• Harry Potter en zijn vrienden en vijanden gaan weer naar school voor hun zesde jaar. Wat als ze er opeens achter komen dat hun ouders en hun toekomstige kinderen ook naar Zweinstein gaan? James Potter, Harry Potter en Albus Potter zitten alle drie in hun zesde jaar en komen elkaar tegen. Niemand weet wat er aan de hand is. De toekomstige kinderen mogen niets tegen hun ouders zeggen over de toekomst, maar kunnen ze dat wel volhouden? En wat als de ouders erachter komen wat er later van hun gaat worden, dat sommige vriendschappen verbreken? En Voldemort is er ook nog. Kunnen ze hem tegenhouden?
    Rollen:

    Verleden:
    Zwadderich:

    Griffoendor:
    James Potter - JamesPotter - 6
    Lily Evans - Jovantos
    Sirius Black - LeoValdez


    Huffelpuf:

    Ravenklauw


    Heden:
    Zwadderich:
    Draco Malfoy - Leora


    Griffoendor:
    Harry Potter - LeoValdez
    George Weasley - SphinxX
    Ginny Weasley - Leora
    Ralf Auron - SphinxX


    Huffelpuf:

    Ravenklauw


    Toekomst:
    Zwadderich:
    Scorpius Malfoy - LeoValdez
    Campbell Saunders - Leora

    Griffoendor:
    Lily Potter - Pabu
    Albus Potter - SphinxX
    James Potter || Reservatie || Leora


    Huffelpuf:

    Ravenklauw


    Leraren:

    Dezelfde persoon (bijv. Sneep of Sirius) kan door meer personen gespeeld worden. Dan is er een jonge en een oude ervan.

    Regels
    - Minsten 200 woorden per post. Een keertje wat minder mag, maar liever wel rond de 200
    - Niet andermans personage besturen, behalve met toestemming van de speler van die persoon
    - Waarschijnlijk blijven er veel rollen over die door niemand gespeeld worden. Dit is niet erg, die worden door iedereen bestuurd
    - Toekomstige kinderen weten de toekomst, de mensen uit het heden niet en de mensen uit het verleden weten al helemaal niets
    - Geen ruzie OOC, IC mag natuurlijk altijd (go drama)
    - OOC tussen haakjes
    - Probeer niet alleen maar Griffoendors aan te maken. Er zijn meer afdelingen
    - Geen perfecte personages, als ik iets over je personage zeg, dan zou het fijn zijn als je er iets aan doet
    - Om er toch een beetje vaart in te houden en ervoor te zorgen dat we niet op de eerste dag blijven hangen, begint er iedere week een nieuwe dag
    - Meldingen worden in het rood weergeven



    Speciale Functies:

    Zwerkbalteams:
    Zwadderich
    Chaser 1:
    Chaser 2:
    Chaser 3:
    Keeper: Scorpius Malfoy
    Beater 1:
    Beater 2:
    Seeker: Draco Malfoy
    aanvoerder: Draco Malfoy


    Griffoendor
    Chaser 1: Lily Potter
    Chaser 2: James Potter
    Chaser 3: Ginny Weasley
    Keeper: Ron Weasley
    Beater 1: George Weasley
    Beater 2: Fred Weasley
    Seeker:
    aanvoerder: Ginny Weasley


    Huffelpuf
    Chaser 1:
    Chaser 2:
    Chaser 3:
    Keeper:
    Beater 1:
    Beater 2:
    Seeker:
    aanvoerder:


    Ravenklauw
    Chaser 1:
    Chaser 2:
    Chaser 3:
    Keeper:
    Beater 1:
    Beater 2:
    Seeker:
    aanvoerder:


    Klassenoudsten:

    Zwadderich
    Meisje:
    Jongen: Draco Malfoy


    Griffoendor
    Meisje: Hermione Granger
    Jongen: Ron Weasley


    Huffelpuf
    Meisje:
    Jongen:


    Ravenklauw
    Meisje:
    Jongen:


    Hoofdmonitoren:
    Meisje:
    Jongen:


    Andere Topics:


    Begin:
    Iedereen komt aan op het platform 9 3/4. Hou er rekening mee dat in het heden Voldemort al actief is en mensen dus bang zijn. Pas als ze in de trein stappen dan merken de tijdreizers dat ze in een andere tijd zijn (op het perron zijn ze dus nog niet in een andere tijd)
    Veel plezier!

    Updates:
    De trein komt aan bij het kasteel. De leerlingen kunnen uitstappen en naar de Grote Zaal gaan voor het feestmaal.

    Update 2:
    De volgende dag! De leerlingen die terug of verder in de tijd zijn gerezen worden opgeroepen om naar het kantoortje van Perkamentus te komen.

    [ bericht aangepast op 31 aug 2014 - 13:26 ]


    Spoiler alert: you will save yourself

    Leora schreef:
    James Sirius Potter

    'Jammer genoeg is het onze moeder he, die kan niet verliefd of jaloers raken op hun zoons, betet ook..' ik trok een wenkbrauw op waarna hij me arm van zich aftrok en wegliep. Ik zuchtte.
    ‘Ik zal wel achter mijn dramatisch kleine broertje aangaan en vragen wat er is gezien mijn moeder me anders in elkaar slaat. Het is haar oogappeltje.’ Ik rolde met mijn ogen terwijl ik opstond. ‘Af en toe denk ik dat Lily mijn broertje is en Albus mijn zusje.’ Zuchtte ik voordat ik achter Albus aanrenden die de leerlingenkamer in stormde. Ik wilde om de hoek stormen maar ik hoorde net Albus stem nog zeggen. ‘Ik mag niet verliefd zijn- ik mag niet verliefd zijn – ik mag niet verliefd zijn.’ Ik trok verbaasd mijn wenkbrauw op. Dit was een van de beste redenen om jezelf nooit te laten zien bij Albus. Hij praatte in zich zelf en in zijn slaap waardoor je algauw al zijn geheimen wist. Of ik deed gewoon mijn best om zijn geheimen te weten waardoor ik hem stiekem een drankje gaf. ‘Rot op, Ginny.’ Ik fronste mijn wenkbrauwen en spiekte de kamer in. Niemand. Zachtjes kwam ik achter het muurtje vandaan en besloop mijn broertje die met zijn rug naar mij toe zat en toen ik vlak achter hem zat legde ik vliegensvlug een arm onder zijn nek en trok hem haast door de leuning heen naar mij toe. ‘Wat is er toch lief klein broertje van me.’ Ik liet hem los en ging op de leuning van zijn stoel zitten terwijl ik zachtjes in zijn wang kneep.
    ‘Ik hoorde dat je een beetje verliefd bent op ene Ginny. Wie is Ginny en waarom ken ik haar niet? En waarom houd mijn broertje dat voor zijn uber gezellige en charmante broer geheim. Je weet dat ik nooit jouw meisjes zou afpakken.’


    Waarom kent James zijn moeder niet X)


    Spoiler alert: you will save yourself

    Ralf Auron

    Hij kwam dicgter naar me toe lopen en verstijfd bleef ik staan toen hij een hand achter mijn nek deed.
     ‘Ik krijg altijd rare gevoelens bij jou. Al vanaf het begin dat ik je zag en het verwarde me. Ik dacht omdat je een jongen was dat het haat was en ja ik ben dom geweest. Ik heb je gestompt; geschopt en zelfs betoverd en naarmate de tijd verstreek begon ik het steeds meer te begrijpen maar ik kon niet meer terug. Als ik het niet deed zou je mij vergeten en dan zou ik helemaal geen deel meer uit jouw leven uitmaken. Dus ik dacht als ik… als ik.. als ik je pestte en mishandelde dan zou je aan mij denken. Ik zou een deel zijn van jouw leven ook al was het een verkeerde deel. Maar ik kan het niet meer.’
    Zijn hand die achter mijn neg lag gleed naar mijn kin toe en streelde zachtjes over mijn lip, waardoor ik de getril in bedwang probeerde te houden terwijl mijn ademhaling te snel en onregelmatig ging.
    ‘Je bent zo mooi als de eerste bloesems van het voorjaar maar de gevoelens die jij mij geeft zijn net de eerste sneeuwvlokken van de winter die op mijn lichaam strelen.’ zijn gezicht kwam dichter naar me toe tot er nog een paar milimeter stond tussen onze lippen tot hij die over de mijne liet streken. Even bleef ik zo als een stambeeld staan aangezien dit mijn eerdte kus ooit is, ja, mijn eerste kus ooit. En heb ik die nou met mijn vijand gehad? Ik zette een hand op zijn schouder en duwde hem wat weg zodat ik langzaam achteruit kon lopen en even op mijn lip beet. Wat moet ik voelen van dit? Draco zegt zulke aardige dingen wat ook griezelig begint te worden. Echt, griezelig. Dit kan gewoon geen Draco zijn. Ik was gewend geraakt aan het geslagen worden; waarom doet hij dat niet?
    'Je- je meent het?' Murmelde ik in mezelf en draaide me om.
    'Scorpius.. ik ben verliefd op je zoon..' zei ik dan zachtjes en beet keihard op mijn lip zonder hem aan te kijken. Het liefst beende ik nu de zaal uit maar mijn benen wilden niet bewegen.

    Plotwist :'D hadden jullie niet verwacht :p

    [ bericht aangepast op 29 aug 2014 - 16:20 ]


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    Ralf Auron

    Hij kwam dicgter naar me toe lopen en verstijfd bleef ik staan toen hij een hand achter mijn nek deed.
     ‘Ik krijg altijd rare gevoelens bij jou. Al vanaf het begin dat ik je zag en het verwarde me. Ik dacht omdat je een jongen was dat het haat was en ja ik ben dom geweest. Ik heb je gestompt; geschopt en zelfs betoverd en naarmate de tijd verstreek begon ik het steeds meer te begrijpen maar ik kon niet meer terug. Als ik het niet deed zou je mij vergeten en dan zou ik helemaal geen deel meer uit jouw leven uitmaken. Dus ik dacht als ik… als ik.. als ik je pestte en mishandelde dan zou je aan mij denken. Ik zou een deel zijn van jouw leven ook al was het een verkeerde deel. Maar ik kan het niet meer.’
    Zijn hand die achter mijn neg lag gleed naar mijn kin toe en streelde zachtjes over mijn lip, waardoor ik de getril in bedwang probeerde te houden terwijl mijn ademhaling te snel en onregelmatig ging.
    ‘Je bent zo mooi als de eerste bloesems van het voorjaar maar de gevoelens die jij mij geeft zijn net de eerste sneeuwvlokken van de winter die op mijn lichaam strelen.’ zijn gezicht kwam dichter naar me toe tot er nog een paar milimeter stond tussen onze lippen tot hij die over de mijne liet streken. Even bleef ik zo als een stambeeld staan aangezien dit mijn eerdte kus ooit is, ja, mijn eerste kus ooit. En heb ik die nou met mijn vijand gehad? Ik zette een hand op zijn schouder en duwde hem wat weg zodat ik langzaam achteruit kon lopen en even op mijn lip beet. Wat moet ik voelen van dit? Draco zegt zulke aardige dingen wat ook griezelig begint te worden. Echt, griezelig. Dit kan gewoon geen Draco zijn. Ik was gewend geraakt aan het geslagen worden; waarom doet hij dat niet?
    'Je- je meent het?' Murmelde ik in mezelf en draaide me om.
    'Scorpius.. ik ben verliefd op je zoon..' zei ik dan zachtjes en beet keihard op mijn lip zonder hem aan te kijken. Het liefst beende ik nu de zaal uit maar mijn benen wilden niet bewegen.

    Plotwist :'D hadden jullie niet verwacht :p


    Haha hier moeten we een verhaallijn van maken. Misschien dat Draco het niet gelooft en Ralf en hij Scorpius tegenkomen ofzo


    Spoiler alert: you will save yourself

    Sirius Black

    Ik kijk verbaasd naar de jongen ie ontzettend veel op James lijkt. En deze James heeft niet alleen maar oog voor Lily - dat neem ik ten minste aan.
    ‘Heei, oom Ron.’ Ik trek mijn wenkbrauwen op en zie dat Ron nadenkt. Harry heeft geen broers of zussen. ‘De meisjes uit jullie tijden zijn trouwens ook niet mis. Ik ben er nog geen hele dag of ze volgen me alsof ik honing aan mijn kont heb. Maar laat ik jullie maar niet amuseren met mijn geweldige verhalen over mijn skills om meisjes te krijgen gezien ik met mijn uiterlijk al onweerstaanbaar ben moet ook ik soms iets uit te kast halen. En dan is het haast ongelofelijk dat mijn broertje. Nog steeds single is.’ Deze James lijkt echt heel erg op Prongs. ‘Maak niet uit; Alb. Ook niet als je niet op meisjes valt. Dat kan ook gebeuren he. Ik neem aan na de befaamde verhalen van pa dat je misschien je geaardheid met Sirius kan testen- ik zou mijzelf natuurlijk ook voor mijn broertje willen opofferen maar ik denk dat mam jaloers zou worden.’ Ik word helemaal rood. Het is waarschijnlijk gewoon een grapje maar toch... De enige die ik het ooit verteld heb is Remus en dat was alleen omdat hij het al doorhad.
    'Jammer genoeg is het onze moeder he, die kan niet verliefd of jaloers raken op hun zoons, beter ook..' Ik kijk verbaasd naar Ron. Er zit duidelijk meer achter. Hij loopt weg en James loopt erachter aan. Ik wil eigenlijk achter hem aanlopen, maar stop dan toch.
    'Ginny... M-moeder... Harry,' zegt Ron met een rood hoofd. Ik sla hem op zijn rug. 'Ik wil met Ginny praten,' zegt hij vastbesloten. Ik knik begin naar de leerlingenkamer. Als ik daar aankom zie ik alleen Albus en James. Ron loopt naar Albus.
    'Ik eh- ik wil je even spreken. Onder vier ogen.'


    Spoiler alert: you will save yourself

    Ron en Scorpius die James en Albus zitten te stalken ;') ik reageer na james

    [ bericht aangepast op 29 aug 2014 - 19:51 ]


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Wat als Scorpius en George een bitchfight gaan krijgen ('x


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    James Sirius Potter

    ‘Laat het, James. Ik ben niet verliefd. Ginny.. James ik dood je als je nu gaat lachen want dit alles bevalt me echt niet; ik wil het niet eens; Ginny is een vijftien jarige…mam.’ Mijn mond viel open terwijl ik hem aanbleef staren. Ik merkte pas dat mijn mond openstond toen Ron en Sirius wees bij ons schaarde. ‘Ik eh- ik wil je even spreken. Onder vier ogen.' Ik klapte mijn mond dicht terwijl mijn wenkbrauwen een frons vormen. ‘Ron; geloof me. Niks is belangrijker in de hele wereld op dit moment dan een privé gesprek tussen mij en Albus.’ Met dat greep ik hardhandig naar Albus pols en trok hem mee zonder mij te verontschuldigen. Met een ruk trok ik hem door de portret naar een dichtstbijzijnde lokaal waar ik hem tegen de muur drukte met mijn ellenboog tegen zijn keel.
    ‘Serieus; Albus? Van alle meisjes op de hele wereld kies jij mam. Ik ga je nu een preek geven die ik bewaard had voor Lily’s vriendjes en jouw vriendinnetjes maar ik ga nu toch mijn eigen moeder moeten verdedigen. Als jij haar met een vinger aanraakt; als je haar maar aankijkt of naar haar lacht. Of zelfs aan haar denkt.’ Ik schudde mijn hoofd. ‘Ik vermoord je. Je blíjft van mam af anders kom ik aan jou en dat zou niet plezierig zijn.’ Ik trok mijn arm weg en haalde verward een hand door mijn haar. ‘Albus; waarom; Ik hoor jou en Lily te beschermen maar in plaats daar van wil je onze moeder ongure dingen gaan doen.’



    James Sirius Mode :)


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Draco Malfoy

    Tot mijn teleurstelling voelde ik een hand op mijn schouder geplaatst worden waarmee Ralf me wegdrukte. Ik had veel liever weer zijn lippen tegen die van mij te voelen. Ook al stond hij stijf stil. Hetgeen was van hem. Het waren zijn welgevormde lippen die ik voelde met de lichte zenuwcellen in mijn lippen. ‘Je- je meent het? Draco.. ik ben verliefd op je zoon.’ Het leek alsof er een moker mijn hart in elkaar sloeg terwijl ik mijn gezicht in plooi probeerde te houden. Toch slaagde ik er niet in en staarde maar schuin naar de grond. Wat had ik anders gedacht; hij was bang voor mij. Hij vond mij een monster terwijl hij mijn daden gewoon nooit goed begrepen had.
    ‘I-Ik begrijp het. Ik weet dat ik niet goed gehandeld heb of had, maar ondanks dat jij niks voor mij voelt betekend het niet dat ik stop om van jou te geven. Ik heb al zes jaar moeten wachten dus er kunnen er wel meer bij en ondanks dat je me niet terug zoenden maakte de kus het wachten waard.’

    [ bericht aangepast op 29 aug 2014 - 22:12 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Albus Severus Potter

     ‘Ik eh- ik wil je even spreken. Onder vier ogen.'.ik keek geschrokken achterom en zag Ron en Sirius staan. Ik wilde niet terug kijken, ik wilde de reactie van James niet zien.
    'Oké- o..'
    ‘Ron; geloof me. Niks is belangrijker in de hele wereld op dit moment dan een privé gesprek tussen mij en Albus.’ ik beet op mijn lip toen hoj ruw mijn pols vastgreep en me de portret uit trok, me naar de dichtstbijzijnde lokaal bracht en me met zijn elleboog tegen de muur aann duwde. Mijn handen shoten er naar en in paniek probeerde ik het van me af te duwen.
    'James!'
    ‘Serieus; Albus? Van alle meisjes op de hele wereld kies jij mam. Ik ga je nu een preek geven die ik bewaard had voor Lily’s vriendjes en jouw vriendinnetjes maar ik ga nu toch mijn eigen moeder moeten verdedigen. Als jij haar met een vinger aanraakt; als je haar maar aankijkt of naar haar lacht. Of zelfs aan haar denkt.’ hij schudde zijn hoofd en ik voelde me rood worden. Door wat het komt weet ik niet meer. Woede? Schaamte?
    ‘Ik vermoord je. Je blíjft van mam af anders kom ik aan jou en dat zou niet plezierig zijn.’ hij trok zijn arm terug waardoor ik met mijn hand over mijn keel wreef die dihtgeknepen was en staarde Fred angstig aan die met zijn hand door zijn haren ging.
    'Albus; waarom; Ik hoor jou en Lily te beschermen maar in plaats daar van wil je onze moeder ongure dingen gaan doen.’ ik schudde met mijn hoofd en kwam voor hem staan.
    'James, geloof me, ik wist ook niet dat die meid mam was, ze was verdomd van onze leeftijd James! Denk je nou echt dat ik onze moeder van onze tijd iets aan ga doen? Kom op James..' ik zette even een stap achteruit en keek hem strak aan, ondanks de angst die in mij schuilde, net als de woede. Waarom kan hij niet een keer me helpen..
    'Ik wil dit niet eens voelen, ik wil dit niet hebben omdat het verkeerd is, en ik zeg het tegen jou omdat ik dacht dat je me misschien kon helpen, en dan doe je dit?' Ik draai me om en kneep mijn ogen dicht waarna ik mijn handen in een vuist balde.
    'Kan je me voor een keer niet verlagen? Voor een keerachter me staan en me helpen? Nee; want jij bentJames Potter, eerste zoon van de Harry Potter, rent maar achter de meiden aan en is dol op het irriteren van zijn broertje en zusje.' Ik draai me weer om naar hem en probeerde mijn broer aan te kijken. Nooit had ik gedurft om tegen hem in te gaan, maar zo vaak hahad ik het gewild. Nu is het gebeurd.
    'James; alsjeblieft. Of je gaat nu weg en zzeurt verder om ik die verliefd is op de jonge versie van mam, of je blijft en helpt me met deze stomme probleem; als een broer.'


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Shiiii eigenlijk is Draco echt uber leuk :') oh haha, Ralfgaat straks nog iets voelen voor de vader EN zoon ;p


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    Shiiii eigenlijk is Draco echt uber leuk :') oh haha, Ralfgaat straks nog iets voelen voor de vader EN zoon ;p


    MEEN JE DAT VAN SCORPIUS? :<


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    MEEN JE DAT VAN SCORPIUS? :<


    Haha, plotwist xq

    Dat zullen we ooit nog wel eens zien :')


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    Haha, plotwist xq

    Dat zullen we ooit nog wel eens zien :')


    Ohja? Dan zullen we ook nog wel eens zien of draco op Ralf blijft >:<

    [ bericht aangepast op 29 aug 2014 - 22:38 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    Ohja? Dan zullen we ook nog wel eens zien of draco op Ralf blijft >:<


    Hm, jij was diegene die wilde dat Ralf nooit op Draco zou vallen, zodat Draco een stalker zou worden. Anders had ik Ralf al lang al Draco laten kussen, dan had hij gewoon terug gekust (cat)


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    James Sirius Potter

    'James, geloof me, ik wist ook niet dat die meid mam was, ze was verdomd van onze leeftijd James! Denk je nou echt dat ik onze moeder van onze tijd iets aan ga doen? Kom op James. Ik wil dit niet eens voelen, ik wil dit niet hebben omdat het verkeerd is, en ik zeg het tegen jou omdat ik dacht dat je me misschien kon helpen, en dan doe je dit?' hij draaide zich om wat mijn blik deed verzwakken. Ik wilde een hand naar zijn schouder uitsteken om sorry te zeggen tot hij zijn mond weer opentrok.
    ‘Kan je me voor een keer niet verlagen? Voor een keer achter me staan en helpen? Nee; want jij bent James Potter, eerste zoon van de Harry potter, rent maar achter de meiden aan en is dol op het irriteren van zijn broertje en zusje. James; alsjeblieft. Of je gaat nu weg en zeurt verder om ik die verliefd is op de jonge versie van mam, of je blijft en helpt me met deze stomme probleem; als broer.’ Mijn gezicht vertrok en ik keek hem woedend aan.
    ‘Ik ben Albus Potter; ik moet altijd weer de beste in alles zijn en altijd om aandacht vragen en het oogappeltje van mijn moeder EN vader zijn. Sinds het moment dat jij geboren was werd ik als het waren verstoten. Je was overal sneller in en overal beter. Op de basisschool al en nu zeker op Zweinstein. Klassenoudste; pap en mam zijn trots terwijl ik dat niet bereikt had. Waarom zou ik überhaupt nog mijn best doen als alles wat ik doe nooit goed genoeg is want Albus Potter doet het toch weer beter. Waarom zouden ze trots op mij zijn als ze al Albus hebben? Bekijk jij het maar met je problemen. Je bent vast wel weer zo slim om er zelf uit te komen.’ Ik liep naar de deur en gooide die met een klap dicht en renden weg. Shit wat was ik toch een vreselijke broer. Ik was ouder en ik hoorde mijzelf in te houden en toch lukte het niet. Al jaren doe ik mijn best om voor Albus en Lily te zorgen en toch zagen ze dat niet in. Ze zagen alleen de negatieve punten van mij terwijl ik altijd de positieve punten van hen moest zien. Als ik dat niet deed benadrukte pa en ma ze toch altijd. Ik gooide me neer in het raamkozijn terwijl ik naar buiten staarden en langzaam mijn woedde voelde wegebben bij het zien van Hagrid die met muil over het terrein liep.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya