• Harry Potter en zijn vrienden en vijanden gaan weer naar school voor hun zesde jaar. Wat als ze er opeens achter komen dat hun ouders en hun toekomstige kinderen ook naar Zweinstein gaan? James Potter, Harry Potter en Albus Potter zitten alle drie in hun zesde jaar en komen elkaar tegen. Niemand weet wat er aan de hand is. De toekomstige kinderen mogen niets tegen hun ouders zeggen over de toekomst, maar kunnen ze dat wel volhouden? En wat als de ouders erachter komen wat er later van hun gaat worden, dat sommige vriendschappen verbreken? En Voldemort is er ook nog. Kunnen ze hem tegenhouden?
    Rollen:

    Verleden:
    Zwadderich:

    Griffoendor:
    James Potter - JamesPotter - 6
    Lily Evans - Jovantos
    Sirius Black - LeoValdez


    Huffelpuf:

    Ravenklauw


    Heden:
    Zwadderich:
    Draco Malfoy - Leora


    Griffoendor:
    Harry Potter - LeoValdez
    George Weasley - SphinxX
    Ginny Weasley - Leora
    Ralf Auron - SphinxX


    Huffelpuf:

    Ravenklauw


    Toekomst:
    Zwadderich:
    Scorpius Malfoy - LeoValdez
    Campbell Saunders - Leora

    Griffoendor:
    Lily Potter - Pabu
    Albus Potter - SphinxX
    James Potter || Reservatie || Leora


    Huffelpuf:

    Ravenklauw


    Leraren:

    Dezelfde persoon (bijv. Sneep of Sirius) kan door meer personen gespeeld worden. Dan is er een jonge en een oude ervan.

    Regels
    - Minsten 200 woorden per post. Een keertje wat minder mag, maar liever wel rond de 200
    - Niet andermans personage besturen, behalve met toestemming van de speler van die persoon
    - Waarschijnlijk blijven er veel rollen over die door niemand gespeeld worden. Dit is niet erg, die worden door iedereen bestuurd
    - Toekomstige kinderen weten de toekomst, de mensen uit het heden niet en de mensen uit het verleden weten al helemaal niets
    - Geen ruzie OOC, IC mag natuurlijk altijd (go drama)
    - OOC tussen haakjes
    - Probeer niet alleen maar Griffoendors aan te maken. Er zijn meer afdelingen
    - Geen perfecte personages, als ik iets over je personage zeg, dan zou het fijn zijn als je er iets aan doet
    - Om er toch een beetje vaart in te houden en ervoor te zorgen dat we niet op de eerste dag blijven hangen, begint er iedere week een nieuwe dag
    - Meldingen worden in het rood weergeven



    Speciale Functies:

    Zwerkbalteams:
    Zwadderich
    Chaser 1:
    Chaser 2:
    Chaser 3:
    Keeper: Scorpius Malfoy
    Beater 1:
    Beater 2:
    Seeker: Draco Malfoy
    aanvoerder: Draco Malfoy


    Griffoendor
    Chaser 1: Lily Potter
    Chaser 2: James Potter
    Chaser 3: Ginny Weasley
    Keeper: Ron Weasley
    Beater 1: George Weasley
    Beater 2: Fred Weasley
    Seeker:
    aanvoerder: Ginny Weasley


    Huffelpuf
    Chaser 1:
    Chaser 2:
    Chaser 3:
    Keeper:
    Beater 1:
    Beater 2:
    Seeker:
    aanvoerder:


    Ravenklauw
    Chaser 1:
    Chaser 2:
    Chaser 3:
    Keeper:
    Beater 1:
    Beater 2:
    Seeker:
    aanvoerder:


    Klassenoudsten:

    Zwadderich
    Meisje:
    Jongen: Draco Malfoy


    Griffoendor
    Meisje: Hermione Granger
    Jongen: Ron Weasley


    Huffelpuf
    Meisje:
    Jongen:


    Ravenklauw
    Meisje:
    Jongen:


    Hoofdmonitoren:
    Meisje:
    Jongen:


    Andere Topics:


    Begin:
    Iedereen komt aan op het platform 9 3/4. Hou er rekening mee dat in het heden Voldemort al actief is en mensen dus bang zijn. Pas als ze in de trein stappen dan merken de tijdreizers dat ze in een andere tijd zijn (op het perron zijn ze dus nog niet in een andere tijd)
    Veel plezier!

    Updates:
    De trein komt aan bij het kasteel. De leerlingen kunnen uitstappen en naar de Grote Zaal gaan voor het feestmaal.

    Update 2:
    De volgende dag! De leerlingen die terug of verder in de tijd zijn gerezen worden opgeroepen om naar het kantoortje van Perkamentus te komen.

    [ bericht aangepast op 31 aug 2014 - 13:26 ]


    Spoiler alert: you will save yourself

    SphinxX schreef:
    (...)

    Hmm, misschien kan ik Albus laten weglopen omdat hij het niet fijn vind om de hrle tijd over Ginneh te praten door zijn "probleem" lan James hem lekker uitlaggen als hij hoort dat zijn broertje verliefd is op zijn eigen moeder x'q


    Haha sws ('x


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    Haha sws ('x


    Dus zal ik het doen of zal ik wachten :')


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    Dus zal ik het doen of zal ik wachten :')


    Jouw personage jouw keus (x


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    Jouw personage jouw keus (x


    (cat) sorry dat ik je al de keuzes liet maken in de verleden x'] maar wat vind jij beter x'p


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    (cat) sorry dat ik je al de keuzes liet maken in de verleden x'] maar wat vind jij beter x'p


    haha je bent me er een >:( nu het bij jou gebeurd vind je het niet goed he.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    haha je bent me er een >:( nu het bij jou gebeurd vind je het niet goed he.


    Sssht ):

    Ik laat Albus dan wel gewoon weglopen .-. Als ik Albus was zou ik ook weg willen van James hoor, hij doet irritant tegen hem :')


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Campbell Saunders

    'Als hij zich voor je schaamt verdient hij je niet. Ik wil niet zeggen dat hij slecht voor je is, maar hij zou zich niet voor jou mogen schamen. Ik zei tegen mezelf da tik het niet mocht zeggen omdat het stom klinkt, maar ik zou me nooit voor je schamen. Maar dat maakt jou waarschijnlijk niks uit want jij en George... Jullie houden van elkaar en ik wil daar niet tussen komen.. Hoeveel ik ook van je hou. Ik wil niet dat je denkt dat je een relatie met me móét hebben om nog met me om te gaan. Ik ben ook gewoon een vriend.' Aarzelend legde ik mijn hand op die van hem maar haalde hem meteen af toen ik gehijg hoorde. ‘Heei, Campbell, Scorpius. Sorry van daarnet, je kent mijn broertje niet… naja, misschien wel. Maar als hij mij ergens ziet terwijl ik bezig ben met… zulke dingen, dan springt hij meteen met irritante vragen en een preek, blijft hij aan mijn lip hangen en…ja.’ Ik zuchtte vermoeid. Ik begreep George echt niet en ik wist niet wat ik met George zowel Scorpius aan moest. Scorpius gaf mij tot mijn ergernis een schuldgevoel en George maakte me tot mijn nog grotere ergernis een onzekerheid bij mij los. Ik wilde gewoon mijn eigen vertrouwen zelf zijn maar dat leek onmogelijk.
    ‘Ik ben benieuwd hoe goed jullie mij kennen..’ mompelde ik binnensmonds.
    ‘Ik verdwijn en jullie moeten me vinden. Zo kunnen jullie ook meteen elkaar kunnen leren kennen.’ Ik knikte vriendelijk voordat ik weg liep en naar de astronomietoren ging dat meteen ook de grootste toren was. Ik kwam hier zelden gezien ik astronomie haatte maar ik vond het fijn om alles op het schoolterrein zo in de gaten te houden. Zelfs Scorpius wist niet dat ik hier kwam en George dus helemaal niet. Ze zouden me nooit kunnen vinden en ik zou dus wat rust hebben. Ik pakte mijn dagboek tevoorschijn uit mijn tas en een veer en inkt terwijl ik naar het terrein keek voordat de eerste woorden op het kale perkament werd gezet.

    Wie gaat schrijven dat ze naar de astronomietoren gaan of dat ze er zijn haat ik voor eeuwig (cat)

    Draco Malfoy

    Ondanks dat zijn lippen stil bleven staan genoot ik van zijn lippen en zijn geur. Zo lang wilde ik dit doen. Zo lang wilde ik hem voelen op een andere manier. Maar ik moest hem slaan; ik moest hem mishandelen en ik kon alleen mijn agressie op hem kwijt. Ik voelde me op een rare manier veilig bij hem en anders terwijl zijn geur en zijn grijze ogen mij iedere keer in trance brachten die ik verschool omdat ik er ergens ook bang voor was. Ik wilde niet op een jongen verliefd worden maar na al die jaar besef ik dat er geen andere keus is dan van hem te houden. Voor ik er echter erg in had voelde ik zijn handen tegen mijn borstkast en duwde me weg en kon het niet laten om even beteuterd te kijken. Waarom wilde hij míj niet zo erg als ik hem wilde?
    ‘Je test me. J-je wilt weer e-en geheim van mij weten om het aan iedereen door te vertellen.’
    Een glimlach vormde op mijn gezicht. ‘Ik wil alles van je weten; Ralf. Ik wil iedere geheim; iedere woord; iedere gedachtegang en zelfs iedere hersenspinsel weten van je Ralf. Omdat ik het fijn vind wanneer je praat. Ik kan er wel een hele dag naar luisteren als het nodig is. Terwijl je ogen net twee mooie grijze manen zijn waar iedere keer wanneer ik er in kijk iets in veranderd is.’ Ik beet verlegen op mijn lip maar bleef de jongen aanstaren. ‘Ik ben iedere keer blij als ik je weer heelhuids na je transformatie terug
    zie; Ralf.’


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    Campbell Saunders

    'Als hij zich voor je schaamt verdient hij je niet. Ik wil niet zeggen dat hij slecht voor je is, maar hij zou zich niet voor jou mogen schamen. Ik zei tegen mezelf da tik het niet mocht zeggen omdat het stom klinkt, maar ik zou me nooit voor je schamen. Maar dat maakt jou waarschijnlijk niks uit want jij en George... Jullie houden van elkaar en ik wil daar niet tussen komen.. Hoeveel ik ook van je hou. Ik wil niet dat je denkt dat je een relatie met me móét hebben om nog met me om te gaan. Ik ben ook gewoon een vriend.' Aarzelend legde ik mijn hand op die van hem maar haalde hem meteen af toen ik gehijg hoorde. ‘Heei, Campbell, Scorpius. Sorry van daarnet, je kent mijn broertje niet… naja, misschien wel. Maar als hij mij ergens ziet terwijl ik bezig ben met… zulke dingen, dan springt hij meteen met irritante vragen en een preek, blijft hij aan mijn lip hangen en…ja.’ Ik zuchtte vermoeid. Ik begreep George echt niet en ik wist niet wat ik met George zowel Scorpius aan moest. Scorpius gaf mij tot mijn ergernis een schuldgevoel en George maakte me tot mijn nog grotere ergernis een onzekerheid bij mij los. Ik wilde gewoon mijn eigen vertrouwen zelf zijn maar dat leek onmogelijk.
    ‘Ik ben benieuwd hoe goed jullie mij kennen..’ mompelde ik binnensmonds.
    ‘Ik verdwijn en jullie moeten me vinden. Zo kunnen jullie ook meteen elkaar kunnen leren kennen.’ Ik knikte vriendelijk voordat ik weg liep en naar de astronomietoren ging dat meteen ook de grootste toren was. Ik kwam hier zelden gezien ik astronomie haatte maar ik vond het fijn om alles op het schoolterrein zo in de gaten te houden. Zelfs Scorpius wist niet dat ik hier kwam en George dus helemaal niet. Ze zouden me nooit kunnen vinden en ik zou dus wat rust hebben. Ik pakte mijn dagboek tevoorschijn uit mijn tas en een veer en inkt terwijl ik naar het terrein keek voordat de eerste woorden op het kale perkament werd gezet.

    Wie gaat schrijven dat ze naar de astronomietoren gaan of dat ze er zijn haat ik voor eeuwig (cat)

    Draco Malfoy

    Ondanks dat zijn lippen stil bleven staan genoot ik van zijn lippen en zijn geur. Zo lang wilde ik dit doen. Zo lang wilde ik hem voelen op een andere manier. Maar ik moest hem slaan; ik moest hem mishandelen en ik kon alleen mijn agressie op hem kwijt. Ik voelde me op een rare manier veilig bij hem en anders terwijl zijn geur en zijn grijze ogen mij iedere keer in trance brachten die ik verschool omdat ik er ergens ook bang voor was. Ik wilde niet op een jongen verliefd worden maar na al die jaar besef ik dat er geen andere keus is dan van hem te houden. Voor ik er echter erg in had voelde ik zijn handen tegen mijn borstkast en duwde me weg en kon het niet laten om even beteuterd te kijken. Waarom wilde hij míj niet zo erg als ik hem wilde?
    ‘Je test me. J-je wilt weer e-en geheim van mij weten om het aan iedereen door te vertellen.’
    Een glimlach vormde op mijn gezicht. ‘Ik wil alles van je weten; Ralf. Ik wil iedere geheim; iedere woord; iedere gedachtegang en zelfs iedere hersenspinsel weten van je Ralf. Omdat ik het fijn vind wanneer je praat. Ik kan er wel een hele dag naar luisteren als het nodig is. Terwijl je ogen net twee mooie grijze manen zijn waar iedere keer wanneer ik er in kijk iets in veranderd is.’ Ik beet verlegen op mijn lip maar bleef de jongen aanstaren. ‘Ik ben iedere keer blij als ik je weer heelhuids na je transformatie terug
    zie; Ralf.’


    Uh, ik heb letterlijk geeeeeeen idee.. het is maar een gok; misschien omdat Draco hem slaat, stompt, irriteert pest en zijn lrvrn zuur maakt? Maar een gok he (cat)


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Albus Severus Potter

    ‘De meisjes uit jullie tijden zijn trouwens ook niet mis. Ik ben er nog geen hele dag of ze volgen me alsof ik honing aan mijn kont heb. Maar laat ik jullie maar niet amuseren met mijn geweldige verhalen over mijn skills om meisjes te krijgen gezien ik met mijn uiterlijk al onweerstaanbaar ben moet ook ik soms iets uit te kast halen. En dan is het haast ongelofelijk dat mijn broertje.’ hij wees naar mij en deed zijn handen over mijn oren.dir ik geïrriteerd van me af schudde.
    ‘Nog steeds single is.’
    Ik zuchtte en kraste mijn tanden even over elkaar toen James zijn tong naar me uitstak en een por in me zij gaf waarna hij zijn arm over.mijn nek een gooide.
    ‘Maak niet uit; Alb. Ook niet als je niet op meisjes valt. Dat kan ook gebeuren he. Ik neem aan na de befaamde verhalen van pa dat je misschien je geaardheid met Sirius kan testen- ik zou mijzelf natuurlijk ook voor mijn broertje willen opofferen maar ik denk dat mam jaloers zou worden.’
    'Jammer genoeg is het onze moeder he, die kan niet verliefd of jaloers raken op hun zoons, betet ook..' riep ik en trok zijn arm van me vandaan waarna ik van de raamkozijn opsprong en wegliep. Ik haat het; ik haat James.. elke keer irriteert hij me en misschien kan het zijn dat hij me maar plaagt en soms is het ook wel leuk, maar vaak gaat hij ook te ver. Door hem kwam ik bijna in Slytherin omdat ik er teveel over dacht waardoor dw sorteerhoed dacht dat ik juist in die afdeling wilde. Ik liep terug naar de leerlingenkamer die vrij leeg was en nam plaats op de bank voor de haardvuur ens staarde er maar naar.
    'Ik mag niet verliefd zijn - ik mag niet verliefd zijn - ik mag niet verliefd zijn..' mompelde ik herhaaldelijk achter elkaar
    'Zo- zo Albus, ben je verliefd?' Hoorde ik een bekende stemmetje en keek even om.
    'Rot op, Ginny.' Ik snoerde gauw mijn mond en keek achterom, maar er was niemand in deze kamer. Ik was alleen. Ik begin te krijsen en viel van de bank af, vlak voor de haarvuur neer. Misschien kon ik via de haartvuur pap bereiken om hem te vertellen over Ginny.. nee- niemand mag dit weten.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Ralf Auron

     ‘Ik wil alles van je weten; Ralf. Ik wil iedere geheim; iedere woord; iedere gedachtegang en zelfs iedere hersenspinsel weten van je Ralf. Omdat ik het fijn vind wanneer je praat. Ik kan er wel een hele dag naar luisteren als het nodig is. Terwijl je ogen net twee mooie grijze manen zijn waar iedere keer wanneer ik er in kijk iets in veranderd is. Ik ben iedere keer blij als ik je weer heelhuids na je transformatie terug zie; Ralf.’
    Ruw beet ik op mijn lip en ging met een hand door mijn haren. Was dit een nachtmerrie? Dit kan onmogelijk echt zijn.
    'Dit- meen je niet Draco- je- je haat me!' Riep ik door de war en mijn hand schoot even naar mijn mond, mijn lippen die die van Draco hebben aangeraakt. Misschien zou het hsndig zijn om nu mijn geheim, mijn waarheid te vertellen maar het kan een val zijn; hij kan het nogmaals door vertellen.
    'Draco, wat z-zeg je allemaal?' Ik wilde de antwoord eigenlijk niet weten van dat aangezien ik me lichtelijk gevleid begon te voelen wat eng was. Misschien was het niet eens "lichtelijk" maar dit blijft Draco Malfoy..


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Scorpius Malfoy

    Hij legt zijn hand op de mijne maar tilt die al snel op als hij geluid hoort. George is er. Natuurlijk.
    'Heei, Campbell, Scorpius. Sorry van daarnet, je kent mijn broertje niet… naja, misschien wel. Maar als hij mij ergens ziet terwijl ik bezig ben met… zulke dingen, dan springt hij meteen met irritante vragen en een preek, blijft hij aan mijn lip hangen en… ja...' Ik kijk hem chagrijnig aan. Hij is echt óveral.
    ‘Ik ben benieuwd hoe goed jullie mij kennen... Ik verdwijn en jullie moeten me vinden. Zo kunnen jullie ook meteen elkaar kunnen leren kennen.’ Hij knikt en loopt weg. Eerst wil ik hem achterna rennen maar ik doe het niet omdat ik weet dat hij het niet wil. Ik kijk naar George. Moet ik serieus met hém samenwerken?
    'Prettig gestoord plannetje van ons hè,' zeg ik met een kleine glimlach om een gesprek te starten. Eigenlijk heb ik helemaal geen zin om met hem te praten. Ik wil met Campbell praten. 'Denk jij te weten waar hij heen is gegaan?' vraag ik aan George; natuurlijk weet hij dat niet. Hij kent Campbell niet eens. Niet dat ik hem nou zo goed ken maar toch.


    Spoiler alert: you will save yourself

    James Sirius Potter

    'Jammer genoeg is het onze moeder he, die kan niet verliefd of jaloers raken op hun zoons, betet ook..' ik trok een wenkbrauw op waarna hij me arm van zich aftrok en wegliep. Ik zuchtte.
    ‘Ik zal wel achter mijn dramatisch kleine broertje aangaan en vragen wat er is gezien mijn moeder me anders in elkaar slaat. Het is haar oogappeltje.’ Ik rolde met mijn ogen terwijl ik opstond. ‘Af en toe denk ik dat Lily mijn broertje is en Albus mijn zusje.’ Zuchtte ik voordat ik achter Albus aanrenden die de leerlingenkamer in stormde. Ik wilde om de hoek stormen maar ik hoorde net Albus stem nog zeggen. ‘Ik mag niet verliefd zijn- ik mag niet verliefd zijn – ik mag niet verliefd zijn.’ Ik trok verbaasd mijn wenkbrauw op. Dit was een van de beste redenen om jezelf nooit te laten zien bij Albus. Hij praatte in zich zelf en in zijn slaap waardoor je algauw al zijn geheimen wist. Of ik deed gewoon mijn best om zijn geheimen te weten waardoor ik hem stiekem een drankje gaf. ‘Rot op, Ginny.’ Ik fronste mijn wenkbrauwen en spiekte de kamer in. Niemand. Zachtjes kwam ik achter het muurtje vandaan en besloop mijn broertje die met zijn rug naar mij toe zat en toen ik vlak achter hem zat legde ik vliegensvlug een arm onder zijn nek en trok hem haast door de leuning heen naar mij toe. ‘Wat is er toch lief klein broertje van me.’ Ik liet hem los en ging op de leuning van zijn stoel zitten terwijl ik zachtjes in zijn wang kneep.
    ‘Ik hoorde dat je een beetje verliefd bent op ene Ginny. Wie is Ginny en waarom ken ik haar niet? En waarom houd mijn broertje dat voor zijn uber gezellige en charmante broer geheim. Je weet dat ik nooit jouw meisjes zou afpakken.’


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Draco Malfoy.

    Zijn hand ging door zijn haar waardoor het ietwat in de war ging staan wat er enorm charmant uitzag.
    ‘Dit- meen je niet Draco- je- je haat me! Draco, wat z-zeg je allemaal?’ ik glimlachte voorzichtig en overbrugde de laatste stappen tussen ons voordat ik mijn hand gezien hij iets kleiner was achter zijn nek zette en zachtjes erover heen wreef.
    ‘Ik krijg altijd rare gevoelens bij jou. Al vanaf het begin dat ik je zag en het verwarde me. Ik dacht omdat je een jongen was dat het haat was en ja ik ben dom geweest. Ik heb je gestompt; geschopt en zelfs betoverd en naarmate de tijd verstreek begon ik het steeds meer te begrijpen maar ik kon niet meer terug. Als ik het niet deed zou je mij vergeten en dan zou ik helemaal geen deel meer uit jouw leven uitmaken. Dus ik dacht als ik… als ik.. als ik je pestte en mishandelde dan zou je aan mij denken. Ik zou een deel zijn van jouw leven ook al was het een verkeerde deel.’ Ik slikte terwijl ik in zijn grijze ogen staarde. ‘Maar ik kan het niet meer.’ Mijn hand die in zijn nek lag verdween naar zijn kin en zachtjes streek ik met een vinger over zijn lip. ‘Je bent zo mooi als de eerste bloesems van het voorjaar maar de gevoelens die jij mij geeft zijn net de eerste sneeuwvlokken van de winter die op mijn lichaam strelen.’ Fluisterde ik voordat mijn adem stokte en voordat ik goed mijn opties overwoog bleven mijn lippen hangen voor Ralfs lippen terwijl er allerlei kriebels in mijn buik speelde voordat ik mijn lippen tegen die van hem voelde strelen.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    George Weasley

    ‘Ik ben benieuwd hoe goed jullie mij kennen... Ik verdwijn en jullie moeten me vinden. Zo kunnen jullie ook meteen elkaar kunnen leren kennen.’ Hij knikt en loopt weg. Verbaasd keek ik hem aan tot hij de hoek om liep en keek ik Scorpius even aan. Oh, kijk, ik heb weer iets verpest. Ik weet zeker dat ik weer wat heb verpest aangezien Campbell nu weg is. Uh, misschien is hij het zat van ons. Zat van mij; ik heb hem vaak de gevoel gegeven dat ik hem verliet of iets dergelijks.
    'Prettig gestoord plannetje van ons hè,' zegt hij met een glimlach en twijfelend knikte ik met mijn hoofd.
    'Denk jij te weten waar hij heen is gegaan?'
    'Ik denk dat hij nu even alleen wilt zijn, anders zou hij nooit zo een gestoord plannetje bedenken; of wel?' Zei ik en keek even weg. Dit is zo dom, ik ken Camp niet eens zo lang en ik voel me aangetrokken tot hem, zo snel.
    '..we kunnen heel het school af als je hem alsnog wilt vinden; kamer voor kamer.' Stelde ik voor met een kleine grijns. Kamer voor kamer, dat gaat meer dan een week worden, met zoeken.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Albus Severus Potter

    Plotseling voelde ik een arm langs mijn neek vliegen die mij haast door de leuning trok.
    ‘Wat is er toch lief klein broertje van me.’ James, tuurlijk. Hij kwam op de leuning zitten en kneep in mijn wangen die ik gauw wegtrok om mijn hoofd van hem wrg te draaien.
    ‘Ik hoorde dat je een beetje verliefd bent op ene Ginny. Wie is Ginny en waarom ken ik haar niet? En waarom houd mijn broertje dat voor zijn uber gezellige en charmante broer geheim. Je weet dat ik nooit jouw meisjes zou afpakken.’ ik keek James even aan. En van mezelf wist ik zeker, meer dan zeker dat als ik het zou zeggen, hij mij uit zou laggen. Sowieso... Waarom.. waarom heb ik geen broer die me wel helpt, die me begrijpt en me steunt.. ik heb James dat nooit zien doen bij mij en Lily, hij is juist diegene die ons problemen geeft..
    'Laat het, James. Ik ben niet verliefd.' Dus dat zei ik meer tegen mezelf. Het helpt ook.. hopelijk. Wie is Ginny? Oh, wacht, James vroeg net dezelfde vraag.
    'Ginny.. James ik dood je als je nu gaat lachen want dit alles bevalt me echt niet; ik wil het niet eens; Ginny is een vijftien jarige.. mam.'


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••