en liep richting het deur toe.
    ‘en Fred, wees alsjeblieft voorzichtig.’


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Fred Weasley

    ‘Dit is gekkenwerk... Oke dan,’ zucht hij. Ik kijk hem dankbaar aan. ‘Maar weet dat mam straks je bed leeg gaat zien, en dan moet ik wat verzinnen. Wat als ik de wc deur van buiten op slot zet en dan dat ik zeg dat je op de wc zit, de hele avond lang.. Ik verzin wel wat voor mam, ga jij maar gauw weg. En Fred, wees alsjeblieft voorzichtig.’ Ik knik en loop zonder nog iets te zeggen de kamer uit. In de woonkamer is Ralf niet. Ik zie een briefje op de kast met 'sorry' erop. Eronder een pijl die wijst naar... Ralfs pil?! Te veel gevoelens komen naar boven, maar vooral dat hij de pil niet genomen heeft. Waarom? Zonder nog iemand aan te kijken pak ik de pil en ren ik naar buiten. Daar pak ik de ketting en zoek ik Ralf. Als ik hem vind pak ik hem stevig bij zijn arm vast. Als weerwolf is hij misschien sterker, maar als mens heb ik dat voordeel.
    'Hoe kan ik je vertrouwen als je tegen me liegt?' vraag ik. Het was mijn bedoeling om boos te klinken, maar ik klink enkel verdrietig, wat ook klopt. Ralf loog tegen mij en nu hebben we een groot probleem. Ik haal het pilletje uit mijn zak en open mijn hand zodat het tussen ons in is.
    'Neem het dan. Of was het nooit je bedoeling? Ik heb mijn manier gevonden, Ralf, terwijl jij nog helemaal niks heb.' Ik pak zijn hand en stop het pilletje daarin.
    'We moeten naar het bos. Kom mee,' zeg ik en ik loop naar het bos zonder nog naar Ralf om te kijken. Ja, ik hou zielsveel van hem, maar ik hou ook van mijn familie en die is nu in levensgevaar door hem.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Freeeeeeed ;-; Ralf heeft er ervaring mee jij niet :p en hoe in hemels naam heb je hem zo snel kunnen vinden terwijl hij ver weg van huis en al in het bos was x')


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Sorry, maar Fred is koppig.


    Spoiler alert: you will save yourself

    ...er is toch een spreuk waarmee je iets kan dupliceren, of niet?


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Geen magie buiten Zweinstein.


    Spoiler alert: you will save yourself

    nou en, Ralf geeft het op x)


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    :O Ralfie!!! Maar Dumbie is waarschijnlijk toch weer aardig.


    Spoiler alert: you will save yourself