• Harry Potter en zijn vrienden en vijanden gaan weer naar school voor hun zesde jaar. Wat als ze er opeens achter komen dat hun ouders en hun toekomstige kinderen ook naar Zweinstein gaan? James Potter, Harry Potter en Albus Potter zitten alle drie in hun zesde jaar en komen elkaar tegen. Niemand weet wat er aan de hand is. De toekomstige kinderen mogen niets tegen hun ouders zeggen over de toekomst, maar kunnen ze dat wel volhouden? En wat als de ouders erachter komen wat er later van hun gaat worden, dat sommige vriendschappen verbreken? En Voldemort is er ook nog. Kunnen ze hem tegenhouden?
    Rollen:

    Verleden:
    Zwadderich:

    Griffoendor:
    James Potter - JamesPotter - 6
    Lily Evans - Jovantos
    Sirius Black - LeoValdez


    Huffelpuf:

    Ravenklauw


    Heden:
    Zwadderich:
    Draco Malfoy - Leora


    Griffoendor:
    Harry Potter - LeoValdez
    George Weasley - SphinxX
    Ginny Weasley - Leora
    Ralf Auron - SphinxX


    Huffelpuf:

    Ravenklauw


    Toekomst:
    Zwadderich:
    Scorpius Malfoy - LeoValdez
    Campbell Saunders - Leora

    Griffoendor:
    Lily Potter - Pabu
    Albus Potter - SphinxX
    James Potter || Reservatie || Leora


    Huffelpuf:

    Ravenklauw


    Leraren:

    Dezelfde persoon (bijv. Sneep of Sirius) kan door meer personen gespeeld worden. Dan is er een jonge en een oude ervan.

    Regels
    - Minsten 200 woorden per post. Een keertje wat minder mag, maar liever wel rond de 200
    - Niet andermans personage besturen, behalve met toestemming van de speler van die persoon
    - Waarschijnlijk blijven er veel rollen over die door niemand gespeeld worden. Dit is niet erg, die worden door iedereen bestuurd
    - Toekomstige kinderen weten de toekomst, de mensen uit het heden niet en de mensen uit het verleden weten al helemaal niets
    - Geen ruzie OOC, IC mag natuurlijk altijd (go drama)
    - OOC tussen haakjes
    - Probeer niet alleen maar Griffoendors aan te maken. Er zijn meer afdelingen
    - Geen perfecte personages, als ik iets over je personage zeg, dan zou het fijn zijn als je er iets aan doet
    - Om er toch een beetje vaart in te houden en ervoor te zorgen dat we niet op de eerste dag blijven hangen, begint er iedere week een nieuwe dag
    - Meldingen worden in het rood weergeven



    Speciale Functies:

    Zwerkbalteams:
    Zwadderich
    Chaser 1:
    Chaser 2:
    Chaser 3:
    Keeper: Scorpius Malfoy
    Beater 1:
    Beater 2:
    Seeker: Draco Malfoy
    aanvoerder: Draco Malfoy


    Griffoendor
    Chaser 1: Lily Potter
    Chaser 2: James Potter
    Chaser 3: Ginny Weasley
    Keeper: Ron Weasley
    Beater 1: George Weasley
    Beater 2: Fred Weasley
    Seeker:
    aanvoerder: Ginny Weasley


    Huffelpuf
    Chaser 1:
    Chaser 2:
    Chaser 3:
    Keeper:
    Beater 1:
    Beater 2:
    Seeker:
    aanvoerder:


    Ravenklauw
    Chaser 1:
    Chaser 2:
    Chaser 3:
    Keeper:
    Beater 1:
    Beater 2:
    Seeker:
    aanvoerder:


    Klassenoudsten:

    Zwadderich
    Meisje:
    Jongen: Draco Malfoy


    Griffoendor
    Meisje: Hermione Granger
    Jongen: Ron Weasley


    Huffelpuf
    Meisje:
    Jongen:


    Ravenklauw
    Meisje:
    Jongen:


    Hoofdmonitoren:
    Meisje:
    Jongen:


    Andere Topics:


    Begin:
    Iedereen komt aan op het platform 9 3/4. Hou er rekening mee dat in het heden Voldemort al actief is en mensen dus bang zijn. Pas als ze in de trein stappen dan merken de tijdreizers dat ze in een andere tijd zijn (op het perron zijn ze dus nog niet in een andere tijd)
    Veel plezier!

    Updates:
    De trein komt aan bij het kasteel. De leerlingen kunnen uitstappen en naar de Grote Zaal gaan voor het feestmaal.

    Update 2:
    De volgende dag! De leerlingen die terug of verder in de tijd zijn gerezen worden opgeroepen om naar het kantoortje van Perkamentus te komen.

    [ bericht aangepast op 31 aug 2014 - 13:26 ]


    Spoiler alert: you will save yourself

    Scorpius Malfoy

    'Nu ik toch zo sentimenteel ben de laatste tijd kan ik ook zeggen dat ik soms gemeen tegen je doet; maar ik bedoel het niet gemeen. George schaamt zich voor mij.’ Ik heb de drang om hem te vertellen dat ik me nooit voor hem zou schamen. Maar dat zou klinken alsof ik George zwart maak. Ik neem plaats naast Campbell in het raamkozijn en kijk naar buiten.
    'Als hij zich voor je schaamt verdient hij je niet,' zeg ik simpel. 'Ik wil niet zeggen dat hij slecht voor je is, maar hij zou zich niet voor jou mogen schamen.' Ik zucht en kijk naar Campbell. 'Ik zei tegen mezelf da tik het niet mocht zeggen omdat het stom klinkt, maar ik zou me nooit voor je schamen.' Ik glimlach. 'Maar dat maakt jou waarschijnlijk niks uit want jij en George... Jullie houden van elkaar en ik wil daar niet tussen komen.. Hoeveel ik ook van je hou. Ik wil niet dat je denkt dat je een relatie met me móét hebben om nog met me om te gaan. Ik ben ook gewoon een vriend.' Ik kijk weer naar buiten. Eerlijk gezegd ben ik ontzettend jaloers op George. Ik ken Campbell al zes jaar en doe al heel lang mijn best om hem te laten merken dat ik meer wil dan alleen vrienden zijn, dan komt George en in minder dan een dag staan ze al te zoenen.


    Spoiler alert: you will save yourself

    sphinxx James staat op vorige pagina (;


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Omg, GEORGE schaaamt zich nirt voor jouuuuu ;-; Scorpius je wilt hem gewoon afpakken ;'3


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Leora schreef:
    sphinxx James staat op vorige pagina (;


    Wacht met posten ik ben bezig met een post dat Sirius en Ron daarheen gaan.


    Spoiler alert: you will save yourself

    SphinxX schreef:
    Omg, GEORGE schaaamt zich nirt voor jouuuuu ;-; Scorpius je wilt hem gewoon afpakken ;'3


    :Y)


    Spoiler alert: you will save yourself

    Sirius Black

    Ik kijk naar de broers die met elkaar praten. Eigenlijk wil ik hier weg, dus ga ik maar de sluipwegwijzer bekijken om te zien wie er allemaal een kind heeft gekregen. Helaas is Snape er nog steeds, de etter. Blijkbaar is hij leraar geworden. James zit in de leerlingenkamer. Wacht eens even, er is nog een James Poter. Hoe zit dat? Eentje loopt door de gangen van Zweinstein. Ik kijk weer op.
    'Ten eerste Ron; weet je zeker dat je mijn broertje bent of ben je mam met een wisseldrank van Ron? En ik ken hem pas niet "net", Ron. Je hebt geen idee wat ik heb doorstaan. En wees niet zo racistisch, niet alle zwadderaars zijn hetzelfde.' Ik trek mijn wenkbrauwen op. Ik heb genoeg Zwadderaars ontmoet om te weten dat ze wel allemaal hetzelfde zijn.
    'Oké, weet je wat, discussie gesloten. Ron, ik heb je hulp nodig. Goede dag nog verder, George,' zeg ik en ik trek Ron mee. Hij kijkt me chagrijnig aan. 'Er zijn twe James Potter. De ene is bij een of andere Albus en de andere is in de leerlingenkamer,' leg ik uit en ik laat het zien. Ron loopt met me mee naar de James Potter die met Albus Potter aan het praten is. Ik zie twee jongens die allebei op James lijken, hoewel de ene meer op die Harry lijkt.
    'Eh hallo, ik ben Sirius Black en dit is Ron Weasley. Hoe gaat het?' vraag ik.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Haha ik lach mezelf dood om mijzelf en alles en iedereen en uch >":( k ben hyper :o


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    George Weasley

    Ze verlieten me waardoor ik opgelucht een zucht liet en me omdraaide om Campbell te vinden. Na een tijdje rennen zag ik hem ergens zitten met Scorpius en kwam bij hun staan en pobeerde nogmaals mijn ademhaling onder controle te krijgen.
    'Heei, Campbell, Scorpius..' hijgde ik en kruiste mijn armen even.
    'Sorry van daarnet, je kent mijn broertje niet.. naja, misschien wel. Maar als hij mij ergens ziet terwijl ik bezig ben met.. zulke dingen, dan springt hij meteen met irritante vragen en een preek, blijft hij aan mijn lip hangen en.. ja.' Verklaarde ik en liet even een zucht.

    Bam


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Albus Severus Potter

    Ik zuchtte en bleef voor de deur van perkamentus zijn kamer staan. Nee, ik kan dit niet. Ik ga dit niet doen- ik ga gewoon verder met dexe leven en doen alsof ik hier niets van af weet. Ik draai me om en marcheerde weg van de kamer en nam plaats op een raamkozijn. Dit is zo afschuwelijk; hoe kan ik verliefd raken op mijn eigen moeder? Ik moet haar vergeten. Weet zij eigenlijk dat ik al haar zoon ben?
    ‘Heey- minder knappe broer van mij. Waarom ben je zo droevig op zo’n mooie dag.’ hoorde ik plotseling van een te bekende stem. Ik keek geschrokken om en zag James, mijn broer staan die een hand door mijn haren haalde en ik probeerde te lachen maar zijn hand gauw weer wegtrok om weg te kijken.
    'Uh, dit gaat vreemd klinken maar heb je al gemerkt dat er allemaal mensen uit de verleden en toekomst in onze tijd zijn gekomen?' Begon ik nerveus. Ik wilde verder praten over Ginny maar er kwamen twee andere personen langsgekomen en ik een geïrriteerde zucht liet.
    'Eh hallo, ik ben Sirius Black en dit is Ron Weasley. Hoe gaat het?' 
    Alhoewel dit meer bijzonder was dan irritant.
    'Heei, oom Ron.' Begon ik met een grijns op mijn gezicht.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Ik heb overigens al met Ralf gereageerd


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    James Sirius Potter

    'Uh, dit gaat vreemd klinken maar heb je al gemerkt dat er allemaal mensen uit de verleden en toekomst in onze tijd zijn gekomen?' ik knikte enthousiast. Vooral omdat mijn broer zo nerveus klonk. Hij kon echt nooit gewoon mee gaan met de stroming. Hij moest altijd maar weer nadenken. We waren op dat punt dus twee tegenpolen. ‘Eh Hallo, Ik ben Sirius Black en dit is Ron Weasley, Hoe gaat het?’ Ik hoorde mijn broer geïrriteerd zuchten wat mij deed gniffelen. Een van mijn grootste dagtaken in het leven was dan ook mijn broertje en zusje irriteren waar ik iedere keer smakelijk om kan lachen als mijn ouders me niet op mijn kop gaven of mijn moeder dan. Mijn moeder was verzot op Albus. Het was overduidelijk haar oogappeltje. Bah. ‘Heei, oom Ron.’ ik zuchtte en keek hem met een frons aan voordat ik me Sirius keek. Aan hem had ik mijn middelste naam te danken. ‘De meisjes uit jullie tijden zijn trouwens ook niet mis. Ik ben er nog geen hele dag of ze volgen me alsof ik honing aan mijn kont heb. Maar laat ik jullie maar niet amuseren met mijn geweldige verhalen over mijn skills om meisjes te krijgen gezien ik met mijn uiterlijk al onweerstaanbaar ben moet ook ik soms iets uit te kast halen. En dan is het haast ongelofelijk dat mijn broertje.’ Ik wees hem aan en legde mijn handen op zijn oren. ‘Nog steeds single is.’ Ik stak plagend mijn tong uit en porde hem in zijn zij voordat ik vertrouwelijk mijn arm om zijn nek legde en hem dichter naar me toe trok. ‘Maak niet uit; Alb. Ook niet als je niet op meisjes valt. Dat kan ook gebeuren he. Ik neem aan na de befaamde verhalen van pa dat je misschien je geaardheid met Sirius kan testen- ik zou mijzelf natuurlijk ook voor mijn broertje willen opofferen maar ik denk dat mam jaloers zou worden.’


    #Jamesisubervrolijk ^^


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    LeoValdez schreef:
    Scorpius Malfoy

    'Nu ik toch zo sentimenteel ben de laatste tijd kan ik ook zeggen dat ik soms gemeen tegen je doet; maar ik bedoel het niet gemeen. George schaamt zich voor mij.’ Ik heb de drang om hem te vertellen dat ik me nooit voor hem zou schamen. Maar dat zou klinken alsof ik George zwart maak. Ik neem plaats naast Campbell in het raamkozijn en kijk naar buiten.
    'Als hij zich voor je schaamt verdient hij je niet,' zeg ik simpel. 'Ik wil niet zeggen dat hij slecht voor je is, maar hij zou zich niet voor jou mogen schamen.' Ik zucht en kijk naar Campbell. 'Ik zei tegen mezelf da tik het niet mocht zeggen omdat het stom klinkt, maar ik zou me nooit voor je schamen.' Ik glimlach. 'Maar dat maakt jou waarschijnlijk niks uit want jij en George... Jullie houden van elkaar en ik wil daar niet tussen komen.. Hoeveel ik ook van je hou. Ik wil niet dat je denkt dat je een relatie met me móét hebben om nog met me om te gaan. Ik ben ook gewoon een vriend.' Ik kijk weer naar buiten. Eerlijk gezegd ben ik ontzettend jaloers op George. Ik ken Campbell al zes jaar en doe al heel lang mijn best om hem te laten merken dat ik meer wil dan alleen vrienden zijn, dan komt George en in minder dan een dag staan ze al te zoenen.


    Linde wat doe je me aan ('x ik krijg medelijden met Scorp ook omdat hij zo ontzettend lief is


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Moeten we nu op Linde wachten of kan ik posten met albus :D


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    Moeten we nu op Linde wachten of kan ik posten met albus :D


    IDK :'3 moet eigenlijk @ Cage - goblet eerst Arthur of george nu? :p

    Ik heb nu ampbell @ Generations af en nu moet nog alleen Draco dan ben ik weer klaar voor vandaag (:


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    IDK :'3 moet eigenlijk @ Cage - goblet eerst Arthur of george nu? :p

    Ik heb nu ampbell @ Generations af en nu moet nog alleen Draco dan ben ik weer klaar voor vandaag (:


    Hmm, misschien kan ik Albus laten weglopen omdat hij het niet fijn vind om de hrle tijd over Ginneh te praten door zijn "probleem" lan James hem lekker uitlaggen als hij hoort dat zijn broertje verliefd is op zijn eigen moeder x'q


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••