• Harry Potter en zijn vrienden en vijanden gaan weer naar school voor hun zesde jaar. Wat als ze er opeens achter komen dat hun ouders en hun toekomstige kinderen ook naar Zweinstein gaan? James Potter, Harry Potter en Albus Potter zitten alle drie in hun zesde jaar en komen elkaar tegen. Niemand weet wat er aan de hand is. De toekomstige kinderen mogen niets tegen hun ouders zeggen over de toekomst, maar kunnen ze dat wel volhouden? En wat als de ouders erachter komen wat er later van hun gaat worden, dat sommige vriendschappen verbreken? En Voldemort is er ook nog. Kunnen ze hem tegenhouden?
    Rollen:

    Verleden:
    Zwadderich:

    Griffoendor:
    James Potter - JamesPotter - 6
    Lily Evans - Jovantos
    Sirius Black - LeoValdez


    Huffelpuf:

    Ravenklauw


    Heden:
    Zwadderich:
    Draco Malfoy - Leora


    Griffoendor:
    Harry Potter - LeoValdez
    George Weasley - SphinxX
    Ginny Weasley - Leora
    Ralf Auron - SphinxX


    Huffelpuf:

    Ravenklauw


    Toekomst:
    Zwadderich:
    Scorpius Malfoy - LeoValdez
    Campbell Saunders - Leora

    Griffoendor:
    Lily Potter - Pabu
    Albus Potter - SphinxX
    James Potter || Reservatie || Leora


    Huffelpuf:

    Ravenklauw


    Leraren:

    Dezelfde persoon (bijv. Sneep of Sirius) kan door meer personen gespeeld worden. Dan is er een jonge en een oude ervan.

    Regels
    - Minsten 200 woorden per post. Een keertje wat minder mag, maar liever wel rond de 200
    - Niet andermans personage besturen, behalve met toestemming van de speler van die persoon
    - Waarschijnlijk blijven er veel rollen over die door niemand gespeeld worden. Dit is niet erg, die worden door iedereen bestuurd
    - Toekomstige kinderen weten de toekomst, de mensen uit het heden niet en de mensen uit het verleden weten al helemaal niets
    - Geen ruzie OOC, IC mag natuurlijk altijd (go drama)
    - OOC tussen haakjes
    - Probeer niet alleen maar Griffoendors aan te maken. Er zijn meer afdelingen
    - Geen perfecte personages, als ik iets over je personage zeg, dan zou het fijn zijn als je er iets aan doet
    - Om er toch een beetje vaart in te houden en ervoor te zorgen dat we niet op de eerste dag blijven hangen, begint er iedere week een nieuwe dag
    - Meldingen worden in het rood weergeven



    Speciale Functies:

    Zwerkbalteams:
    Zwadderich
    Chaser 1:
    Chaser 2:
    Chaser 3:
    Keeper: Scorpius Malfoy
    Beater 1:
    Beater 2:
    Seeker: Draco Malfoy
    aanvoerder: Draco Malfoy


    Griffoendor
    Chaser 1: Lily Potter
    Chaser 2: James Potter
    Chaser 3: Ginny Weasley
    Keeper: Ron Weasley
    Beater 1: George Weasley
    Beater 2: Fred Weasley
    Seeker:
    aanvoerder: Ginny Weasley


    Huffelpuf
    Chaser 1:
    Chaser 2:
    Chaser 3:
    Keeper:
    Beater 1:
    Beater 2:
    Seeker:
    aanvoerder:


    Ravenklauw
    Chaser 1:
    Chaser 2:
    Chaser 3:
    Keeper:
    Beater 1:
    Beater 2:
    Seeker:
    aanvoerder:


    Klassenoudsten:

    Zwadderich
    Meisje:
    Jongen: Draco Malfoy


    Griffoendor
    Meisje: Hermione Granger
    Jongen: Ron Weasley


    Huffelpuf
    Meisje:
    Jongen:


    Ravenklauw
    Meisje:
    Jongen:


    Hoofdmonitoren:
    Meisje:
    Jongen:


    Andere Topics:


    Begin:
    Iedereen komt aan op het platform 9 3/4. Hou er rekening mee dat in het heden Voldemort al actief is en mensen dus bang zijn. Pas als ze in de trein stappen dan merken de tijdreizers dat ze in een andere tijd zijn (op het perron zijn ze dus nog niet in een andere tijd)
    Veel plezier!

    Updates:
    De trein komt aan bij het kasteel. De leerlingen kunnen uitstappen en naar de Grote Zaal gaan voor het feestmaal.

    Update 2:
    De volgende dag! De leerlingen die terug of verder in de tijd zijn gerezen worden opgeroepen om naar het kantoortje van Perkamentus te komen.

    [ bericht aangepast op 31 aug 2014 - 13:26 ]


    Spoiler alert: you will save yourself

    Ron Weasley

    Ik zit aan de Griffoendor-tafel in de Grote Zaal, met Harry, Hermelien en Sirius, die bij ons kwam zitten om meer over Harry te weten te komen. Zelf beweert hij dat het alleen is omdat hij James ermee wil plagen, maar ik heb zo'n idee dat er meer achter zit. Harry is ten slotte zijn peetzoon.
    'Ik heb les,' zucht Hermelien. Harry knikt en zegt dat hij potions heeft. Ik heb eigenlijk helemaal geen zin om te gaan en ik faal toch voor potions, dus kan ik er beter niet heen gaan.
    'Ik ga denk ik rondlopen met de sluipwegwijzer,' zegt Sirius. Ik ga met hem mee aangezien ik wel benieuwd ben wat er allemaal is veranderd in de afgelopen jaren. Sirius heeft van Harry de sluipwegwijzer gekregen omdat hij origineel van Sirius is en die de kaart graag wou. Ik kijk erop en zie George met een jongen die ik niet ken.
    'Wie is Campbell Saunders?' vraag ik, vooral aan Hermelien omdat die altijd iedereen kent. Ze haalt haar schouders op.
    'Saunders is geen achternaam van een tovenaarsfamilie,' antwoordt Sirius op mijn vraag. 'Ik hoorde een jongen genaamd Scorpius Malfoy zijn naam zeggen. Waarschijnlijk komt hij uit de toekomst.' Ik trek mijn wenkbrauwen op. George is - zonder Fred nog wel - bij een jongen genaamd Campbell uit de toekomst? Dat moet ik zien.
    'Laten we daar heengaan,' stel ik voor aan Sirius. 'Misschien krijgen we dan antwoorden over hoe jij hier bent gekomen enzo.' Hij knikt en we lopen naar de twee namen toe. Ze zijn in een donkere gang, wat ik raar zou vinden als het niet George zou zijn. Die is wel vaker op rare plaatsen.
    'Lumos,' fluister ik en mijn toverstok geeft een klein lichtje. Ik kijk en schrik me dood. Er was een rede dat die twee stippen zo dicht bij elkaar waren. Ik besluit dat ze me al gezien hebben dus stap ik in het licht.
    'Wat ben jij in Merlijns naam aan het doen, George?' vraag ik. Sirius komt naast me staan. 'En wie is hij?'


    Spoiler alert: you will save yourself

    Draco Malfoy

    ‘D-dat is nog niets; de bloedvlekken die jij mij in een hele jaar hebt g-gegeven is tien keer zo veel dan dit.. Maar w-waarom zou je mij hiervoor willen w-waarschuwen?’ ik zag hem naar Ginny kijken en keek ook haar aan. ‘Ginny. Wil je alsjeblieft weg gaan?’ ik zag haar verbaasd naar mij kijken en keek haar voor het eerst smekend aan waardoor ze wegliep en ik voelde haar blik nog voor even op ons branden voordat ze verdween en de stilte tussen mij en Ralf heerste waardoor ik slikte terwijl ik in zijn maan grijzen ogen staarden. ‘Ik kan jou niet gelukkig zien zonder dat ik daar deel van ben.’ Het was slechts een fluistering maar het weerklonk door de hele kamer. ‘Bij de eerste ontmoeting in de boot draaide je al van mij af.’ Ik schudde mijn hoofd en legde mijn hand langs zijn wang terwijl zijn geur aangenaam mijn neus indrong.

    ‘What's in a name? That which we call a rose
    By any other word would smell as sweet.’


    Langzaam boog ik mijzelf voorover en drukte mijn lippen op die van hem terwijl mijn hand zachtjes langs zijn wang streelde.

    [ bericht aangepast op 28 aug 2014 - 12:44 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    George Weasley

    ‘Ik wil je zo graag.’ murmelde hij en kwam op zijn tenen staan omdat ik langer was dan hem en er verscheen een glimlach rond mijn lippen toen hij zijn handen in mijn nek legde en me op de lippen zoende. Al snel beëindigde hij de kus en gleed naar mijn oor en voelde zijn ademhaling wat me alweer kippenvel gaf en ik zachtjes aan zijn nekharen trok.
    ‘Ik hunker naar je.’ zei hij en zoog aan mijn oor. Ik probeerde normaal adem de halen toen hij mijn shirt weer omhoog schoof en ik geen geduld meer had en mijn hoofd zo bewoog waardoor ik hem lustig op de lippen kuste.
    'Wat ben jij in Merlijns naam aan het doen, George? En wie is hij?' Hoorde ik plotseling en liet Campbell gauw los toen ik Rond met de Sirius voor me zag staan die ik eerder ook had ontmoet in de trein.
    'Vraag dat eerder aan jezelf; wat ben jij aan het doen, heb je geen potions nu?' Vroeg ik en staarde hem met een pokerface aan en zette nog een halve stap afstand van Campbell.
    'Hm, ik denk dat je daar te goed voor bent aangezien je zo te zien geslaagd bent in het onbewust brouwen van een hallucinatie potion, want.. er staat niemand naast me..' grapte ik en liet een nerveus grijns zien.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Eerst nog Campbell?


    Spoiler alert: you will save yourself

    Ja >:)


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Ohgod, wat ben jij van plan?


    Spoiler alert: you will save yourself

    Campbell Saunders

    Zachtjes gleed er een kreun over mijn lippen toen hij zijn oor uit mijn mond haalde en zijn lippen erop drukte die ik lustig beantwoorden terwijl mijn hand over zijn warme bovenlichaam gleed.
    ‘Wat ben jij in Merlijns naam aan het doen, George? En wie is hij?’ Abrupt liet George me los wat mij teleurstelden. Vooral toen hij meer afstand tussen ons creëerde. Ik was geweldig. Ongelofelijk onweerstaanbaar en hij schaamt zich voor mij. Dat kon niet.
    ‘Hm, ik denk dat je daar te goed voor bent aangezien je zo te zien geslaagd bent in het onbewust brouwen van een hallucinatie potion, want.. er staat niemand naast me..’ ik gaf George een duwtje. ‘George.’ Zei ik streng met een frons. ‘Om je vraag te beantwoorden; ik ben Campbell Saunders.’ Ik staarde ze even aan voordat ik verder ging. ‘Ron Weasley en Sirius Zwarts.’ Ik knikte met mijn hoofd.
    ‘Gezien George dit nogal een ongemakkelijke situatie vind laat ik jullie wel alleen.’ Concludeerde ik en draaide me om richting Albus kantoortje waar ik Scorpius aantrof. ‘Zin om wat te doen? Ik verveel me.’

    Inspiratieloos maar nu heeft scorpius iemand xD


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Ralf Auron

     ‘Ginny. Wil je alsjeblieft weg gaan?’
    Verbaasd kek ik naar Draco en Ginny, Ginny die me alleen achter liet met mijn aards vijand, de persoon die me vast en zeker weer eens in elkaar gaat slaan nu. Giny verliet de zaal waardoor ik en Draco alleen achterblleven, Draco die mijn kraag stilletjes nig steeds vasthield. Het begon eng te worden waardoor ik weer bang van hem begon te worden.
    'Draco,'
    ‘Ik kan jou niet gelukkig zien zonder dat ik daar deel van ben.’
    Mijn mond viel open maar er kwamen geen woorden uit.
    ‘Bij de eerste ontmoeting in de boot draaide je al van mij af.’
    Mijn hart begon sneller te kloppen en ik drukre mezelf tegen de muur achter me aan, en hield mijn adem in toen hij zijn hand la gs mijn wang zette. Waarom deed hij dit? Om ne te testen? Even werden mijn hersenen op stop gezet toen hij zijn lippen tegen die van mij plaatste en zijn hand die mijn wang streelde. Voor een tijdje bleef ik zo staan alsof ik in een dode lijk was veranderd die alleen maar kan zien en verder niets, tot ik mijn handen tegen zijn borstkas zette en hem wat van me af duwde om langs hem heen te lopen en hem verbaasd maar ook lijkbleek aanstaarde. Geen woorden kwamen uit mijn mond eneven had ik de neiging om plat op de grond te gaan liggen.
    'Je test me.' Haalde ik er eindelijk uit.
    'J-je wilt weer e-en geheim van mij weten om het aaniedereen door te vertellen..' cconcludeerde ik en zei maar tegen mezelf dat dit de enige ecte mogelijkheid is.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Ron Weasley

    Snel laat George de jongen los, die er eigenlijk helemaal geen moeite mee lijkt te hebben dat we toekijken. Ik zie nu pas welke kleur zijn gewaad heeft. George staat te zoenen met een Zwadderaar?
    'Vraag dat eerder aan jezelf; wat ben jij aan het doen, heb je geen potions nu? Hm, ik denk dat je daar te goed voor bent aangezien je zo te zien geslaagd bent in het onbewust brouwen van een hallucinatie potion, want.. er staat niemand naast me..' Ik zucht en kijk hem niet aan. Wat een idioot is hij toch soms.
    ‘Om je vraag te beantwoorden; ik ben Campbell Saunders.Gezien George dit nogal een ongemakkelijke situatie vind laat ik jullie wel alleen.’ Hij loopt weg en Srius, George en ik blijven alleen over.
    'Serieus? Je kent hem nog maar net, hij is een Zwadderaar en ik wist niet eens dat je op jongens valt - niet dat ik daar een probleem mee heb ofzo. Maar je kent hem amper, hij komt uit de toekomst,' zeg ik tegen George. Sirius komt erbij staan. 'Dit is trouwens Sirius uit het verleden,' leg ik George uit.
    'We hebben elkaar al ontmoet,' zegt Sirius. Ik kijk van George naar Sirius en weer terug.
    'Niet jullie ook,' zeg ik met een zucht.



    SORRY Voor die opmerking het moest even xD


    Spoiler alert: you will save yourself

    Scorpius Malfoy

    Ik kijk verbaasd naar Perkamentus als hij klaar is met praten. Het is zoveel informatie... Ik weet niet wat ik moet doen. Iemand heeft een of andere spreuk uitgevoerd die verkeerd ging waardoor wij nu hier zijn en het duurt een jaar voor ze iets kunnen doen of zoiets. Campbell komt de kamer binnen gelopen. Mijn hart begint al meteen sneller te kloppen, alleen al als ik hem zie. Merlijns baard, ik moet hier echt iets aan doen. Maar dat kan ik niet, ik hou van Campbell en ik kan er niks aan veranderen, hoe graag ik dat ook wil.
    ‘Zin om wat te doen? Ik verveel me.’ Ik knik en mompel 'doei', naar Perkamentus. Daarna loop ik naar beneden en draai ik me om naar Campbell. Ik denk even na over mijn woorden. Wat ik eigenlijk wil zeggen is niet zo aardig, dus zeg ik het maar niet.
    'Een jaar. Zo lang duurt het voordat we weer terug gaan naar onze tijd. We kunnen er niks aan doen. Dus met George...' Ik zeg niets en kijk weg van Campbell terwijl ik probeer mijn hartslag rustig te houden. 'Wat wil je gaan doen?' vraag ik. Eigenlijk heb ik helemaal geen zin om iets leuks te doen, maar ik wil Campbell niet uit het zicht verliezen.


    Spoiler alert: you will save yourself

    George Weasley

    ‘Om je vraag te beantwoorden; ik ben Campbell Saunders.Gezien George dit nogal een ongemakkelijke situatie vind laat ik jullie wel alleen.’
    Hij loopt weg en met een geïrriteerde zucht kruiste ik mijn armen. Het is niet dat ik voor Campbell schaam ofzo, maar dit is Ron. Zelfs Snape of mam mag ons zo zien maar geen Ron..
    'Serieus? Je kent hem nog maar net, hij is een Zwadderaar en ik wist niet eens dat je op jongens valt - niet dat ik daar een probleem mee heb ofzo. Maar je kent hem amper, hij komt uit de toekomst,' zegt hij.
    'Dit is trouwens Sirius uit het verleden,'
    'We hebben elkaar al ontmoet,' zegt Sirius. Ik grijns even en keek Sirius en Ron even aan.'Niet jullie ook,' zeg hij dan met een zucht.
    'Ten eerste Ron; weet je xeker dat je mijn broertje bent of ben je mam met een wisseldrank van Ron?' Begon ik mrt een grijns.
    'En ik ken hem pas niet "net", Ron. Je hebt geen idee wat ik heb doorstaan. En wees niet zo racistisch, niet alle zwadderaars zijn hetzelfde.'
    Ik keek Sirius even weer aan en glimlachte.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Campbell Saunders

    We lopen zwijgend naar beneden en tot mijn eerlijkheid wist ik ook niks te zeggen.
    ‘Een jaar. Zo lang duurt het voordat we weer terug gaan naar onze tijd. We kunnen er niks aan doen. Dus met George..’ ik zuchtte en keek hem niet aan. De waarheid was hard en nu pas begreep ik hoe Scorpius zich voelde soms. ‘Wat wil je gaan doen.’ Ik slikte.
    ‘Nu ik toch zo sentimenteel ben de laatste tijd kan ik ook zeggen dat ik soms gemeen tegen je doet; maar ik bedoel het niet gemeen.’ Ik zuchtte. ‘george schaamt zich voor mij.’ Murmelde ik zachtjes en liep gauw door naar een raamkozijn waar ik verslagen neer plofte.

    Sorry inspiratieloos XD


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    Campbell Saunders

    We lopen zwijgend naar beneden en tot mijn eerlijkheid wist ik ook niks te zeggen.
    ‘Een jaar. Zo lang duurt het voordat we weer terug gaan naar onze tijd. We kunnen er niks aan doen. Dus met George..’ ik zuchtte en keek hem niet aan. De waarheid was hard en nu pas begreep ik hoe Scorpius zich voelde soms. ‘Wat wil je gaan doen.’ Ik slikte.
    ‘Nu ik toch zo sentimenteel ben de laatste tijd kan ik ook zeggen dat ik soms gemeen tegen je doet; maar ik bedoel het niet gemeen.’ Ik zuchtte. ‘george schaamt zich voor mij.’ Murmelde ik zachtjes en liep gauw door naar een raamkozijn waar ik verslagen neer plofte.

    Sorry inspiratieloos XD


    Urgh, george schaamt zich niet voor jou, hij wilt gewoon niet weer dat Ronnieponnke met hem bemoeit en aan zijn lip gaat hangen net als altijd (cat)


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    NaRon gaat hij het wel aan je uitleggen hoor xq


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    James Sirius Potter

    ‘James geef terug; doe niet zo ontzettend kinderachtig.’ Ik draaide mij om en keek naar het rood aangelopen blonde meisje uit Ravenklauw. ‘Alleen voor een kus; Soooph!’ ik hoorde haar geergerd zuchten. ‘James… Alsof jij iets met dat boek doet. Ik durf te wedden dat jij nog nooit een boek en daarmee bedoel ik ook een boek van maar 100 pagina’s heb uitgelezen.’ Ik keek verontwaardigd om. ‘Waarom zou ik dat in vredesnaam doen; Sooph als er zukke mooie meisjes zoals jou rondlopen.’ Bam. Met een klap viel ik op de grond met haar bovenop me wat een grijns over mijn gezicht deed toveren terwijl ook een grijns om haar lippen verscheen wat me verbaasde. Ik deed mijn ogen dicht en hief mijn hoofd dichter naar haar toe en in plaats van haar lippen te voelen voelde ik een zachte klap van een boek tegen mijn hoofd. ‘James; dacht je werkelijk dat ik zo makkelijk was?’ Ondanks alles zag ik pretlichtjes in haar ogen voordat ze weg liep. ‘Score.’ Lachte ik zachtjes. Ik krabbelde overeind en zag mijn broer droevig in de raamkozijn zitten. Ik beet op mijn lip en renden op hem af en schoof met alle kracht die ik had gestoken in het rennen tegen Albus aan. ‘Heey- minder knappe broer van mij. Waarom ben je zo droevig op zo’n mooie dag.’ Ik haalde een hand door zijn haar die ik warrig maakte hoewel dat niet moeilijk was gezien het een soort familie kwaal was.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya