• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af
    .

    Nee douche, wat doe je me aan? Waarom wil je niet warm worden? Ben ik zo lelijk?

    Maar serieus, waarom is het water ijskoud en wil het niet warm worden?

    // En waarom moet ik om de 5 minuten plassen? Ik ben net geweest..

    [ bericht aangepast op 26 okt 2015 - 22:02 ]

    Monteriggioni schreef:
    (...)

    Het klinkt alsof je zelf dan wel een back up team van beta's nodig zult gaan hebben haha


    Ik zal goed voorbereid zijn. :Y)


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ik heb t gehad.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Moet ik zo nog een presentatie en alles in elkaar zetten terwijl ik me beroerd voel. Wss door mn bloeddruk. Meh.. Maarja, als ik me weer ziek eil melden flipt ma em omdat ik zo vaak ziek ben. Alsof ik er wat aan kan doen. Ik zou willen dat ik gewoon iedere week aan zou kunnen ipv periodes het gevoel hebben dat ik ieder moment om kan vallen en na een paar minuten inspanning klink als een of andere astmapatient :c


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Can I just sleep for the next six months or so?


    Is het nu alweer zo ver? Damn, je hebt het niet lang uitgehouden.


    Your make-up is terrible

    Tell me that you want me
    Tell me that you need me


    i put the fun in funeral

    Dit wordt zo expres gedaan, zoals ik al dacht. Zeg 't dan ook niet, als anderen toch altijd voor komen.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Mijn kaarten hadden gelijk en jij loopt recht erin. Maar het is niet aan mij om te zeggen of je ernaar moet luisteren.


    Your make-up is terrible

    I can't take this now...


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Needles schreef:
    Is het nu alweer zo ver? Damn, je hebt het niet lang uitgehouden.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    I wanna cry now.
    I just don't feel like it right now. Goddamn... (no_chears)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Plan: dingen doen!!! met drie uitroeptekens.
    Uitvoering: mislukt.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    1e, 2e en 3e plek. Wat dacht je van geen plek? Ik weet heus wel dat het je geen fuck kan schelen. Als je me echt zo mistte, had je er ook niet zo lang over gedaan. Ja, ik voel me erg belangrijk.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Jij loopt gewoon een beetje te fucken zodat je onder die presentatie uit kunt komen. Leuk dat je mij daar ook de shit mee in trekt. Dankjewel.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."